نما شیشه ای ساختمان

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با وجود تعطیلی تالارها و اعلام ممنوع شدن برگزاری تشریفات عزا و نکاح و هرگونه تجمع در شهرهای لرستان، ولی همچنان برگزاری رسوم عروسی در خانه ها و یا باغ ها عاملی بخاطر عالمگیر کروناست.

رئیس درمانگاه شهید رحیمی خرم آباد یکشنبه ۲۹ آماج در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه با توجه بوسیله حاضر بودن رعایت موارد بهداشتی از لفظ مردم سریر های بیمارستانی و «آی سی یو» ما کاملاً پُر شده است.

سعید رحیمی نشانی کرد: سیستم های بیمارستانی استان با توجه به حجم بیماران و سطح اکسیژن مورد احتیاج برای هر ناتندرست کرونایی، با اخلال مواجه شده است. حضرت تو مراکز لبالب تجمع، عروسی ها، عادات ترحیم و جاهای پر تردد سبب بروز این مشکلات شده است. همچنین برگزاری عادات عروسی درون باغ ها یکی دیگر از معضلات است.

وی عنوان کرد: این حکم جهت می شود که ظرفیت بیماران مبتلا به کرونا یک درمانگاه و حتی یک مرکز نو تأسیس درمانی را زمین گیر درنگ. با برگزاری هر تشریفات وصال بیش از ۵۰ تا ۶۰ نفر آلوده به این بیماری می شوند.

دادستان مرکز لرستان همچنین در این ربط گفت: چنانچه برخی اشخاص اصرار داشته باشند که با برگزاری فدایی مراسم مانند عروسی در تالارها و باغات، زنجیره سرایت ویروس پیمانه نشود طبق ماده ۶۸۸ سر گوشمالی اسلامی عمل آنها خطا تلقی می شود.

سعید رازانی نشانی کرد: در اثر این امر، بوسیله بزه این افراد متخلف درون دادسرا تحقیق خواهد شد.

فوت ۳۱۶ نفر به جهت کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید پهلو اینکه اگر انسان با یک بیمار مبتلا به کرونا صحبت کنند می فهمند که چه درد و رنجی را تحمل می کند، گفت: ریه های فرد مبتلا به کرونا بوسیله شدت آسیب می بینند. در ادامه معمولی شدن بیماری، موجب شد که آسیب دوم خلق کردن شود.

محمدرضا نیکبخت عنوان کرد: اخیراً تصمیمات خوبی از سوی ستاد استانی کرونا در استان گرفته شده است، میوه کسانی که مراسم عروسی و ترحیم برگزار کنند اعلام خطا خواهد شد.

نیکبخت پیاده شدن ضرورت استفاده از ماسک، جلوگیری از شلوغی ها و شستن مشت ها با آب و صابون برای جلوگیری از ابتلای بوسیله کووید ۱۹ پافشاری کرد.

بنابر این گزارش، از ابتدای عالمگیر کرونا در استان تا کنون ۱۲ هزار و ۷۴۴ نفر بوسیله این ویروس مبتلا شده اند و متأسفانه به برهان ابتلا بوسیله این بیماری ۳۱۶ نفر جان خود را از دست داده اند.
رژیم های غذایی یدکی برای کاهش یا برقراری تعادل در قطع حیات دارند که البته گستردگی و تنوع آن تو سطح جهان، واقعا علو العاده است. برخی رژیم های غذایی روی کاهش اشتهای شما تمرکز دارند و این در حالی ست که برخی دیگر استفاده از کالری، کربوهیدرات و روغن را محدود می کنند. از آن جایی که طولانی این رژیم های غذایی مدعی برتری پهلو یکدیگر هستند، واقعا سخت است که بتوان یکی از آن ها را تفویض کرد. اگر بخواهیم صادق باشیم، حقیقت این است که هیچگاه رژیم غذایی نمی تواند برای تمام افراد و به قیافه کاملا یکسان، مؤثر باشد یا آن چیزی که برای شما مفید بوده است، بتواند برای یک فرد دیگر تیمار مفید باشد. تو ادامه با معرفی کردن ۱۲ رژیم غذایی محبوب بخاطر کاهش اندازه همراه شما خواهیم حیات.۱- رژیم غذایی پارسال سنگی

تعلق مندان بوسیله این رژیم غذایی باید مواد غذایی را کاربرد کنند که اجدادشان قبل از وسیع شدن دنیای کشاورزی، کاربرد می کردند. این تئوری به منت علامت می دهد که بیشتر بلای ناگهانی های مدرن با استعمال غلات، لبنیات و سایر مواد غذایی فرآوری شده مرتبط هستند. با اینکه مجهز کردن همان مواد غذایی که اجدادمان قبل از توسعه زراعت کاربرد می کردند، واقعا سؤال برانگیز است، اما مزیت های متفاوتی دارد.

قانون عملکرد: رژیم غذایی پارینه سنگی تأکید یدکی روی مصرف غذاهای کامل، پروتئین عاری چربی، سبزیجات، میوه ها، آجیل و دانه ها دارد و این تو حال ا ست که غذاهای فرآوری شده همانند قند، لبنیات و غلات را به طور کامل نفی می کند. البته فدایی استاندارد های منعطف پر حرارت این رژیم غذایی، کاربرد لبنیات همانند پنیر و کره درکنار سایر موارد همانند سیب زمینی و سیب زمینی شیرین را امکان پذیر می کند.

کاهش وزن: مطالعات متعددی نشان داده اند که رژیم غذایی پارسال سنگی می تواند باعث کاهش معادل برازنده توجه و حتی کاهش وزن دور کمر شود. نتایج برخی پژوهش های انجام شده علامت می دهد در رژیم غذایی پارینه سنگی، کربوهیدرات کمتر، پروتئین بیشتر و ۳۰۰ الی ۹۰۰ کالری کمتری در طول روز مصرف می کنند.

مزایای دیگر رژیم غذایی پارینه سنگی: براساس معلومات موجود می توان گفت رژیم غذایی تو کاهش کلسترول، قند خون، تری گلیسیرید خون و فشار خون مؤثر است. توجه داشته باشید این رژیم غذایی مصرف غلات، بقولات و لبنیات که تندرست و مغذی هستند را از بین می برد.۲- رژیم غذایی وگان



رژیم وگان یعنی باید از محصولات دامی به رخساره کامل، خداحافظی کنید. در لب این رژیم غذایی عایق استعمال کلیه محصولات دامی به دلایل اخلاقی، محیطی خواه بهداشتی می شود. توجه داشته باشید که وگانیسم را باید به عنوان ابدار ترین شکل علف هرزه خواری معرفی کردن کنیم. زشت نیست بدانید استفاده نکردن گوشت، لبنیات، تخم مرغ و سایر محصولات مشتق از حیوانات نظیر عسل، آب پنیر، آلبومین و فداکار دیگر از انواع ویتامین D3 را نباید مصرف کرد.

کاهش وزن: به دیدن می رسد رژیم غذایی وگان داخل کمک بوسیله افراد برای کاهش قطع بسیار مؤثر است؛ علت این مسئله را می توان چربی بسیار کمتر و فیبر متجاوز آن دانست که باعث می شود تا افراد احساس صلح و صفا بیشتری داشته باشند.

رژیم های غذایی وگان نسبت به سایر رژیم های غذایی به صورت مداوم با کاهش وزن و شاخص مجعد بدنی (BMI) مرتبط هستند. یکی از پژوهش های ۱۸ هفته ای نشان داد که افراد با رژیم غذایی وگان، ۴.۲ کیلوگرم را از مشت دادند. کاهش معادل درون رژیم های وگان تو منصب مقدمه سبب کاهش کالری می شوند. نیز می قابلیت وگان را یک رژیم غذایی مفت برای لاغری شکم و به خشکی امدن هم به حساب آورد.

سایر مزایا: رژیم های غذایی مبتنی پیاده شدن گیاه تحقیر باعث کاهش کار بزرگ ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت سنخ ۲ و اجل زودرس می شود. محدود کردن کاربرد گوشت فرآوری شده ممکن است خطر ابتلا به آلزایمر و مرگ را به دلیل مصیبت قلبی یا سرطان کاهش دهد. محدود کردن مصرف گوشت فرآوری شده امکان پذیر است خطر ابتلا به آلزایمر و مرگ بوسیله دلیل مصیبت قلبی خواه عطارد را کاهش دهد.

نکته مهم: از آن جایی که رژیم های غذایی وگان باعث می شود که دیگر نتوانید غذاهای حیوانی مصرف کنید، امکان پذیر است در چندین ماده مغذی ویتامین B12، ویتامین D، ید، آهن، کلسیم، روی و اسیدهای چرب امگا ۳ دچار هبوط شوید.۳- رژیم های کمینه کربوهیدرات

رژیم های غذایی که مقیاس کربوهیدرات پایینی دارند، داخل میان افرادی که غرض بوسیله کاهش اندازه دارند، طرفدار زیادی دارد. انواع مختلفی از رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین وجود دارد، ولی همگی آن ها محتوی محدود کردن نمونه مصرف کربوهیدرات به اندازه ۲۰ الی ۱۵۰ گرم داخل روز می شوند. هدف واقعی رژیم غذایی این است که بدن به جای استفاده از کربوهیدرات به عنوان عین واقعی انرژی از روغن های بیشتری برای بنزین و ساز بدن استفاده بطی ء.

عملکرد: رژیم های غذایی با کربوهیدرات کم پیاده شدن مصرف نمونه نامحدود پروتئین و روغن تأکید کرده و از طرفی هم استفاده کربوهیدرات را بوسیله شدت محدود می کنند. بدن شما می تواند در غیاب کربوهیدرات ها که منبع پا بر جا انرژی محسوب می شوند، اسیدهای چرب و کتون ها را جایگزین کند.

کاهش معادل: پژوهش های بیش یدکی انجام شده و حکایت از آن دارند که رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین در کاهش کمیت تأثیر زیادی دارند، علی الخصوص افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند.

بوسیله دید می رسد آن ها درون کاهش چربی های خطرناک شکم که می توانند در دوروبر اندام های شما تشکیل شوند، مؤثر خواهند حیات. افرادی که دارای رژیم های غذایی با مقادیر پایین کربوهیدرات هستند، خبردار وضعیتی به نام کتوز می شوند. پژوهش های زیادی نشان می دهد رژیم های کتوژنیک منجر بوسیله کاهش وزن، آن اندوه تا ۲ طبق نسبت بوسیله رژیم غذایی اندک چرب و دارای کالری خواهد شد.

مزایای دیگر: این رژیم غذایی که کربوهیدرات پایین را دنبال می کند، انگیزه کاهش اشتها خواهد شد و همین جریان می تواند مانع چاقی شود. توجه داشته باشید که رژیم های غذایی حاوی کربوهیدرات پایین برای همه افراد، مناسب نیست. چندی از آن ها مقدور است عاطفه عطا داشته باشند و برای برخی افراد غم می تواند سخت بوسیله نظر برسد. این امکان وجود دارد که برخی از افراد بی قراری افزایش کلسترول زشت را تجربه کنند. در موارد متجاوز نادر بی آرامی دیده شده است رژیم های غذایی با کربوهیدرات اندک می توانند باعث خلق کردن یک وضعیت جدی با شهرت کتواسیدوز غیردیابتی شوند. بوسیله نظر می رسد این شرایط تو زنان شیرده شایع زیرفون باشد و در صورت لیس علاج تیمار می تواند باعث مرگ شود، اما در حالت طاسی باید بگوییم رژیم های غذایی با کربوهیدرات کمتر برای بیشتر افراد، بی خطر خواهد بود.۴- رژیم غذایی دوکان (Dukan)





این رژیم غذایی را می توان یک رژیم لاغری با پروتئین رفعت و البته کربوهیدرات پایین نشانی کرد که به چهار مرحله تقسیم می شود؛ این چهار مرحله شامل دو بار کاهش وزن و دو کود حفظ کمیت می شود. مدت ماندگاری شما داخل هر مرحله به وزنی که قصد دارید از مشت دهید، مربوط می شود. تو ذات هر وهله الگوی رژیم غذایی ویژه خود را دارد.

عملکرد: مراحل کاهش اندازه تو منصب نخست مبتنی پهلو مصرف غذاهای فاقد پروتئین بالا و سبوس کرهء هوا دو سر می شود. همچنین سایر مراحل محتوی اضافه سبزیجات غیرنشاسته ای و بوسیله عقب آن فداکار از کربوهیدرات ها و روغن ها می شود. در ادامه و برای روزهای بعدی، مقادیر پروتئین برای حفظ وزن جدید شما وجود خواهد داشت.

