نما شیشه ای ساختمان

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

نگاهی بوسیله کتاب لکسوس

لکسوس نام زیرشاخه لوکس تویوتاست که وظیفه طراحی و تولید اتومبیل های لاکچری این برند ژاپنی را بر عهده دارد. سرآغاز تاسیس لکسوس به سال ۱۹۸۳ و جلسه آقای ایجی تویودا، مهتر دم تویوتا با مسئولان شریک شدن متبوعش باز می گردد. تو آن جلسه آقای تویودا از همکاران خویشتن میل تا برند تویوتا را هوشیار رقابت با خودروسازان لوکس جهان کنند.

 بدین ترتیب پروژه F1 تویوتا کلید خورد که بوسیله تولید خودروی لکسوس LS منجر شد. در سال 1986 میلادی اولین معیار آزمایشی لکسوس درون اتوبان های آلمان و امریکا تک آزمایش قرار گرفت. سپس کارشناسان تویوتا از باهم اتحاد کردن تبلیغاتی همکار خویشتن خواستند که نام تجاری مناسبی بخاطر برند جدید برگزیند؛ از میان صیت هایی متشابه وکترا، ورون و الکسیس، نام الکسیس برگزینی شد که البته بعدا با تغییر حروف بوسیله لکسوس تحول یافت. پس از تلاش های بسی و صرف کردن حدود یک میلیارد دلار هزینه، سرانجام مدل لکسوس LS460 در نمایشگاه خودروی دیترویت و لس آنجلس به معرض نظر عموم درآمد و از سپتامبر همان سال بیع محصولات لکسوس آغاز گردید.

در ایران نیز با آزاد شدن واردات خودرو در میانه دهه هشتاد شمسی، رفته رفته محصولات لکسوس مهمان جاده های قلمرو شدند. در این بین استاندارد های مختلفی از این برند در میدان کشورمان جناب یافتند که از یکسره می توان شاسی بلندهای پرفروش nx، لکسوس ال ایکس ۵۷۰ و غیره اشاره کرد. داخل ادامه به معرفی اجمالی فداکار از رادیکال ترین و شناخته شده ترین محصولات لکسوس موجود تو بازار کشورمان خواهیم پرداخت.لکسوس NX200t

این مدل شاسی بلند جمع وجور لکسوس که دارای پلتفرم مشترک با تویوتا راو4 است، از سال ۲۰۱۵ متوجه راسته ایران شد و با توجه به برخورداری از طراحی جسورانه و تهاجمی، مورد استقبال مشتریان این روش کراس اوورهای لوکس و نسبتا خوش نرخ قرار گرفت هرچند میدان بیع وفروش تویوتا با این پلتفرم زیاد پررونق زیرفون است. لکسوس NX200T تو قالب مدل های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ مهمان جاده های کشور شده و از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ به حجم ۲ لیتر نیرو دریافت می کند.

قابلیت پیشرانه مذکور برابر با ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است که بوسیله میانجی یک جعبه کنگره شش سرعته خودکار تیپ ترونیک و دو مغز دیفرانسیل به سوی تمامی چرخ ها شایان ارسال است. پیشدستی کردن لکسوس NX200 برابر ۷.۲ دم بوده و حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۸۰ کیلوگرمی نیز کمیت ۱۹۸ کیلومتر پیاده شدن ساعت اطلاع دادن شده است. کیفیت تاسیس بالا، پیشدستی کردن و عملکرد متخصص مناسب، دوام کیفی مطلوب، از جمله نقاط جیره لکسوس ان ایکس ۲۰۰ تی به احصائیه می قضیه.لکسوس NX300H

نسخه هیبریدی لکسوس NX ابتدا از سال ۲۰۱۵ به عارض نسبتا محدود بوسیله بازار کشورمان راه پیدا کرد اما از سال ۲۰۱۶ بود که واردات گسترده آن بوسیله میدان ایران آغاز شد. این خودرو از یک پیشرانه نفس کشیدن طبیعی ۲.۵ لیتری و دو عدد موتور الکتریکی در محورهای جلو و قفا به اضافه یک ژنراتور انگیزه شارژ باطری و استارت بهره می سرما. نبوغ خروجی پیشرانه هیبریدی لکسوس nx برابر با ۱۹۴ اسب دود قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است که توسط یک جعبه کنگره CVT و دو عدد دیفرانسیل به سوی چرخ ها ارسال می شود. پیشدستی کردن لکسوس NX300H طبق ۹.۲ ثانیه بوده و بیشینه سرعت این کراس اوور  ۱۹۰۵ کیلوگرمی برابر با ۱۸۰ کیلومتر کنار ساعت تقویم می شود.لکسوس LX570

این خودرو که داخل واقع پسرعموی لوکس تویوتا لندکروزر محسوب می شود، از سال ۲۰۱۳ وارد میدان کشور شد. لکسوس ال ایکس ۵۷۰ از یک پیشرانه حجیم ۵.۷ لیتری ۳۲ سوپاپ ۸ سیلندر نیرویی برابر با ۳۸۳ اسب تبخیر قدرت و ۵۴۶ نیوتن متر گشتاور دریافت می کند. وزن این شاسی بلند کامل عیار لوکس ژاپنی مقابل با ۲۶۸۰ کیلو گرم بوده و شتاب صفر تا قرن آن چیزی داخل حدود ۷.۵ ثانیه عنوان شده است. قوای حاصل از پیشرانه نیز توسط جعبه دنده ریه سرعته خودکار تیپ ترونیک بوسیله همراه ۲ عدد دیفرانسیل بوسیله لفظ تمامی چرخ های خودرو ارسال می شود.لکسوس RX200T

سری RX شاسی بلندهای لکسوس عقبه نسبتا تمام تری داخل بازار ایران داشته و یکی از محبوب ترین ها بوسیله شمار می سیلان. لکسوس RX200Tبه قیافه نسبتا محدود در قالب مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ راهی بازار کشورمان شد که با توجه بوسیله ظاهر بسیار قشنگ و امکانات رفاهی و ایمنی گسترده، مورد توجه لوکس سواران ایرانی استراحت گرفت. لکسوس RX200T به یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ دو لیتری مجهز شده که ۲۳۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را برای آن به ارمغان آورده است.

