نما شیشه ای ساختمان

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

یک شریک شدن تحلیلی با معروفیت BCN Retail که داده های مربوط به ابتیاع روزانه ی دوربین های دارای لنزِ قابل تعویضِ بدونِ آینه تو ژاپن را جمع آوری می کند، آمار خودش از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. این آمار که غم معامله حضوری و هم آنلاین را دربرمی گیرد، نشان می دهد که بیماری دنیاگیر کووید ۱۹ به چه میزان درحال نابود کردن بازار دوربین است.

آمار BCN Retail از ماه گذشته، یعنی ماه مارس مدال می رحم که متاسفانه، معامله دوربین نسبت به بازه ی زمانی قرین در سال قبل ۵۰ درصد سقوط کرده است. حالا به نظر می رسد چنین کاهشی تنها اول ماجرا بوده است. ارقامی که BCN Retail از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر کرده، حاکی از نزول تقریبا پنجاه درصدی فروشِ دوربین های یادشده نسبت به ماه قبل است و این میزان از فروش، عزب با ۲۶٫۱ از محصولات فروخته شده در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی برابری می کند.

اگرچه کاهش فروش مسئله ای نگران کننده است، اما شرکت ها صدای زیر مردانه چنین رخدادی را داشتند؛ کانن داخل آخرین گزارش مالی خودش اعلام کرد که پیش بینی می کند اوضاع پیش از سازگاری این شرکت با شرایط بدتر شود. همچنین، نیکون اعلام کرده بود که به برهان شیوع مداوم ویروس همه انسداد کرونا، انتظار دارد خرید محصولات به استاندارد یدکی کاهش پیدا بطی ء.مقاله های مرتبط:CUSP؛ سریع ترین دوربین دنیا با توانایی ثبت ۷۰ تریلیون فریم داخل هر ثانیهسونی ابتدایی حسگر دوربین مهیا بوسیله درک قدر یا بهای چیزی قلابی دنیا را رونمایی کرد

برضد گزارش ماه قبل، BCN Retail درون آمار جدید اطلاعاتی را ارائه نمی کند که علامت دهد فوجی فیلم هنوز درحال رشد است یا خیر؛ فوجی فیلم تنها شرکتی بود که در ماه مارس، سهم خودش از بازار دوربین را درقیاس با سال گذشته تکثیر داده وجود. بااین حال، آمار شرکت تحلیلی یادشده برای ماه آوریل، آشکار می سازد که کانن، المپوس و سونی بخاطر تصرف سهم بیشتری از راسته ژاپن، تقریبا عزب با ۸ درصد تفاوت سهم هنوز در حال هم چشمی هستند.

همچنین، سهم تک تک دوربین ها از بازار داخل ماه آوریل تقریبا دست نخورده باقی الباقی است و تنها تعداد بیشتری از دوربین های کراپ ارزان قیمت، وارد لیست دهکده علیه پرفروش شده اند. ناچیز وبیش همچون ماه های قبل، دوربین EOS M50 کانن در صدر واحد فشار هوا قرار گرفته است؛ میزان a6400 سونی، دو دوربین المپوس Pen E-PL9 و OM-D E-M10 Mark III و M100 کانن، تقریبا ۵ رتبه ی گران کردن را دراختیار دارند. میوه تازه واقف این حوزه، دوربین فوجی فیلم X-T100 است که موفق شده در لیست بخانه برگشتن دوربین پرفروش جاخوش کند.

مقدار به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه ی انواع دوربین عکاسی حاجت دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه پهلو مشخصات فنی دقیق دوربین های کانن، نیکون ، پاناسونیک، سونیو دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو یا چند دشت درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.مشاهده سواد بها دوربینبیشتر بخوانید:پنتاکس جزئیات دوربین APS-C DSLR و سه لنز متاخر را اعلام کردکاهش ۴۵ درصدی عرضه گوشی های نوکیا به میدان داخل جای پا همه گیری کووید 19سونی احتمالا ژوئن امسال دوربین عاری آینه فول فریم جدیدی را معرفی می کندسهم مایکروسافت اج از میدان مرورگرها همچنان افزایش می یابدمدیرعامل AMD ادعا کرد: سهم بیش از ۵۰ درصدی پردازنده های مستشار درون میدان صنف ای
تکثیرSGHAROOOON قیمت گوشی های پرچم دار باعث شده است تا خریداران تمایل بیشتری بوسیله سودا گوشی های میان رده داشته باشند. به خاص در یک سال گذشته تا اینکه در گوشی های میان رده میدان نیز تماشاچی استفاده از پردازنده های بالارده بوده ایم تا افرادی با بودجه متوسط بتوانند تجربه گیمینگ متناسب قبولی داشته باشند. در این مقاله بوسیله بهینه گوشی های گیمینگ میان رده میدان نگاهی خواهیم داشت تا درکنار پرداختن بوسیله ویژگی های پردازنده، درنهایت از امتحان گیمینگ آن ها برای فرع مندان به ورزش اندروید بگوییم.

 برخلاف افرادی که به متعاقب گوشی هوشمند برای انجام فعالیت های روزمره یا عکاسی هستند، بازیکنان اصولا به دنبال جایگیری مناسب گوشی تو زمان امتحان بازی ، شارژدهی بالا و قدرت تراشه گرافیکی بخاطر اجرای بازی روی مقدار فریم بالاتر هستند. بوسیله همین دلیل در مقاله بهینه گوشی گیمینگ زومجی تقلا داریم تا بیشتر روی عملکرد گوشی ها درون ورزش های متفاوت تمرکز داشته باشیم.

سیاهه پیش روی شما براساس دلار ۱۶ هزار تومان نگارش شده است، بنابراین با افزایش خواه کاهش قیمت دلار، بها محصولات همچنین تغییر می یواش. بخاطر راحتی شما سعی کرده ایم تا گوشی هایی را دربازه نفیس ۳ تا ۷ میلیون تومان معرفی کردن کنیم با زومجی همراه باشید.

آنر 20

نکات مثبت: پردازنده قدرتمند برای اجرای بازی هاجایگیری ارزان در دستان بازیکنعملکرد خوب دوربین داخل طول روز

نکات منفی: عدم پشیتبانی از درگاه کارت حافظهروشنایی پایین نمایشگرعملکرد خیر چندان خوب دوربین داخل تاریکینبود پیشگاه ۳.۵ میلی متری هدفون

مانند نوا ۵تی، آنر 20 نیز از پردازنده قدرتمند کرین ۹۸۰ یکروز می برد. هواوی و آنر از این پردازنده تو گوشی های پرچم دار خویشتن استفاده می کنند که خبر از قدرت پردازشی بسیار بالای آن ها می دهد. به لطفویژگی GPU Turboo 3 موجود در این پردازده، عمکرد برخی بازی ها درون زمان امتحان طولانی مدت به خاص در قیمت فریم بهبود بی پرده می کند.

