نما شیشه ای ساختمان

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

زومیت تو الکامپ ۹۸ با چندی از استارتاپ های حاضر در سالن های الکام استارز صحبت کرد. وابستگی نیروی کار ماهر با کارفرمایان از موضوعات پرطرفدار داخل میان استارتاپ های امسال بود که با توجه بوسیله افزایش خواهش جوانان به شغل های دورکاری و موقت، رویکردی پیش بینی پذیر محسوب می شد.

پرکاران یکی از استارتاپ های پلتفرمی ارتباط نیروی کار با ارباب است که در الکام استارز ۹۸ حضور داشت. علی زارعی، شالوده گذار پرکاران، هدف از راه اندازی پلتفرم را ساختن فرصت های کار کننده برای قسمت قسمت کردن های کمتر شناخته شده ی جامعه بیان می درنگ. او با اشاره به میزان های مفرط موجود سرویس های کاریابی، تمایز گروهش را خدمت رسانی به گروه هایی همچون دانشجویان، زنان ساختمان دار، معلولان و دیگر افراد مشابه اقرار می کند.

بنیان گذار پرکاران تمرکز ویژه ای بر امتیازهای اشتغال زایی و فعالیت گروه های کوچک جامعه می کند. از دیدگاه او، ساختن فرصت شغل برای چنین افرادی، علاوه بر تأثیرگذاری کنار فضای اقتصادی کشور و جامعه، پهلو وضعیت فکری و روانی آن ها همچنین تأثیر خواهد گذاشت. به پیش روی دیگر، فردی که با استفاده از هر روش و ابزاری، زمان خالی خود را بوسیله اشتغال تبدیل می کند، علاوه به خشکی امدن گشایش شرایط اقتصادی، احساس بهتری اندوه درون عمر دارد.



پلتفرم پرکاران نفاق بنیادی ای با درخت سرو های مانند وفاق نیروی ماهر با مالک دارد. اکثر درخت سرو های موجود روی پروژه های کامپیوتری یا اینترنتی متمرکز می شوند خواه استخدام کامل مدت افراد را در نظر می گیرند. در پرکاران، نیروی کاری که هر مهارتی از خدمات کامپیوتری تا حضوری (شبیه کارهای ساختمانی، نقاشی و...) داشته باشد، امکان ارتباط با کارفرمایان بسی را خواهد داشت. به علاوه، استخدام بلافاصله یا اشتغال های یک بارانجام (قرین خدمات منزل یا تأسیسات) تو پلتفرم پرکاران بیشتر یافت می شوند.

پرکاران با روزی گیری از مشاوره ی کارشناسان بهزیستی، تمرکز خود را علاوه بر ایجاد فرصت درآمدزایی، انتقال حس خوشایند به افراد جامعه را نیز جزو اهداف خود می داند. بنیان گذار این استارتاپ بوسیله نوعی بخشی از اهداف تیم خود را مسئولیت اجتماعی بیان می کند؛ به همین دلیل درون سال اول فعالیت، تمامی خدمات را به صورت مجانی به کارفرمایان و کارجویان عرضه می یواش. البته در سال های آتی، خدماتی همچون ارائه خاص ی آگهی های استخدامی، هزینه هایی برای کارفرمایان به همراه خواهد داشت.

پس از بستگی کارفرما و کارجو داخل پلتفرم پرکاران، انجام کار و مراحل مربوط باینده تأیید و پرداخت هزینه بوسیله صورت رودررو بین آن ها انجام می شود. بوسیله پیش روی دیگر، پرکاران فرایندهای تأیید پرداخت خواه انتقال وجه را انجام نمی دهد و تنها نقش شفیع گری ایفا می کند.



علی زارعی در اختتام مصاحبه، تسهیل فرایندهای موجود در اجتماع را از اهداف اصلی استارتاپ ها بیان می کند. او اعتقاد دارد درحال حاضر، انواع خدمات استارتاپی به رخ سنتی در اجتماع ارائه می شوند و یکی از برنامه های استارتاپ، باید میسر سازی فرایندها باشد تا تعداد بیشتری از مردم از خدمات مذکور نصیب ببرند.بیشتر بخوانید:اولین حضرت دسته دیجی کالا درون الکامپ چگونه بودنشست الکامپ تاکز روز سومین نمایشگاه با محضر مدیر تبلیغات کافه بازار ادا شدرئیس راه اندازی نظام صنفی رایانه ای الکامپ را آینه ای از حرفه ICT کشور می داندسرویس اشتراک آنلاین آب آشامیدنی سودا سهل تری بوسیله ارمغان می آورداشکان قویدل، معاونت فنی نوژن از حوزه ی فعالیت شرکت و چالش های پیش رو می گوید
اکانت توئیتر IceUniverse که اغلب معلومات معتبری از دنیای تلفن های هوشمند ارائه می دهد، داخل پست توئیتری خود توقع کرده که سال آینده میلادی شاهد گوشی هوشمندی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 10x خواهیم بود. عکسی که همراه این توئیت منتشر شده، شبیه گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ به دیدن می رسد؛ اما در IceUniverse صراحتا اشاره نکرده است که کدام مشارکت این طور دوربین فوق العاده ای را به بازار تلفن های هوشمند خواهد آورد.مقاله ی مرتبط:چرا گوشی های جدید دو یا چند دوربین دارند؟

جالب اینجا است که شرکت خدمات مالی و بانکداری کردیت سوئیس (Credit Suisse) در ماه مارس گزارشی را منتشر کرد که تو آن پیش بینی شده بود داخل نیمه دوم ۲۰۱۹ حسگر ۶۵ مگاپیکسلی و در سال ۲۰۲۰ حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بخاطر گوشی های هوشمند را شاهد خواهیم بود. اینک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی (که فرق کمی با عدد ۶۵ دارد) به واقعیت دگرگونی شده است و همکاری های سازنده گوشی های هوشمند برای بوسیله کارگیری آن آماده هستند. کوالکام نیز بوسیله طور مشابه، ساخته شدن گوشی های هوشمند با دوربین های ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی را پیش بینی کرده وجود.



بوسیله نظر شما کدام شریک چنین حسگر شگفت انگیزی را تولید می کند؟ حسگر ۶۴ مگاپیکسلی که بوسیله آن شاره شد، توسط سامسونگ ساخته شده است؛ بنابراین جبر ای ها نخستین گزینه احتمالی خواهند بود (سونی هنوز حسگر ۶۴ مگاپیکسلی خود را عرضه نکرده است). همچنین غول فناوری کره جنوبی زوم اپتیکال پنج یکسانی را ترقی داده است.