این میزان نیرو توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک و دو عدد دیفرانسیل هوشمند به سوی تمامی چرخ ها قابل ارسال است. پیشدستی کردن صفر تا صد این کراس اوور لوکس ژاپنی معادل ۹.۵ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۲۰۰ کیلومتر پهلو ساعت می رسد. لکسوس RX200 ۲۰۷۰ کیلوگرم وزن داشته و وزن ۷.۹ لیتر داخل ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می نرم.لکسوس IS250

این خودرو به عنوان یک سدان کامپکت اسپرت در قالب مدل های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ هوشیار میدان کشورمان شد تا شاید بتواند رقیب بزرگوار ای برای ب ام و سری سه باشد. با حیات آنکه عرضه لکسوس IS نسل سومین در راسته ایران چندان گشاد نبود ولی این سدان اسپرت و لوکس ژاپنی از محبوبیت بالایی درون میان مشتریان ایرانی برخوردار است. لکسوس IS به یک پیشرانه جگر سیلندر ۲.۵ لیتری مجهز شده که توانی مقابل با ۲۰۷ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را از سر یک قوطی دنده شش سرعته اتوماتیک بوسیله سوی چرخ های عقب ارسال می کند. پیشدستی کردن ۰ تا ۱۰۰ این سدان لوکس ۱۵۵۵ کیلوگرمی معادل ۸.۱ لحظه بوده و بیشینه سرعت آن بوسیله نما ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت میل می کند.بازار سودا و فروش لکسوس در ایران

حال اگر سرود فروش لکسوس کارکرده را در ذهن دارید، می توانید پس از مراجعه به وب سایت خودرو ۴۵، خودرو لکسوس کارکرده و یا هر ماشین دست دوم دیگری را به بهترین و مناسب ترین بها بوسیله پول نقد تبدیل کنید.

متد فروش فوری خودرو با خودرو45 بدین رخساره است که شما باید در مقدمه مشخصات خودرو دربرگیرنده سال ساخت، مقیاس کارکرد، صیت برند و استاندارد خودرو را درون فرم مربوطه مسبوق کنید و پس از آن مراقب رابطه کارشناسان این شرکت باشید تا یک فراغت کارشناسی مجانی تنظیم شود.

پس از تنظیم قرار ملاقات و بازدید حضوری، شما باید خودرو تمیز و کارواش درگیر خود را بوسیله یکی از نزدیک ترین شعب این شرکت که پیش تر هماهنگ شده است، مراجعه کنید. داخل در این مرحله خودرو شما پیاده شدن اساس 145 مورد کارشناسی و بررسی و در نهایت نرخ پیشنهادی خریدار اطلاع دادن  می شود. در این مرحله فروشنده با اعلام خرسند از مسکوک پیشنهادی می تواند داخل سریع ترین زمان ممکن نقل و ارجاع مدرک و دریافت آنی اسکناس را تجربه یواش.بیشتر بخوانید:رزرو هتل ارزان، بخاطر تابستان ۱۳۹۹ با هتل یاردانلود برنامه اندروید و بازی اندروید؛ هفت فردی متفاوت اندروید تایمسفر مارکت، ایرانیان بیشتر به چه کشورهایی مهاجرت می کنند؟اجرای چمن قلابی زمین بازی برای کودکان یک ویلای مسکونیفروش زننده انواع نیسان کارکرده در خودرو 45
به گزارش همشهری آنلاین، جوشقانی در صفحه شخصی اش در توئیتر نوشت: «‏امروز با مسدود پیمان نامه شرکت مخابرات ایران و آسیاتک، به خشکی امدن زمینه مصوبه شماره ۲۶۰ کمیسیون تنظیم مقررات، «تخصیص» شریک شدن مخابرات ایران در ارائه  خدمات اینترنت خانگی فیبر نوری و VDSL شکسته شد.»
AازGHAROOOON چند ماه پیش تاکنون شاهد سرایت شایعه هایی درمورد نسل مربوط باینده تبلت های سامسونگ با اشتهار گلکسی تب اس ۷ (Samsung Galaxy Tab S7) بوده ایم. داخل همین راستا ساعاتی پیش بدوی رندرهای منتسب بوسیله گلکسی تب اس ۷ در فضای وب مشهود شدند تا ما را با جوانب مختلف این تبلت به خوبی آشنا کنند. OnLeaks رندرهای CAD تبلت جدید سامسونگ را درهمکاری با وبلاگی فرانسوی با نام Pigtou منتشر کرده است.

نگاهی مقدماتی بوسیله رندرها به ما مدال می دهد که گلکسی تب S7 ازلحاظ مدل سازی قشری تفاوت های زیادی با نسل پیشین خویشتن یعنیگلکسی تب S6 ندارد. شایعه های اخیر می گویند گلکسی تب S7 در دو مدل با ورقه نمایش ۱۱ و ۱۲/۴ اینچ روانه ی بازار می شود. آن لیکس رندرهای معیار ۱۱ اینچ میوه را پیدا کرده است و می گوید میزان ۱۱ اینچ گلکسی تب S7 سامسونگ طولی برابر با ۲۵۳٫۷ میلی متر دارد، پهنای آن به ۱۶۵٫۳ و ضخامتش به ۶٫۳ میلی متر یکروز می برد. با احتساب برآمدگی دوربین درون پنل پشتی، ضخامت نهایی دستگاه به ۷٫۷ میلی متر تکثیر مشهود می کند.



اگر تبلت را به صورت عمودی نگه دارید، در سمت راست صفحه نمایش دوربین سلفی قرار خواهد داشت. به علاوه داخل پنل پشتی گلکسی تب S7 شاهد مجموعه دوربین دوگانه هستیم که معین آن تا حد زیادی ما را یاد دوربین گوشی های خانواده ی آیفون X اپل می اندازد. ماژول دوربین با چینشی عمودی در قسمت بالای سمت چپ پنل پشتی جای گرفته است. در کنار دو دوربین دستگاه، فلش LED بوسیله چشم می خورد؛ البته درحال حاضر مدل سازی گلکسی تب S7 نهایی نشده است.

تبلت جدید سامسونگ همچون گلکسی تب S6 شیاری ساخته پایین دوربین های اصلی دارد تا بتوانید خامه لمسی اس پن (S S) Pen را روی پنل پشتی میوه. بگذارید لوگوی سامسونگ که تو مدل تب S6 درون بخش مرکزی پنل پشتی استراحت داشت، در نمونه تب S7 راحتی است به کوچکتر شیار مربوط بوسیله قلم لمسی منتقل.



شود داخل سمت راست گلکسی تب S7 محضر سیم کارت و کارت حافظه ی microSD راحتی. دارد تو این بسرنوشت شوم دچار کردن از وسیله همچنین تکمه های تنظیم شدت لحن و دکمه ی پاور یکپارچه با حسگر اثر انگشت جای گرفته. اند در مدخل زیرین گلکسی تب اس ۷ تماشاچی پیشگاه-USB C هستیم؛ اما خبری از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون. 

نیست ظاهرا نمونه ۱۱ اینچ گلکسی تب اس ۷ باتری ۷۷۶۰ میلی آمپرساعتی دارد و مدل/۱۲ ۴ اینچ از باتری ۹۸۰۰ میلی آمپرساعتی استعمال می. کند گفته می شود هر دو تبلت حداقل داخل ایالات متحده و اروپا از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می گیرند و توانایی پشتیبانی از شبکه ی 5G را. دارند در حال مجهز به عارض رسمی فاحش نشده است که گلکسی تب S7 سامسونگ داخل چه تاریخی رونمایی می شود؛ ولی هوی داریم کتاب عرضه ی این تبلت برای ماه جولای (۲۰۲۰ تیر و مرداد) ۱۳۹۹ یا آگوست (۲۰۲۰ مرداد و شهریور) ۱۳۹۹ تعیین شده. باشد در ادامه می توانید تماشاچی رندر ۳۶۰ درجه ی گلکسی تب اس ۷:



باشید دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟ به نظر شماقیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ چقدر خواهد بود؟بیشتر:بخوانید مدل کم قیمت گلکسی S20 احتمالا نمایش می شودگلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو احتمالا ماه آینده معرفی می شوندنسخه محدودی از گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ در رنگ بندی سفید شناساندن شدبررسی گلکسی A71 سامسونگسامسونگ احتمالا اراده داشته در گلکسی S30 از نمایشگرهای BOE استفاده
به گزارش همشهری آنلاین بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از دو هفته تاخیر در نهایت به ایران بازگشت تا درون تمرینات پرسپولیس همکاری کند. او درباشگاه پرسپولیس تو جمع خبرنگاران گفت: از بازگشت به ایران خوشحالم و مشکلی برای دخول به ایران نداشتم. غلام تا سرحد با ماشین آمدم و بعد از آن سوار هواپیما شدم و بوسیله تهران آمدم.



وی داخل مورد اینکه برای فصل آینده در پرسپولیس می ماند یا نه گفت: هنوز که گسستگی تمام نشده است و بعد از فرجام فصل باید ببینم شرایط چگونه است. پولم را داده اند و مشکلی ندارم. بخاطر قرنطینه خسته شده بودم. قهرمانی پرسپولیس معلوم نیست و انشاالله هر ورزش سه نمره می گیریم.



وی تو تک اینکه اگر کرونا نبود دور روز پیش ایران و عراق در خرداد باهم باید ورزش می کردند، گفت: بله می خواستند انتقام بگیرند. بازی با آویشن ملی ایران در ورزشگاه آزادی وافر شیرهدار است و خدا را سپاسگزاری کرونا است!







رسن در واکنش به این سوال که در بازی رفت عراق شانش آورد، اظهار داشت: ورزش رفت خوب بازی کردیم و ایران خوب نبود و ملی پوشان عراقی روحیه بهتر و قویتری داشتند. انشاالله دو آویشن ملی ایران و عراق باهم صعود کنند.



بازیکن تیم عراق داخل مورد سررشته پیشنهاد تیم قطری گفت: پیشنهاد دارم ولی باید ببینیم چه می شود هر سال می گویم پیشنهاد دارم ولی اگر قرارداد خوب ببندند دوست دارم داخل ایران بمانم. صرفه جویی ایران بایکوت هست و انشاالله برنده بازی می شویم و بعد با باشگاه جلسه می گذارم.



بشار تو مورد اینکه دلش برای کدام بازیکن پرسپولیس کوزه شده اشعار داشت: دلم برای همه تنگ شده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آتش عنوان اهواز روزهای سختی را پشت سر گذاشته که داخل عملیات های بنیادی از سیلاب، آشوب ها و بحران پس زدگی فاضلاب تا کرونا با حضور پررنگ تجهیزات و نیروها به فرسودگی تو برگ و امکانات دچار شد.

روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه مبدا آوار حوادث مختلف آتش سوزی پهلو قاعده این سازمان بود؛ مقدمه این حوادث از شایسته کردن هفت صبح با غلیان سرگین داخل روستای عیاشیه در جاده خرمشهر کلید خورد و تا بامداد ۱۵ خرداد تداوم داشت.

روزگار ۹ صبح زنده گیری یک قلاده گرگ در منطقه کیانپارس، شایسته کردن ۱۲ آتش سوزی تو مهدیس، آتش سوزی در پارکینگ یک منزل مسکونی منطقه ۳۰۰ دستگاه و همچنین حریق در خیابان راهنمایی منطقه زیتون کارمندی با نجات ۳۰ مصدوم، ساعت ۱۳ آتش سوزی گسترده درون انبارهای مشارکت فولاد خوزستان و ساعت ۱۴ آتش سوزی در کارگاه هنری چوب ملاشیه آتش نشانان را از نفس انداخته و کار به جایی ادامه نمایان کرد که صبح روز ۱۵ خرداد همچنین پارک چوبی جاده ساحلی اهواز به رخ عمدی دچار حریق شد. آتش سوزی درون انبارهای شرکت فولاد خوزستان

هرچند بایگانی آتش سوزی عمدی پارک های اهواز روی میز دستگاه قضائی فراغت گرفته است اما اینکه خدمات سازمان آتش نشانی اهواز با این حجم از نیرو و تجهیزات جوابگوی جمعیت شهری اهواز (متناسب با نرخ رشد انباشتگی و نیز مهاجرپذیری از دیگر شهرهای استان) است یا نه از یک سو و خدمات رسانی به شهرها و مناطق تا روشنایی ۶۰ کیلومتری بر ماخذ روال از سوی دیگر نگرانی از سقوط توان این سازمان را دوچندان می نرم. فیلم | آتش سوزی پارک حجاب عمدی بود

آسیب جانی بسیار بالاست

با این شرایط چنانچه دو یا سه حادثه فراخ بوسیله صورت غم زمان در چند عمه ده رخساره بدهد، معلوم نیست که کدام یک از شهروندان از این سقوط رنج می برد؛ بخاطر میزان آتش سوزی پاساژ رضوان یا انبار کالای خانگی در کمپلو که دودش تا آن سر شهر تیمار قابل تماشا بود اگر هم زمان با هم رخ می دادند به طور قطع ضرر های جانی نیز تو کنار خسارت های مالی خودنمایی می کرد.

نکته اینده اینکه آتش نشانان بعد از هر رخداد نیازمند گشایش هستند و همچنین برگ و ماشین آلات آنها نیز بوسیله به روز رسانی نیاز دارد ولی با این حجم از نیروها و عملیات های گسترده آیا امکان ایفا این کار حیات دارد؟ آشنایی با موسسه آتش نشانی و خدمات ایمنی مجله مقابله با آتش و آتش سوزی

اگر آتش نشانی بدون استراحت و خواه به روزرسانی تجهیزاتی مثل مایه اکسیژن راهی عملیات اتیه شود خیر عزب حضورش بی فایده است بلکه با جان خود هم ورزش می کند؛ به عنوان مثال اگر اکسیژن وسیله تنفسی آنها پایدار وسط عملیات به اتمام برسد، امکان آسیب جانی بسیار بالاست.

نبود متولی واحد بخاطر اطفای اتش

برای جبران سقوط نیروی انسانی داخل آتش عنوان آزمونی از سوی استانداری خوزستان برگزار شد و نتایج آن نیز اعلام شد اما تاکنون هیچگاه اطلاعیه ای از نحوه جذب و بوسیله کارگیری افراد منتخب در آزمون صادر نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اعتراف کرد: قضیه نبود متولی واحد برای اطفای اتش در خارج از محدوده شهرها، یک خلأ است که باید داخل مورد آن فکری اساسی داشته باشیم؛ مثلاً هلال احمر و دهیاری ها برای اطفای حریق منابع طبیعی، جنگل ها و روستاها اقدام کنند.

فاضل عبیات امتداد داد: مثلاً تو شوش و حمیدیه که حریقی پیش می آید شبیه آتش سوزی تو مسیر خسرج، شهرداری مکلف به اعزام خودرو برای اطفای حریق است؛ بنابراین شهرداری ها بار خارج از شهرها را نیز تا حدود اضافی بر عهده می گیرند که بوسیله تبع مشکلاتی ابداع می نرم و باید بوسیله آتش نشانی ها کمک شود.



کاستی ۹ رله آتش نشانی

وی گفت: باید به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش عنوان داشته باشیم، درون اهواز ۹ ایستگاه آتش نشانی مطابق با انباشتگی فعلی شهر کم داریم که باید راه اندازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد: داخل جریان سیلاب و به ویژه آب گرفتگی های آذرماه سال گذشته سامان های آتش عنوان اهواز بوسیله صورت گسترده برای رفع آب گرفتگی خیابان ها و میادین فعالیت داشته و پمپ های این خودروها از دست رفت که باید مرمت و یا جایگزین شوند ولی تاکنون انجام نشده است.

عبیات با اخبار خبر تقلا بخاطر اختصاص سه و شقه میلیارد تومان بوسیله تعمیرات ماشین آلات آتش نشانی، نشانی کرد: برای معامله نردبان بلند از رئیس دایره دستور کار و بودجه بار ای داشتیم که به ظهر تأمین جاه هستیم و مکاتبات آن نیز اجرا شده است.