بدنه آنر ۲۰ از جنس لوزی با فریم آلومینیومی تولید شده است و در بالای سمت چپ نمایشگر شاهد استراحت گیری زبانه ای نقطه ای برای دوربین سلفی هستیم. نمایشگر ۶.۲۶ اینچی آنر 20 مشابه با سایر میان رده های فهرست زومجی رزولوشن FHD دارد و از نوعی IPS LCD است. سو نمایشگر آنر 20 مانند نغمه ۵تی نسبت به رقبا اندکی تعاقب می افتد تو مولود بهتر است بازی ها را در منزل تجربه کنید.

در مجموع آنر 20 و صوت ۵تی هر دو شباهت ابکی افزاری زیادی به یکدیگر دارند. آنر 20 از یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتبهره می برد و بوسیله لطف این باتری می توانید به مدت حدودا ۱۳ زمانه بوسیله قیافه مداول فیلم تماشا کنید. این موضوع در زمان تجربه ورزش ها کاهش پیدا می نرم.

در عقب آنر 20، چهار دوربین ۴۸، ۱۶ و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. خوشبختانه تصاویر ثبت شده با آنر 20 در روشنایی روز جزئیات خوبی دارد و می توانیم عکس برداری و فیلم برداری گوشی تو فضای بی پرده را خوب تقویم کنیم. برخلاف روز، داخل شب و فضای تاریک اما چندان تصاویر را خوب تقویم نمی کنیم.

 آنر 20 یکی از گوشی های زیبا و قدرتمندی است که اکنون داخل بازار ایران باقیمتی مابین ۵ تا ۶ میلیون تومان ظاهر می شود.خرید آنر 20

هواوی نغمه 5T

نکات مثبت:اجرای بازی ها روی بالاترین تنظیمات گرافیکیخلاقیت هواوی در نقشه کشی زیبای پشت گوشیعملکرد رسیده رابط کاربریدوربین توانمندشارژدهی نسبتا خوب باتری

نکات سلبی: نبود امکانات خاص برای گیمرهااسپیکر با وجود حجم بالا، شفافیت نیکوکاری تو پخش موسیقی الکترونیک نداردخلاء درگاه حافظهدقت پایین نمایشگر

 بدون اغراق هواوی نوا ۵تی یکی از بهترین گوشی ها با عملکردی درون حد و اندازه پرچمداران بخاطر اجرای بازی ها است.

ندا ۵ تی بوسیله طور خاص از پردازنده پرچم دارکرین ۹۸۰ یکروز می برد. این پردازنده داخل حال حاضر در گوشی های پرچم دار هواوی و آنر مورد استفاده قرار می گیرد و قادر است تا بازی ها را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن عمل کند. در زمان تجربه ورزش کال اف دیوتی موبایل یا پابجی موبایل نرخ فریم حدودا ۶۰ را به استراحت تجربه خواهید کرد.

از طرفی این گوشی وزنی ۱۷۴ دما دارد که داخل مقایسه با گوشی ردمی نوت ۸ پرو ۲۶ گرم استیل نمدار است. متاسفانه هواوی از تنظیمات ویژه ی گیمینگ در نوا ۵تی یکروز نبرده اما به لطف انفراد گیم توربو ۳ موجود درون کرین ۹۸۰، فهرستی از ورزش های پشتیبانی شده نظیر پابجی موبایل عملکردی علو العاده گرافیکی دارند.

بدبختانه نوا ۵تی از درگاه افزایش حافظه تویی میکرو اس دی پشتیبانی نمی بطی ء و تنها باید به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اقناع باشید. تو حال فراهم بازی های موبایل نظیر فورتنایتتا ۶ گیگابایت از حجم گوشی را پر می کنند. هواوی صدا ۵تی همچنین از حافظه رم ۸ گیگابایت بهره می برد که بخاطر اجرای ورزش ها و کارهای روزانه کافی و حتی زیاد است.

ولی هواوی صوت ۵ تی را به یک نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با تراکم پیکسل ۴۱۲ و از نوع IPS مجهز کرده است. پنل های IPS روشنایی کمتری را نسبت بوسیله سوپر امولدها دارند. مشابه سایر میان رده ها نوا ۵ تی نیز دارای رزولوشن FHD است. هواوی در nova 5T دارای باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت است. به لطف این باتری قادر به تماشای فیلم به صورت متواتر تا حدودا ۱۳ ساعت خواهید بود؛ شارژدهی در زمان اجرای ورزش ها به مراتب کمتر می شود.  

دنبال گوشی نوا 5T بوسیله دوربین چهارگانه ۴۸، ۱۶ و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی بخاطر عکسبرداری عریض، اولتراواید و ماکرو مزین شده است. ندا ۵ تی درون بنیان دوربین توانمند است و عملکرد خوبی دارد.

نوا ۵تی قیمتی مابین ۵.۵ تا ۶.۵ میلیون تومان دارد که البته با نوسان مقدار دلار در کشور تغییر می یواش.معامله نوا 5T هواوی

ردمی نوت 9 اس شیائومی

نکات مثبت:شارژدهی زبر العادهنمایشگر گوشی روشنایی خوبی در میان گوشی های با پنل IPS LCD داردکیفیت خوب دوربین داخل عکسبرداری روزعرضه با اندروید ۱۰اجرای رسیده بازی ها در مقایسه با گوشی های هم رده

نکات منفی: سرعت پایین شارژ گوشیاسپیکر تک کاناله با حجم خروجی پاییننبود امکانات ویژه برای گیمرها

 برای افرادی که بودجه ای مابین ۳ تا ۴ میلیون تومان دارند ردمی نوت ۹اس را پیشنهاد می کنیم. این گوشی دارای پردازنده ۸ نانومتریاسنپ دراگون ۷۲۰جی است که در مبنا عملکرد نسبت به اسنپ دراگون ۷۳۰ استفاده شده داخل گلکسی ای ۷۱ در جایگاه پایین تری فراغت می گیرد. بااین حال باتوجه بوسیله رنج قیمت قادر است تا بازی ها را روی تنظیمات مدیوم ارتکاب بطی ء.

البته موضوع اجرای بازی روی تنظیمات معلوم به فاکتورهای متفاوتی از جمله تنظیمات سازندگان وابستگی دارد. البته باید گفت شبیه با اسنپ دراگون ۷۳۰، اسنپ دراگون ۷۲۰جی نیز از پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۶۱۸ بهره می برد که تراشه گرافیکی دهش بخاطر اجرای ورزش ها است.

ردمی نوت ۹ اس در دو مدل۶۴ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایت و معیار ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۶ گیگابایت عرضه شده است. در زمان نگارش مقاله مدل ۶۴ گیگابایتی ۳ میلیون تومان ۷۰۰ هزار تومان و مقیاس ۱۲۸ گیگابایتی ۴ میلیون ۴۰۰ هزاره تومان در میدان به ابتیاع می رسید.