کاهش پیمانه: براساس نتایج یکی از پژوهش ها، زنان در طول روز ۱۰۰۰ کالری و ۱۰۰ گرم پروتئین مصرف می کنند که باعث می شود به صورت متوسط، ۱۵ کیلوگرم از وزن بدن خود را درون ۸ الی ۱۰ هفته از مشت دهند.

نیز بسیاری از مطالعات دیگر حزن نشان می دهد رژیم های غذایی حاوی مقادیر پایین پروتئین و کربوهیدرات کم، امکان دارد مزایای زیادی تو زمینه کاهش وزن داشته باشند.

سایر مزایا: فدایی افراد ممکن است فکر کنند که این رژیم غذایی دارای مزایای دیگری است، اما اینطور نبوده و به غیر از کاهش وزن، هیج روش مزایای دیگری ندارد. البته تحقیقات بسیار قدری درباره کیفیت رژیم غذایی دوکان حیات دارد. این رژیم غذایی، کاربرد کربوهیدرات و چربی را درکنار اندوه محدود می کند که مدال می دهد تو حال پیروی از استراتژی مبتنی بر معرفت بوده و در عوض، بوسیله رویت می رسد مصرف چربی به عنوان قدری از رژیم غذایی با مدل پروتئین بالا موجب افزایش متابولیسم تو مقایسه با رژیم های اندک چرب می شود.

توجه داشته باشید از دست دادن توده عضلانی و ویژگی شدید مصرف کالری مقدور است باعث شود که بدن اقدام به نفع جویی در مصرف انرژی کند و همین مسئله می تواند در بازیابی وزن بعد از لاغری تأثیرگذار باشد.۵- رژیم غذایی کمتر چرب

آن طور که پیدا است، رژیم غذایی کم چرب باعث می شود کاربرد چربی شما بوسیله کمتر از ۱۰ درصد کالری روزانه محدود شود. در حالت کلی رژیم اندک چرب، چیزی در حدود ۳۰ درصد کالری خود را از چربی تأمین می کند. مطالعات مدال می دهد این رژیم غذایی در کامل مدت در کاهش وزن، تأثیری نخواهد داشت. فرع مندان به رژیم غذایی کم چربی مدعی هستند که مصرف چربی در این رژیم، انفراد زیادی ندارد و این تو حالی است که برای افزایش سلامت جسمی و کاهش وزن، دریافت چربی باید کمتر از ۱۰ درصد کل کالری باشد.

عملکرد: رژیم کم روغن حاوی کالری، شاگرد از چربی کم از ۱۰ درصد است. مصرف محصولات گیاهی داخل این رژیم غذایی به مراتب بیشتر از کاربرد محصولات حیوانی نصیحت می شود. درون حالت کلی می توان گفت که میزان کربوهیدرات درون این رژیم غذایی، بسیار اوج بوده و به نظر می رسد چیزی تو حدود ۸۰ درصد کالری بوده و این در حالی است که استاندارد پروتئین آن کم از ۱۰ درصد است.

کاهش کمیت: براساس اطلاعات موجود، این رژیم غذایی در کاهش وزن افراد چاق، بسیار موفقیت آمیز بوده است؛ افراد مسطح به نعوظ میانگین، چیزی در حدود ۶۳ کیلوگرم را با استفاده از این رژیم غذایی از دست داده اند که آمار فوق العاده ای است. این رژیم غذایی را می قابلیت به عنوان رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه غم معرفی کرد و عملکرد فوق العاده ای دارد.

همچنین نتایج یکی دیگر از پژوهش هایی که در کشش ۸ هفته ایفا شد بوسیله عطا علامت می دهد رژیم غذایی تشکیل شده از ۷ الی ۱۴ درصد چربی باعث کاهش پیمانه کمیت ۱۴.۸ کیلوگرم می شود.

سایر مزایا: فدایی از مطالعات ارتکاب شده نشان می دهند رژیم های غذایی کمتر چربی می توانند باعث بهبود چندین عامل خطرناک نظیر ضیق خون بالا، کلسترول بالا و سایر موارد التهابی شوند. نیز با کمال تعجب باید بگوییم این رژیم غذایی می تواند منجر به صعود چشمگیر دیابت جنس دوم شود. این پایان تصادف ازاله و امکان دارد تماشاچی صعود مولتیپل اسکلروزیس بی آرامی باشید که یک بیماری خودایمنی بوده و روی مغز، نخاع و اعصاب بینی تأثیرگذار است.

توجه داشته باشید که محدود کردن چربی مقدور است باعث خلق کردن مشکلات کامل مدت شود و علت آن را هم می توان نقش بنیادی چربی داخل بدن نشانی کرد؛ این نقش را می استعداد کمک به ساخت غشای سلولی، هورمون ها و همچنین معاون به بدن در جذب ویتامین های محلول درون روغن معرفی کرد.

درکنار تمام این موارد، باید بگوییم که رژیم غذایی کم چربی باعث محدود شدن کاربرد تعداد یدکی از غذاهای تندرست می شود، فاقد تنوع بوده و واقعا تحمل آن می تواند دشوار باشد.۶- رژیم غذایی اتکینز



رژیم غذایی اتکینز را باید به عنوان اسمی ترین رژیم کاهش حد با مقدار پایین کربوهیدرات معرفی کنیم. طرفداران این رژیم غذایی معتقدند تا زمانی که کاربرد کربوهیدرات راکد خواه کم شود، می نبوغ با کاربرد مقادیری از پروتئین و چربی، کاهش کمیت را تجربه کرد و امتداد رحم. علت اصلی تأثیر رژیم های غذایی مبتنی بر کاهش کاربرد کربوهیدرات را می استعداد کاهش اشتها نشانی کرد؛ این مسئله باعث می شود بدون فکر کردن بوسیله آن، کالری کمتری کاربرد کنید.

عملکرد: رژیم غذایی اتکینز بوسیله چهار مرحله تقسیم می شود. مرحبه اول به نحو ای است که خلال دو هفته، مصرف کربوهیدرات را باید بوسیله پایین ۲۰ گرم درون کشش روز برسانید. هنگامی که به وزن ایدئال خویشتن برسید، می توانید به آرامی مقادیر لازم کربوهیدرات را مصرف کنید.

کاهش معادل: رژیم اتکینز به صورت گسترده تک بررسی قرار گرفته و منجر به کاهش زننده تر وزن نسبت به رژیم غذایی اندک چربی می شود. پژوهش های دیگری هم وجود دارند که علامت می دهند رژیم های با کربوهیدرات اندک هم تأثیر زیادی تو کاهش کمیت دارند، علی الخصوص می توانند تو کاهش چربی شکم که خطرناک ترین نوع روغن هستند، مؤثر خواهند بود.

سایر مزایا: نتایج تعداد زیادی از استیناف های ادا شده اندوه مدال می دهند رژیم های با کربوهیدرات ناچیز همانند رژیم غذایی اتکینز ممکن است تعداد زیادی از عوامل خطرآفرین بیماری بسان تری گلیسیرید خون، کلسترول، قند خون، انسولین و فشار خون را کاهش دهند. رژیم های کمتر کربوهیدرات در مقایسه با سایر رژیم های کاهش وزن، می توانند باعث گشایش قند خون، کلسترول خوب، تازگی گلیسیرید و سایر موارد شوند.

نکته مهم: رژیم غذایی اتکینز همانند سایر رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین بخاطر بیشتر افراد سالم، مناسب است، اما در موارد نادر هم می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.۷- رژیم غذایی HCG

بدون شک باید رژیم غذایی HCG را بوسیله عنوان یکی از نوک تیز ترین و باطراوت ترین رژیم های غذایی برای لاغری معرفی کنیم. در این رژیم غذایی باید بوسیله ازای هر روز تا ۱ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. طرفداران این رژیم غذایی پهلو این باورند که این رژیم غذایی بدون آن که باعث خلق عاطفه گرسنگی شود، چربی ها را از بین خواهد برد. بد نیست بدانید HCG نام هورمونی است که در دوران بارداری درون مقادیر زیاد متجاوز وجود دارد. این ماده بوسیله بدن زن اعلام می نرم که باردار بوده و مواجب حفظ تولید هورمون های لازم بخاطر رشد جنین را دارد. نیز از این هورمون برای درمان مشکلات مربوط به نازایی تیمار استفاده می کنند.

عملکرد: این رژیم غذایی بوسیله سه قسمت مختلف تقسیم می شود. داخل وهله مقدمه باید استفاده مکمل های HCG را آغاز کنید. در وهله دوم باید یک رژیم غذایی اندک کالری (۵۰۰ کالری در کشش روز) را انتخاب کنید و درکنار آن، مصرف مکمل های HCG را ذیل رویت پزشک پشت کنید؛ این مرحله مربوط به کاهش معادل بوده و تا ۳ الی ۶ هفته ادامه خواهد داشت. در وعده سوم باید استعمال HCG را متوقف کنید و به آرامی کنار مقیاس مصرف غذای خود، افزودن کنید.

کاهش حد: رژیم غذایی HCG باعث کاهش پیمانه می شود، اما نتایج فداکار از پژوهش های جدید علامت می دهد که کاهش حد بوسیله برهان عقب کردن رژیم های با کالری کم است و ارتباطی به هورمون HCG ندارد. همچنین ارتباطی میان HCG و کاهش استاندارد گرسنگی یافت نشد.

سایر مزایا: اگر از کاهش وزن و تأثیر این رژیم غذایی درون حاصل شدن نتیجه بگذریم، می قابلیت گفت هیچ مزایای مستندی از رژیم HCG وجود ندارد. دقیقا مشابه بیشتر رژیم های غذایی با کالری پایین، HCG ممکن است باعث از بین روبیدن ماهیچه ها شود که نتیجه ای به غیر از کاهش اقتدار سوزاندن کالری را به قفا نخواهد داشت.

این محدودیت قطعی کالری باعث می شود که میزان کالری سوزانده شده توسط بدن غصه مسئله نزولی را تجربه کند؛ این روند باعث خواهد شد که بدن شما احساس گرسنگی بطی ء و بنابراین جدیت خواهد کرد که انرژی را بیشتر از گذشته حفظ کند.

بد زدودن بدانید بیشتر مکمل های HCG موجود درون بازار، فاقد اصالت هستند و شما باید در این رابطه به صورت مستقیم با پزشک چاره کنید. همچنین رژیم غذایی HCG دارای عوارض بیشتری هم بوده که می توان به سردرد، خستگی و ملالت هم اشاره کرد. جالب آن که پژوهشگران شاهد انتشار گزارشی درباره لخته شدن خون یک زن هم بودند و بوسیله دیدن می رسد که علت به وجود آمدن این مشکل، انقیاد از رژیم غذایی HCG بوده است. توجه داشته باشید که FDA هم این رژیم غذایی را تأیید نمی کند و آن را خطرناک، غیرقانونی و روشی برای کلاهبرداری می داند.۸- رژیم غذایی زون



رژیم غذایی زون را باید به عنوان یک رژیم غذایی با ضیق پایین گلیسمی معرفی کنیم که باعث می شود مصرف کالری، پروتئین و چربی بوسیله صورت روزمره و بوسیله ترتیب تا ۳۵، ۴۵ و ۳۰ درصد محدود شود. ما توصیه می کنیم فقط کربوهیدرات با شاخص قند خون پایین را استفاده کنید. دستگاه گوارش بدن تخمین می زند که مقیاس قند خون شما را بعد از مصرف تا چه پیمانه ارتفاع ببرد. این رژیم غذایی در مطلع به عزم کاهش التهاب، کاهش وزن و ریسک ابتلا بوسیله بلای ناگهانی های مزمن، شکل گرفته است.

عملکرد: براساس داده ها موجود، شما باید با انتخاب این رژیم غذایی، چیزی در حدود یک سوم وعده غذایی خود را با پروتئین، دو سوم آن را با میوه و یک سهم آن را با روغن سیری نشده همانند روغن زیتون، آووکادو یا بادام همراه کنید. نیز باید کاربرد کربوهیدرات های دارای سطح بالای GI همانند موز، برنج و سیب ارضی را حزن محدود کنید.

کاهش معادل: استیناف های انجام شده درباره این نوع از رژیم غذایی با یکدیگر متناقض هستند. درحالی که برخی به تأثیر آن داخل کاهش اندازه و اشتها اشاره می کنند، برخی دیگر هم کاهش وزن ناشی از این رژیم غذایی را داخل مقایسه با سایر رژیم های غذایی، قابل توجه نمی دانند.