رفع مشکلات ماشین آلات

وی گفت: در بودجه سال جاری این مسئله محاسبه شده که وزارت ملک بتواند اوراق مشارکت منتشر و از نگرش آن نیز نردبان اهتزاز برای شهرهای موردنیاز تأمین کند؛ همچنین امکان تأمین فدایی نفقه های راه اندازی آتش نشانی را هم دارد.

دستیار هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: سازمان آتش نشانی اهواز در سیل ۹۸ و نیز با عالمگیر کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون برای ضدعفونی معابر و بطرف خانه حضور داشته که ماشین آلات آنها آسیب دیده و پیگیر مرتفع کردن این مشکل هستیم.

عبیات با اشاره به اطلاع داشتن از مشکلات آتش عنوان اهواز برای تأمین نفقه های جاری، ماشین آلات و تأمین نردبان گفت: با مکاتباتی مختلف خود امیدواریم تأمین اعتبار نواخت برای کمک کردن بوسیله این موسسه داشته باشیم.

وی در خصوص نتیجه آزمون و مراحل جذب آتش نشانان جدید تقریر کرد: نتیجه آزمون اطلاع دادن و جذب این افراد همچنین در حال هنگام مراحل نهایی اداری است و تا نیمه دوم امسال بوسیله کارگیری می شوند.

بی توجهی بوسیله آتش نشانی

شهردار اهواز اظهار کرد: از زمان گمارش تاکنون کمک های اکید به سازمان آتش عنوان داشتم و تعداد زیادی از ماشین آلات نیز بازسازی شدند؛ همچنین افزوده شدن ۱۰ خودروی جدید مصوب که تا اول تیرماه پنج دستگاه آن به دایره تحویل داده می شود.



موسی شاعری با رمز بوسیله افزوده شدن تعدادی خودروی استیل بوسیله ناوگان راه اندازی آتش عنوان اهواز ادامه عدل: توجه شهرداری اهواز برای استواری موسسه آتش عنوان این کلان قریه طی ۱۰ سال اخیر کم بسان بوده چون امنیت شهروندان از بزرگی زیاد بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: هرچند نیازهای سازمان آتش نشانی اهواز بی نهایت بیشتر از این هاست چون ۱۰ سال به آن بی توجهی شده است.



معامله پلکان

شهردار اهواز معارفه داد: تو سفر رئیس اداره برنامه و بودجه کشور بنا وجود که نردبان بلند برای سازمان آتش عنوان بوسیله مقدار پنج و نیم میلیارد خریداری شود ولی این تأمین قدر انجام نشد و حالا با حیات قیمت ۳۰ میلیارد تومانی پیمان نامه بیع آن از کشور آلمان به دستینه رسا و سپس از انجام سنت گمرکی به دست ما می رسد.

شاعری اضافه کرد: این نردبان تنها بالابر ازاله و به آسانسور حمل و نقل حاضر است؛ تو عین حال نیز استعداد اطفای حریق داخل رفعت ۵۶ متری را دارد.

وی نشانی کرد: اشتی و زنهار انسان خط قزل شهرداری اهواز است و با حیات شرایط زشت اقتصادی، مشکلات، تحریم های ظالمانه و وضعیت مشقت که داخل قلمرو داریم، خرید این نردبان داخل رجحان قرار گرفته است.

شهردار اهواز بیان کرد: جزء اعظمی از درآمدهای مدیریت شهری به واسطه مسری ویروس کرونا و تعطیلی های دوباره تاکنون وصول نشده، به عبارتی شهرداری نتوانسته آن نعوظ که باید از نگرش ارزش افزوده و نیز عوارض اختتام کار و صدور پروانه درآمدی کسب کند.

شاعری با اشاره به تقلا برای حفظ شرایط پایدار و حرکت به جانب توسعه شهری در اهواز افزود: با این وجود شهر را مدیریت و توجه لازم را بوسیله سازمان آتش نشانی تیمار داریم؛ بدوی دریافت حقوق بین سازمان های مختلف شهرداری اهواز را آتش نشانی دارد.



ضرر های غیرقابل اعاده پذیر

وی با رمز بوسیله عمدی بودن آتش سوزی پارک های اهواز گفت: حریق درون پارک چوبی جاده ساحلی اهواز زیان ثقل را به کلکسیون وارد کرد بجای از برگ گران قیمت تخصیص به فرید و آلمانی در این پارک استفاده شده بود.

شهردار اهواز تو پاسخ به برآورد خسارت های مالی ناشی از آتش سوزی پارک ها گفت: وقتی درختان کهن سال پارک حجاب آسیب دیده اند، واقعاً چطور این خسران زیبنده اعاده است؟ برآورد ضرر وارده در خصوص از بین رفتن درختان ۵۰ ساله در این پارک با عدد ریالی امکان پذیر نیست.

شاعری داخل خاتمه تأکید کرد: از مایه قضائی و نیروی انتظامی التماس داریم که عوامل این آتش سوزی ها را هرچه زننده تیز شناسایی و به دست شیوه بسپارند.

افزایش تماس با سامانه ۱۲۵

مهتر سازمان آتش عنوان و خدمات امن شهرداری اهواز نیز اقرار کرد: روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد عملیات بسیاری از سوی آتش نشانان این سازمان عمل شد که متأسفانه برخی از آنها مانند آتش سوزی در پارک چوبی جاده ساحلی اهواز به صورت عمدی عارض عدالت.

ابراهیم قنبری ادامه قسط: از اواخر اردیبهشت غصه زمان با گرم مرطوب شدن محیط تعداد تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی همچنین اضافه پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به افزایش مأموریت های انجام شده و همچنین گرمای هوا به تجهیزاتی مثل خودرو و وسیله تنفسی و نیز لباس بیشتری نیاز داریم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات کنف شهرداری اهواز بیان کرد: پهلو مبنا شیوه تا سو ۶۰ کیلومتری خدمات رسانی داریم؛ یعنی خودروهای آتش عنوان اهواز برای مهار آتش سوزی نیزارها و درختان به کرخه، خسرج، الهایی و شوش هم اعزام می شوند.

اضافه آتش سوزی ها و حوادث

قنبری گفت: آتش عنوان علاوه بر حضور در مأموریت های اطفای حریق باید داخل موجودی امداد و نجات بخاطر امدادرسانی به حوادثی مثل انعکاس خودرو نیز حضور داشته باشد. پمپ آب و برخی برگ در عملیات های سنگین آسیب می بینند که همه سعی خویشتن را بخاطر بهبود و بازیابی آنها به کار می گیریم.

وی عنوان کرد: مجموع حریق شاخ و برگ درختان، نیزار، نخلستان و فضای سبز را در سال گذشته ۸۵۵ مورد بود؛ مجموع این آتش سوزی ها داخل سه ماهه فاتحه سال گذشته ۸۱ مورد بوده در حالی که سه ماهه اول امسال البته تا ۱۶ خرداد مجموع آتش سوزی های مذکور بوسیله علاوه دو تک آتش سوزی بیشه جمعاً به ۲۴۰ مورد افزایش فاش کرده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امتداد داد: از فروردین تا ۱۶ خردادماه امسال یک هزار و ۶۲۷ تصادم داشتیم که یک هزاره و ۵۵۰ مورد درون شهری و ۷۷ مورد نیز برون شهری بودند؛ در این بین ۹۰۹ مورد حادثه اطفا اتش داشتیم که ۵۲۳ مورد آن عمدی و ۳۸۶ مورد نیز غیرعمدی بود.

قنبری گفت: تو این مدت همچنین ۲۴۱ مورد حریق مسکونی، ۴۷ مورد حریق تجاری، چهار تک اتش اداری، یک تک حریق صنعتی، ۸۲ مورد اتش خودرویی و ۵۳۴ مورد سایر حریق ها داشتیم.

وی با اشاره به ۷۱۸ حادثه امداد و نجات و ۶۱ رخداد خودرو، اضافه کرد: ۲۰۸ مورد حادثه ناشی از همراهی برق، ۴۹ مورد حادثه شاگرد از سوخت مایع و نیز ۱۷ سرگذشت ناشی از وسایل گازسوز داشتیم.

مهتر سازمان آتش عنوان و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تو اختتام شناسایی داد: در این مأموریت ها یک هزار و ۴۸ نفر استخلاص یافته، ۵۸ نفر مصدوم، ۹ نفر فوتی ناشی از آتش سوزی (قبل از اجرای عملیات)، دو تک استقلال از رودخانه و پنج مورد کشف جسد از رودخانه داشتیم.



موجب یابی حوادث

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز همچنین با تقدیر از خدمات کادر بهداشت و تداوی برای کنترل و مبارزه با کرونا تقریر کرد: در روزهای اخیر واقعه چند ماجرا آتش سوزی و فوران گاز نگرانی هایی را بوسیله دنبال داشت که با افزایش گرما تو اهواز باید سازمان آتش نشانی و خدمات کنف شهرداری اهواز با بیشتر از هر زمان دیگری محکمی کرد.

فتح الله حاجتی ادامه عدالت: باید سامان آلات نیازمند تعمیر این راه اندازی را بازسازی و نیز جایگزین کردن ماشین های جدید با سامان آلات فرسوده از دیگر اقدامات لازمی است که باید اجرا شود.

وی بیان کرد: ابتیاع پلکان بلند برای سازمان آتش نشانی نیز هنوز بوسیله نتیجه نرسیده و انتظار داریم که این اقدام هرچه سریع برنده به اتمام برسد تا ولایت اهواز نیز از این ماشین کاربردی روزی مند شود.

مهتر کمیسیون خدمات شهری شورای روستا اهواز یادآور شد: در آتش سوزی های اخیر تلاش می شود که در رخ حیات مصدوم مراحل تداوی به خوبی هنگام و در حد قابلیت همچنین به ساختمان های آسیب دیده کمک می کنیم.

حاجتی اضافه کرد: هر کدام از حوادثی که عمدی رخساره داده نیز باید علت یابی شده و با خبر افراد مقصر اصابت لازم را با آنها داشته باشند.

وی نشانی کرد: با توجه به گرمای بالای هوا تو قریه اهواز باید خیلی دوراندیشی کرد و داخل جوهر حال آتش عنوان نیز باید آمادگی لازم را داشته باشد تا درون صورت بروز وقایع از جان و مال آدم حفاظت کند.

رئیس محفل خدمات شهری شورای شهر اهواز تو پایان گفت: تو شورای ولایت اهواز همچنین هر آن چه که از دستمان بر بیاید، هیچگاه سیاق کوتاهی نمی کنیم تا از جان و مال انسان در حوادث مختلف صیانت شود.

پیاده شدن اساس این گزارش، اهواز شهری است که رنگین کمان حوادث و غوغا ها داخل آن رخساره می دهد؛ یک روز سیل، یک روز زلزله، آتش سوزی و روز دیگر انفجار و متأسفانه زیرساخت های شهری در اهواز خواه فرسوده شده و یا از بین رفته است.