کوالکام مدعی که اسنپ دراگون 720G را برای گیمرها طراحی کرده است به ویژه که از موتور هوش مصنوعی نسل پنج این شرکت روزی می بهرد. برای تجربه بازی ها باتوجه به برچسب قیمت همچنان توصیه می شود بازی هایی مثل پابجی موبایل را روی تنظیمات Smooth و نرخ فریم اولترا روی شیائومی ردمی نوت ۹ اس انجام کنید.

ردمی ۹ اس دارای یک نمایشگر مبصر ۶.۶۷ اینچی از سنخ IPS LCD است. سو نمایشگر این گوشی داخل ایستگاه پایین لطافت نسبت بوسیله سوپر امولد سامسونگ صبر می گیرد. شیائومی پشتیبانی از HDR را بوسیله ردمی ۹ اس اورده است.

اما باتری شیائومی ردمی نوت 9S در جای خود فوق العاده حجیم است. این گوشی از یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر بهره می برد که به مراتب مدت زمان تجریه ورزش ها را افزایش خواهد داد، هرچند وزن گوشی را تا ۲۰۹ گرم بالا اسیر است که سنگین محسوب می شود.

به لطف باتری گوشی می توانید تا ۱۷ شایسته کردن به طور مداوم ویدیو تماشا کنید خواه به مدت۱۹ ساعت وبگردی کنید. اسپیکر ردمی ۹ اس حجم خروجی پایینی دارد و وعظ می کنیم تا از هدفون برای امتحان بازی ها مصرف کنید.

درنهایت شیائومی ردمی ۹ اس دارای دوربین چهارگانه ۴۸، ۱۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. باتوجه به برچسب مقدار کیفیت تصاویر درون شعاع روز خوب تقویم می شود. حالت عکس برداری شب همچنین هرچند باعث از دست عدول کردن جزئیات می شود اما در مجموع کیفیت مناسبی دارد.



گلکسی A71 سامسونگ

نکات مثبت: ظاهری مدرن و جایگیری کم ارزش داخل دستاننمایشگر ۶.۷ اینچی برای انجام بازی ها و تماشای فیلمشارژدهی خوب باتریاندروید ۱۰ و به روزرسانی وان یو آی ۲نر م افزار گیم لانچر برای بهبود اجرای باز ی ها

نکات منفی: حاضر بودن پشتیبانی از HDR-10کیفیت نه چندان بالای دوربین ۵ مگاپیکسلینبود IP مقاومت دربرابر واکنش آب

 

 سری A A گلکسی سامسونگ بخاطر افرادی که به متعاقب گوشی هایی با نمایشگر امولد می گردند گزینه ای دوست داشتنی.

است چنانچه به عقب گوشی با قیمت.۶ ۵ تا.۷ ۵ میلیون تومانمی گردید که جایگیری مناسب، ظاهری مدرن و نمایشگری سوپر امولد داشته باشد، سامسونگ گلکسی A71 با ذهن رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایتی ذهن داخلی محصولی هیجان انگیز. است سامسونگ گلکسی A71 تو دل خود از تراشه اسنپ دراگون ۷۳۰ یکروز می. سرما از طرفی پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۱۸ قادر است تا بازی ها را روی تنظیمات مدیوم اجرا.

نرم مانند سایر گوشی های میان رده نباید از گلکسی A71 سامسونگ نیز مطالبه عملکردی مثل پرچمداران را در اجرای ورزش ها داشته باشید بااین حال این گوشی قادر است تا بازی های کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایلو آسفالت 9 را روی تنظیمات گرافیکی  High بدون افت ارزش فریم محسوس اجرا.

کند اما نمایشگر سامسونگ گلکسی A71 یکی از نقاط قوت این علیه. است به لطفا نمایشگری.۶ ۷ اینچی با زبانه ای نقطه ای در بالای نمایشگر شما می توانید تجربه ای فراگیر را از بازی های موبایل بدون زبانه مزاحم داشته. باشید از طرفی این گوشی دارای نمایشگری سوپر امولد است که بوسیله ویژه در مافوق نور مستقیم آفتاب به دلیل روشنایی بالا عملکرد نیکی. دارد رزولوشن Full HD پلاس گلکسی ای ۷۱ هرچند درون مقایسه با پرچمداران پایین است اما باعث افزایش شارژدهی گوشی می.

شود از بازی گلکسی  A71 گفتیم، این گوشی باباتری.۴ ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی می تواند بوسیله طور مداوم در حدود ۱۷ ساعت پخش متداول فیلم داشته. باشد البته باتوجه به نوع ورزش شارژدهی گوشی در اجرای بازی ها فرق اضافی می. بطی ء گلکسی A71 دارای یک اسپیکر مورد کاناله در زیر گوشی است، بنابراین دعوی صدای خروجی استریو را از آن نداشته.

باشید گلکسی A71 برخلاف دوربین سه گانه A70s حالا با دوربین چهارگانه شامل یک دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو. است در مجموع گلکسی A71 با قیمت مابین.۶ ۵ تا.۷ ۵ میلیون تومان یکی از گوشی های گرانبها نرخ سیاهه زومجی.است ابتیاع گلکسی A71

سامسونگ ردمی نوت 8 پرو

شیائومی نکات: مثبت اجرای روان ورزش ها به لطف پردازنده گیمینگ G90Tروشنایی بالای نمایشگرمحافظ گوریلا گلس ۵عملکرد خوب دوربین درون سو روزشارژدهی بیش

خوب نکات: منفی فریم پلاستیکینمایش تبلیغات در بدنه MIUIدوربین ماکرو کیفیت خوبی

 ندارد کافی است تا نگاهی به گوشی های شیائومی موجود در میدان بندازید تا متوجه ارزان وجود داشتن محصولات این شرکت نسبت بوسیله رقبا.

  شوید شیائومی ردمی نوت 8 پرو از یک پردازنده ۱۲ نانومتری Mediatek Helio G90T بهره می. برد این پردازنده به طور اختصاص اجتماع ی گیمر را هدف محزون است و به دلیل استفاده از تکنولوژی هایپرانجین عملکردی فصیح را در بازی ها البته روی تنظیمات مدیوم و High.

دارد البته با وجود اجرای خوب و روان بازی های در مدت زمان تجربه طولانی بازی شاهد گرم شدن بدنه گوشی خواهید بود که این موضوع باعث افت عملکرد ردمی نوت ۸ پرو می. شود بااین حال نباید فراموش کنیم که با یک گوشی میان رده مناسب بخاطر تجربه بازی ها مواجه هستیم کهقیمتی ما بین ۵ تا ۶ میلیون تومان. دارد بنابراین عملکرد گوشی در اجرای بازی ها را خوب تخمین می.

کنیم شیائومی ردمی نوت ۸ پرو دارای ذهن داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با نبوغ افزایش حافظه ازطریق درگانه microSD. است این گوشی همچنین از یک حافظه رم ۶ گیگبایتی یکروز می. برد ردمی ۸ پرو یک نمایشگر.۶ ۵۳ اینچی از نوع IPS دارد و شبیه سایر گوشی های میان رده با رزولوش FHD روانه میدان شده.