تاکنون هیچ شرکتی بوسیله نعوظ رسمی کار روی حسگر دوربین بالای ۱۰۰ مگاپیکسل خواه پریسکوپ با زوم 10x بخاطر گوشی های هوشمند را اطلاع دادن نکرده است؛ بنابراین این اخبار تنها داخل اندازه حدس وگمان هستند. ناگفته نماند که ما درمورد زوم اپتیکال صحبت می کنیم و نه زوم هیبریدی گوشی های کنونی.بیشتر بخوانید:بنچمارک ایسوس ROG فون 2 عملکرد اسنپدراگون 855 پلاس را جلوه گر کردتصاویر منتسب به ورق نمایش میت 30 پرو محسوس شدسامسونگ: عهد گوشی های هوشمند در پنج سال آینده خاتمه می یابدکانالیس: گوشی های هوشمند 5G تا سال ۲۰۲۳ بیشتر از نسخه های 4G به بیع می روندگوشی های هوشمند و نسلی که دگرگون شد
معین که مدال زر و نقره مسابقات قهرمانی جودو استان تهران را تو ترازنامه ورزشی خویشتن دارد، بازی را از ۷ سالگی و از باشگاه «یاسینی» آغاز کرده است. این همسایه مظفر و انباشته تلاش ما که سکوهای قهرمانی بزرگی انتظارش را می کشند باور دارد با برنامه ریزی صحیح میان ورزش کردن و درس خواندن می قابلیت به موفقیت رسید. معلوم داخل این باره می گوید: «پیش از درگاه در باشگاه، همه تکالیف و کارهای دبیرستان را اجرا می دهم تا با تفکر راحت و ذهن بازتری تمرین کنم. به همسالانم اندرز می کنم بی تردید در کنار درس یک رشته ورزشی را دنبال کنند. چرا که بازی کردن سبب پشته عدول کردن قوه اعتماد بوسیله نفس و افزایش ضریب هوشی می شود، همین فقره بوسیله یادگیری بهتر پرورش های مکتب نیز معاون می کند.»
هیچگاه گاه نمی توان کام داشت گوشی۱۰۰ دلاری یا ارزان تر عملکردی مشابه با گوشی های پرچم داری قرین پیکسل 3 یا گلکسی S10 داشته باشد؛ ولی این گوشی ها بعضی مواقع واقعا کُند و تاب ناپذیر هستند. سری خراش های اسنپدراگون ۲۰۰ کوالکام با قیمت کم ارزش خود ضعیف ترین عملکرد ممکن را به گوشی ها عرضه می دادند. با این حال، زمان حال کوالکام تراش ی جدیدی بوسیله معروفیت اسنپدراگون ۲۱۵ معرفی کرده که می تواند بوسیله روح گوشی های ارزان قیمت جان تازه ای بدهد و ضمن بهبود عملکرد آن ها، رزولوشن و نبوغ های بیشتری به این مایه ها اضافه کند.خراش ی اسنپدراگون ۲۱۵ تقریبا ۵۰ درصد از اسنپدراگون ۲۱۰ سریع زیرفون است

اسنپدراگون ۲۱۵ جایگزین اسنپدراگون ۲۱۰ می شود که ضعیف ترین خراش ی کوالکام از سال ۲۰۱۴ است. این تراشه بیشتر در گوشی های آنلاک شده ی بسیار ارزان نرخ و از برندهای گم نام به کار رفته است. این ها گوشی هایی هستند که بیشتر مردم لزوما تمایلی بخاطر داشتنشان ندارند؛ ولی به خریدن آن ها ناچار هستند. خراش ی اسنپدراگون ۲۱۵ در مقایسه با اسنپدراگون ۲۱۰ پیشرفت چشمگیری کرده است. به گفته ی کوالکام، این تراشه ۵۰ درصد از اسنپدراگون ۲۱۰ سریع زیرفون است. اسنپدراگون ۲۱۵ نیز قرین نمونه باستانی تر خویشتن بوسیله پردازنده ی چهارهسته ای مهیا است؛ ولی به جای هسته های قدیمی A7 از هسته های Cortex A53 بهره می برد. این هسته های ۶۴ بیتی درون مقایسه با هسته های ۳۲ بیتی A7 بوسیله لباس چشمگیری سریع زیرفون هستند و استفاده کارمایه کمتری دارند.

گوشی های کم قیمت قیمت بی آرامی کمینه کم به سمت استفاده از صفحه ارائه هایی با مقیاس زیاد قرین ۱۸:۹ می روند و اسنپدراگون ۲۱۵ همچنین از این قابلیت تا کیفیت HD با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ (۱۹.۹:۹) پشتیبانی می کند. پردازنده ی گرافیکی قدرتمند تیز آدرنو ۳۰۸ همچنین می تواند فیلم ها را بهتر ارائه دهد و بازی ها را اسایش مرطوب پردازش کند. این پردازنده ی گرافیکی از پردازنده ی گرافیکی اسنپدراگون ۲۱۰ حدود ۲۸ درصد سریع تر است و عمر باتری طولانی تری نیز بوسیله ارمغان می آورد.



افزون براین، خراش ی جدید کوالکام با پردازنده ی سیگنال تصویری (ISP) دوگانه اش به گوشی های مناسب قیمت امکان می دهد درزمینه ی دوربین همچنین باهم بوسیله رقابت بپردازند. اسنپدراگون ۲۱۵ از دوربین دوگانه برای عمق بخشی به تصویر و خلق جلوه ی پرتره پشتیبانی می کند. همچنین، رزولوشن دوربین از ۸ مگاپیکسل تو تراشه ی ۲۱۰ بوسیله ۱۳ مگاپیکسل در ۲۱۵ ارتقا یافته است. فناوری پردازنده ی سیگنال دیجیتال جدید Hexagon نیز به گوشی های معمولی امکان پخش موزیک تا ۵ روز را می هد و اپلیکیشن هایی که از GPS مصرف می کنند، باتری را متجاوز تخلیه نمی کنند.اسنپدراگون ۲۱۵ از دوربین دوگانه پشتیبانی می درنگ

این تراشه ی جدید قابلیت های بیشتری درزمینه ی وایرلس نیز دارد. بخاطر مقدماتی کود در یکی از خراش های سری ۲۰۰ امکان پشتیبانی از NFC اضافه شده است. حذف کردن این قابلیت داخل سال ۲۰۱۴ معقول بوسیله نظر می رسید؛ ولی اکنون پرداخت های موبایلی بسیار رایج شده اند. علاوه براین، امکان پشتیبانی از دو سیم کارت با فناوری VoLTE درون این خراش گنجانده و همراهی وای فای بوسیله 802.11ac بوسیله روزرسانی شده که بوسیله معنی سرعت بیشتر تا ۴۳۳ مگابیت بر وقت است. با این حال، سرعت وفاق LTE همچنان ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه باقی مانده است. گفتنی است این تراشه مشابه اسنپدراگون ۲۱۰ از مودم قدیمی X5 LTE کاربرد می کند.

اولین وسیله مجهز به تراشه ی اسنپدراگون ۲۱۵ اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. این تراشه از نبوغ های بیشتری پشتیبانی می کند؛ ولی تضمینی حیات ندارد سازندگان گوشی های تلفن همراه از آن ها استفاده کنند. گوشی های عرضه شده با این خراش کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند؛ بنابراین جایی برای حرف و حدیث پایا نمی ماند.بیشتر بخوانید:چرا اینتل توسعه تراش 5G را متوقف کرد؟مقایسه برترین پردازنده های میان رده دنیای موبایلتراشه های گلکسی S11 از ذهن سریع العمل DDR5 و مودم یکپارچه 5G پشتیبانی می کنندسامسونگ احتمالا مقدماتی تراشه 5G واقعی را بوسیله بازار عرضه می کندگلکسی نوت 10 با پردازنده اکسینوس ۷ نانومتری و اسنپدراگون تاسیس سامسونگ عرضه می شود
انتخاب موضوع خوب گامی بنیادی به سوی اجرای یک سخنرانی اثربخش است. هنگامی که داستانی تمجید می کنید، یار دارید مخاطب تان تعلق مند و مشتاق باشد؛ پس موضوعی برمی گزینید که برای مخاطب چیز سخت باشد. همین موضوع برای سخنرانی بی آرامی صادق است. هنگام گزینش موضوع، مخاطب تان را در رویت بگیرید. از خودتان بپرسید: چه موضوعی برای مخاطب جذاب خواهد بود؟



چنانچه مطمئن نیستید که چه موضوعی برگزینید، موارد کوچکتر را تو دید بگیرید: رویدادهای سیال (روزنامه ها، رسانه های دیگر) تجربه های شخصی سرگرمی های خودتان؛ آیا مخاطب تان شناختی از اصول نخستین یا اصطلاحات مخصوص مشغولیت شما دارد؟ کارتان؛ آیا موضوعاتی هست که شما درون وقت کارتان آموخته باشید و بخاطر افرادی که با صنف ی شما آشنا نیستند، موثر باشد؟ کتاب هایی که احتمالا اخیرا خوانده اید

ترفند این است که تا جایی که می توانید، به مخاطبی که شنونده ی شماست، نزدیک باشید. شالوده های تخصص تان

هنگام انتخاب موضوع، بن هایی را که در آنها تخصص دارید، تو نظر بگیرید.

بسیاری از افراد در زمینه هایی خاص، فنی هستند. متخصصان، کسانی هستند که دانشی جامع از چیزی دارند که اغلب افراد ندارند. تخصص زمانی است که کسی دانش زیادی داخل مرزوبوم ای ظاهر دارد. دانشمندانِ موشکی فنی هستند؛ و همین نعوظ تحلیل گرانی که درباره ی فوتبال تو تلویزیون سخن می گویند. وقتی در پی گزینش موضوعی برای سخنرانی تان هستید، هر زمینه ای را که در آن تخصص دارید، در نظر بگیرید. کام نداشته باشید که درباره ی موضوعی که از آن آگاهی اندکی دارید یا اصلا چیزی نمی دانید، روان و سلیس سخن بگویید. روان بودن خطبه شما نسبتی مستقیم با دو شرط بنیانی دارد: دانش تان درباره ی آنچه راحتی است بگویید و آشنا وجود داشتن تان با سر ی گفتنِ آنچه که می دانید به مخاطب.

مبنا ی تخصصی شما شاید موضوع خوبی باشد که درباره اش خطبه کنید؛ بجای از پیش با آن آشنایی دارید. یکی از مزیت های این آشنایی این است که زمان مربوط بوسیله پژوهش را کاهش می دهد. داخل عوض، استیناف اغلب با هدفِ توافق و غنی کردنِ تخصص تان و اطمینان از آشنایی تان با مباحث پرگیر آن موضوع اجرا خواهد شد.

با گزینشِ زمینه ای که دانشی تخصصی و صنف ای درباره اش دارید، احتمال اینکه خطبه تان به شکلی مؤثر بوسیله مخاطب منتقل شود، افزودن می یابد. بخاطر مخاطب، شما مرجع موضوعی هستید که درباره اش سخن می گویید؛ پس برخورداری از دانش پیشین، به احتمال بسیار تأثیرگذار است. سخنرانی ای که بوسیله گستره ی تخصصی تان مربوط است، کنار بینش گشاد ی شما اعتماد دارد و در این حالت، شما آسان تیز می توانید نکات اختصاص موضوع را برای مخاطب توضیح دهید. زمینه های مورد تعلق تان

زمان برگزینی موضوع، بوسیله مبنا هایی بیندیشید که بوسیله آنها تعلق مند هستید.

درحالی که اغلب افراد در زمینه هایی مشخص تخصص دارند و دارای معرفت و مهارت فوقانی هستند، معمولا مبنا هایی وجود دارد که شاید چندان درباره شان ندانند؛ اما به دانستنِ بیشتر عاشق هستند. یک تمبر شاید شوقِ کلکسیونرشدن را درون محدودیت برانگیزد؛ یا شاید خویش تان طیِ گفت وگویی، ایده ای را به شما معرفی کرده است که برای تان جذاب است؛ ولی زمانی نداشته اید که آن را به شکلی جامع بررسی کنید. وقتی می کوشید تا موضوعی سفت برای خطبه تان برگزینید، هر زمینه ای را که به آن علاقه مند هستید، در دید بگیرید.

مزیت های بسیاری برای جست وجو در بن های موردعلاقه برای موضوع سخنرانی تان بود دارد. وقتی درباره ی موضوعی کندوکاو می کنید، از علاقه ی صِرف به شناختی خوب لول می کنید. از این راه، حروف شما بازتابنده ی مخاطبی است که شما با وی گفت وگو خواهید کرد. هدف شما به نشانی سخنران، این است که مخاطب را به موضوعِ سخنرانی تان علاقه مند کنید و سپس در طول سخنرانی، به آنها درباره ی موضوع معلومات بدهید.

طی برگزینی موضوع، بوسیله شالوده ای بیندیشید که تک دلبستگی تان است. سپس، از خودتان چند پرسش کنید؛ مثلا «چرا به نظرم این موضوع جالب است؟» و «دقیقا چه چیز، این موضوع را برایم جذاب می کند؟» حس کنجکاوی اولیه را دنبال کنید و ببینید که چطور می توانید این حسِ فرع را در سخنرانی تان بازسازی کنید تا مخاطب تان، به شیوه ای مشابهِ خودتان، بوسیله موضوع فرع مند شود. سپس، بیندیشید که چطور می توانید این علاقه را با پژوهش درون این بنیان و آموختنِ بیشتر، غنی کنید. مرام سخنرانی شما، راهنمایی مخاطب از همان مسیری است که خودتان پیش تر رفته اید؛ یعنی از اشتیاقی با شناخت کم بوسیله لفظ درکی آگاهانه. تندباد روحی

تندباد روحی روشی است برای کشف کردن موضوع مناسب بخاطر خطبه.

شما بن های تخصص تان را در نظر گرفته اید. بوسیله بنیان های مورد علاقه تان غم اندیشیده اید؛ ولی هنوز درون تلاشید تا موضوعی برای سخنرانی تان انتخاب کنید. علاوه بر این رویه های گزینش موضوع مناسب، طوفان فکری مایه ای مؤثر بخاطر طرحِ موضوعات احتمالی سخنرانی است.

بوسیله یک نشست ی تندباد روحی مانند آنچه راحتی است داخل طول یک طوفان پا بر جا رخ دهد، بیندیشید. ایده ها را متشابه باران ببینید. طوفان های خوب سرشار از باران هستند و یک نشستِ طوفان فکریِ خوب باید سرچشمه ی ایده های فراوانی باشد. میتینگ ی تندباد فکری، اگر به عطا مدیریت شود، با یک رعدوبرقِ دم ای، موضوعِ بزرگوار ای را بخاطر سخنرانی تان کشف می بطی ء.

هدف نشستِ تندباد روحی این است که به خودتان اجازه دهید شمار زیادی ایده را که معمولا داخل ارتباط با شعار خاصی هستند، تولید کنید. هنگام طوفان فکری برای موضوعات سخنرانی، بالای کاغذ سفیدی بنویسید: «خطبه ام باید درباره ی چه موضوعاتی باشد؟» سپس، مادون این پرسش، هر آنچه را که به ذهن تان خطور می کند، طیِ مدت زمانی مشخص، بنویسید. بکوشید برای این پرسش، زیادترین پاسخ های متفاوتی را که از ذهن تان می گذرد، روی کاغذ ثبت کنید.

طوفان روحی یکی از اسلوب های متعددی است که بوسیله شما کمک می کند تا بهینه موضوع را برای سخنرانی تان روشن و برگزینی کنید. طوفان فکری، نسبت به دیگر روش های ایده یابی، شما را با آرامش بیشتری بوسیله ایده ی پایانی می رساند. از طوفان فکری، بوسیله نشانی راهی بخاطر پیوستن به ایده های متفاوت برای موضوع بهره بگیرید. بکوشید در طول تندباد روحی تان، ایده های موضوعیِ خلاقانه ای مطرح کنید. موضوعی که به انعام انتخاب شده باشد، کلیدی برای سخنرانی موفق است. نهایی کردن موضوع

پس از تولید ایده های گوناگون، زمان آن است تا موضوع را به بحثی محدود کنید که مطمئن هستید برای سخنرانی تان مناسب است.

پس از پژوهش و کندوکاو فراوان، موضوعی را انتخاب کرده اید. تبریک! حالا قسمت شیرین داستان از راه می رسد: آن موضوع را قابل مدیریت کرده و سخنرانی تان را درس دهید. به کار مقدماتی، بوسیله عنوان گلچین هدفی عمومی فکر کنید. اکنون هدف این است که هدف تان را محدود کنید و محورش را پیدا کنید.

اگرچه فرود امدن بوسیله این تصمیم گیری آسان نبوده است، غرض گیری درباره ی موضوعی کلی، فقط شما را بوسیله سوی پرورش یک سخنرانی هدایت کرده است؛ و خیر به سوی ته امر. برای نمونه، چنانچه تصمیم بگیرید که موضوع تان درباره ی بسکتبال باشد، این موضوع بسیار فراخ است. سخنرانی تان درباره ی تاریخ ی بسکتبال خواهد بود؟ یا درباره ی بازیکنانی مشخص؟ یا قوانینی خاص؟ نهایی کردنِ موضوع تان، عبارت است از فرایند وقوف موضوعات فرعی؛ این موضوعات، پارامترهای سخنرانی تان را لباس می دهند. چنان که این پرسش ها علامت می دهند، تفویض موضوعی طاسی فقط گام ابتدا است؛ آنچه باید ایفا دهید، شناسایی شلنگ ی ارتباط تان با موضوعِ سخنرانی از طریق شاخه آن به بسرنوشت شوم دچار کردن های مهم است.

وقتی رفتار به محدودکردنِ حوزه های مشخصِ موضوع طاسی تان می کنید، نکته ی بنیانی این است که چقدر زمان برای سخنرانی تان دارید. هر چه زمان تان کمتر باشد، موضوع باید محدودتر شود. اگر زمان تان بخشی بیشتر است، شاید بتوانید قدم ای عریض برنده را پوشش دهید. از انفراد های زمانی به صرفه خودتان یکروز بگیرید و شلنگ ی خطبه تان را باریک مرطوب کنید.

پدیدار کردنِ قدم ی موضوع نه عزب نگارش خطبه را آسان تر می کند، بلکه حدس ارجاع مؤثرتر سخنان تان را بوسیله مخاطب افزایش می دهد. پوشش گام ای محدود به شما رخصت می دهد تا اطلاعات پشیز تازگی را داخل دیدن بگیرید و موضوع تان را به شکلی جامع پر حرارت و ژرف تیز بیان کنید. وقتی خطبه تان به خشکی امدن موضوعی اختصاص متمرکز است، مخاطب آسان تر می تواند آن را دنبال کند و با توجه به شعار خطبه تان، آگاه خواه متقاعد شود.

مجموعه آموزش سخنرانی و تدبیر بیان مهارت سخنرانی و فن پیش روی را بیاموزید و مخاطبان را مات و مبهوت خویشتن کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده میوه
کمک پیشین بخش تولید تسلا به همکاری خودروسازی لوسید موتورز (Lucid Motors) پیوست. پیتر هوک هولدینگر سه گانه سال با تسلا همکاری کرده حیات و وظیفه ی بهبود روند تولید خودروهای الکتریکی مدل اس و میزان ایکس را برعهده داشت. علاوه بر این، او مسئول ایجاد برنامه ی تولید مقرون به صرفه بخاطر سدان پرفروش تسلای میزان ۳ حیات و با لوسید داخل تولید سدان لوکس ایر (Lucid Air) و سایر معیار های آینده بوسیله میدان همدستی خواهد کرد.

مقاله های مرتبط:لوسید AIR EV؛ نهایت فناوری با آستانه ی قیمت ۶۰ هزاره دلاررکوردزنی سدان برقی لوسیدایر؛ اکسید مخاطره برای تسلا

خودرو الکتریکی لوسید ایر در اوایل سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و اکنون آزمایش می شود. تاکنون، لوسید ایر بوسیله مرحله تولید نرسیده است؛ در مدت عرضه ی آن به میدان از سال ۲۰۱۸، به ۲۰۲۰ موکول شد. 

در حالی که این تأخیر برای لوسید موتورز اطلاع بسیار ناخوشایندی است، خودروساز تازه تأسیس به شدت روی اولین خودرو الکتریکی خود سرمایه گذاری می کند تا در آینده ای خیر چندان دور، آن را بوسیله واقعیت تبدیل بطی ء. سال گذشته، قوطی مایملک سلطنتی عربستان سعودی یک میلیارد دلار روی این شرکت سرمایه گذاری کرد. تنخواه گذاری این مجری بخاطر تکمیل پیشرفت و آزمایش سدان لوکس و خلق تأسیسات تولید آن در ایالت آریزونا استفاده خواهد شد.



دو سال پیش، لوسید موتورز اعلام کرد ارزش مدل پایه ی ایر با احتساب تقلیل مالیاتی فدرال آمریکا، حدود ۵۲ هزاره و ۵۰۰ دلار خواهد بود. سو حرکتی این خودرو الکتریکی با هر بار شارژ به ۳۸۶ کیلومتر می رسد. البته، باید ببینیم داخل زمان عرضه بازار، این خودرو چه قیمتی خواهد داشت؛ از طرف امکان پذیر است بها بازپسین آن افزایش یابد. آنچه اینک می دانیم، این است که لوسید ایر تو چند استاندارد مختلف از جمله میزان پرقدرت آن که با سیستم تمام چرخ محرک و قدرت ۱۰۰۰ اسب تبخیر فروخته می شود.بیشتر بخوانید:فروش چشمگیر خودروهای برقی داخل نروژاولین خودرو برقی ایرانی بیدار خیابان ها می شودتسلا مدل 3 با کیت قد ورشتاینر رونمایی شدآزمایش مقیاس برقی بی ام و سری 5آزمایش توفیق آمیز خودرو الکتریکی مرسدس بنز بخاطر حضور در فرمول E
شیائومی پس از حضوری موفق در دنیای گوشی های هوشمند، کسب و کارش را بسط رحم و در حال حاضر، زنبیل عریض ای از انواع محصولات بناء ی هوشمند را ارائه می کند. تنوع محصولات شیائومی داخل حدی است که کاربران می توانند کامل نیاز های خود را در این مقدر شدن تأمین کنند. 



یکی از محصولات شیائومی بخاطر تأمین نیاز کاربران خانگی، مایه های تصفیه ی هوا است که گزینه ای کاربردی برای ایالت هایی با سطح بالای آلودگی است. این وسیله که با شهرت Mi Air Purifier 2S شناخته می شود، به تازگی با قیمت تقریبا دومیلیون تومانی و با گارانتی تسک میران مخبر بازار کشورمان شده است و فروشگاه های متنوع مانند می ایران آن را عرضه می کند که درادامه نگاهی مختصر به قابلیت های آن خواهیم انداخت. دستگاه های تصفیه ی هوای شوهردار در فصول مختلف کاربرد های واریته خواهند داشت تا بتوان از آن ها بوسیله نشانی محصولی چهارفصل اشتهار سرما. داخل این زمینه می استعداد به موارد زیر اشاره کرد:فصل بهار: جلوگیری از آلرژی و دریافتن های فصلیفصل تابستان: پاک سازی هوا از ذرات پاندول و آلودگی های آنپاییز و زمستان: پاک سازی آلودگی های شاگرد از پدیده ی وارونگی هوا 



شیائومی تو تولید دستگاه تصفیه ی فضا نیز از خط مشی ابدی خویشتن متابعت کرده است. این موضوع بوسیله معنای تولید دستگاهی با قابلیت های ارزان و کاربردی درکنار بانوا مقرون به صرفه است. پس از استقبال گسترده ی کاربران از این دستگاه، به ویژه تو بازار های چین و هند، شیائومی به سرعت نسخه های بهبودیافته ی آن را با اشتهار های Air Purifier 2 و Air Purifier 2S به میدان عرضه کرد. مدل Air Purifier 2S به عنوان جدید ترین محصول شیائومی تو این بخش، تعدادی است بااطلاع بازار کشور شده تا با رقبای توانمند خویشتن اعم از ال جی، فیلیپس، مولکول و شارپ رقابت نرم.

مقالات مرتبط:وسیله تصفیه هوا چیست و خلال بیع به چه نکاتی باید توجه کنیم

شیائومی Air Purifier 2S از نقشه کشی کلی مشابه خاندان های پیشین خویشتن نصیب می برد. این موضوع به معنای قامت ای مکعبی با ارتفاع ۵۰ سانتی متر است که فن قرار پژمان درون بالای دستگاه، فضا را از منافذ تعبیه شده داخل بخش پایینی دمیده و پس از عبور از فیلتر، بوسیله محیط بازمی گرداند. یکی از تفاوت های Air Purifier 2S با خاندان پیشین خود، نمایشگر دایروی و اولد دستگاه است که اطلاعاتی اعم از حالت کاری، وضعیت سلامت فیلتر، شرایط آلودگی هوای محیط، گرمی و استاندارد تازگی آن می دهد. شدت سو این نمایشگر باتوجه به استاندارد نور محیط حوالی تغییر می کند تا بوسیله عنوان مثال در بازه ی زمانی شب و لمحه خواب کاربر، با روشنایی بیش خود مانعی برای استراحت آن ها نشود.

بوسیله گفته ی شیائومی، مهندسان این شرکت مجاهدت زیادی برای گشایش عملکرد جریان محیط در دستگاه تصفیه ی هوای Air Purifier 2S کرده اند. در نقشه کشی موتور این دستگاه، از مهندسان صنایع هوافضا کمک گرفته شده تا با ایجاد مسئله قدرتمند ۳۶۰ درجه ای هوا و گذر آن از فیلتر، تو هر ساعت ۳۱۰ متر مکعب از هوای فضا را پاک سازی کند.

شاید بتوان از فیلتر موجود در دستگاه های تصفیه ی فضا به عنوان دل تپنده ی آن ها معروفیت برد که توان های حقیقی و کاربری دستگاه تماس یدکی به آن دارد. فیلتر استوانه ای Air Purifier 2S در جزء پایینی مایه استراحت دارد و برای تعویض آن باید از دریچه ی قفا برای قرارگیری نمونه ی جدید اقدام کرد. عمر این فیلتر درون شرایط معمولی نیز ۶ ماه عنوان شده است.



شیائومی فیلتر به کاررفته در Air Purifier 2S را این چنین تشریح می بطی ء:فیلتر کاربرد شده داخل Air Purifier 2S طراحی ۳۶۰ درجه ای دارد و از سه گانه لایه تشکیل می شود. لایه ی اولیه وظیفه ی جذب ذرات بزرگ تیز مشابه گرد و غبار، بافت پارچه شبیه کتان و نخ، ذرات چوب و مو را به عهده خواهد داشت. لایه ی میانی با بهره گیری از فناوری H11 شرکت TORAY ژاپن، اقتدار جذب ذرات میکرونی PM2.5 و PM0.3 معلق تو فضا را دارد تا بدین ترتیب، باکتری های زیان بخش تو هوا پاک سازی شوند. لایه ی داخلی نیز از کربن فعال شده ی باکیفیتی ساخته شده تا گاز های مضر یا بودار متشابه فرمالدئید (گازی سرطان زا با فرمول HCHO) و بنزن و آمونیاک را جذب کند تا هوای خروجی درکنار پاکیزگی، رایحه ی مطبوعی نیز داشته باشد. بدین ترتیب، این فیلتر اقتدار جذب ۹۹.۹۹ درصد از ذرات PM2.5 را خواهد داشت. برچسب RFID موجود درون فیلتر ها همچنین بخاطر تشخیص میزان ی تقلبی و اصلی به حکم پژمرده شده است.



شیائومی Air Purifier 2S برای تجسس وضعیت هوای دوره خود، از حسگر لیزری بهره می برد که در بسرنوشت شوم دچار کردن پشتی دستگاه و بالای دریچه ی فیلتر تعبیه شده است. این حسگر توانایی تشخیص مدل ذرات معلق در هوا تا ۰.۳ میکرومتر را دارد و حاصل ی بازپسین همچنین به عنوان پارامتر AQI در نمایشگر مشاهده کردنی است.

شیائومی با پشتیبانی تمامی مایه های بناء ی هوشمند خود، در اپلیکیشن Mi Home، سعی می درنگ تجربه ای یکپارچه و ساده و البته کاربردی ارائه دهد و Air Purifier 2S نیز از این شیوه مستثنی نیست. کاربران به لطف اپلیکیشن می توانند علاوه پیاده شدن نظارت بر عملکرد دستگاه و وضعیت هوای محیط و تغییر حالت کاری دستگاه، از زمان لازم برای تغییر فیلتر همچنین شروع شوند. 



شاید تنها نکته ی منفی درباره ی Air Purifier 2S را عملکرد پسیو آن و نبود فناوری یونیزه کننده ی هوا بخاطر جذب بهتر ذرات معلق و باکتری ها دانست که درون فداکار رقبای گران ارج برنده آن وجود دارد. بیشتر بخوانید:گوشی های ردمی 6 و ردمی 6A اندروید 9 پای را دریافت می کننداثرات سلبی آلودگی محیط پهلو باروری زنانانتشار تصاویر رسمی Mi CC9 شیائومی بوسیله همراه نمونه تصاویر دوربین سلفیانتشار اولین تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Realme اوپومی سد 4 شیائومی داخل کمینه از دهات روز فروش میلیونی را تجربه کرد
مرکلصدراعظم آلمان بعضی پیش بی آرامی هنگام استقبال از مهتر جمهور اوکراین درون گرمای ۳۰ درجه برلین دستخوش لرزه شد. مرکل ۶۴ ساله در آن رویداد به خبرنگاران گفت پس از خوردن سه لیوان آب حالش خوب شده است.
مقاله های مرتبط:بهترین ملکی های هنر تهران؛ از موزه ملی تا موزه سینمابرترین ارسی های تهران که باید از آن ها دیدار کرد

باوجودی که بسیاری از گردشگران به خصوص گردشگران خارجی مجاهدت می کنند تاحد امکان زمان بخشی را درون پایتخت شلوغ و پر ترافیک ایران سپری کنند، اما جاهای دیدنی تهران بسیار بیش است و سیر تکاملی به این شهر می تواند دریچه های جدیدی از آشنایی با نزاکت مردم ایران را برای آن ها باز کند. جالب است بدانید که تهران را «شهر موزه ها» همچنین می دانند و به همین دلیل گزینه های اضافی پیش روی شما قرار دارد تا ایران را ازنظر فرهنگی، دیپلماتیک و تاریخی بهتر بشناسید. درون این مقاله قصد داریم ۱۰ موزه ی برتر پایتخت را به شما معرفی کردن کنیم تا آن ها را درون پروگرام ی تهرانگردی خویشتن قرار دهید.

برای گردش در تهران با تور می توانید تورهای تهرانگردی ارزان را در کجارو فاش کنید. شما می توانید با جستجویی آسان، فهرست متنوعی از تورهای دهکده ها آژانس معتبر را ببینید، ارزش ها را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را از آژانس های همکار کجارو بخرید.کاخ گلستان



در صدر سیاهه برترین موزه های تهران می توان به کاخ گلستان اشاره کرد که در دوم تیرماه ۱۳۹۲ به عنوان میراث بشری از جانب یونسکو به ثبت رسید. قصر گلستان کلکسیون ای از بناهای ارزشمند و قدیمی ترین قلعه تاریخی تهران است که در زمان های مختلف ساخته شده و اتمام شده اند و یادگاری به مکان باقی مانده از ارغنون تاریخی تهران، محل اقامت شاهان سلسله ی قاجار و از زیباترین و عتیق ترین بناهای پایتخت دویست ساله ایران به شمار می آید.

این بنا از دید تاریخی شاهد وقایع بسیار مهمی همچون تنش مشروطه و تاج گذاری پهلوی اول و دوم بوده است. نیز آثار هنری نظام مثل اورنگ مرمر، حجر قبر ناصرالدین امپراتور قاجار که از شهرری به اینجا منتقل شده و آثاری از کمال الملک و سایر هنرمندان ایرانی و خارجی تو این کاخ راحتی دارند. بناهای زیبایی همچون شمس العماره (روزگار این عمارت کادو ی ملکه ویکتوریا به ناصرالدین شاه بوده است) و عمارت بادگیر هم بسیار مورد توجه گردشگران است. از دیگر جاذبه های کاخ گلستان می توان به دنج کریمخانی، نگارخانه، ملکی مخصوص، تالار اصلی، تالار آینه، تالار عاج، تالار برلیان، تالار شیشه و کاخ ابیض (موزه ی مردم شناسی) اشاره کرد. علاوه پیاده شدن تماشای شاهکارهای کاشی کاری های منقوش دورتادور این کاخ، می توانید عکس های بوسیله یادماندنی نیز آن ها بگیرید. درضمن گردشگران برای دخول به بخش های مختلف این کلکسیون باید بلیط جداگانه تدارک کنند، هرچند عظمت و وقار این کاخ ارزشش را دارد.تلفن: ۰۲۱۳۳۱۱۳۳۳۵ساعت دیدار: ۶ ماه اول سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ (خرید بلیط تا ساعت ۱۶:۳۰) و ۶ ماه دوم سال از زمانه ۹ تا ۱۶:۳۰ (فروش بلیط تا ساعت ۱۵:۳۰)آدرس کاخ موزه گلستان: خیابان پانزده خرداد، میدان ارگوب سایت: www.golestanpalace.irموزه جواهرات ملی ایران



کفش ی جواهرات ملی که با عنوان خزانه جواهر سلطنتی نیز  شناخته می شود، طوطی ای از جواهر و کلاه های گرانبها و حتی جواهرات پادشان صفوی، قاجار و پهلوی را در خود جای داده است که درون خرمن بانک مرکزی ایران قرار دارند. شاید بتوان گفت در ایران تاریخچه جمع آوری جواهرات گران بها به دوران صفویه باز می گردد. تا پیش از صفویان جواهر گران بها جایی درون خزانه دولتی نداشتند و پادشاهان این دوره حدود دو قرن برای جمع آوری جواهرات انواع تکاپو کردند و حتی کارشناسان این حکومت جواهرات متنوع را از میدان های هند، عثمانی، ایتالیا، فرانسه و کشور های دیگر خریداری و بوسیله اصفهان، پایتخت حکومت صفوی، منتقل می کردند.

قطعات موجود داخل این موزه درون قالب ۳۶ گنجه قسمت قسمت کردن بندی شده اند که به طور عمده دربرگیرنده گوناگون زیورآلات تزئینی، گوناگون تاج و نیمتاج، انواع جقه (پیش کلاه)، گلدان، سرپوش های غذا، قلیان، آینه، تنگ های مینا، شمعدان، فیروزه، شمشیر، خنجر، سپر، ساعت، قلمدان، انفیه دان، اشیا آراسته به یاقوت و لعل، تفنگ، عصا، مدال، تخت، سنجاق و گل سینه، پشه و... است. تیغ معروف به دریای نور، تاج پهلوی، جقه نادری، کلاه کیانی، اکراه جواهرنشان، تخت طاووس (تخت خورشید) داخل این مجموعه وجود دارند.

گردشگرانی که مشیت بازدید از این موزه را دارند، باید بدانند این خزانه تنها از شنبه تا سه گانه شنبه برای بازدید عموم باز است و البته کودکان مادون ۱۲ سال نیز اجازه ادخال بوسیله آن را ندارند. پیش از ورود به آن تمام وسایل افراد از جمله، موبایل، کیف و موارد مشابه از آن ها گرفته می شود و امکان عکاسی از اشیا بی قراری بود ندارد.تلفن: ۰۲۱۶۴۴۶۴۷۰۰ساعت دیدار: روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ و  روزهای دیگر و تعطیلات رسمی تعطیل است.آدرس: میدان امام خمینی، خیابان فردوسی، نرسیده به چهارراه استانبول، خانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، خزانه جواهرات ملیموزه دفاع مقدس



کفش ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه های گردشگری تهران است که در بر مجموعه هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان پیشگام فرهنگی دهکده تهران در اراضی عباس آباد احداث شده است. این کفش با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگ ترین باغ موزه های کشور است که از بخش های مختلفی قرین تالارهای هفتگانه، باغ راه، حوض درست کردن مصنوعی، آب نمایش، تالار های آمفی تئاتر و سراسرنما تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال جدیت در ارجاع مفاهیم کتاب انقلاب اسلامی و هشت سال نزاع با عراق دارد. از دیگر بخش های مختلف ملکی می نبوغ به برج پرچم، تالار پروانه ها، خاک و یادمان شهدا، سالن عرضه سه گانه بعدی، نمایشگاه ادوات جنگی، عرضه خودروی شهدای هسته ای و... رمز کرد.