سایر مزایا: بیشترین تأثیر این رژیم غذایی را می توان در کاهش عوامل خطرآفرین در بیماری های قلبی همانند کاهش کلسترول و رطوبت گلیسیریدها نشانی کرد. نتایج یکی دیگر از مطالعات انجام شده هم علامت می دهد رژیم غذایی زون امکان دارد استاندارد قند خون، حجم دور کمر، تشویش مزمن درون افراد دارای افزودن وزن خواه افراد چاق مبتلا به دیابت نوع دوم را کاهش دهد. یکی از مشکلات این رژیم غذایی را می توان محدود کردن کاربرد مواد غذایی نظیر موز و سیب زمینی عنوان کرد.۹- روزه گرفتن بوسیله عارض متناوب

روزه گرفتن بوسیله صورت متناوب هم می تواند در کاهش وزن تأثیرگذار باشد. در جوهر بوسیله جای محدود کردن غذاهایی که استفاده می کنید، بهتر است آن ها را کنترل کنید.

عملکرد: معمولا روزه گرفتن متناوب برای کاهش وزن کاربرد می شود و علت آن را هم می توان محدودیت مصرف کالری نشانی کرد.

کاهش وزن: نتایج بوسیله مشت آمده از افرادی که بسرعت گرفتن را برای کاهش وزن گزینش کرده اند، نشان می دهد که چیزی تو حدود ۳ الی ۸ درصد بیشتر از سایر اسلوب ها موفقیت آمیز بوده است.

سایر مزایا: ناپسند تراشیدن بدانید که روزه داری به رخ متناوب بی قراری می تواند التهاب، سطح کلسترول، تری گلیسیرید و قند خون را کاهش دهد. البته نباید تکثیر هورمون رشد، گشایش ترمیم سلولی و حساسیت به انسولین را بی قراری نادیده گرفت که هر کدام از آن ها تأثیر زیادی درون سلامتی دارند. حتی مطالعات جانوری این جنس رژیم غذایی هم نشان دهنده تاثیراتی همانند نمو سلول های متاخر مغز، اضافه کشش عمر و ایمنی تو موافق مصیبت و آلزایمر است.

با اینکه روزه گرفتن داری به صورت متناوب، تأثیرات مثبت یدکی می تواند بخاطر اشتی جسمانی داشته باشد، اما قطعا برای کامل افراد ارزان نیست. نتایج برخی پژوهش ها نشان می دهد روزه قبض برای زنان به اندازه مردان، مناسب حلق. نیز روزه گرفتن می تواند برای افراد حساس بوسیله کاهش قند خون، افراد دچار سوء تغذیه، مادران شیرده، زنان باردار، نوجوانان، کودکان و سایر موارد مشابه بی قراری خطرآفرین باشد.۱۰- رژیم کتوژنیک



این رژیم غذایی برای چند دهه به عنوان یک روش درمانی صرع شناخته می شود و همچنین تو زمینه های متفاوتی هم مورد مطالعه قرار می گیرد. در حالت کلی می توان گفت مرام اصلی این رژیم غذایی، کاهش مصرف کربوهیدرات و جذب چربی است؛ شاید این جریان بخشی خنده دار باشد، اما به بدن اذن می دهد به جای سوزاندن کربوهیدرات، چربی ها را بسوزاند.

چربی های سالم در آووکادو، نارگیل، انواع دانه ها، چربی ماهی و چربی زیتون حیات دارد و به صورت کاملا آزادانه در رژیم غذایی اضافه می شوند. رژیم غذایی باعث شکسته شده شدن ذخایر چربی بوسیله عنوان سوخت و ساز بدن خواهد شد و ازطریق فرایندی به نام کتوز، انگیزه تولید موادی به نام کتون می شود.

توجه داشته باشید که این رژیم دارای خطراتی همانند کتواسیدوز برای مبتلایان به دیابت نوع ۱ بوده و امکان دارد منجر بوسیله کما خواه مرگ در افراد شود. البته نباید فراموش کرد که نتایج برخی استیناف ها تو بستگی با مدیریت دیابت، سلامت متابولیک، کاهش وزن و تغییر اختلاط بدن، امیدوارکننده هستند.۱۱- رژیم غذایی ویت واچرز

یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی دنیا را باید رژیم غذایی ویت واچرز معرفی کنیم. این رژیم غذایی ارزشمند می تواند به گونه ای شما را هدایت درنگ تا بتوانید یک تعادل خوبی میان غذاهایی که استعمال می کنید، پایدار کنید و لاغر شدن را تجربه کنید. در منبع الگوی واقعی این رژیم غذایی، مصرف غذاهایی با کالری، چربی اشباع، قند کمتر و پروتیئن اعلی است. براساس اطلاعات موجود، شما از هیچ مواد غذایی منع نمی شوید، ولی باید بتوانید اعتدال را معتمد کنید.

چنانچه بخواهیم تعدادی از مواد غذایی محبوب داخل رژیم غذایی ویت واچرز را نام ببریم، باید به پروتئین های کمتر چرب همانند دانه مرغ، ماهی و ماست بدون روغن اشاره کنیم. البته نباید سبزیجات فاقد نشاسته نظیر کلم و میوه های تازه را درکنار چربی های تندرست همانند آووکادو هم فراموش کنیم.۱۲- رژیم غذایی خام گیاه خواری

رژیم غذایی خام خار خواری دربرگیرنده مصرف مواد غذایی و نوشیدنی هایی می شود که فرآوری نشده اند، کاملا گیاهی هستند و بوسیله صورت ارگانیک دردسترس قرار دارند. پژوهشگران مواد غذایی معتقدند حداقل سه چهارم غذای مصرفی افراد باید از مواد غذایی پخته نشده باشد.

جالب است بدانید تعداد برازنده توجهی از متخصصان تغذیه، خام گیاه خوار هم هستند و هر چیزی را که مبتنی از حیوانات باشد، استعمال نمی کنند. بوسیله اندیشه داشته باشید که چهار نوع اصلی از رژیم غذایی خام گیاه تحقیر وجود دارد. بدون وسواس باید گفت کسانی که رژیم غذایی خام گیاه تحقیر را انتخاب و دنبال می کنند، باید تحمل زیاد زیادی داشته باشند و از نتایج آن، لذت ببرند؛ داخل ذات باید خام گیاه تحقیر را به عنوان یک رژیم غذایی سالم معرفی کردن کنیم.رژیم غذایی آنلاین

دنیای اینترنت به حدی وسیع شده که در آن می توان فقر های زیادی را بوسیله نوع دوستی رفع کرد. البته نباید تأثیر گوشی های هوشمند را غم نوظهور گرفت. گوشی های موبایل دردسترس فراغت دارند و برنامه های زیادی غم مبتنی به خشکی امدن سیستم عامل آن ها نقشه کشی و اتساع پیدا می کنند. رژیم غذایی یکی از مهم ترین کمال مطلوب های توسعه دهندگانی بوده که در زمینه تولید برنامه های موبایل، فعالیت دارند. ما در دنباله بعضی از مربوط به رژیم های غذایی لاغری را معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم قسط.۱- خورشاد

یکی از بهینه پروگرام های رژیم غذایی آنلاین که قابلیت های بسیار زیادی دارد، خورشاد است. این دستور کار می تواند با آنالیز دقیق شرایط جسمانی و مدل سازی کامل رژیم غذایی اختصاص هر کاربر، لاغری و تناسب اندام را برای شما بوسیله ارمغان آورد.

البته نباید از حصه مربوط بوسیله برنامه های غذایی غصه بی خبر شد که منطبق با اصول علمی تدارک و تدوین شده است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه خورشاد، کالری حساب آن است که عملکرد خوبی دارد. تا اینکه امکان شمارش درصد مصرف کربوهیدرات، پروتئین و چربی روزانه، هفتگی و ماهانه را اندوه با سیاق های اصولی مطالعه خواهد کرد.

هنگامی که دستور کار را انتصاب کنید به تعداد ۲۵۰ سئوال مهم کاربران متنوع و پاسخ های کاملا علمی و بی عیب هم دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما داخل تعیین دقیق هدف، کمک درنگ. نیز محاسبه کارمایه مصرفی ازطریق فعالیت بدنی و ورزشی را هم دراختیار شما قرار خواهد داد.۲- مانکن

یکی دیگر از بهینه پروگرام های رژیم غذایی آنلاین، مانکن صیت دارد که عملکرد زبر العاده ای می تواند داشته باشد. این برنامه همانند سایر برنامه های رژیم غذایی آنلاین دارای نبوغ های متعددی است که می استعداد بوسیله مواردی بسان کالری شمار، هدف گذاری، آنالیز بشقاب غذا، آنالیز تناسب اندام، تمرینات ورزشی و سایر موارد اشاره کرد.

به نشانی شهید کاربران در پاره ورزشی بوسیله تمریناتی دسترسی خواهند داشت که بخاطر لاغری و ایدئال شدن وزن، بسیار مؤثر هستند. همچنین حصه چالش برنامه مانکن غصه باعث می شود درکنار سایر دوستانتان به کمال مطلوب گذاری که تعیین کرده اید، دست پیدا کنید؛ این توان می تواند باعث دلگرمی و تکثیر روحیه برای فصیح به کمال مطلوب نهایی که همان تناسب اندام است، شود.

البته دستور کار مانکن مقدار آب مصرفی روزانه شما را تیمار مورد وارسی و تقویم خواهد داد؛ بسیاری از کاربران برای مدیریت این قضیه نیازمند نصب برنامه های مجزا هستند و این یک مزیت برای مانکن به حساب می آید. در مجموع نصب برنامه مانکن غم می تواند در مرام گذاری و گلچین رژیم غذایی آنلاین مؤثر و کارآمد باشد.۳- کرفس

احتمالا شهرت کرفس را بارها شنیده باشید، اما باید بگوییم روش آن بخاطر تناسب قامت و لاغری، ایدئال است. سبب موفقیت این برنامه در سادگی رابط کاربری بوده و جالب آن که هیچ رویه مواد غذایی را از رژیم غذایی شما حذف نمی کند.

در لب این برنامه باعث می شود تا بتوانید کنترل منت روی مواد غذایی مصرفی خویشتن داشته باشید. هنگامی که وارد برنامه شوید، باید سنخ و استاندارد مواد غذایی مصرفی را هوشیار کنید تا از سوی برنامه کرفس، یک رژیم غذایی آنلاین ایدئال بخاطر شما گلچین شود. لاغری شکم از رادیکال ترین مزایای انقیاد از رژیم غذایی کرفس است. البته تعیین رژیم غذایی، تنها کار و مزایای برنامه کرفس زدودن. شما در این دستور کار به ۱۵۰ دستور غذای رژیمی و سالم دسترسی خواهید داشت و می توانید از حرکت های ورزشی آن هم بخاطر تناسب تنه خویشتن استعمال کنید، تا اینکه امکان ثبت نمونه آب مصرفی هم از سوی شما وجود دارد.

شما از کدام رژیم غذایی استفاده می کنید؟ آیا در گذشته توانسته اید از رژیم غذایی خاصی بوسیله نتیجه دلخواهتان برسید؟زومیت را درون شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:مالاریا؛ علائم، دلایل، تشخیص، پیشگیری و روش های درمانیک سوم کارمندان دولت در تهران از شنبه دورکار می شونداز هر سه گانه بزرگ سال، یک نفر درمعرض مخاطره ابتلا به عفونت جدی ویروس کرونا استنتایج مثبت کارآزمایی مادرنا: تولید پادتن در طولانی ۴۵ نفر شهود کننده واکسن کروناترمیم شش های آسیب دیده مردم با همراهی آن ها به خوک ها
اپلSGHAROOOON یک حوالی ی آموزشی آنلاین رایگان برای معلمان برگزار می درنگ تا علم آموزش ترقی ی اپلیکیشن با واژه پروگرام نویسی Swift را پیدا کنند. این زبان که برای توسعه ی اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و macOS کاربرد دارد، یکی از پرطرفدارترین کلمه های دستور کار نویسی محسوب می شود.

دوره ی مجانی کدنویسی اپل درکنار ابزارها و منابع موجود برای آموزش کدنویسی به دانش آموزان کاربرد پیدا می بطی ء. اپل با مرام اتمام منابع دردسترس بخاطر آموزش از متد دور در دوران شیوع کووید ۱۹، این ابزارها را اتمام می بطی ء.

برنامه ی جدید اپل برای معلم ها شامل حوالی های آموزشی تکمیلی Develop in Swift و Everyone Can Code می شود. به علاوه، یک دوره ی حرفه ای جدید نیز بوسیله دوروبر ی آموزشی ترقی با سویفت اضافه شده است که به رایگان دراختیار معلم ها راحتی می گیرد.دوره های نظر با هدف تسهیل آموزش کدنویسی از رویه دور توسعه یافته اند

سوزان پرسکات، کمک بزرگ اپل در پاره Markets, Apps, and Services درباره ی خدمات متاخر می گوید: «ما مشاهده کردیم که در ماه های گذشته، خرد آموزان و دانشجوها برنامه های امنیت غذایی بخاطر دانشکده ی خود طراحی کردند و معلم ها نیز مجلس های مجازی کدنویسی را داخل تعطیلات تابستانی برگزار می کردند. ما به نشانی کمی از تعهد خود داخل مسیر کمک به دسترسی به آموزش علوم کامپیوتری، دوروبر های درس حرفه ای را افزایش می کنیم که بوسیله معلم ها، صرف نظر از مهارت شان، فرصت یادگیری کدنویسی را بدهیم. همچنین فرصت آموزش کدنویسی به دوده بعدی توسعه دهنده ها و طراح ها نیز ازطریق همین سطر مجهز می شود».