است برضد رقبا شیائومی ردمی ۸ پرو ازاستاندارد HDR پشتیبانی می. کند یکی از خصوصیات عمده ردمی تازه ۸ پرو شارژدی بسیار خوب این ثمر به لطف باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی. است البته این موضوع گوشی را با معادل ۲۰۰ گرم کمی سنگین کرده است هرچند جایگیری نسبتا خوبی درون دستان شما. دارد شیائومی ردمی ۸ پرو قادر بوسیله اجرای مداوم فیلم به مدت ۱۴ زمانه روی روشنایی حدودا ۵۰ درصدی.  

است اما دوربین، ردمی 8 پرو داخل دنبال گوشی از سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می. برد دوربین این گوشی به ویژه در روشنایی روز عملکرد بسیار خوبی.دارد خرید ردمی نوت 8 پرو

شیائومی می 9 تی پرو (شیائومی ردمی K20)

پرو نکات: مثبت نمایشگر سوپر امولد عاری هرگونه بریدگیدوربین سه گانه و سلفی قدرتمندشارژدهی زیاد فراز برای تجربه بازی هاجک.۳ ۵ میلی

متری نکات: منفی نبود پیشگاه کارت

حافظه مانند پردازندهکرین ۹۸۰، گوشی های شیائومی همچنین از پردازنده هم ردهاسنپ دراگون ۸۵۵ یکروز می. برند این پردازنده حالا درون گوشی های درفش دار مورد کاربرد فراغت می گیرد و همین موضوع برچسبقیمت ۶ تا ۷ میلیون تومانی شیائومی می ۹ تی پرو را جذاب کرده.

است شیائومی به طور خاص درMI 9T Pro کند وسایل ناراحتی انگیزی را بخاطر ارائه امتحان گیمینگ فراگیر عرضه می دهد و می توانید به قرار بهترین بازی های اندروید را روی آن امتحان. کنید بوسیله لطف این نرم افزار می توانید از ارج فریم و عملکرد گوشی خویشتن داخل زمان تجربه ها مطلع. شوید علاوه پیاده شدن این قابلیت های دیگر مانند حد فوری تبلیغ ها در زمان تجربه بازی ها نیز درون نرم افزار خاص شیائومی دیده می.

شود ولی شیائومی می ۹ تی پرو از یک نمایشگر.۶ ۳۹ اینچی بدونه هرگونه زبانه دوربین نصیب می. برد این خصوصیت مدل سازی شیائومی و قرارگیری دوربین سلفی در حضرت پاپ آپ بالای گوشی باعث شده است تا داخل کلمه تجربه ورزش ها هیچ اندکی از رابط کاربری را از دست. ندهید نمایشگر می ۹ تی پرو از نوعسوپر امولد است و رزولوشن (FHD ۱۰۸۰ در) ۲۳۴۰. دارد به همین دلیل روشنایی بالای نمایشگر کار با گوشی ذیل نور مستقیم آفتاب را آسان می.

کند شیائومی می 9T پرو در زمینه شارژدهی نیز عملکرد برازنده قبولی. دارد این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ  کندرو ۲۷ واتی بهره می. برد با این گوشی قادر به تماشای ویدیو به مدت ۲۱ ساعت هستید که رقمی فوق العاده محسوب می.

شود بخاطر عکس برداری می توانید از دوربین سه گانه ۴۸، ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی یکروز ببرید که از کیفیت نیکی برخوردار. است از طرفی امکان فیلم برداری 4K نیز با این گوشی مهیا شده. است با بود اسپیکر قابل قبول گوشی، درگاه جک.۳ ۵ میلی متری همچنین در این محصول خوش پیدایش بخاطر یکدلی هدفون حضور.  

دارد شیائومی می ۹ تی پرو داخل میدان با نام ردمی K20 پرونیز شناخته می. شود اگر بودجه شما به خریداری شیائومی می ۹تی پرو می رسد، این گوشی را از دست. ندهید بااین حال داخل صورتی که بودجه شما گوشی موبایل ۵ تا ۶ میلیونی را شعار گرفته است، شیائومی MI 9 نیز محصولی زیبا و قدرتمند برای تجربه ورزش ها.است خرید می 9 تی پرو

 شیائومی دیدگاه شما داخل ارتباط با گوشی های میان رده چیست؟ آیا شما هریک از گوشی های میان رده شناساندن شده توسط زومجی را دارید؟ دیدن خودتان را با ما بوسیله ابونمان.



بگذارید تو این مقاله سعی کردیم تا چند عدد از بهترین گوشی های گیمینگ بازار ایران را برای شما معرفی. کنیم به طبع گوشی های معرفی شده بازار شعار گیمرها را دارند در نتیجه امکان دارد با وجود پردازنده قدرتمند برای فیلم برداری یا عکاسی نتوانند آنچنان که باید خوب ظاهر.شوند بهترین گوشی های گیمینگ میان رده پیشنهادیبهترین گوشی گیمینگ تا 4 میلیون تومانگوشی ردمی نوت 9 اس شیائومیبهترین گوشی گیمینگ تا 5 میلیون تومانمی 9 شیائومیبهترین گوشی گیمینگ تا 6 میلیون تومانمی 9 تی پرو

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

شیائومی هواوی لحن

5T آنر 20بهترین گوشی گیمینگ تا 7 میلیون تومانگلکسی A71

سامسونگ گلکسی A80
یکی از محصولات سامسونگ که مدل سازی بسیار تزیین داشت، گلکسی فولد بود که با وجود انتظارات فراوان، نتوانست فروش چشمگیری تجربه کند. شاید دلیل حقیقی این امر همچنین برچسب قیمتی آن وجود که بسیاری از دلبستگی مندان را از خرید این طور گوشی هوشمندی منصرف می کرد.

تو این بین، سامسونگ دشت دیگری با طراحی تقریبا مشابه با گلکسی فولد بوسیله نام گلکسی زد فلیپ عرضه کرد که با حیات برخورداری از مشخصات سخت افزاری خسته زیرفون از گلکسی فلد، توانست خرید تقریبا مناسبی داشته باشد و نظر بسیاری از تعلق مندان به محصولات شریک عنف ای را بوسیله خود دعوت بطی ء.

داشتن مقدار نسبتا ارزان نیز به خرید گلکسی زد فلیپ کمک شایانی کرد؛ به نحوی که گزارشی منتشر شد که همکاری زور ای موعظه تولید پنل های مناسب بخاطر گوشی های هوشمند تاشو را اضافه داده است.

درحالی که خواست می رفت پنل های سفارش شده درون گلکسی زد فلیپ استعمال شوند، به رویت می رسد سامسونگ تو حال ساخت محصولات دیگری با قابلیت نمایشگر تاشو است. درواقع، انتظار می جوی نمونه های جدید با نرخ مقرون به نفع تا انتهای سال ۲۰۲۰ معرفی و سپس به راسته ارائه شوند.

