نما شیشه ای ساختمان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا جمشیدی درباره ظن تعطیلی تهران و چگونگی فعالیت بانک ها، اظهار کرد: تاکنون درون این زمینه بخشنامه ای بوسیله بانک های مخصوص اعلام نشده است و ما همیشه مقابل ابلاغیه های ستاد کرونا که از شیوه استانداری های هر استان به بانک ها اخبار می شود، عمل می کنیم؛  بنابراین، تا زمانی که این موضوع از سوی ستاد کرونا مطرح نشود، تصمیمات خاصی گرفته نخواهد شد.  

وی افزود: در صورتی که تعطیلی تهران اخبار شود، حتما بانک ها غم تعطیل می شوند اما داخل حال حاضر ابلاغیه حضور ۵۰ درصدی کارکنان تا اوایل آذر ماه اجرا می شود و عزب تو موارد استثنایی که در منطقه بزرگی یک نمایندگی از یک بانک حیات دارد و تعداد کارکنان بخشی دارد، ناچار هستند تا شعبه را باز نگه دارند.

جمشیدی ادامه داد: چنانچه تعداد کارکنان یک شعبه کمینه باشند، شعبه یک روز تعطیل و روز دیگر فعال خواهد بود. درون حال حاضر اندوه فدایی از شعب روزهای فرد یا زوج تعطیل هستند و فعالیت آن را نمایندگی نزدیک به آن بانک اجرا می دهد.  

سخن سنج باشگاه بانک های خصوصی و موسسات اعتباری گفت: در صورتی که همه بانک ها را تعطیل کنند تیمار خدمات دهی الکترونیک آن ها همچنان ادامه خواهد داشت و خدمات بانکی متوقف نخواهد شد و پیشنهاد من این است که شعبی از بانک ها در مناطق بزرگ به صورت کشیک کوشا باشد.  

وی درون آخر با بیان اینکه تمام خدمات بانکی که الکترونیکی انجام می شود، حضوری هم صورت می گیرد، تاکید کرد: اگر درون موارد ضروری غیر از این باشد، آن بانک دارد کوتاهی می کند اما موعظه ما این است تا بیشتر فعالیت ها الکترونیکی انجام شود، زیرا هم از هزینه رفت وآمد کاسته می شود و اندوه کارمزد این نوع خدمات از خدمات حضوری کمینه است.
  • ۹۹/۰۸/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی