نما شیشه ای ساختمان

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

آژور (Azure)، پلتفرم ابری (زیرساخت بوسیله عنوان سرو) شرکت مایکروسافت است. مایکروسافت آژور مثل دیگر پلتفرم های ابری مشابه AWS آمازون و گوگل کلاد پلتفرم، مجموعه ی گسترده ای از ابزار های قدرتمند یکپارچه سازی خدمات و محصولات دراختیار کسب وکار ها و توسعه دهندگان فراغت می دهد. این ابزارها که به کلاد وابسته هستند و روی سرورهای ریموت عمل می شوند، می توانند به گشایش امنیت و توان پردازشی کامپیوترها کمک کنند.مایکروسافت آژور چیست

بخاطر حساسیت بهتر مایکروسافت آژور، می توانید بوسیله معاینه ابزارها و درخت سرو های مایکروسافت در این زمینه بپردازید. فهرست گسترده ای از ابزارها در این پلتفرم وجود دارد که در ادامه بوسیله متداول ترین آن ها اشاره می شود: درس ماشین/فهم مصنوعیپایگاه داده محاسباتابزارهای توسعهساخت شبکهامنیتدسکتاپ مجازی ویندوزابزار تحلیلیبلاکچینحافظهاینترنت اشیاء

بخاطر مثال، یک انبازی می تواند از آژور برای پس انداز سازی داده های کاربر کاربرد یواش. به این نظام کاربرها می توانند به صورت یکپارچه، از اپلیکیشن خود روی یک دستگاه بوسیله دستگاه دیگر منتقل شوند و تداوم فقره خود را حفظ کردن کنند.

کسب و کارها می توانند از قابلیت بینایی سامان آژور بخاطر شناسایی عناصر و اشیاء موجود درون یک چشم انداز استفاده کنند. می استعداد از آژور برای حصول متن از اسناد استعمال کرد؛ در این سناریو، اطلاعات به سرورهای مایکروسافت - که وظیفه ی تشخیص تصویر را بر عهده دارند - ارسال می شود و نتیجه به وسیله کاربر نهایی بازمی گردد. از دیگر نمونه های کاربردی آژور می نبوغ به استعداد پس انداز سازی بکاپ داده روی سرورهای مایکروسافت، میزبانی وب و اپلیکیشن های موبایل یا مدیریت تعداد زیادی دستگاه همواره اینترنت اشیاء رمز کرد.



مایکروسافت آژور در مقابل گوگل کلاد و AWS

آژور تنها یکی از گزینه های موجود برای کسب وکارها و ترقی دهندگان است. درواقع مایکروسافت آژور، دومین پلتفرم محبوب مبتنی پهلو ابر است. بزرگ ترین پلتفرم کلاد، سرو وب آمازون (AWS) با ۳۳ درصد از سهم بازار است؛ درحالی که مایکروسافت درون این بنیان تنها ۱۶ درصد سهم دارد و گوگل کلاد با ۸ درصد در رتبه ی سوم قرار می گیرد. ولی یکی از دلایل محبوبیت آژور، استعمال آن روی تعداد زیادی از محصولات است. زمان حال این پرسش مطرح می شود: چرا باید فراگیری آژور را آغاز کرد؟

البته هر چقدر اطلاعات بیشتری از پلتفرم ها بیاموزید، کاربرها و کلاینت های بیشتری جذب خواهید کرد. بسیاری از انبازی های بزرگ از مایکروسافت آژور استعمال می کنند و به همین دلیل این پلتفرم به مجموعه ی مهارتی سودمندی برای افراد حرفه ای تغییر شده است. از طرفی هر پلتفرم دارای فردی های منحصر به انفراد است که مانند آن در پلتفرم های دیگر وجود ندارد.

یکی از مزایای آژور، یکپارچه سازی آن با دیگر ابزارهای موثر مایکروسافت است؛ برای مثال آفیس و مایکروسافت تیمز. از طرفی مایکروسافت آژور بخاطر کسب وکارها هزینه ی کمتری دارد و ساختار مقدار گذاری آن میسر تر است و به میزان مصرف وفاق دارد؛ به همین برهان این پلتفرم و خدمات آن بخاطر کسب وکارهای روبه رشد مفید هستند.روش استفاده از آژور

داخل دامنه اول این پرسش مطرح می شود: چگونه می نبوغ آژور را تنظیم و از آن کاربرد کرد؟ دامنه اول، ثبت نام است که می توانید با حساب مایکروسافت این کود را طی کنید. سپس باید حساب خود را با کارت اعتباری تأیید کنید؛ اما اگر صرفا می خواهید مقدمات کار با آژور را یاد بگیرید، می توانید شمار کاربری رایگان (Free Account) بسازید. به این صورت به مجموعه ی گسترده ای از سرویس های آژور به مدت یک سال دسترسی خواهید داشت و عزب در قیافه نیاز به ارتقا باید هزینه صیقل کنید. همچنین اعتبار ۳۰ روزه ای برای درخت سرو های پولی گرفتن خواهید کرد.