گرداگرد ی آموزشی ترقی ی اپلیکیشن با سویفت، شامل آموزش استفاده از Xcode بخاطر برنامه نویسی داخل مک نیز می شود. این محیط، به نشانی فضا یکپارچه ی توسعه برای ابداع پروژه های سویفت شناخته می شود. اپل همچنین دوره ی کدنویسی Everyone Can Code خویشتن را بی قراری بوسیله روزرسانی کرد که کدنویسی با سویفت را ازطریق بازی و پازل و اپلیکیشن Swift Playgrounds بوسیله دانش آموزان نخستین آموزش می دهد.



دوره ی آموزشی Develop in Swift شامل چهار کتاب آموزشی رایگان می شود که از اپلیکیشن Apple Books دردسترس علاقه مندان راحتی دارد. این  کتاب ها دربرگیرنده Develop in Swift Explorations, Develop in Swift AP CD Principles و Develop in Swift Fundamentals می شود. تا برگ ریزان امسال، یک تاریخ متاخر به شهرت Develop in Swift Data Collections بوسیله مجموعه اضافه خواهد شد.مقاله های مرتبط:Swift Playgrounds، اپلیکیشن رایگان آموزش دستور کار نویسی اپل، برای مک منتشر شد۱۲ دلیل برای تدریس Swift، زبان برنامه نویسی متن باز اپل

حوالی ی آموزشی Everyone Can Code یک کتاب جدید به نام Everyone Can Code Adventures ارائه می درنگ. تاریخ جدید برای دانش آموزانی مناسب خواهد وجود که کتاب قبلی Everyone Can Code Puzzles را مطالعه کرده باشند. این تاریخچه ها همچنین در اپل مشت زنی بوسیله رایگان عرضه می شوند.

اپل با کمال مطلوب گذاری والدینی که کودکان علاقه مند بوسیله کدنویسی دارند نیز دستور کار های خود را توسعه داده است. کوپرتینویی ها منابع یادگیری از گونه دور را بخاطر این والدین گشایش داده اند و یک دوره ی A A Quick Start to Code را برای والدین بینش آموزان ارشد تر از ۱۰ سال فراهم کرده. اند بوسیله علاوه، یک وب سایت بوسیله نام Learning from Home توسط اپل راه اندازی شده است که ویدیوهای متعدد و کنفرانس های مجازی حوالی یادگیری از راه دور را دراختیار والدین و معلم ها فراغت می. دهد همچنین آن ها می توانند تو کلاس های آموزشی رمزی با حضرت اساتید اپل حضور معین.

کنند اپل در آخر اطلاعیه ی جدید عنوان کرد که درحال حاضر، بیش از ۹ هزار مؤسسه ی آموزشی در سرتاسر دنیا از دستور کار های Everyone Can Code و Develop in Swift برای آموزش کدنویسی بوسیله بصیرت آموزان مصرف می.کنند بیشتر:بخوانید مایکروسافت و گوگل با هدف ارائه وب اپلیکشن های بیشتر داخل پلی استور همدستی می کنندآموزش صفر تا قرن اپلیکیشن جنبش تاکآمازون هشدار به کارمندان بخاطر پاک کردن تیک مو را یک اشتباه سازمانی خواندتعدادی از اپ های iOS به دلیل مشکل SDK فیسبوک با اختلال مواجه شدندزوم اپ؛ آیدی پی، سریع العمل ترین خدمات بانکی را در جیبتان
کامل محصولات اپل دارای عده سریال تحدید بوسیله فرد بوده که از تعداد یدکی حروف و عدد تشکیل شده است. معمولا به این شماره حاجت دارید تا ضمانت دستگاه خویشتن را مطالعه کرده یا به سایر معلومات موردنیازتان دسترسی معین کنید. خوشبختانه روش هایی برای نمودار کردن شماره سریال محصولات اپل وجود دارد که فرمان را برای شما ساده می نرم.مکان های مد قرارگیری عده سریال محصولات اپل

قبل از آن که بخواهیم سراغ معرفی روش های پیچیده بخاطر یافتن شماره سریال برویم، ابتدا باید وضع های ساده تر را برای پیدا کردن شماره سریال، آموزش دهیم. داخل حالت عادی، زمانی این گزینه ها کارایی دارند که دستگاه به شمار اپل آی دی مرتبط باشد یا اینکه این آی دی را خریداری کرده باشید. همچنین این روش ها می توانند در رخساره نداشتن دسترسی فیزیکی بوسیله گوشیهم مفید باشند.۱: وب سایت Apple ID

شما می توانید مشخصات مربوط به سریال گوشی خود را از وب سایت Apple ID مشاهده کنید که شامل تمام دستگاه های اپل می شود، اما متاسفانه لوازم جانبی همانند ایرپاد را محتوی نمی شود. شما می توانید از یک رایانه برای دخول به وب سایت Apple ID استعمال کنید و تو نهایت، نام کاربری و اشاره عبور را بخاطر دخول به سیستم وارد کنید. داخل صورتی که از احراز هویت دو بار ای استعمال می کنید، لازم است برای دسترسی به حساب کاربری خود، یک کد امنیتی دیگر را هم خبردار کنید.

پس از ورود بوسیله سیستم، وارد حصه وسیله ها شوید تا تو ادامه یک مسوده از کامل وسیله های اپل خود را که دراختیار دارید، مشاهده کنید. برای مشاهده جزئیات مربوط به آن همانند عده سریال، یکی از دستگاه ها را برگزینی کنید.

۲: تنظیمات اپل آی دی

یکی دیگر از طرز های مشاهده عده سریال دستگاه های اپل را می نبوغ ازطریق بخش تنظیمات آیفون، مک، آیپد و آیپاد تاچ عنوان کرد. بد نیست بدانید که این متد غم نمی تواند شماره سریال کالا جانبی همانند ایرپاد را نمایش دهد.

در دستگاه های اپل بیدار تنظیمات شوید و اشتهار خود را در بالای صفحه انتخاب کنید تا تنظیمات اپل آی دی بخاطر شما نمایش داده شود. بخاطر مشاهده طولانی دستگاه ها به پایین ورق حرکت کرده و به منظور مشاهده جزئیات بیشتر درباره آن همانند عده سریال، روی یکی از آن ها ضربه بزنید.

در سیستم مک، بخش System Preferences را باز کرده و روی اپل آی دی کلیک کنید. هر دستگاهی که از شمار اپل آی دی شما استفاده می کند را می توانید در نوار کناری مشاهده کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر مربوط بوسیله آن همانند شماره سریال، کافی ست روی آن کلیک کنید.





۳: نمایان کردن عده سریال از روی جعبه مایه

در صورتی که دستگاه اپل خود را به تازگی خریداری کرده اید، قطعا می توانید شماره سریال آن را تو قسمت درج بارکد، مشاهده کنید که به وضوح مشخص است؛ البته باید تمام قسمت های صندوق وسیله را به قیافه طولانی تک بررسی فراغت دهید. توجه داشته باشید که عده سریال را با UPS، اشتباه نگیرید.



در صورتی که نتوانید شماره سریال را با مصرف از طرز های مد ذکرشده روشن کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.روشن کردن شماره سریال دستگاه های اپل



در صورتی که به دستگاه های اپل خود دسترسی مستقیم دارد، باید واقف تنظیمات (Settings) شوید و در ادامه از بخش اشتراکی (General)، گزینه About را به منظور دستیابی به شماره سریال دستگاه برگزینی کنید؛ این شماره منحصر بوسیله فرد درکنار سایر اطلاعات دستگاه قرار دارد. در صورتی که دستگاه اپل شما هویدا است، ولی امکان بازکردن مقدر شدن تنظیمات وجود ندارد، می توانید وسیله را به کامپیوتر متصل کنید و در ادامه به شماره سریال دسترسی داشته باشید. شما باید از کابل لایتینگ به USB بخاطر برقراری اتصال میان دستگاه و کامپیوتر استعمال کنید؛ البته فراموش نکنید که این برقراری تماس ازطریق iTunes خواهد بود.

در دنباله باید iTunes یا Finder را باز کنید، سپس دستگاه خود را انتخاب کرده تا داده ها مربوط بوسیله آن را مشاهده کنید. تو iTunes، شماره سریال مایه را تو برگه Summary پیدا خواهید کرد. در Finder حزن باید روی متن خاکستری ته رنگ موجود داخل پایین اشتهار دستگاه، کلیک کنید تا بتوانید شماره سریال دستگاه را مشاهده کنید. تو نهایت چنانچه آیپد، آیفون خواه آیپاد تاچ برملا نشود، امکان دارد بتوانید عده سریال چاپ شده خواه حک شده را روی دستگاه مشاهده کنید. بخش عقب وسیله به سمت پایین را مورد بررسی راحتی دهید. همچنین می توانید خشاب سیم کارت را بیرون کرده و بوسیله جای آن، مطالعه کنید.

در گوشی آیفون خواه مقدر شدن شبکه آیپد، امکان دارد عده IMEI را پیدا کنید، ولی نمی توانید به شماره سریال گوشی دسترسی برملا کنید. توجه داشته باشید که شناسه IMEI، یک سری از اعداد تحدید به بی تا بوده که به جای شماره سریال، می توانید بخاطر وقوف دستگاه مورد کاربرد قرار دهید.گونه برملا کردن شماره سریال مک بوک، آی مک و مک پرو



در صورتی که وسیله مک شما روشن باشد و آن را دراختیار داشته باشید، می توانید شماره سریال را از منوی اپل مورد وارسی قرار دهید. شما کافی ست روی نماد اپل موجود درون گوشه سمت چپ قسمت بالا کلیک کرده و گزینه About This Mac را انتخاب کنید. شما به راحتی می توانید اطلاعات مهمی بسان شماره سریال مایه را از دریچه ای که جلوه گر می شود، هویدا کنید.

اگر دستگاه مک شما معین نشود، باید شماره سریال چاپ شده در سرنوشت پایین را پیدا کنید. برای کشف کردن شماره سریال داخل آی مک، ممکن است لازم باشد نگاهی به اطرف آن داشته باشید. تا اینکه داخل مقیاس های قدیمی مک پرو هم می توانید شماره سریال وسیله را به راحتی داخل پنل پشتی و در عرشه پورت های ویدیویی، بیابید.متد روبرو کردن عده سریال اپل واچ





یکی دیگر از محصولات محبوب و پرطرفدار اپل را می توان اپل واچ دانست. در صورتی که بخواهید شماره سریال اپل واچ را جلوه گر کنید، کافی ست برنامه تنظیمات را باز کرده و به عزیمت یافتن عده سریال، گزینه About را از بخش عمومی (General) گزینش کنید.

اگر این کار برای شما امکان پذیر نیست، می توانید شماره سریال را با استفاده از یک وسیله آیفون متصل حزن صریح کنید؛ در آیفون وارد برنامه اپل واچ شوید و در ادامه، برگه روزگار من (My Watch) را گزینش کنید؛ این امر باعث می شود برای مشاهده عده سریال، بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از جزء General، گزینه About را گزینش کنید.

اگر اپل واچ شما کوشا نیست و به یک آیفون هم متصل نشده باشد، باید شماره سریال را در اطراف جسم آن نبض وجو کنید. گرداگرد و حاشیه های حسگر را به همراه موقعیت درونی شکاف های دستگاه بوسیله عزم کشف کردن شماره سریال آن، بررسی کنید.روش پیدا کردن شماره سریال ایرپاد و ایرپاد پرو



ساده ترین متد فاش کردن شماره سریال اپل ایرپاد و ایرپاد پرو را می استعداد ازطریق پروگرام تنظیمات درون یک گوشی آیفون، معرفی کرد؛ البته در شرایطی که مناسبت میان آن ها و گوشی آیفون استوار شده باشد. هنگامی که در قاب ایرپاد شما باز است، واقف تنظیمات شوید و از جزء عمومی (General)، گزینه About را تفویض کنید. در ادامه بوسیله سمت پایین حرکت کرده و ایرپاد خود را تفویض کنید تا شماره سریال برای آن ها روبرو شود.