ثمر جدید در دست ساخت سامسونگ احتمالا گلکسی فولد لایت معروفیت خواهد داشت که درواقع، نسخه ای تضعیف شده از گلکسی فولد و احتمالا با ابعادی کوچک تر است. با این حال، هنوز مشخص نیست چه تفاوتی میان دو نسخه ی استاندارد و گلکسی فولد لایت وجود دارد.

بوسیله گفته ی افشاگری که خبر در حال ساخت بودن گلکسی فولد لایت را رسانه ای کرده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ نمایشگری با شیشه ای بسیار نازک ندارد و همین امر گمان برخورداری تیغ ای مشابه با شیشه ی استفاده شده در گلکسی فولد را افزودن می دهد. یکی از ضعف های گلکسی فولد برخورداری از سرتیز ای بسیار آسیب پذیر دربرابر ضربات بود و حتی مصرف نادرست از گوشی هوشمند امکان آسیب رساندن به نمایشگر را تکثیر می داد.مقاله های مرتبط:قیمت گلکسی فولد 2 احتمالا بین ۱۷۸۰ تا ۱۹۸۰ دلار خواهد بودعرضه نسخه ارزان نمدار Galaxy Fold 2 سامسونگ با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی

با این حال، امکان دارد تو فدایی جرئیات شاهد برتری نسخه ی لایت درمقایسه با گلکسی فولد باشیم. روان گلکسی فولد لایت به تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده است و همین فقره نسخه ی لایت را از دو گوشی هوشمند فولد و زد فلیپ توانمندتر می سازد. علاوه به خشکی امدن آن، گلکسی فولد لایت همراه با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود و از طراحی پریمیوم برخوردار است.

گلکسی فولد لایت از هیکل ای با پنل های الماس ای و قابی از سنخ آلومینیوم تسلط شده است و احتمالا با ارج ۱،۰۹۹ دلار نمایش می شود. درواقع، نسخه ی پایه ی گلکسی فولد لایت حدودا ۹۰ دلار از نسخه محور گلکسی اس ۲۰ گران تر است؛ اما ضعف آن سازگارنبودن آن با ارتباطات 5G است.

تو حالی که تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ سازگار با ارتباطات 5G است، بوسیله مودم 5G جداگانه نیاز دارد و کوالکام درون تولید این تراشه بوسیله سازندگان گوشی هوشمند اجازه داده است تا در برگزینی مودم 4G یا 5G آزادی عمل داشته باشد. رسیده سامسونگ نیز غرض گرفته است گلکسی فولد لایت با وجود برخورداری از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ از مودم 5G استفاده نکند.بیشتر بخوانید:گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 داردگلکسی نوت 20 از نمایشگری با نرخ ترمیم ۶۰ هرتزی برخوردار استمدیران سامسونگ و هیوندای برای همکاری درزمینه خودرو الکتریکی دیدار کردندسامسونگ سازوکار برس های درون لولای گلکسی Z Flip را تطویل دادسامسونگ و هواوی بازار گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اند
سلطه ی AMD به خشکی امدن راسته پردازنده روزبه روز بیشتر می شود. آخرین آمارها نشان می دهد تیم قرمز در بازار مونتاژ عام کامپیوترهای انحصاری (DIY) درون آسیا فرمان روایی می کند و فاصله ی زیادی با اینتل دارد. در اندکی از گزارش ها به سهم ۶۰ درصدی AMD تو بازار زور ی جنوبی رمز می شود که به مرور، سهم غول سنتی دنیای پردازنده را به چالش می کشد.

گزارش متاخر از راسته پردازنده توسط گروه Tanawa Research منتشر شده است. این شرکت ادعا می کند که سهم AMD در بازار DIY PC رکورد جدیدی در بالاترین مغز تاریخی خود ثبت کرده است. آن ها اکنون ۶۰ درصد از میدان سابق الذکر را داخل کره ی جنوبی در اختیار دارند. آمار دقیق، سهم پردازنده های مستشار را در میدان کره ی جنوبی ۶۰/۵۶ درصد اشعار می کند که باتوجه بوسیله سهم حدودا ۵۰ درصدی آن ها در پایان سال ۲۰۱۹، رشد سزاوار سرزنش توجهی را علامت می دهد. با نخست سال ۲۰۲۰، پردازنده های نسل سوم و دوم رایزن با تخفیف برازنده توجهی به بازار عرضه شدند و خرده فروش ها نیز تخفیف جدیدی را روی آن ها اعمال کردند. همین روندها باعث شد تا کاربران با پردازنده هایی با ارزش عملکردی بسیار اعلی نسبت بوسیله بها پرداختی، روبه رو شوند.



پردازنده های سری Ryzen 5 یکی از دلایل پا بر جا در توفیق سلاله سومین رایزن AMD تو بازار کامپیوتر شخصی محسوب می شوند. این پردازنده ها، نسبت به رقبایشان یعنی Intel Core i5، بها افزوده و غلبه پردازشی بسیار بیشتری را به کاربر نمایش می کنند. رشد AMD در بازارها باعث شده است تا اینتل با کاهش خرید سزاوار سرزنش توجهی تو همگی ی مملکت ها روبه رو شود. با ورود پردازنده های AMD Ryzen 3 به بازار که به زودی عارض خواهد داد، می توان تقدیر مشابهی را برای پردازنده های Core i3 اینتل پیش بینی کرد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که باوجود نزدیک وجود داشتن عرضه ی پردازنده های طایفه دهمی اینتل، نمی توان مراد تحول چندانی را در وضعیت بازار DIY داشت. البته شاید سهم میدان تاحدودی بوسیله صرفه اینتل تغییر کند، ولی تبدیل آن چنان محسوب و عظمت نخواهد بود. بوسیله علاوه، فراموش نکنید که احتمالا در فصل سوم یا چهارم سال جاری، پردازنده های AMD Ryzen 4000 Vermeer مبتنی بر معماری Zen 3 به بازار نمایش خواهند شد که با کاهش بیشتر قیمت سراب های قبلی دوم و سومین همراه خواهد بود. درنتیجه مجددا می توان افزایش فروش پردازنده های قدیمی AMD را پیش بینی کرد.



بازار پردازنده های دسکتاپ، عزب قدری نبود که اضافه شدید سهم AMD را تجربه کرد. حتی پردازنده های لپ تاپ AMD هم نسبت بوسیله فصل گذشته با افزودن تقاضا روبه رو شده اند. گزارش های جدید نشان می دهد آویشن قرمز بالاترین آمار خود را در ۱۰ سال گذشته در جبر ی جنوبی ثبت کرده است. اینتل همیشه سهم قابل توجهی از بازار لپ تاپ را در اصالت داشت تا اینکه AMD پردازنده های نسل سومین Ryzen 4000 Renoir را در قسمت قسمت کردن ی لپ تاپ بوسیله میدان ارائه کرد. پردازنده هایی که سطح بازدهی متجاوز بالا را با کارایی و قدرت مثال زدنی و تعداد هسته ی بالا به کاربر ارائه می کنند.سهم AMD تو بازار پردازنده های حرفه ای به بیش از ۵۰ درصد رسا است

سهم AMD از بازار پردازنده ی لپ تاپتا ژانویه ی ۲۰۲۰، ۱۵ درصد گزارش می شد. گزارش های مال آوریل نشان می دهد که سهم تیم قزل به ۲۲/۷۶ درصد افزایش یافته است. البته AMD می گوید سهم بنیادی ای از لپ تاپ های فروخته شده، معیار های پایین رده ی مجهز به نسل قبلی پردازنده ها یعنی Picasso Ryzen 3000 بوده اند. به هرحال نکته ی پا بر جا این بود که سهم AMD در راسته پردازنده ی لپ تاپ در عزل گذشته افزودن یافت و بوسیله بالاترین اندازه خویشتن در ۱۰ سال گذشته رسید. با عرضه ی لپ تاپ های بیشتر مجهز بوسیله پردازنده های Ryzen 4000 به بازار می نبوغ تسهیم ۲۵ تا ۳۰ درصدی را داخل آینده ی نزدیک برای AMD پیش دماغ کرد.



نکته ی جالب توجه اینکه سهم AMD از میدان کامپیوترهای مونتاژی تنها در آسیا تکثیر نیافته است. درواقع آن ها تو سرتاسر جهان بوسیله نوعی سهم اینتل را تهدید می کنند. آویشن سرخ چندی پیش گزارش انصاف که بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار پردازنده های حرفه ای را تو وارستگی دارد.

آمارهای یکی از تکه فروش های دنیای پردازنده، Mindfactory، علامت می دهد که آن ها ابتیاع فوقانی را درون پردازنده های نسل سومین و دوم از زمان عرضه ی پردازنده های Mattise تجربه کرده اند. Ingebor با خیساندن داده های منتشرشده ادعا می کند که پردازنده های رایزن بیش از ۳۰ هزار سودا یا ۹۱ درصد را بوسیله خود اختصاص داده اند. در همان آمار، سودا پردازنده های اینتل حدود پنج هزار قطعه گزارش می شود که به ۹ درصد می رسد. نکته ی جالب توجه اینکه تنها پردازنده ها ی پرچم دار AMD Ryzen 9 3950X و Ryzen 9 3900X، فروشی بسیار از کل فروش پردازنده های اینتل کور داشته اند.مقاله های مرتبط:AMD برای اولین جنین در ۱۴ سال اخیر بوسیله سهم ۴۰ درصدی از میدان CPU دست یافتAMD برای اولین بار درون یک دهه ی اخیر، 30 درصد از سهم راسته پردازنده را ازآنِ خود کرد

خرید بالای پردازنده های AMD نشان می دهد که آن ها قاهر به ثبت رکورد جدید تو فروش و درآمد غم شده اند. پردازنده های AMD Ryzen درآمد ۶ میلیون یورویی را بخاطر شرکت سازنده به همراه داشتند، درحالیکه اینتل عزب موفق بوسیله تصرف درآمد یک میلیون یورویی شد و ۱۴ درصد از تسهیم درآمد را بوسیله خود اختصاص داد. پردازنده های نسل سومین رایزن، محبوبیت یدکی در بازار دارند و از میان پرفروش ترین ها می استعداد به Ryzen 5 3600X اشاره کرد که داخل مدت مذکور، بیش از ۵۰ هزاره قطعه از آن فروخته شد. دراین میان پردازنده های سلاله دوم نیز هنوز فروش بالایی دارند و بوسیله لطف تخفیف های مناسب، با مقدار حدود ۱۰۰ دلار، پردازنده های ۶ و هشت هسته ای را تو وارستگی کاربر می گذارند.

از گزارش های دیگر پیرامون بیع پردازنده ها می قابلیت به گزارش ابکی افزاری استیم اشاره کرد که هنوز اینتل را حکم روای بازار گیمینگ کامپیوترهای شخصی مدال می دهد. البته در این بازار حزن AMD با رشدی ثابت درحال پیشروی درون کسب تسهیم بازار است. پردازنده های AMD در جدیدترین آمار استیم با رشد ۰/۵۸ درصدی بوسیله سهم ۲۱/۷۱ درصدی داخل راسته رسیده اند که بالاترین سهم از نوامبر ۲۰۱۸ به شمار می رود.

مشخصات فنی کامل، بهینه قیمت پردازنده AMD در فروشگاه های اینترنتی و مقایسه ی محصولات این شریک شدن با یکدیگر و CPU اینتل را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید. پردازنده های متنوعی از سری رایزن ۳، مستشار ۵، مستشار ۷ و رایزن ۹ در پیاده شدن دیگر محصولات AMD تو این بخش بخاطر فروش و مقایسه در اصالت کاربران قرار اندوهناک است. دخول به پاره پردازنده های AMDبیشتر بخوانید:انبازی اینتل و تایل برای افزودن امکان ردیابی بوسیله لپ تاپ هاAMD موفق شد پردازنده شتاب یافته هشت هسته ای دسکتاپ بسازداینتل جزئیات نسل بعد اینده ذهن های Opta ne و 3D NAND SSD را منتشر کردAMD پردازنده های خانواده رایزن پرو 4000 را معرفی کردن کردAMD از سازگاری مادربرد X570 و B550 با معماری Zen 3 وقوف عدالت
همشهری آنلاین/ مرضیه موسوی:ماسک و شیلد چهره مغازه داران را پوشانده. یکی با خنده می گوید: «رب را شکر قبل از کروناآنقدر همدیگر را دل سیر دیده بودیم که زمان حال با ماسک و شیلد حزن همسایه های بازاری خودمان را می شناسیم. » درهای فلزی که بازار را به آستان امامزاده صالح(ع) می رسانند هنوز بسته اند. فروشنده های مواد غذایی و خوراکی حواسشان است جنس را به پیمانه استفاده روزشان خریداری کنند و از انباشته کردن قفسه ها خودداری می کنند. قدیمی ترها می گویند که حتی سپس از سیل سال ۱۳۶۶ تیمار بازار تجریش این طور تعطیلی را به خویشتن ندیده وجود.  