برای افراد فرع مند به سرویس های آژور در سطح گسترده تر، یک ماشین حساب قیمت گذاری تعبیه شده است. پس از تنظیم احصائیه کاربری می توانید از بخش Quickstart Center دیدن کنید. داخل این بخش، تعدادی راهنمای شلنگ به گام درباره ی امکانات اولیه قرار داده شده است. بخاطر شهید می توانید با انتخاب «Build a Web App»، گزینه های بیشتری مثل Build and host a web app with Azure Web Apps خواه Deploy a container-based web app with App Service ببینید. نیز می توانید از منوی همبرگری (با آیکون سه خط افقی روی هم) به امکانات دیگری دسترسی محسوس کنید؛ از عموم ساخت سریع موجودی داده ی SQL و تاسیس ماشین مجازی.آموزش و سند مایکروسافت آژور برای حرفه ای هامقاله های مرتبط:پردازش ابری چیست؟ هر آنچه باید در مورد پردازش ابری بدانیدسوءاستفاده هکرها از مایکروسافت آژور برای حصول رمزارز

پس از دسترسی به مایکروسافت آژور می توانید سرویس های متنوع را امتحان کنید و همه چیز را درباره ی آن ها بیاموزید. نصیحت می شود دوره های مایکروسافت آژور را بگذرانید. آژور پلتفرمی مجلل با امکانات و منابع متعدد درس است. بهترین حوالی های مایکروسافت آژور از تازه کار تا حرفه ای دردسترس هستند. علاوه پهلو این، می توانید برای تجربه ورودی خود را آماده کنید. فراگیری آژور می تواند مزیتی بزرگ برای رزومه ی حرفه ای شما باشد.

با مدرک آژور می توانید به کارمندان و مشتریان خویشتن ثابت کنید حساسیت یکپارچه ای از اسباب آژور دارید و به آن ها داخل پیاده سازی و حفظ راه محلول های بهینه معاون کنید. ۱۲ نوع مدرک آژور بود دارد که می توانید پیاده شدن اساس شرایط، بهترین را انتخاب کنید. برای شهید می توانید به دانشمند داده ی آژور (Microsoft Certified Azure Data Scientist) تبدیل شوید خواه مدرک مهندس هوش بدلی آژور (Microsoft Certified Azure AI) را گزینش کنید. امتحان آژور بر زمینه سطح علم بوسیله سه دسته ی Fundamentals ،Associate و Expert شاخه بندی می شوند. هزینه ی امتحان Associate تقریبا ۱۶۵ دلار است. اغلب افراد حرفه ای، اخذ مدرک آژور را سرمایه گذاری هوشمندانه ای می دانند.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت بوسیله ابزار مدیریت رمزعبور تغییر می شوداجرای همزمان اپلیکیشن های اندرویدی درون Your Phone ویندوز ۱۰ ممکن شد5G را فراموش کنید؛ اپل توسعه ی 6G را شروع کرده استایکس باکس سری ایکس و سری اس و Call of Duty جدید در استعمال پهنای باند بریتانیا رکورد زدندخالق پایتون به مایکروسافت الحاقیه
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا جمشیدی درباره ظن تعطیلی تهران و چگونگی فعالیت بانک ها، اظهار کرد: تاکنون درون این زمینه بخشنامه ای بوسیله بانک های مخصوص اعلام نشده است و ما همیشه مقابل ابلاغیه های ستاد کرونا که از شیوه استانداری های هر استان به بانک ها اخبار می شود، عمل می کنیم؛  بنابراین، تا زمانی که این موضوع از سوی ستاد کرونا مطرح نشود، تصمیمات خاصی گرفته نخواهد شد.  

وی افزود: در صورتی که تعطیلی تهران اخبار شود، حتما بانک ها غم تعطیل می شوند اما داخل حال حاضر ابلاغیه حضور ۵۰ درصدی کارکنان تا اوایل آذر ماه اجرا می شود و عزب تو موارد استثنایی که در منطقه بزرگی یک نمایندگی از یک بانک حیات دارد و تعداد کارکنان بخشی دارد، ناچار هستند تا شعبه را باز نگه دارند.

جمشیدی ادامه داد: چنانچه تعداد کارکنان یک شعبه کمینه باشند، شعبه یک روز تعطیل و روز دیگر فعال خواهد بود. درون حال حاضر اندوه فدایی از شعب روزهای فرد یا زوج تعطیل هستند و فعالیت آن را نمایندگی نزدیک به آن بانک اجرا می دهد.  

سخن سنج باشگاه بانک های خصوصی و موسسات اعتباری گفت: در صورتی که همه بانک ها را تعطیل کنند تیمار خدمات دهی الکترونیک آن ها همچنان ادامه خواهد داشت و خدمات بانکی متوقف نخواهد شد و پیشنهاد من این است که شعبی از بانک ها در مناطق بزرگ به صورت کشیک کوشا باشد.  