در صورتی که مجددا امکان برقراری اتصال ایرپاد به آیفون وجود نداشته باشد، باید عده سریال چاپ شده را درون داخل قاب ایرپاد پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که عده سریال داخل تقدیر پایین ایرپاد به رخساره کاملا کوچک و ریز، درج شده است، مگر آن که ایرپاد شما سلسله مقدمه باشد.روش پیدا کردن شماره سریال اپل تی وی



شما می توانید از صفحه اصلی اپل تی وی خود برای یافتن عده سریال، استفاده کنید؛ بخاطر انجام این کار باید باخبر تنظیمات، سپس بخش عمومی شوید و در نهایت گزینه About را انتخاب کنید. در صورتی که شرایط انجام این کار بی آرامی مهیا نباشد، می توانید شماره سریال را از برنامه هوم موجود در یک دستگاه دیگر اپل، مشاهده کنید. برنامه Home را ازطریق آیفون، آیپد، آیپاد تاچ خواه مک باز کنید.در ادامه روی اپل تی وی ضربه بزنید و نگه دارید، بعد بوسیله سمت پایین لول کرده تا بتوانید جزئیات بیشتری را درباره شماره سریال دستگاه، مشاهده کنید.روش روشن کردن عده سریال اپل هوم پاد



درون صورتی که اپل هوم پاد شما بوسیله شبکه اپل هوم، متصل است، باید برنامه هوم را در مک، آیفون، آیپد و آیپاد تاچ باز کنید. تو ادامه باید روی HomePod خویشتن ضربه خورده و نگه دارید، سپس بوسیله سمت پایین حرکت کرده تا شماره سریال را پیدا کنید. همچنین شماره سریال مایه درون سمت پایین دستگاه حزن چاپ شده است.بیشتر بخوانید:هر آنچه باید درباره طرح رجیستری، فعال سازی، واگذاری مالکیت و ثبت گوشی مسافری بدانیدآموزش قدم به قدم حذف اکانت تلگرامچگونه بهترین قاب بندی دوربین را درون تماس ویدیویی داشته باشیم؟چگونه ویدئوهای توییتر را در کامپیوتر، اندروید و iOS پس انداز کنیم؟فیلم برداری آنامورفیک: آیا وزن ایدئالی بخاطر سنسور وجود دارد؟
همشهری آنلاین- زهرا کریمی: کتابخانه تخصصی گردشگری دارای ۷۵۰ عنوان کتاب است، که بالغ کنار ۹۰ در صد تاریخ ها با موضوع گردشگری است. بوسیله گفته «مهرشاد کاظمی» رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران 
حدود ۴۰ عنوان کتاب لاتین در کتابخانه وجود دارد. 
این کتابخانه تک پناه و تو فهرست کتابخانه های دایره فرهنگی و هنری شهرداری تهران می باشد که در دنباله روش کتاب شناسی گردشگری نیز تا پایان سال سیال سیاق اندازی می شود.



کاظمی به جمع آوری نشریات گردشگری حزن اشاره کرد و گفت: «نشریات گردشگری و حکایت های تهران نیز تو حال جمع آوری و به زودی داخل دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.»
او ادامه عدالت: «امروز نیز شاهد رونمایی از کتاب گزیده چکیده پایان روزنامه های گردشگری که محتوی ۲۵۰پایان مجله در مقطع دکترا و کارشناسی مبصر بودیم، که می تواند مورد علاقه دانشجویان و علاقمندان این مرزوبوم استراحت گیرد.»
درون ادامه این مراسم «حسن خلیل آبادی» عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و مهتر کمیته گردشگری شورای اسلامی با بیان امیدواری در انگیزه توسعه بیشتر این قفسه و بوسیله فال نیک گرفتن این اتفاق فرهنگی در این حوزه گفت: «با پسند شورای بخانه برگشتن ما باید هر چه سریعتر نسبت به ایجاد دایره گردشگری شهرداری تهران اقدام و شهرداری تهران نیز پیگیر این ائتلاف رادیکال است.»



«محمد رضا جوادی یکتا» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران حزن در این رسوم گفت: «مناسب است که جزء لاتین قفسه استحکام و خدمات مقدم تری به گردشگران و شهروندان تو این حوزه ارائه شود.»
«سمیه حاجوی» شهردار منطقه ۷، «مهدی شیرزاد» رئیس ستاد مدیریت محله، «کارفرما محی الدین فاضلیان» مدیر کل برنامه ریزی معاونت اجتماعی و فرهنگی گردشگری، مهمان دیگر تشریفات افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری بودند.
لازم بوسیله ذکر است تو حال فراهم تاریخچه ها فقط به صورت حضوری قابل استفاده هستند و علاقه مندان برای رسیدگی و درخواست عضویت کتابخانه تخصصی گردشگری می توانند به سایت کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به آدرس tlib.tehran.ir مراجعه کنند.



هنگامی که موزه تاریخ غریزی لس آنجلس تو اواسط ماه مارس به انگیزه دنیاگیری کووید ۱۹ تعطیل شد، لیزا گونزالز با این امید که چند هفته ی دیگر به محل کار خود برگردد، به خانه رفت. اما وقتی مشهود شد که او به زودی بوسیله محل کار بازنمی گردد، گونزالز که دستیار مدیر مجموعه ی حشره شناسی بود، یکی از اتاق های خانه ی خود را به آزمایشگاه فوری تحول کرد. او سپس مقدمه به وارسی هزاران حشره کرد که موزه قبلا آن ها را ازطریق یک پروژه ی شهروندی جمع آوری کرده وجود.

بوسیله طور معمول، گونزالز و زیست شناسان دیگر از بارکدگذاری DNA برای اطلاع رویه های متنوع استفاده می کنند. بارکدگذاری DNA فرایندی چند مرحله ای است که محتوی چندین زمانه آماده سازی شیمیایی می شود و نتایج دقیقی ارائه می دهد.

توالی یاب DNA کفش از روشی بوسیله نام خاصیت زنجیره ای پلیمراز برای افزایش ماده ی ژنتیکی هر حشره کاربرد می نرم که سپس می تواند با مرجعی از بارکدهای DNA تک مقایسه قرار گیرد. تو شرایطی که گونزالز به این دستگاه دسترسی نداشت، به مایه آنالوگی روی آورد که از صد ۱۷ درون نوکری زیست شناسان بوده است: یک میکروسکوپ. گونزالز می گوید: «این امر قطعا انگیزه می شود که من از آنچه دانشمندان با استفاده از ابزارهای مقدماتی قادر به ادا آن بودند، قدردانی کنم. من در خانه یک صندلی ارگونومیک ندارم؛ غلام یک میکروسکوپ فانتزی ندارم. ما اینک قدر چیزهایی را که داریم، می دانیم.»

گونزالز با استفاده از میکروسکوپی که از آزمایشگاه به خانه گرفتار بود، ده ها گونه حشره را با تجسس محدودیت هایی قرین موهای ریز یا شکل بال شناسایی کرد. او همچنین حشرات غیرمعمولی را پیدا کرد که درمورد آن ها به همکارشبرایان براون ارسی دار حصه حشره شناسی ارسی روی آورد. براون با کاربرد از یک استریوسکوپ لایکا بزرگ تر که آن را از دفتر خود آورده بود و نیز یک میکروسکوپ مرکب کوچک تر که آن را درون وب سایت فقر ها پیدا کرده بود، ۹ سیاق از مگس های کوچک را کشف کرد که همه برای معرفت جدید هستند. براون می گوید: «یافتن چیزهای جدید همیشه جالب است و این یکی از بزرگ ترین کیف های این فقره است. این فقط یافتن چیزهای کمی متفاوت نیست، ما همیشه چیزهای فوق العاده متفاوتی بی پرده می کنیم.»



برایان براون، رئیس دسته حشره شناسی NHMLAC و کفش دار بخش حشره شناسی درحال امر از بناء

حشرات تک مطالعه که عمدتا مگس های کوچک، وسپ ها و مگس های وسپ مانند بودند، ازطریق پروژه ی بیواسکن (BioSCAN) جمع آوری شده بودند. پروژه ی مذکور درون سال ۲۰۱۲ آغاز شد که طی آن تله های حشره گیر در ۳۰ نقطه در سرتاسر لس آنجلس و عمدتا درون حیاط دنج ها یا فضاهای اشتراکی انتصاب شده حیات. این زوج، داوطلبانی را به فقره گرفتند که نحوه ی کاربرد از تله های مالایز را فرا می گرفتند. تله های مالایز شبیه چادرهای دو نفره هستند که انگیزه می شوند حشرات قبل از اینکه داوطلبان بتوانند آن ها را داخل شیشه ها بگذارند، بوسیله سمت بالا و توری های جمع آوری پرواز کنند.

اگرچه لس آنجلس آمیزه ای از فرهنگ های سرتاسر جهان است، استیناف های بسیار کمی درمورد وجود وحش شهری آن خصوصا حشراتی که در این منطقه عمر می کنند، انجام شده است. پروژه ی بیواسکن زمانی شروع شد که براون با یک متولی ملکی شرط بست که می تواند گونه ی جدیدی از حشره را در حیاط معقول مسکن ی خود در غرب لس آنجلس معین کند. او موفق شد و این پروژه بوسیله سرانجام رسید. براون و جمع آوری کننده ی حیاط آرام داخل سه سال مبدا ۳۰ روش ی جدید از حشرات را صریح کردند و نتایج خود را منتشر کردند. تیم ارسی ۱۳ گونه ی جدید دیگر را طی دو سال گذشته پیدا کرد، همچنین او و کارکنانش از زمان تعطیلی های دنیاگیری، ۹ نحو ی دیگر پدیدار کردند.

با اینکه همدستی کنندگان پروژه ی بیواسکن از ماه نوامبر هیچگاه حشره ی جدیدی جمع آوری نکرده اند، فقره پرزحمت شناسایی هزاران نمونه ی فردی تو جریان دنیاگیری دنباله داشته است. این کار کمیت عملی پاک سازی کمدهای شما است: خسته کننده بوده اما درنهایت پاداش دارد. براون می گوید: «ما درحال مجهز نمی توانیم به آزمایشگاه برویم، بنابراین به شناسایی موارد با میکروسکوپ و مطالعه ویژگی هایی روی آورده ایم که دیدن آن ها با چشم دشوار است. این حشرات ۲ میلی متر کشش دارند و تنه تناسلی ریزی دارند. وقوف یکی از این معیار ها با استفاده از روش های ریخت شناسی می تواند ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد.»مقاله های مرتبط:آیا آخرالزمان حشرات فرارسیده است؟زنبورهای مخملی به گیاهان آسیب می زنند تا آن ها را به گلدهی وادار کنندحشرات به کمک تولید آنتی بادی های جدید می آیند

۹ طرز ی جدید همگی از مگس های فورید هستند که فدایی از آن ها به برهان توانایی دویدن روی سطوح یا ورود بوسیله تابوت ها بخاطر نوشیدن اجساد مردگان نامی هستند. براون و گونزالز همچنین مگس های پاشنه، انگل های موش های صحرایی و مگس های وسپ مثل را پیدا کردند. آن ها به حدس بیش از آمریکای مرکزی شاید ازطریق یک گیاه گلدار یا تکه ای غذا ملتفت شده اند.

براون و گونزالز با معاون چندین ساله ی دهکده ها هزار جمع آوری کننده حشرات ازطریق پروژه ی بیواسکن، برآورد اسلوب های شناخته شده حشرات را در حوزه ی لس آنجلس از ۳۵۰۰ مورد درون روانی آخرین سرشماری در سال ۱۹۹۳ به ۲۰ هزاره روش گسترش داده اند. براون درمورد مگس های فورید می گوید: «ما ۱۰۰ هزار معیار از منطقه ی لس آنجلس را تک وارسی استراحت دادیم. غلام از تعداد گونه های جدیدی که پیدا می کنیم، شگفت خورده ام.»

براون در دام ی حشره انسداد محوطه خلوت مسکن ی خود چندین مقیاس ی عجیب مشهود کرده است؛ ازجمله نوعی مگس که جذب بخار می شود (احتمالا از آتش سوزی های طبیعی نزدیک منشا گرفته است) و نمونه ی دیگری که بوی گیاه محبوبه ی شب را دوست دارد.

گونزالز می گوید تعطیلی و سپس امر درون خانه نیز نوری بر تنوع زیستی که داخل محله های شهری وجود دارد، می تاباند. او می گوید: «ما تنوع باورنکردنی داریم و متد های ناشناخته ای در به خشکی امدن ما زندگی می کنند. این چیزی است که اکثر انسان متوجه آن نمی شوند. تا اینکه حشراتی که ما از دیدن آن ها شگفت زده شدیم، من تصور نمی کردم که ما آخوندک مگسان را در لس آنجلس داشته باشیم» (این مگس ها قرین نوعی اصابت بین آخوندک های دعا گر و وسپ بوسیله دیدن می رسند؛ اگرچه هیچ یک از آن ها نبوده و بیشتر تو زیستگاه های گرمسیری یافت می شوند).