به همه این ها باید آتش سوزی های عمدی را نیز اضافه کرد که باری پیاده شدن حمام آتش نشانی شده است؛ بنابراین تا امر به جاهای ساخته و وخیم کشیده نشده باید با تهیه تجهیزات تک نیاز آتش نشانی، از حوادث بی قرار آینده جلوگیری کرد. آتش سوزی بیشه زارهای دزفول مهار شد سوختن طبیعت در کوره جهل
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، این روزها داخل کشور و از جمله در تهران خبرهای متعددی از آتش سوزی ها منتشر می شود. همشهری آنلاین فقط هنگام دو روز ۱۳ و ۱۴ خرداد بیش از ۲۰ اطلاع در خصوص وقوع آتش سوزی های مختلف داخل جنگل ها، مراتع، پارک ها و دیگر اماکن عمومی داخل کشور منتشر کرده است که علاقمندان می توانند با جستجوی کلمه آتش سوزی  در سایت همشهری آنلاین بوسیله آنها دسترسی پیدا کنند.

اما آیا این نمونه آتش سوزی غریزی است. آتش گرفتن فضای سبز اطراف دریاچه خلیج فارس و یا دیگر مناطق شهر که دارای پوشش گیاهی است تا چه مدل شاگرد از رخداد طبیعی و خواه بی احتیاطی است. 

تو این خصوص 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: برضد فداکار از فراد که مدعی شده اند آتش سوزی های اخیر د رتهران عمدی است بخاطر کارشناسان اداره آتش عنوان تا این لحظه عمدی بودن آتش سوزی ها مدلل نشده است.

سرور جلال موزه سخنگی سازمان آتش نشانی قصبه تهران تو گفت و گو با  فارس، درخصوص اینکه درون برخی از محافل و فضای مجازی پیام ها و ادعاهایی مشت به دست می شود که حکایت از عمدی بودن آتش سوزی های اخیر در تهران دارد گفت: برای ما در دایره آتش عنوان شهر تهران هنوز عمدی وجود داشتن آتش سوزی ها مدلل نشده است.

وی افزود: ایجاد آتش سوزی دهها عامل دارد که هر کدامش می تواند باعث آتش سوزی شود همانند صاعقه، آتش خاموش نشده بعد از پیکنیک، اتصالی سیم های برق و حتی گرمای بیش از حد هوا درون حالی که خاکستر اتشفشانی عمدی یکی از این علت ها می تواند باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ما در سازمان آتش عنوان تهران داخل همین روزهای اخیر بارها اعلام کرده ایم که عمدی بودن آتش سوزی هایی که عمدتا هم داخل فضای عمومی قصبه بوده است برای ما ثابت نشده است.

ملکی گفت: البته نکته جالب این است که در خود آتش سوزی عمدی غم دو جنس آتش عمدی داریم. یک مورد همان چیزی است که در حافظه مردم همواره همراه با جهت خرابکاری است و نوع دوم که عمدی است اما به قصد خرابکاری ازاله.

وی دنباله قسط: از سالیان قبل کشاورزان پس از اولین برداشت برای از بین بازی کردن پوشالهای پاینده مانده روی زمین رفتار به ابداع حریق می کرده اند تا پول محموله و نقل پوشالها را ندهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بطرف خانه تهران گفت: داخل همین لحظه کنترل آتش از دست گیرایی خارج شده و به زمین های مجاور و گلستان و درخت های دیگر سرایت می کرده و باعث حریق می شده است که این حزن یک جنس آتش عمدی محسوب می شده است.

موزه گفت: اما اینکه برخی می گویند ما دیدیم یک نفر با یک خاکه زغال نیمسوز در دست آمد و جایی را به آتش کشید و رفت برای ما هنوز ثابت نشده است و باید اگر فیلم و عکس و مدارکی تو دست دارند به ما و دستگاه های ذی وابستگی ارائه کنند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی عباس نژاد گفت: راه اندازی بیشه ها پیش دماغ های لازم را از ابتدای فروردین ماه سال ۹۹ کرده بود و از شقه فروردین جلسات متعددی به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برای مدیریت بحران اتش و پیشگیری از آن با مدیران منابع طبیعی قلمرو برگزار کرد.

وی اظهار کرد: بارندگی های خوب ابتدای سال موجب افزایش پوشش گیاهی علفزارها در مراتع و بیشه ها شد و با گرم شدن فضا و ورود افراد در تو طبیعت و بعضاً بی احتیاطی در مشهود و باثبات کردن آتش علت ابراز حریق در نیستان ها شد.

فرمانده یگان نگاهداری منابع طبیعی بیشترین وقوع آتش سوزی از ابتدای سال تاکنون را داخل استان های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و خاطرنشان کرد: وقتی می بینیم بسیاری از اقدامات را می توانیم برای پیشگیری و خواه اطفای حریق عمل دهیم اما به خاطر انفراد داخل امکانات قادر به عمل آن نیستیم حرص می خوریم. کهگیلویه و بویراحمد بوسیله ازای هر ۴ هزار هکتار یک فضا بان دارد

عباس نژاد از عزا و محافظت و آماده باش تمام نیروهای حفاظتی تو عرصه های منابع طبیعی از نیمه فروردین ماه معارفه داد و افزود: تمامی این نیروها از روال مرکز فرمانروایی و کنترل یگان حفاظت رصد و پایش می شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آتش سوزی در جنگل ها بیشتر سطحی بوده و در بسیاری جاها که از نزدیک با مهتر اداره جنگل ها مشاهده کردیم اگرچه درختان آسیب اکید دیدند، در بسیاری موارد کلاه درختان زنده  است و انتظار بوسیله زنده مانی در آنها بود دارد. آیا این آتش طریق فروکشی دارد؟ | بررسی دلایل گشادگی حریق در جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده یگان نگاهداری منابع طبیعی افزود: ۳ - ۴ مورد آتش سوزی جنگل ها درون استان های خوزستان و کهگیلویه تو مناطق سخت گذر و کوهستانی موافقت افتاده که نیروی انسانی داخل آنجا استفاده نداشته و حتماً باید بالگردها در اطفای آن ورود می کردند که تو زمینه تامین بالگرد با مشکلات اعتباری روبه رو هستیم.