ثقل جنین اجاره بها
کرکره مغازه را اوج داده و با وسواس مشغول ضدعفونی کردن پیشخوان است. طبق عادتی قدیمی هر روز ساعت ۸ صبح مغازه را باز می نرم. چند روزی است که بعد از ۲ ماه تعطیلی سراغ مغازه اش آمده. هرچه آن روزها وقت شیوه خاراندن نداشت، داخل این روزهای کم صمیمی راسته فرصت کافی برای انجام اعطا کردن کارهای انحصاری اش دارد. «باقر طاهری» ماسک و دستکش پوشیده و اسپری ضدعفونی کننده را در دسترس مشتریان گذاشته است. می گوید: «عزب نیمی از مشتریانی که بوسیله اینجا می آیند اصول بهداشتی لازم را رعایت می کنند. ما از هر کسی که پا به مغازه بگذارد می خواهیم دست خویشتن را ضدعفونی کند تا اگر به اجناس مغازه دست زد بخاطر خریدار های بعد اینده مشکلی پیش نیاید. البته نخستین توصیه ما این است که به چیزی دست نزنند. » او هم قرین همه کاسبان بازار تجریش، رونق راسته شب جشنواره را از مشت داده و دربست ۲ ماه مغازه اش را بدون داشتن هیچ درآمدی پرداخت کرده است: «برخی از صاحب ملک ها اجاره این ۲ ماه را به مغازه داران بخشیدند. اما برخی هم که توان این کار را نداشتند اجاره را گرفتن کردند. این ۲ ماه برای مغازه داران به خصوص افرادی که در ملک دربست ای کاسبی می کنند مفرط سخت حیات. چون بی هیچ درآمدی باید هزینه وزین اجاره را صیقل کنند. اجاره ای که از ماهی ۸ میلیون تومان مبدا می شود و امانت به متراژ و موقعیت کشور بیشتر هم می شود. »

کاری که سیل با بازار نکرد 
حافظه تاریخی کاسبان میدان تجریش این طور تعطیلی طولانی مدتی را در یاد ندارد. حتی سال های تلاطم تحمیلی غصه تنها ساعتی بعد از شنیدن آژیر قرمز بود که بازارچه تعطیل می شد و انسان به پناهگاه ها می رفتند. با سفید شدن وضعیت، دوباره فساد درون بازارچه از سر محزون می شد. «منصور گرشاسبی» مغازه ۷۰ ساله ای رامی گرداندکه از بابا و پدربزرگش به ارث رسیده است. او می گوید: «تا قبل از شیوع کرونا، زمان واقعه سیل تجریش درون سال ۱۳۶۶ طولانی ترین زمان بسته وجود داشتن راسته تجریش وجود. آن زمان مغازه های بازارچه همگی در گل فرو رفته و همه اجناس از بین رفته بود. با این حال ۲ هفته سپس از سیلاب بازارچه ای بیرون از اینجا دایر کردند و هرکسی اینجا مغازه ای داشت در آن بازارچه موقت غرفه ای گرفت. حدود ۲ سال تصرف و کار به همین لباس ادامه داشت تا اینکه دوباره بازار تجریش بازسازی شد. » از تقدم های مردم می گوید که این روزها با تعطیلی اغلب کسب و کارها تغییر کرده و کم مشتری سراغ ظروف مسی مغازه او را می گیرد: «ضیق اقتصادی این روزها متوجه همه اقشار جامعه است. مردم بیشتر ترجیح می دهند مواد غذایی و مایحتاج اولیه خود را بخرند و خرید ظروف مسی و بسیاری از کالاها جزو ترجیح آنها نیست. از طرفی تا قبل از کرونابیشترین سودا ما، فروش شیوه چراغ بود که از شایسته کردن ۱۸ نو شروع می شد. اما فعلاً مغازه هایی که تو فضاهای بسته و مسقف هستند باید ساعت ۶ عصر تعطیل کنند. به همین دلیل چندان فروشی نداریم. »



عبور از روزگار بی رونق راسته
محصول فروشی های تجریش حکایت دیگری دارند؛ روزهایی که بازار، بسته و کسب و حکم همسایه ها تعطیل وجود به اینجا می آمدند و جای خالی دوستان و کاسبان همسایه را می دیدند. «جماز رضایی» از فروشندگان تره جنین تجریش می گوید: «گرچه میوه فروشی ها و فروشندگان مواد غذایی بوسیله فعالیت خویشتن دنباله می دادند اما امانت وجود داشتن مغازه های راسته و شرایط قرنطینه باعث شده بود مشتریان ما خیلی اندک شوند. » او از اجاره بهایی می گوید که پرداخت آن این روزها از دغدغه های مهم کاسبان است و پرداخت مالیات و مالیات و دیگر بدهی هایی که چنانچه از بارشان اندک شود، کاسبان بی آرامی می توانند با آرامش تفکر بیشتری از این روزهای بی رونق عبور کنند: «در هر مغازه این بازارچه چندین نفر روزی رسان قوم های خویشتن بودند و مستقیم و غیرمستقیم از آن کسب درآمد می کردند. اما این روزها با کمینه شدن مشتری، زندگی همه این افراد تحت تأثیر فراغت می گیرد. »
 

کمک بخاطر عبور از بحران کرونا

بخشودگی های مالیاتی و عوارض یکی از التماس هایی است که کاسبان راسته تجریش از آن برای عبور از مشکلات اقتصادی این روزها یاد می کنند. با این حال بوسیله گفته «مجید صالحی» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک، شهرداری برای اعمال این معافیت ها تابع دستورالعمل های شورای اسلامی شهر است: «معافیت از صیقل بدهی و عوارض و تخفیف در این ماخذ دست شهرداری مناطق حلق و طرحی کلی است که باید از سوی شورای شهر تصویب شود. درون صورت پسند و تأیید این طرح شهرداری منطقه یکهم مجری قوانین و دستورالعمل ها خواهند بود. » ضدعفونی کردن معابر و گذرگاه های منطقه به خصوص در معابر پرتردد یکی از مهم ترین کارهایی است که شهرداریطی ماه های گذشته در منطقه عمل داده است و با بازگشایی بازارها و پاساژها آن را با جدیت بیشتری انجام می دهد. صالحی می گوید: «از آغاز مسری کروناتمام معابر و پایانه ها و گذرگاه های منطقه حداقل بهره یکبار به نعوظ کامل ضدعفونی می شدند. سرپناه ها و معابر پر تردد دفعات بیشتری از این خدمات نصیب مند می شدند و با باز شدن بازار تجریش ضدعفونی کردن این محل هم به صورت بی وقفه و در دفعات تک حاجت انجام می شود. » فراخوانی کمک و باهم اتحاد کردن های مردمی برای تأمین ماسک و گان و اقلام مورد نیاز درمانگاه ها و مراکز درمانی از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه در این روزها بوده است: «به کمک مردم و گروه های جهادی به تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی پرداختیم. همچنین تولید آب علیه طبیعی و توزیع آن درون مراکز درمانی میان کادر پزشکی و درمانی غم از دیگر اقدامات ما بود که بوسیله کمک گروه های جهادی منطقه ارتکاب شد. با آغاز ماه فرخنده رمضان با جلب باهم اتحاد کردن های بشریت و گروه های جهادی منطقه هزار بن لوازم بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع می شود. »
مراکز پیشدستی کردن دهی نقش مهمی تو نمو و لباس گیری تصرف وکارهای نوپا خواه همان استارتاپ ها عمل می بطی ء. پیشدستی کردن دهنده تیم یا شرکتی است که از دید مالی و فکری و امتحان از استارتاپ یا استارتاپ ها حمایت می کند و نکات عمده آموزشی لازم را داخل کمترین زمان به استارتاپ ها ارائه می یواش. شتاب دهنده ها فقط سرپرست مالی نیستند و با تنخواه گذاران تفاوت دارند.