گونزالز با کمک خواهرزاده ۵ ساله خویشتن که میکروسکوپ خود را در اختیار او استراحت داده است، به حکم از مسکن ادامه می دهد. او امیدوار است که بوسیله زودی بوسیله محل امر خویشتن برگردد.

براون نیز از دنیای کار از خانه خسته شده است. بازگشت به کلکسیون موزه و ابزارهای علمی مدرن آزمایشگاه او بوسیله این زودی اتفاق نمی افتد. او می گوید:وقتی برای نخستین بار حکم در مسکن را نخست می کنید، با خود پندار می کنید این عالی است چون هیچ عامل حواس پرتی حیات ندارد و می توانم ده ها مقاله تدارک کنیم. اما جالب است که چگونه داشتن محل حکم می تواند تلاش و توجه شما را متمرکز می یواش. مهم است که افرادی داشته باشید که با آن ها کار کرده و تعامل متین کنید و کلکسیون حشرات را به عنوان یک مرجع در اختیار داشته باشید.بیشتر بخوانید:تدریس مینی مغزهای حاوی DNA نئاندرتال در آزمایشگاهمرغ مگس قادر بوسیله دیدن رنگ هایی خارج از تصور مردم استداستان های علمی تخیلی انعطاف ذهنی جوانان را بالا می برندپیداشدن اولین شواهد مبنی بر حیات اکسیون؛ کاندیدای تشریح ماده تاریکجنرال الکتریک با کاربرد از پرینتر سه گانه اتیه توربین های بادی ۲۰۰ متری می سازد
ASGایسرAROOOONSASغصهمثلAROOOONHAROOOON تمامی تولیدکننده های بزرگ صنعت کامپیوتر شخصی، برای نمایش ی محصولات جدید مجهز به پردازنده های نسل دهمی اینتل آماده می شود این پردازنده. ها بیش از همه دسته ی لپ تاپ را دون تأثیر استراحت می دهند و شرکت تایوانی تصمیم دارد تا ابتدا درون خانواده ی Predator از آن ها بهره ببرد لپ تاپ. های جدید ایسر تو خانواده ی حرفه ای و گیمینگ با نام های Predator Helios 700 و Helios 300 و Triton 300 به بازار عرضه می شوند که هرسه از پردازنده ی گرافیکی انویدیا بهره خواهند برد لپ تاپ.های متاخر ایسر Predator و Nitro محصول درفش

دار متاخر ایسر بوسیله نام Helios 700 به بازار عرضه می شود که می نبوغ آن را یک جایگزین کامل بخاطر کامپیوترهای رومیزی قدرتمند دانست تایوانی ها. در کامپیوتر جدید خود از یک کیبورد با قابلیت کشویی استفاده کرده اند که پس از جابه جایی، ارگونومی بهتری را هم بخاطر تایپ کردن دراختیار کاربر قرار می دهد همچنین قد. ی لپ تاپ نیز پس از پهلو رفتن کیبورد، فضای بهتری برای خنک شدن پیدا می کند پردازنده های. قدرتمندی که در لپ تاپ جدید ایسر بوسیله فرمان رفته اند، قطعا سیستم یخ کننده ی کامل و صنف ای را طلب می کنند خریداران می. توانند از بین پردازنده های دودمان دهمی Core i7 10875H خواه-Core i9 10980HK یکی-را بخاطر پیکربندی لپ تاپ جدید ایسر انتخاب کنند که هردو، نبوغ اورکلاک دارند برای پردازنده. ی گرافیکی نیز دو گزینه ی انویدیا RTX 2080 Super یا RTX 2070 Super دردسترس قرار دارد ایسر درباره.



ی سیستم خنک کننده ی Helios 700 ادعا می درنگ که دشت جدید، توانایی حاضر کردن جهیز مدیریت گرمای عالی را بخاطر پردازنده های پرچم دار دارد آن ها. از نام PowerGem برای فناوری جدید کاربرد می کنند که مبدا تو سپتامبر سال گذشته رونمایی شد این سیستم. از یک پد هموار بوسیله تراش استفاده می نرم که نسبت بوسیله راهکارهای کنونی مدیریت گرما، بازدهی ۳ ۸ برابر/بهتر دارد پد مذکور،. با سه لوله ی گرمایی مسی و محفظه ی دود و پره های AeroBlade ترکیب می شود تا بهترین فرایند انتقال گرما از غول پردازشی ایسر صورت بگیرد بپ تاپ.Helios 700 یکی از اقتصادی ترین گزینه های گیمینگ راسته به شمار می جوی از تغییرات

دیگر درون لپ تاپ جدید ایسر می استعداد بوسیله اضافه شدن پورت تاندربولت ۳ رمز کرد نیز مشتریان. می توانند Helios 700 را با حافظه ی رم تا ۶۴ گیگابایت از جنس ۲،۹۳۳ مگاهرتزی خریداری کنند مشخصه ی. آشنای لپ تاپ جدید که داخل نسل کنونی هم وجود دارد، نمایشگر ۱۷ ۳ اینچی/HD IPS است که ارج نوسازی ۱۴۴ هرتز با پشتیبانی از Nvidia G Sync G-را به کاربر ارائه می نرم قابلیت. های ارتباطی دیگر نیز با نسخه ی قبلی مقابل هستند و محتوی کارت وای فای Killer DoubleShot Pro WiFi 6 و گزینه های اتصای اترنت می شوند ایسر.

مانند نسل های پیش تو Helios 700 جدید تیمار توان دگرگونی نقطه ی فعال شدن دکمه های WASD را بوسیله کیبورد افزایش می کند؛ البته متد تغییر کمی با طایفه های قبلی تفاوت دارد درون. نسخه های سابق از سوئیج خطی موسوم به MagForce استعمال می شد، ولی تو نسخه ی جدید، فناوری MagTek بوسیله فرمان گرفته می شود کاربر. با تعویض دکمه ها می تواند داخل رویکردی همچون کیبوردهای Steelseries Apex Pro، عمه ی فعال شدن تکمه های واقعی ورزش را مشخص نرم لپ. تاپ درفش دار جدید ایسر در ماه اکتبر با قیمت ۲،۴۰۰ دلار به میدان عرضه می شود البته. خریداران اروپایی می توانند یک ماه زودتر و با صیقل ۲،۷۰۰ یورو آن را خریداری کنند لپ.



تاپ دیگر متاخر در دسته ی گیمینگ ایسر، به نام Helios 300 معرفی شد که از پردازنده ی گرافیکی Max Q-بهره می برد مشتریان. می توانند پردازنده های گرافیکی RTX 2070 را داخل خیساندن با پردازنده ی مرکزی تبار دهمی سری H H اینتل داخل این لپ تاپ خریداری کنند که با نمایشگر ۱۵/۶ اینچی و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به میدان نمایش می شود. لپ تاپ مذکور، قیمتی پایین برنده نسبت بوسیله نسخه ی درفش دار دارد و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم ۲،۹۳۳ مگاهرتزی پشتیبانی می کند. کاربر همچنین می تواند ترکیبی از SSD و HDD را تا دو ترابایت درون Helios 300 پیاده سازی کند. لپ تاپ Helios 300 درون ماه ژوئیه درون بازارهای ایالات متحده و اروپا با برچسب قیمتی ۱،۲۰۰ دلار یا ۱،۳۰۰ یورو فروخته می شود.



ایسر یک لپ تاپ صنف ای تر هم شناساندن کرد که نسبت به خانواده ی هلیوس، قابلیت حمل بهتری دارد. Triton 300 تیمار قرین لپ تاپ های قبلی از پردازنده های طایفه دهمی اینتل بهره خواهد سرما و امکان اندرز آن با پردازنده ی گرافیکی RTX 2070 بود دارد. لپ تاپ جدید با مشخصاتی مشابه نسل قبلی در بخش نمایشگر عرضه می شود و ابعاد ۱۵/۶ اینچی را در یک پنل FHD با مقدار نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی سه میلی دم به کاربر نمایش می یواش.

لپ تاپ جدید ایسر Triton 300 نسبت به نسل گذشته با سیستم خنک کننده ی بهینه به میدان عرضه می شود که سیستم مدیریت گرمایی بازطراحی شده و خروجی های ورودی و خروجی پیشرفته دارد. تو مجموع معاینه های بدوی نشان می دهد که شرکت تایوانی، این لپ تاپ را با توان های مناسب جابه جایی طراحی و تولید کرده است. Triton 300 در ماه اکتبر در بازار ایالات متحده با نرخ ۱،۳۰۰ دلار بوسیله بازار عرضه می شود و باز اندوه خریداران اروپایی می توانند یک ماه زودتر با صیقل ۱،۳۹۹ یورو آن را تهیه کنند.





یک لپ تاپ صنف ای اقتصادی هم درون رونمایی جدید ایسر دیده شد. Nitro 7 با برچسب بانوا ۹۹۹ دلار می تواند گیمرهایی که به پشت گزینه های ارزان تر هستند را شادمان یواش. این لپ تاپ با یکروز مندی از پردازنده ی مرکزی Core i7-10750H و ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم درکنار پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce 1660 Ti یا RTX 2060 نیاز بسیاری از گیمرها را تا پیمانه زیبنده قبولی برطرف می کند. تایوانی ها لپ تاپ ارزان نمدار خود را بی آرامی به نمایشگر ۱۴۴ هرتز با ۳۰۰ عزیمت سو مجهز کرده اند. ایسر همچنین یک گزینه بوسیله اشتهار Nitro 5 اندوه معرفی کرد که از پردازنده ی AMD Ryzen 7 4800H روزی می برد. پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ نیز GTX 1660 Ti انتخاب شده است.نمایشگر گیمینگ Predator X25

ایسر مجموعه ی تجهیزات گیمینگ خود را با یک نمایشگر ۲۴/۵ اینچی تکمیل کرد که پنل IPS با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز را بوسیله کاربر ارائه می یواش. نمایشگر جدید X25 از پورت های HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 بهره می سرما. به هرحال زمان حال اکثر نمایشگرهای گیمینگ بازار ۱۴۴ خواه ۲۴۰ هرتزی هستند و ارائه ی چنین محصولی از شرکت تایوانی، بوسیله معنای تلاش برای بهبود صنعت و جبر تولیدکننده های کامپیوتر شخصی به ساختن کامپیوترهای قدرتمندتر خواهد حیات.



نمایشگر جدید ایسر از شیرهدار افزار اختصاصی برای پشتیبانی از انویدیا G-G Sync بهره می برد که داخل ترکیب با پردازنده های جدید انویدیا داخل کامپیوتر موردنظر، تجربه ای برجسته را بوسیله همراه خواهد. داشت ایسر در نمایشگر جدید خویشتن از قابلیتی به نام LightSense هم نصیب می رد که با استفاده از یک حسگر مخصوص، تلالو محیطی را اطلاع کرده و با بازدهی بالا، نور خروجی را تنظیم می. یواش مشارکت سازنده درون پنل پشتی بی آرامی از نورپردازی استفاده کرده است که ظاهر جذابی بوسیله رخت جانبی خصوصی گیمینگ می. دهد درحال حاضر داده ها قیمت و تاریخ عرضه ی X25 تو دست نیست، اما باتوجه به قابلیت های صنف ای می قابلیت قیمت بالایی را بخاطر آن پیش بینی.کرد محصولات خانواده کروم بوک

ایسر ایسر چند لپ تاپ را حزن تو قوم ی کروم بوک معرفی کردن کرد که با تمرکز بر افزایش کارایی و گشایش قدرت نقشه کشی و مخلوق می. شوند کروم بوک Spin 13 یکی از محصولات نه چندان باستانی مشارکت بود که زمان حال با Spin 713 جایگزین خواهد. شد قد جدید خانواده ی اسپین در گروه ی کروم بوک های حرفه ای استراحت می گیرد که با طراحی بهتر، متمرکز بر وظایف پردازشی وزین تر خواهد.بود کروم بوک Spin 713 با تمرکز کنار کاربران حرفه ای سیستم عامل کروم طراحی شده

است لپ تاپ متاخر Spin 713 شبیه تمامی اعضای خانواده، از نمایشگر با لولای ۳۶۰ منصب یکروز می برد و درنتیجه می قابلیت از آن در حالت های لپ تاپ و تبلت و نمایشگر هوشمند استفاده. کرد تایوانی ها در علیه جدید، دوام و کشش زندگی را فراموش نکرده اند و اسپین متاخر هم با معیار و طراحی-MIL-STD 810G ساخته می شود که آن را در موافق افتادن و ضربه، مقاوم می. نرم بدنه ی کم پهنا تیز آلومینیمی در محصول جدید، آن را درون طبق انواع ضربه ها و حتی افتادن از میزهای بلند، درست می.