وی درون آخر با بیان اینکه تمام خدمات بانکی که الکترونیکی انجام می شود، حضوری هم صورت می گیرد، تاکید کرد: اگر درون موارد ضروری غیر از این باشد، آن بانک دارد کوتاهی می کند اما موعظه ما این است تا بیشتر فعالیت ها الکترونیکی انجام شود، زیرا هم از هزینه رفت وآمد کاسته می شود و اندوه کارمزد این نوع خدمات از خدمات حضوری کمینه است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از به نقل از پایگاه معارفه رسانی دکه مقام معظم رهبری، به دنبال کناره گیری آیت الله یزدی از عضویت در شورای نگهبان به دلیل شرایط جسمی، درگاه آیت الله خامنه ای در حکمی، حجت الاسلام سیداحمد خاتمیرا به عضویت شورای حافظ منصوب کردند.

متن حکم رهبر قیام اسلامی بوسیله این تطویل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیشگاه حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیداحمد خاتمی دامت توفیقاته
با عنایت به اینکه حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی دام بقائه پس از سالها جناب ارزنده داخل مسئولیتهای گوناگون جمهوری اسلامی و عضویت در شورای حافظ بخاطر عوارض جسمی و کهولت از آن شورای محترم کناره گیری کرده اند، با سپاسگزاری از ایشان جنابعالی را به عضویت در شورای نگهبان منصوب می کنم و مزید توفیقات آن شورا و شخص جنابعالی را از خداوند مسألت می نمایم.

سیّدعلی خامنه ای
۱۱ آبان ۱۳۹۹
سامسونگ چند ماه دیگر خانواده ی گلکسی اس ۳۰ را معرفی و همانند میزان گلکسی اس ۲۰، آن را در چندین مختلف راهی بازار خواهد کرد. امروز هم اولین اطلاعات از گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا مشهود شد. این مدل ارشد ترین مدل خانواده اس ۳۰ است که ویژگی های جالبی دارد.

باتوجه به اطلاعات نمایان شده از گلکسی اس ۳۰ اولترا، این گوشی با باتری ۵،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین حقیقی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسلی راهی بازار می شود. با نگاهی به اولین رندرهای فاش شده از سری گلکسی اس ۳۰، به نظر می رسد که دوربین جلو همچنان تو مرکز ورق نمایش و بوسیله قیافه حفره ای دیده می شود.

ابعاد گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا داخل مقایسه با گلکسی اس ۲۰ اولترا بی آرامی تحول یدکی نخواهد کرد و داخل ابعاد ۱۶۵٫۱ داخل ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی متر ساخته خواهد شد. گفتنی است دوربین قفا بی قراری ۱٫۹ میلی متر کلفتی خواهد داشت. گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا هم با ابعاد ۱۶۶٫۹ در ۷۶ در ۸٫۸ میلی متر ساخته شده وجود.

به احتمال بیش ترکیب قرارگرفتن دوربین ظهر در گوشی های گلکسی اس ۳۰ درمقایسه با گلکسی اس ۲۰ تبدیل خواهد کرد. همچنین، گفته شده که گلکسی اس ۳۰ الترا بوسیله صفحه عرضه ۶٫۸ اینچی AMOLED با صراحت 2K مجهز خواهد حیات که در مقایسه با ورقه عرضه ۶/۹ اینچی گلکسی اس ۲۰ اولترا اندکی کوچک شده است.مقاله های مرتبط:رندر و تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس ۳۰ سامسونگ فاش شداحتمال پشتیبانی گلکسی اس ۳۰ سامسونگ از فناوری شارژ ۶۵ وات

میل می رود گلکسی اس ۳۰ در آمریکا با تراشه ی اسنپدراگون ۸۷۵ و در سایر کشورها با تراشه ی اگزینوس ۲۱۰۰ راهی بازار شود؛ البته تراش ی اگزینوس ۲۱۰۰ هنوز رسما معرفی نشده و تنها یاوه متعددی از آن منتشر شده است. درپایان، باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۳۰ اولترا بوسیله احتمال زیاد با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 رونمایی خواهد شد. ناگفته نماند هنوز اطلاعاتی از معیار حافظه ی رم و حافظه ذخیره سازی گلکسی اس ۳۰ اولترا منتشر نشده است.بیشتر بخوانید:سامسونگ برای اضافه کردن قلم لمسی به گلکسی فولد ۳ فناوری آن را دگرگونی می دهدهرآنچه باید از One UI 3.0 سامسونگ بدانیدنسخه های لاکچری آیفون 12 پرو و پرو مکس معرفی شدند؛ از بین جنگجویان گزینش کنیدوان پلاس نورد N10 5G و وان پلاس نورد N100 معرفی شدندسامسونگ نمایشگر هدست VR با تراکم ۱۰ هزاره پیکسل پیاده شدن اینچ می سازد