مهدی عظیمیان، رئیس مرکز شتاب دهی و نوآوری معاونت علمی و فناوری زوجیت جمهوری، نقش پیشدستی کردن دهنده ها را پیش نیازی برای اضافه و رشد و پویایی استارتاپ های قلمرو می داند. به گفته ی او، پیشدستی کردن دهنده های کشور داخل ۱۲ ماه اخیر رشد کمّی و کیفی دهش امتحان کردند و معاونت علمی تلاش می کند موانع موجود در رشد شتاب دهنده ها را از بین ببرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و وقوف رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد پیشدستی کردن دهنده های دارای تأییدیه در سال ۱۳۹۸ بوسیله ۵۵ واحد رسیده است و پیش بینی می شود این سیلان تصاعدی در سال جاری نیز ادامه داشته باشد. مهتر مرکز شتاب دهی و نوآوری گفت:امیدوار هستیم تعداد شتاب دهنده ها داخل سال جاری با نمو بیشتری همراه باشد. از گنجایش ی کیفی، مرکز شتاب دهی نوآوری پروگرام ی منسجمی برای ارزیابی مستمر شتاب دهنده های کوشا تو دست ارتکاب دارد که به صورت دوره ای و در عاقبت هر فصل تخمین می شود تا مطابقت اقدامات و عملکرد شتاب دهنده ها با برنامه های مصوب تجسس شود.مقاله ی مرتبط:شتاب دهنده چیست؟ 

عظیمیان درادامه از بسته ی حمایتی تدوین شده برای زنهار از فعالیت مرکز پیشدستی کردن دهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وقوف قسط. بوسیله گفته ی او، این ایمنی های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت تسهیلات خواه امن های بلاعوض است. او همچنین گفت بسته ی حمایت مالی داخل دو بخش تعریف شده است: مقدر شدن اول، تسهیلات مالی است که در قالب تأمین خرج ی گرو فضای کاری بوسیله آن ها صیقلی می شود و به صورت طریقت الحسنه است؛ حصه دوم، شامل مبالغ بلاعوض به ازای استارتاپ های موفق خروجی است؛ به این صورت که به ازای هر استارتاپ موفقی که از پیشدستی کردن دهنده خارج می شود، مبلغی بلاعوض به پیشدستی کردن دهنده های قامت مرکز شتاب دهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داده می شود. این مبلغ بخاطر حداکثر ۲۰ استارتاپ موفق خروجی به آن ها صیقل می شود.بیشتر بخوانید:مرکز ماهر: بالاترین مسئول تو هر دستگاه اجرایی باید پاسخگوی افشای اطلاعاتش باشدهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۹۹]روحانی: اگر کرونا پشته بگیرد، ناگزیر بوسیله احیاء مجدد ویژگی ها هستیمکسب وکارهای گردشگری به تدریج بازگشایی می شونداپلیکیشن های مدیریت کرونا و نگرانی هایی بابت حفظ حریم خصوصی کاربران
شیائومی مدتی پیش ردمی کی ۳۰ پرو (Redmi K30 Pro) را رونمایی کرد که از تراشه ی قدرتمند و فناوری 5G برخوردار وجود و ۴۲۵ دلار ارزش داشت. حال به دید می رسد باهم اتحاد کردن چینی می خواهد مدلی ارزان نمدار از سری ردمی کی ۳۰ بوسیله بازار عرضه یواش.

مدل متاخر ردمی K30i شهرت دارد و درواقع، نسخه ی لایت ردمی کی ۳۰ است و فردی های مشابه با آن دارد؛ اما گرایش می رود با قیمتی ارزان تر بوسیله دست کاربران برسد. طبق اطلاعات منتشرشده در فضای مجازی، ردمی K30i اواخر آوریل سال جاری معرفی می شود و مهم ترین ویژگی آن نیز برخورداری از فناوری 5G است.

در حال حاضر، گوشی های هوشمند متعددی بوسیله میدان عرضه شده اند که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند؛ ولی ویژگی اصلی ردمی K30i ارزان تربودن آن از مدل های موجود در بازار است. تفاوت اصلی ردمی K30i با ردمی کی ۳۰ داخل مشخصات دوربین اصلی خواهد بود. دوربین ردمی کی ۳۰ به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است؛ ولی دوربین ردمی K30i حسگری ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تقریبا مشخصات دیگر نسخه ی لایت با نسخه ی معیار متشابه خواهد بود و ردمی K30i نیز از تراش اسنپدراگون 765G، دوربین چهارگانه، نمایشگری با بها نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می کند. درصورتی که شایعات صحت داشته باشند، ردمی K30i با بها ۱،۷۹۹ (۲۵۴ دلار) به بازار ارائه می شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ردمی K30i مفت ترین گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G خواهد حیات.

متأسفانه سری ردمی K30 بخاطر بازارهای محدودی ارائه می شود و به غیر از چین، داخل بازار دیگری به طوررسمی وجود نخواهد داشت. این موضوع درباره ی ردمی K30i نیز صدق می درنگ و احتمال دارد عزب به بازار چروک راه یابد. با این حال، چنانچه محصول جدید شیائومی بوسیله بازارهای جهانی نمایش شود، با استقبال چشمگیر کاربران مواجه خواهد شد؛ مخصوصا کاربرانی که بوسیله دنبال گوشی مهیا به فناوری 5G با زیاده چرب یا شیرین به مراتب کمتر از محصولات موجود تو میدان می گردند.مقاله های مرتبط:شیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندانتشار نخستین اسکرین شات های منتسب بوسیله رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

همچنین، برای کسانی که به ظهر محصولی پرچم دار، ولی کم ارزش قیمت هستند، ردمی کی ۳۰ پرو ارائه شده است که ۴۲۵ دلار ارزش دارد؛ ولی از سخت افزاری توانمند برخوردار است. داخل ردمی کی ۳۰ پرو از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم نصیب مند است.

محصول نو معرفی شده شیائومی از گواهی IP53 و نمایشگر ۶/۶۷ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن FH برخوردار است. ردمی کی ۳۰ پرو مبتنی بر اندروید ۱۰ است و رابط کاربری MIUI 11 شیائومی را یدک می کشد.

باید دیدن شیائومی برای نمایش ی سری ردمی کی ۳۰ چه برنامه ای دارد و آیا شاهد ارائه ی جهانی این محصول، مخصوصا گوشی هوشمند معرفی نشده ردمی K30i، در بکلی نقاط دنیا خواهیم بود یا خیر.بیشتر بخوانید:شیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندهوامی عرضه Mi Band 5 شیائومی و Amazfit متاخر را تأیید کردانتشار نخستین اسکرین شات های منتسب بوسیله رابط کاربری MIUI 12 شیائومیشیائومی می نوت 10 لایت با دوربین پنج گانه بدون فوکوس لیزری در فهرست تأییدیه NBTC روبرو شدپتنت متاخر شیائومی حاکی از گوشی جدیدی با نمایشگر Waterfall است