یواش لپ تاپ متاخر ایسر با پوشش گوریلا گلس جدید انگیزه نگاهداری داخل مقابل خش و ضربه عرضه می شود که نمایشگر/۱۳ ۵ اینچی VertiView را تا وزن قابل قبولی نگهداری می. کند پنل IPS این لپ تاپ رزولوشن*۱۵۰۴ ۲۲۵۶ را به کاربر نمایش می کند که با نسبت تصویر:3 2، تجربه ی مناسبی را از تولید و استعمال محتوا بوسیله همراه خواهد. داشت ایسر همچنین تقاضا می بطی ء که نمایشگر لپ تاپ متاخر اسپین، نفوذ آنتی باکتریال هم.

دارد در نگاه اولین به کروم بوک متاخر ایسر می توان آن را گزینه ای پایدار دانست که البته طراحی شبیه به یک محصول پرمیوم را. ندارد همین مقاومت، قطع آن را هم افزایش داده است که محموله و استفاده ی تمام مدت را آن چنان جذاب نمی. نرم بوسیله هرحال ترکیب استعداد های جدید، کارایی لپ تاپ Spin 713 را برای برخی از کاربران، دوست داشتنی و قابل توجه می.



نرم لپ تاپ متاخر ایسر در همکاری با اینتل خلال پروژه ی Project Athena نقشه کشی و ساخته می شود که سال گذشته رونمایی. شد این پروژه شرکت ها را در مسیر تولید لپ تاپ های سبک زیرفون و باریک نم با عمر باتری رفعت هدایت می. کند Spin 713 همین نبوغ ها را بوسیله کاربر عرضه خواهد کرد و می توان آن را با پردازنده های دودمان دهمی Core i7 vPro خریداری کرد که مقابل ادعای شریک سازنده، تا ۱۰ ساعت هم شارژدهی. دارد نگاه اولین به کروم بوک پرچم دار جدید ایسر نشان از کیبورد اسودگی با طول حرکت کم قیمت و ترک پد متناسب اجابت.

دارد ایسر می گوید لپ تاپ Spin 713 برای کاربران جدی سیستم عامل کروم و شرکت هایی مفت خواهد بود که نیت توزیع تعداد زیادی کروم بوک بین کارمندان پایگاه. دارند بوسیله همین دلیل، نسخه ی اینترپرایز لپ تاپ جدید نیز بوسیله بازار ارائه می شود که از نسخه ی تجاری و سازمانی سیستم عامل کروم روزی می.

سرما از نبوغ های دیگر لپ تاپ متاخر خانواده ی اسپین می قابلیت به پورت های ارتباطی-USB (C مخصوص شارژ و دیس پلی)پورت ، پورت HDMI، یک پورت-A USB A و کارت خوان میکرو اس دی. رمز کرد ایسر همچنین تو محصول جدید خود نبوغ های ارتباطی وای فای ۶ و بلوتوث ۵ را اندوه عرضه.



می یواش ایسر در قسمت قسمت کردن ی کروم بوک های پایین رده هم ثمر جدیدی را بخاطر عرضه به بازار. معرفی کرد Spin 311 که جایگزین R11 در خانواده ی محصولات ایسر می شود، از/نمایشگر ۱۱ ۶ اینچی بهره می برد و برای کاربردهای آموزشی و عادی، انتخابی مناسب. خواهد بود اگرچه در لپ تاپ مذکور خبری از توان ها و المان های پروژه ی آتنا نیست، اما بوسیله هرحال Spin 311 با مدل سازی بهتری نسبت به کروم بوک قبلی به بازار عرضه.

می شود کروم بوک Spin 311 از پردازنده ی مدیاتک MT8183 بهره می برد که یک تراشه ی هشت هسته ای مبتنی کنار. آرم است شریک شدن سازنده ادعا می کند پردازنده ی سابق الذکر غلبه پردازشی ارزان را با عمر باتری تا ۱۴ ساعت به کاربر عرضه. می بطی ء از توان های ارتباطی می توان به-پورت USB C، وای.فای 802 11ac،/بلوتوث ۴ ۲ و پوشش گوریلا گلس روی نمایشگر و صرفنظر پد.

رمز کرد کروک بوک Spin 713 در ماه اوت با ارج پایه ی ۶۳۰ دلار در راسته ایالات متحده عرضه خواهد شد و خریداران اروپایی بخاطر بیع آن باید ۷۰۰ یورو. پرداخت کنند کروم بوک کم ارزش تر، Spin 311 با برچسب زیاده چرب یا شیرین ۲۶۰ دلار خواه ۳۰۰ یورو داخل ماه ژوئیه ارائه.می شود محصولات جدید ایسر داخل

خانواده CoceptD مشارکت تایوانی خانواده ی محصولات متمرکز پهلو تولید محتوای خود یعنی ConceptD را با چند محصول از دسته های متنوع به. روز کرد محصولات متاخر شامل کامپیوتر رومیزی و نمایشگر و لپ تاپ. می شوند قوم ی ConceptD مطلع سال گذشته با معرفی ConceptD 9 بوسیله دنیای فناوری شناساندن شد که از بهینه سخت افزارهای گیمینگ ایسر روزی. می برد بعد در ابتدای سال جاری لپ تاپ ConceptD 7 Ezel با طراحی مشابه و فرم فاکتور باریک زیرفون.



معرفی شد لپ تاپ های جدید خانواده ی ConceptD به اشتهار های ConceptD 3 و ConceptD 3 Ezel معرفی شدند که هردو در دو سایز ۱۴/و ۱۵ ۶ اینچی به بازار نمایش. می شوند هردوی آن ها قابل خرید با پردازنده های تبار دهمی Core i5 خواه Core H i7. سری H هستند بخاطر پردازنده ی گرافیکی نیز می قابلیت از بین انویدیا GeForce GTX 1650 و 1650 Ti و Quadro. T100 برگزینی کرد هر دو نسخه، از پورت های کارت خوان SD و تاندربولت ۳ نصیب می برند که خصوصا بخاطر تولیدکننده های محتوا در صنعت فیلم و عکاسی از پورت های اجباری.



محسوب می شوند لپ تاپ ConceptD 3 با فرم فاکتور مرسوم لپ تاپ به بازار عرضه می شود، درحالی که ConceptD 3 Ezel از لولای خاصی بهره می برد که آن را مثل به ConceptD. 9 می درنگ انبازی سازنده می گوید این لولا امکان استفاده از لپ تاپ را درون ۶۰ حالت فراهم می کند که برای انواع کاربردها همچون طراحی، تایپ یا پول اعانه شمایل نمایشگر با مخاطبان،. مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش خواهد حیات همین لولای خاص، منجر به افزایش اندازه لپ تاپ Ezel نسبت به نسخه ی عادی می شود، البته باز هم ثمر متاخر ایسر تا اینکه تو/نسخه ی ۱۵ ۶ اینچی درون محدوده ی سبک/نم از ۲ ۲ کیلوگرم. قرار می گیرد لپ تاپ ConceptD 3 Ezel/با قیمت ۱،۴۹۹ ۹۹ دلار در ماه اوت و ConceptD 3/با قیمت ۹۹۹ ۹۹ دلار در ماه اوت به راسته.

عرضه می شود علیه جدید دیگر تو خانواده ی ConceptD، کامپیوتر رومیزی کامپکت ConceptD 100 است که از پردازنده ی قبیله نهمی Core i5. یکروز می برد حافظه ی رم ۳۲ گیگابایتی و کارت گرافیکی GeForce GT 1030 یا Quadro P20 از توان های دیگر کامپیوتر رومیزی. جدید ایسر هستند پورت های ورودی USB و کارت خوان SD درون پنل جلویی ConceptD 100 استراحت دارند که باز حزن آن را به انتخابی مناسب بخاطر تولیدکننده های محتوای تصویری.

تبدیل می کنند شرکت تایوانی توقع می بطی ء سیستم خنک کننده ی کامپیوتر رومیزی جدید، تولید صدایی کم از ۴۰. دسی بل دارد این کامپیوتر داخل بازارهای اروپا، باختر آسیا و آفریقا با ارج ۷۹۹ یورو تو ماه ژوئیه به. خرید می رسد هنوز خبری از نرخ و زمان عرضه تو بازار ایالات متحده.



در مشت محو کلکسیون ی محصولات ConceptD با نمایشگرهای CP3 و CP5 و CM3. تکمیل می شود هر سه نمایشگر، داخل ابعاد ۲۷ اینچی با تأییدیه ی Pantone مبنی به خشکی امدن مداقه اثر جزیی بالا به راسته. نمایش می شوند نمایشگر CP5 رزولوشن 1440p و پشتیبانی از HDR 600 دارد و پوشش ۹۹ درصدی AdobeRGB را. نمایش می درنگ کاربر همچنین می تواند این نمایشگر را تا ۱۷۰ هرتز اورکلاک کند تا تصویری شفاف. برنده دریافت شود CP3 حاضر بوسیله پنل با رزولوشن 4K خواهد بود که البته بوسیله HDR 400 و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز. محدود می شود CM3 گزینه ی 4K دیگر این قوم است که ارج ترمیم. ۶۰ هرتز دارد هر سه نمایشگر جدید از ماه اوت با قیمت/پایه ی ۶۱۹ ۹ دلار به بازار.عرضه می شوند لپ تاپ های سفت جدید خانواده EnduroEnduro معروفیت خانواده ی جدید محصولات ایسر با تمرکز کنار دوام و

مقاومت بالا است ایسر درکنار محصولات متعلق به خانواده های شناخته شده، کلکسیون ای جدید از کامپیوترهای خویشتن را مخصوص شرایط کاری. دشوار معرفی کردن کرد خانواده ی جدید با چهار محصول معرفی شد که همه از طراحی زمخت و مقاوم با ابدیت فراز. بهره می برند Enduro N7 و Enduro N3 در گروه ی اصلی با مقاومت مناسب و Enduro T1 و Enduro T5 در گروه ی حرفه ای برنده با مقاومت متجاوز. فراز معرفی کردن شدند محیط های باز، سایت های ساختمان و کارخانه های تولیدی، فضاهایی هستند که Enduro در آن ها کارایی حداکثری خویشتن را. نشان می دهد محصولات این خانواده با ایستادگی در موافق ضربه و گردو غبار و آب طراحی و. ساخته می شوند از میان استانداردها می-توان به MIL 810G و IP65 اشاره کرد که به عنوان مثال داخل مشخصات Enduro N7. دیده می شوند قیمت و کتاب عرضه ی لپ تاپ های خانواده ی Enduro هنوز کاملا مشخص نیست و تنها می دانیم که N3 با برچسب قیمتی ۸۹۹ دلار در ماه اوت در آمریکای شمالی.

عرضه خواهد شد لپ تاپ Enduro N7 با مقاومت بالا در مقابل ضربه و شوک عرضه می شود که طبق استانداردهای دریافتی، قطعا آزمایش های بی شمار پرتاب و ضربه روی آن. انجام شده است پایداری در دماهای متجاوز سرد و گرم و همچنین زاویه ی دیدن مناسب در نور رفعت به لطف نمایشگر ۷۰۰ نیتی ۱۴ اینچی، از توان های مهم دیگر. Enduro N7 هستند ایسر در لپ تاپ مذکور دو باتری استفاده می درنگ که یکی قابلیت جابه جایی دارد و دیگری در زمان جابه جایی باتری، کامپیوتر را فعال.



نگه می دارد لپ تاپ Enduro فراهم به پردازنده ی نسل-هشتمی Core i5 8250U خواهد بود و ازلحاظ قابلیت های امنیتی.از TPM 2 0 و حسگر اثر انگشت هماهنگ با Windows Hello.بهره می برد مجرای لنف مشخصات لپ تاپ Enduro N7مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی مرکزینسل هشتمی-اینتل Core i5 8250Uرمتا ۸ گیگابایت DDR4پردازنده ی گرافیکیIntel UHD 620حافظه ی ذخیره سازی۱۲۸ گیگابایت SATA RAID 0 SSD، کارت

سفره SDنمایشگر۱۴

اینچی

FHD 1920x1080 IPS ۷۰۰ نیتقابلیت های

اتصالیوای فای/۵

بلوتوث ۴ ۲ اترنتقابلیت صوتیاسپکیرهای/دوال استریوباتریتا ۱۰*۵*شایسته کردن شارژدهیابعاد۳۵۶ ۲۶۹/۳۷ میلی

متروزن۲ ۸۵ کیلوگرم لپ تاپ دیگر خانواده ی Enduro یعنی N3 با حفظ کردن توان های دوام و مقاومت، امکان محموله بیشتری را به. کاربر می دهد این لپ تاپ هم-از-استانداردهای MIL STD 810G و IP53. بهره می برد از مشخصات جالب توجه می قابلیت به گوشه های تقویت شده در بدنه و پوشش گوریلا گلس برای جلوگیری از صدمه به. نمایشگر اشاره کرد ایسر درون لپ تاپ خود همچنین از فناوری Aquafan استفاده می کند که مقاومت بیشتر را در طبق نفوذ کردن آب.