بازدید از موزه ی فساد شاید جالب بوسیله نظر نرسد؛، اما تامین باشید ملاقات از این کفش تجربه ای مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش برایتان رقم خواهد زد. تصاویر و صدای بازسازی شده ی زمان جنگ و روستا درون محاصره ی خرمشهر و پیشگاه موشک ها، تانک ها و سایر تجهیزات نظامی در این ملکی بوسیله چشم می خورد. درواقع با بازدید از این کفش می توان دیدگاه جدیدی نسبت بوسیله تاریخ مدرن ایران و درک مردم این کشور به دست آورد.تلفن: ۰۲۱۸۸۶۵۷۰۲۶ساعت ملاقات: از شنبه تا پنج شنبه از شایسته کردن ۹ الی ۲۲ و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۲ شبآدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه روی پارک طالقانیوب سایت: http://iranhdm.ir/کاخ سعدآباد



عکاس: Kasir

کلکسیون ی فرهنگی تاریخی سعدآباد به کلکسیون عمارت ها و دژ هایی گفته می شود که در دربند، شمالی ترین و خوش آب و هواترین منطقه تهران، در خاکی بوسیله مساحت ۱۱۰ هکتار بنا شده است. دژ ملت، مبصر ترین کاخ موجود در مجموعه ی قلعه سعدآباد است که به سبب رنگ سفید نمای آن بوسیله کاخ سفید شهرت یافته است. درون سرسرای مرتبه همکف، مجموعه ای از سفالینه های ایران، از هزار چهارم پیش از میلاد تا زغال اخته هفتمین هجری و نیز کریستال هایی از پیرامون قاجار نگهداری می شود. لوسترهای ساخت ایتالیا، فرانسه و ضربت-اسلواکی، شعاع بخش تالارهای وسیع این کاخ است که بزرگ ترین آن ۱۰۸ شاخه دارد. سه چلچراغی که تالار سفره ساختمانی طبقه اول را واضح می کند و نیز میز تحریر موجود تو این سفره خانه، متعلق به ماری آنتوانت، ملکه فرانسه است. پله های مارپیچ که بوسیله کفش ی هنر ملی منتهی می شود، همچنین بها نظر دارد.

کلکسیون ی سعدآباد، چهار دوره ی تاریخی قاجاریه، پهلوی اول و پهلوی دوم و پس از انقلاب ایران را سپری کرده است. سعدآباد داخل دوره قاجار بنا شد و سکونت گاه تابستانی شاهان این قبیله بود. پس از کودتای ۱۲۹۹ و کسب آن توسط قبیله اکبری، بناها و عمارت بزرگ های متعددی در آن باریک شد که بالغ کنار ۱۸ دژ درون ابعاد مختلف می شوند. هر یک از بناها نگرش سکونت یکی از افراد دودمان پهلوی بوده اند. پس از پیروزی نهضت ۵۷ این مجموعه بوسیله شکل ارسی درآمد، ولی قلعه فعلی ریاست جمهوری درون جوار این کلکسیون صبر دارد. از کاخ ملکه پاپا همچنین که متعلق به ارگان اربابی جمهوری است برای خوش آمد از مهمانان خارجی استعمال می شود.

از حصه های مختلف نظیر دژ ملکی پیرو (با ۵۴ حجره از نیکوترین نقاط این کاخ به شمار می رود)، قصر موزه سبز (این کاخ را بوسیله تفکر سنگ به فقره رفته در نمای آن قلعه سبز می نامند)، ارسی پوشاک خسروانی (به گلچینی از لباس های سنتی طوایف ایران و لباس های مدرن اروپایی اختصاص دارد)، موزه خط و کتابت میرعماد، موزه لله حسین بهزاد، ارسی سلاح های دربار، کفش آشپزخانه سلطنتی، موزه برادران امیدوار، کفش هنر ملل، ارسی هنرهای زیبا، کفش استاد فرشچیان و موزه آب می توانید دید کنید. بخاطر ملاقات از ۱۸ عمارت این کاخ، باید بلیط ورودی تمهید کنید.تلفن: ۰۲۱۲۲۷۵۲۰۳۱ساعت ملاقات: همه روزه از زمانه ۹ صبح تا ۱۹ شب است و سودا بلیط تنها تا روزگار ۱۷ انجام می شود.آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، انتهای خیابان شهید کمال طاهریوب سایت: http://sadmu.ir /ساختمانی هنرمندان ایران



خانه هنرمندان ایران محلی ایده آل برای مشاهده ی صحنه ی هنر معاصر تهران است. فعالیت های خانه ی هنرمندان ایران به ارائه فیلم، تئاتر و تله تئاتر، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی همانند نقاشی، گرافیک، عکس و مجسمه، اجرای کنسرت های موسیقی و سخنرانی اختصاص دارد.

محوطه ی این بنا در یکی از باغ های دوره ناصرالدین شاه قاجار که فیشرآباد نامیده می شد، قرار دارد و بنای نخستین آن در زمان هیاهو جهانی دوم بخاطر انبار تفنگ و تجهیزات سپاهی توسط متفقین کاربرد می شد. این مکان از هنگام برون رفت نیروهای متفقین تا سال ۱۳۵۷ به صورت مرکز سرباز نیمه متروکه پاینده الباقی حیات تا اینکه تو سال ۱۳۷۷ به مالکیت شهرداری تهران درآمد و بخاطر کاربری کنش های فرهنگی و هنری تو بهمن ماه سال ۱۳۷۸ گشایش یافت.

این گالری مجانی به رخ ماهیانه به نمایش آثار مختلفی از هنرمندان محلی خاص دارد. تعدادی کافه، یک رستوران گیاهی و یک فروشگاه هنری و صنایع دستی از دیگر پاره های این مجموعه هستند. نمایش های تماشاخانه همچنین درون اینجا برگزار می شود که چنانچه علاقه مند هستید، می توانید به تماشای آن ها بنشینید.تلفن: ۰۲۱۸۸۳۱۰۴۵۷آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهرموزه آبگینه و سفالینه



موزه ی آبگینه و سفالینه تهران به نعوظ تخصصی به ارائه ظروف و اشیای آبگینه و سفالینه از گذشته های بسیار دور تا قرون گذشته می پردازد که تاریخ آن ها به هزاره دوم پیش از میلاد باز می گردد. پنج تالار اصلی کفش عبارتند از تالار مینا، تالار بلور، تالار صدف، تالار زرین و تالار کبود که مجموعه ای از باریکه ترین آثار تاریخی ایران را داخل معرض ارائه گذاشته اند. بازدیدکنندگان می توانند شاهد گلدان های سفالی متعلق به ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد تا ظروف تیغ دار کردن ای مدرن باشند.

این ارسی در گذشته ساختمان و محل کار یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی دوران قاجار و پهلوی یعنی احمد قوام یا قوام السلطنه بوده است و آجرکاری های آن از نمونه های عالی آجرکاری خانه های تاریخی به حساب می آید. درواقع این موزه از نظر قیمت آثار گرانبهای نگه داری شده داخل آن، معماری متجاوز زیبای عهد قاجار، میزبانی سفارتخانه ها مصر و افغانستان پس از انقلاب، پله های چوبی روسی، باغ های وسیع و همین طور طراحی موزه زیاد زیبنده توجه و ارزشمند است.

با گذر از خیابان سی تیر می توانید یک کلیسا، معبد آتش زرتشتیان، مسجد و کنیسه ای را ببینید که داخل کمال هماهنگی در این خیابان سنگفرش کنار غصه استراحت پژمرده اند. موزه ی ملی ایران در انتهای جنوبی این خیابان قرار دارد و با سفالینه ها، اشکال سنگی و سایر گنجینه های کشف شده اش، بازدیدکنندگان را با تاریخچه ایران آشنا می نرم. در انتها می توانید خود را به صرف غذا از غرفه های بیرون این کفش مهمان کنید.تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۸۱۵۳ساعت دیدار: همگی روزه گرفتن بوسیله جز دوشنبه ها و ایام سوگواری، در ۶ ماه شروع سال ۹ تا ۱۷ و داخل ۶ ماه دوم سال ۹ تا ۱۸آدرس: خیابان جمهوری اسلامی، خیابان سی تیر، پلاک ۵۵مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران



عکاس: Nasser-sadeghi

مجموعه ی کاخ نیاوران با ترتیب و دلربایی های طبیعی و تاریخی، در باغ جلال با مساحت ۱۱ هکتار تو شمال تهران راحتی گرفته است. بناهای مجموعه کاخ نیاوران که اینک شامل ۶ موزه می شود، به دوره های قاجار و پهلوی تعلق دارند که محل سکونت شاه و خانواده اش تو یک دهه ی سرانجام حکومتش بود. صحن کاخ درون ابتدا باغ ییلاقی فتحعلی سلطان قاجار به شمار می رفت و ابتدایی بار او باغ را که در مجاورت نیزار ساخته شده بود، «نی آوران» نامید. محمدشاه قاجار نیز درون باغ بنای کوچک و سهل ای بنا کرد و بوسیله تعاقب او ناصرالدین شاه، قلعه صاحبقرانیه را ساخت. حالا محوطه ی کاخ شامل کاخ عام نیاوران و ملکی پارچه و لباس های سلطنتی، کاخ صاحبقرانیه و موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهی، موزه ی جهان نما، هیئت دولت اختصاصی، موزه ی خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ لوحه ها می شود. تو این مجوعه گواه فرش های نفیس، شکل ها و اونیفورم های مدرن و شیک پادشاهان گذشته خواهید بود.تلفن: ۰۲۱۲۲۲۸۲۰۱۲ساعات بازدید: در نیمه اول سال از ساعت ۹ تا ۱۹ و شایسته کردن خرید بلیط تا ساعت ۱۸؛ در نیمه دوم سال از روزگار ۸ صبح تا ۱۷ عصر و معامله بلیط تا ساعت ۱۶ است.آدرس: میدان شهید باهنر (نیاوران)، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاورانوب سایت: www.niavaranmu.irموزه هنر معاصر تهران



موزه ی هنرهای معاصر تهران یکی از سرشناس ترین موزه های ایران است که داخل سال ۱۳۵۶ به کوشش و ابتکار فرح پهلوی در بوستان لاله تو امیرآباد تهران بنا شد. بنای موزه را کامران دیبا به سبک معماری مدرن و با الهام از بادگیرهای کویری ایران مدل سازی کرد.

ارسی ی هنرهای معاصر تهران شامل تمامیت ترین و مهم ترین گنجینه های هنر مدرن در خارج از اروپا و آمریکای شمالی و کارفرما یکی از ۵ تا ۱۰ مجموعه ی رادیکال هنر نوگرا درون جهان است. تو طوطی ی دائمی موزه متجاوز از ۳۰۰۰ اثر ارزشمند از نخبگان هنرهای تجسمی نگه داری می شود که نزدیک به ۴۰۰ عدد از آن ها، دارای ارزش استثنایی هستند. ازجمله آثار مهم موزه می توان به کارهای شاخصی از گوگَن، رُنوار، پیکاسو، ماگریت، ارنست، پولاک، وارهول، لُویت، و جاکومتی اشاره کرد که اکثر آن ها قبل از نهضت ۱۳۵۷ جمع آوری شده اند. آثار هنرمندان ایرانی بسان سهراب سپهری، فریده لاشایی و پرویز تناولی نیز داخل این کلکسیون به نمایش درآمده است. مجسمه ی متعلق بوسیله جاکومتی و ماگریت را می توانید در صحن ی باغ این کلکسیون ببینید.تلفن: ۰۲۱۸۹۵۱۹۶۵۸ساعت بازدید: بوسیله سوا تو ایام سوگواری، روزهای عادی از ساعت ۹ الی ۱۷:۴۵ و جمعه ها از روزگار ۱۴ به سپس (موزه هنرهای معاصر تهران به برهان بازسازی تا معارفه ثانوی تعطیل خواهد وجود)آدرس: خیابان موثر شمالی، جنب پارک لالهباغ موزه قصر



باغ موزه قصر که یکی از قدیمی ترین زندان های قریه تهران بوده است، دراصل یک قلعه قاجاری است که نیکلای مارکوف معماری آن را برعهده داشته است و با تلفیق عناصر معماری ایرانی و اروپایی چیره به ساخت آن شد. بعدها این سازه به دو زندان سیاسی و جنایی تبدیل شد تا اینکه در سال ۱۳۸۳ این زندان تعطیل وشهرداری ابتدا بوسیله تخریب جزء هایی از زندان کرد که با ردیابی کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب با ثبت زندان به نشانی آثار ملی تو موسسه میراث فرهنگی از تخریب آن جلوگیری شد. این بنا داخل سال ۱۳۹۱ فعالیت خویشتن را به عنوان باغ کفش آغاز کرد.

این موزه حالا دارای بخش های مختلف از جمله موزه مارکوف، سالن فرخی یزدی، ارسی سیاسی، برج های دیده بانی، باغ ایرانی، نگاهرخانه ملک الشعرای بهار و... است و زندانیان سابق در تورهایی بوسیله تطویل ماجرای شکنجه هایی که متعاقب میله های زندان تحمل کردند، می پردازند و تجربه ی بازدید از این زندان زیبا را جالب تیز می کنند.تلفن: ۰۲۱۸۸۴۳۷۳۹۳ساعت دیدار: از شنبه تا چهارشنبه ۱۱ الی ۱۹ و پنجشنبه و جمعه ۹ الی ۱۹آدرس: انتهای خیابان مثال مطهری، بعد از تقاطع دکتر شریعتی، بازار پلیسوب سایت: http://qasr.irموزه رضا عباسی



عکاس: Hosseinronaghi

موزه ی رضا عباسی در سال ۱۳۵۶ گشایش یافت و بوسیله یاد نقاش مشهور دوروبر ی صفوی تبعه کاشان، رضا عباسی صیت گذاری شد. این موزه از غنی ترین مجموعه های تاریخی-فرهنگی کشور است که می قابلیت آن را میزان ی کوچکی از موزه ایران باستان دانست. مجموعه های به ارائه داخل آمده در این موزه بسیار متنوع هستند و آثاری از هزاره دوم قبل از میلاد تا اوایل صد بیستم و دوروبر قاجار را در برمی گیرد که در سه بخش تالار پیش از اسلام، تالار هنرهای اسلامی و تالار نگارگری و خوشنویسی به نمایش درآمده اند. این آثار براساس زیبایی زمانی به ارائه درآمده اند، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند سیر تکاملی تکامل هنر، تمدن و فرهنگ را در ایران زمین دنبال کنند. این چینش در میان موزه های دیگر ایران منحصربه فرد است. اصلی ترین کلکسیون شامل نسخه های خطی، زر و جواهرات، آثار فلزی و نقاشی های لاکی می شود. نقاشی ها و مینیاتورهایی از رضا عباسی در پیاده شدن سفالینه ها، ظروف و اشیای فلزی و جواهرات دوران باستان در معرض دید راحتی پژمرده اند که ارزش رویت دارند.تلفن: ۰۲۱۸۸۵۱۳۰۰۲ساعت بازدید: این موزه، همه روزه گرفتن به جز دوشنبه ها و ایام سوگواری، تو ۶ ماه مبدا سال ۹ تا ۱۷ و درون ۶ ماه دوم سال ۹ تا ۱۸آدرس: خیابان شریعتی، روبه روی دانشکده صاعقه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس کاور: hamed saber
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد.

وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت اداره بی مو فنی صوت و تمثال به نمایندگی از معاونت توسعه و فناوری رسانه آغاز شد که از تاریخچه ۲۷ خرداد ماه به عارض پخش آزمایشی در حال روزی برداری است.

محمدنژاد ضمن شکر ویژه از مرکز تولید و فنی سیما و معاونت توسعه فناوری رسانه از دستاوردهای این ارتقا، به کیفیت پخش شبکه توفان به دلیل بهره برداری از فایل های HD و ارتقا گرافیک آن رمز کرد.