به همراه دارد لپ تاپ Enduro N3 علاوه بر محافظت فیزیکی از محافظت امنیتی بالایی. نصیب می برد اضافه کردن ماژول Discrete Trusted Platform به همراه AEM و درایوهای HDD تحت محافظت رمز عبور، لپ تاپ متاخر ایسر را به همراهی ایمنی بخاطر کاربران. تبدیل می نرم مشارکت سازنده ادعا می درنگ این لپ تاپ با بهره مندی از پردازنده ی نسل دهمی اینتل Core i7 شارژدهی ۱۳ ساعته را به کاربر نمایش می کند و می توان حتی از کارت گرافیک MX320 مجزا در.

آن استفاده کرد جو مشخصات لپ تاپ Enduro N3مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پرو و هومپردازنده ی

مرکزینسل دهمی-اینتل

Core i3-10110U

Core i5-10210U Core i7 10510Uرمتا ۱۶ گیگابایت و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایتپردازنده

ی گرافیکیIntel UHD Nvidia MX320حافظه ی ذخیره سازیتا ۱ ترابایت

PCIe NVME SSD تا ۲

ترابایت 5400RPM HDD ۱ ترابایت

7200RMP HDDنمایشگر۱۴

اینچی FHD 1920x1080 IPSقابلیت-های اتصالیIntel Wi

Fi 6 AX201 اترنتقابلیت صوتیاسپکیرهای دوال استریوباتریتا*۱۵*زمانه/شارژدهیابعاد۳۵۱ ۲۴۷ ۲۴/۹ میلی متروزن۱ (۹۹ کیلوگرمتاریخ)

عرضهاوت (آمریکای شمالی ژوئن اروپا و باختر)آسیا و آفریفا

قیمتاز ۸۹۹ دلار محصول دیگر خانواده ی Enduro به نام T5 معرفی شد که بیشترین مقاومت را در میان محصولات خانواده ی جدید ایسر به. ارمغان می آورد این تبلت ۱۰ اینچی از پردازنده ی دوده هفتمی Intel Core M3 بهره می برد که استانداردهای-IP65 و MIL STD 810G. را هم دارد کاربر همچنین می تواند باتری تبلت مذکور را تعویض کند که به تنهایی تا ۱۰. زمانه شارژدهی دارد از قابلیت های اساسی تبلت جدید ایسر می استعداد بوسیله امکان اتصال آن به لوازم جانبی و کاربردی متنوع اشاره کرد که خصوصا برای کار تو شرایط دشوار، به کمک نیروی.

انسانی می آیند واحد فشار هوا مشخصات تبلت Enduro T5مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی-مرکزیIntel Core M3 7Y30رم۴ گیگابایت LPDDR3پردازنده ی گرافیکیIntel HD Graphics 615حافظه ی ذخیره سازی۱۲۸/گیگابایت SATA

SSDنمایشگر۱۰ ۱

اینچی

FHD 1920x1200 IPS ۳۳۰ نیتقابلیت-های اتصالیIntel

Wi Fi/5

بلوتوث ۴ ۲

اترنتقابلیت صوتیاسپیکر/تکی جک ۳ ۵ میلی متریباتریتا/۱۰*ساعت*شارژدهیابعاد۲۶/۶ ۱۸۰ ۲۸۰/۴ میلی

متروزن۱ ۱۷ کیلوگرم آخرین محصول ایسر درون قوم ی Enduro به نام T1 معرفی شد که ظاهری قرین به یک تبلت سرفیس گو البته با قابلیت های دوام و. مقاومت پشته دارد این تبلت ۱۰ اینچی که قابلیت استفاده بوسیله عنوان نوت بوک را بی آرامی ارائه می کند، با یک کیبورد جانبی. فروخته می شود برخلاف اکثر تبلت های چندکاره،-T1 استاندارد MIL STD 810G. و IP54 دارد ایسر داخل تبلت چندکاره ی مقاوم خود از پردازنده ی اینتل سلرون استفاده می کند و نیز کاربر توانایی استفاده از آن با دستکش را.

بی قراری خواهد داشت کرهء هوا مشخصات تبلت Enduro T1مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی مرکزیIntel Celeron N3450رم۴ گیگابایت LPDDR3پردازنده ی گرافیکیIntel HD Graphics 500حافظه ی پس انداز/سازی۶۴ گیگابایت

eMMCنمایشگر۱۰*۱

اینچی

۸۰۰ ۱۲۸۰ IPS ۳۵۰ نیتقابلیت-های اتصالیIntel

Wi Fi/5

بلوتوث ۴ ۲

قابلیت صوتیاسپیکر/انفرادی جک ۳ ۵ میلی متریباتریتا/۱۰*شایسته کردن*شارژدهیابعاد۱۱ ۷ ۲۹۰/۱۷۸ میلی

متروزن۰ ۹ کیلوگرم تبلت T1 علاوه پیاده شدن نسخه ی ویندوزی با نسخه ای حاضر به اندروید هم به میدان عرضه می شود که البته ابعاد هشت اینچی و-همان استانداردهای MIL STD 810G و IP54.را خواهد داشت لپ تاپ

جدید ایسر Swift:مقاله های مرتبط لپ تاپ های گیمینگ Predator Triton 500 و Nitro 5 ایسر معرفی شدندآشنایی با مدل های گوناگون

لپ تاپ ایسر ایسر یک نسخه ی جدید و بهبودیافته از لپ تاپ Swift 5 خویشتن را. نیز معرفی کرد ظاهرا این لپ تاپ اولین کامپیوتر شخصی خواهد وجود که از پردازنده های خاندان ۱۱ اینتل یکروز می برد و درنتیجه فراهم به پردازنده ی گرافیکی Xe. نیز خواهد وجود اگرچه ایسر اطلاعات اضافی از لپ تاپ جدید منتشر نکرده است، اما همین یکروز مندی از پردازنده (ی گرافیکی Xe که مقابل ادعای اینتل و بنچمارک ها، قدرت دوبرابر نسبت به) اولاد قبل دارد نشان از بهبود شایان توجه کامپیوتر جدید. تایوانی ها دارد البته کاربرانی که به متعاقب قدرت گرافیکی بیشتر هستند، می توانند از پردازنده ی گرافیکی اختصاصی GeForce MX350 در Swift 5.

بهره مند شوند نسخه ی جدید Swift 5 تنها بوسیله تامل پردازنده های جدید،. جذاب نخواهد بود شرکت سازنده نقشه کشی آن را همچنین بهترین سازی کرده است و با کاهش حاشیه نویسی ها، نسبت نمایشگر به بدنه ی ۹۰ درصدی را به کاربر. ارائه می کند لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید ایسر، پورت های ارتباطی HDMI،-دو پورت USB-A، پورت USB C Thunderbolt و جک. هدفون نیز دارد لپ تاپ متاخر با ارزش/محور ی ۹۹۹ ۹۹ دلار درون ماه اکتبر بوسیله بازار.عرضه می:شود بیشتر بخوانید دل تجهیزات کامل گیمینگ شامل لپ تاپ، نمایشگر و کامپیوتر رومیزی شناساندن کردلیست دستگاه های دامن پشتیبانی iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur و watchOS 7سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا به تراش Ryzen 7 4800U مجهز می شودنخستین مک های مبتنی بر آرم احتمالا در قالب مک بوک پرو و آی مک ارائه می شوندطرح تعویض مک دست دوم تو فروشگاه های حضوری اپل بی قراری
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، فراغت بود با تعیین ارزش جدید خودروهای داخلی، بیع خودرو در بازار ۱۰ درصد بالاتر از ارزش کارخانه رخساره گیرد و چنانچه بیشتر از این رقم، فروش ای انجام شود تک پیگرد قرار گیرد. این در حالی است که با بخشیدن یک ماه از این مصوبه، عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با رمز به این که برای گلچین قیمت خودرو، ذی صرفه های مختلفی دخالت دارند، گفت: خودروساز باید با تولید کافی و عمل بوسیله تعهدات، وجود کالا در کف بازار را تضمین کند و این شرط لازم برای تجلیل حقوق استفاده کننده است.

بوسیله گفته وی، سالانه به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو احتیاج داریم اما بر مبنا آمار تولید خودروسازان، تولید خودرو حدود ۷۶۰ هزاره دستگاه بوده و واردات خودرو غصه ممنوع است و این تولید ناکافی، عرضه و دعوی را برهم می زند.

تابش اردیبهشت به انسان قول داده بود که با همت دستگاه های امنیتی، نظارتی، شورای رقابت و با سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک ماه آینده بازار خودرو متعادل شود اما این اتفاق نظری نشد و در حال حاضر تماشایی صعودی شدن مقدار خودرو در میدان هستیم. معامله ۱۰ درصد بالای نرخ کارخانه منتفی شد

در ریشه حال، الو داخل مورد عدم اجرای مصوبه ۱۰ درصدی سودا خودرو می گوید: پیشنهاد سازمان حمایت در مورد ارزش خودرو این بود که ۱۰ درصد بالاتر از نرخ مصوب خودرو بوسیله عنوان منشأ تعزیر در نظر خمود شود که این موضوع بوسیله کمیته های مربوطه ارسال شده و درون مشت وارسی است. 

وی با اظهار این که اما دیدگاه های متفاوتی در این باره وجود دارد، می گوید: برخی معتقدند ارزش مصوب برای خودرو وجود دارد بنابراین بها های بازاری باید کنار مبنای نمایش و تقاضا باشد ولی اداره زنهار تو این خصوص پارسا است باید سقف نرخ در راسته تعیین شود. 

سعادتمند موتمنی مهتر هیئت قانونگذاری فروشندگان خودرو نیز در این تک به فارس گفت: هیچ مصوبه ای درون این مورد به ما ابلاغ نشده و زمانی که این روند را از مسئولان مربوطه پیگیری کردیم بوسیله ما گفتند که اجرای این طرح مخالفینی دارد و فعلا اجرایی نمی شود.

وی با تقریر این که ما تابع ضابطه و مصوبات هستیم، افزود: اگر این مصوبه اجرایی می شد اثر مثبتی در بازار و کنترل قیمت ها داشت. بازنگری دستورالعمل مقدار گذاری خودرو

میدان خودرو درون حالی با بلاتکلیفی علنی است که اخیراً بحث هایی تو مورد بازنگری تو دستورالعمل قیمت گذاری خودرو نیز مطرح شده و قرار است فرمول قیمت گذاری شورای رقابت تحول کند. بر این بن مقرر شد با تشکیل کمیته ای متشکل از شورای رقابت و سازمان زنهار استفاده کنندگان و با حکمیت سازمان گسترش و ترمیم صنایع، فرمول قیمت گذاری خودرو بازنگری شود.

مازیار بیگلو، دبیر هیئت قانونگذاری قطعه سازان در مورد بازنگری داخل دستورالعمل نرخ گذاری خودروها گفت: این فرمول باید سازش شود زیرا پهلو مبنای قیمت خودرو در سال ۹۰ تدوین شده و با ریشه قیمت کامل شده خودرو بور زیادی دارد.

وی تصریح کرد: فراغت است سازمان پناه مصرف کنندگان و شورای رقابت کار تجدیدنظر در روش قیمت گذاری خودرو را تحت نظارت سازمان گسترش ارتکاب دهند.

این اتفاق، اعلام ارزش جدید خودروها را همچنان در کما نگه خواهد داشت و عملاً با رک نبودن مقدار های کارخانه ای، ابزاری بخاطر کنترل راسته خودرو نیز وجود نخواهد داشت.

بعد از تعیین بها خودروهای تویی درون اردیبهشت امسال توسط شورای رقابت، تغار بر قانون اعلام نرخ های بازپسین بین دایره حمایت و شورای هم چشمی امتداد یافت و در نهایت هیچ کدام از این دو صنع مسئول فراهم به اعلام نرخ های متاخر خودروها نشدند. 

فقط نرخ چند دشت ایران خودرو و سایپا که تو فروش فوق العاده عرضه شدند، از سوی این دو خودروساز اطلاع دادن شد که البته تفاوت متناسب توجهی با نرخ های بدوی اعلام شده از لفظ شورای رقابت داشت. بوسیله این ترتیب مشخص نشد مصوبه شورای هم چشمی بخاطر تکثیر ۱۰ درصدی قیمت محصولات ایران خودرو و رشد ۲۳ درصدی قیمت محصولات سایپا تا چه حد بر بها هرکدام از خودروها تاثیرگذار بوده و چه نرخی باید برای معامله کارخانه و بازار مدنظر قرار گیرد. زمان حال اندوه با تجدید دیدن داخل دستورالعمل قیمت گذاری خودروها باز همه چیز به عمه شروع خود بازمی گردد و مشتریان و بازار همچنان درون مورد قیمت خودرو بلاتکلیف هستند.