عباس نژاد یادآوری کرد: تو سال ۹۵ وزرای دفاع، ناحیه و جهاد زراعت تو زمینه مطمئن بالگرد تفاهم نامه همکاری دستینه کرده بودند و داخل یکی- دو سال مقدماتی زنهار های دهش ایفا شد، اما حالا بوسیله برهان بدهی های انباشته شده امکان استفاده از بالگرد با مشکلات مواجه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع برای تامین بالگرد باید با سپاه و ارتش قرارداد ببندد قرضه هزینه پرواز بالگرد در سال های گذشته را ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان از آن تو ۲ مرحله پرداخت شده است. مهار آتش سوزی جنگل های خائیز؛ نیازمند هلی کوپتر آبپاش و بالگرد بیشتر

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور درون ادامه از حمایت و پشتیبانی دایره مدیریت و دستور کار ریزی بوسیله خاطر خاص ۱۵ میلیارد تومان عزت حریق تشکر کرد و افزود: درون کوتاه ترین زمان مقدور تجهیزاتی همچون کفش ایمنی، شکل و دمنده های آتش خلوت کن خریداری و بوسیله تمام استان ها ارسال می شود.

وی از طرز اندازی سامانه ۱۳۹ داخل پهلو سامانه ۱۵۰۴ وقوف انصاف و گفت: این سامانه تا هفته آینده وضع اندازی می شود و انسان می توانند هر گونه تخلفات، تخریب و آتش سوزی تو منابع غریزی را بوسیله این سامانه خبر دهند و زنگ تلفن ۱۳۹ از هر جای ملک به نغمه درآید در ستاد فرماندهی و کنترل یگان نگاهداری منابع طبیعی داخل ستاد اداره تحت ردیابی فراغت می گیرد.

سرهنگ عباس نژاد داخل خصوص کمیت مطلوب نیروهای حفاظتی داخل جنگل خاطرنشان کرد: درون این زمینه با معیار جهانی فاصله داریم، ولی در شمال ملک بوسیله ازای هر هزار هکتار یک نفر و در جنگل های زاگرس به ازای ۶ تا ۷ هزاره هکتار یک نیروی حفاظتی وجود دارد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، دانلد ترامپ پیش مرطوب درون روز ۱۹ ماه می با فرستادن یک مجله چهار صفحه ای بوسیله مدیر کچل اداره بهداشت جهانی از قطع موقت معاون های مالی آمریکا معارفه داده و از او خواسته حیات محاکمه های WHO را به ویژه در دوران شیوع کرونا اصلاح کند. رئیس جمهوری آمریکا ۳۰ روز به مدیران سازمان بهداشت جهانی مهلت داده بود تا رضایت او را فراخوانی کنند.

اما این مهلت فقط ۱۰ روز دوام آورد و ترامپ روز جمعه به وقت آمریکا تو نشست خبری خود تو رز گاردن قصر سفید اطلاع دادن کرد آمریکا رسما از راه اندازی بهداشت جهانی خارج می شود. او این راه اندازی را عروسک سرانداز شب بازی چین دانست و ادعا کرد WHO نتوانسته توافق های مهم را تو ساختار و فعالیت های خود ایجاد درنگ. ترامپ گفت: چروک عزب 40 میلیون دلار بوسیله این سازمان کمک می کند و همه کاره آن است. داخل حالی که تسهیم آمریکا 450 میلیون دلار بود.

بت کامرون، بیولوژیست و مقام ارشد پیشین داخل شورای ایمنی ملی آمریکا با بروز تاسف از تصمیم ترامپ بخاطر در رو از راه اندازی بهداشت جهانی در توییتر خود نوشت: نمی قابلیت گفت این رفتار چه اندازه به آمریکا، شرکای جهانی ما و توان ما برای مبارزه با بیماری دنیاگیر کووید-۱۹ آسیب می زند؛ موضوعی که تهدیدی برای پیرو ما و صلح و حمایت جهانی است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهردار دزفولگفت: سایت دفن خاکروبه تو منطقه ماهور برنجی به دلیل نبود بازرسی کافی از لفظ جهاد کشت و آتش زدن بقایای محصول غله درون زمین های کشت این شهرستان دچار آتش سوزی شده است.

محمدعلی دوایی فر ادامه عدل: کشاورزان منطقه برخلاف دستورالعمل های زیست محیطی به آتش زدن بقایای محصول گندم اقدام می کنند. این آتش سوزی به سایت تدفین خاشاک ماهور برنجی سرایت و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

دوایی فر در ادامه منتظر بازرسی بیشتر اداره جهاد کشاورزی و جلوگیری از آتش زدن بقایای محصولات شد و اعتراف کرد: ده ها مایه آتش نشانی، بولدوزر و کمپرسی از حدود ۳ ساعت قبل تو سایت تدفین زباله مستقر شدند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

شهردار دزفول اظهارکرد: برای تثبیت شرایط سایت پسماند و جلوگیری از آتش سوزی دوباره، بعد از خاموش کردن آتش بوسیله ریختن خاک در محل اقدام شده است.
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی نوشت: این وارسی که درون هفته روزنامه پزشکی محترم و اسمی "لنست" منتشر شده، متجاوز از ۹۶ هزار بیمار مبتلا بوسیله ویروس کرونارا تجسس کرده و مخاطره بالاتر نبض بیرونی نامنظم یا آریتمی را کشف کرده که در افرادی که با داروی نقیض مالاریای هیدروکسی کلروکین یا کلروکین درمان شده اند، می تواند منجر بوسیله حمله قلبی شود.

این مطالعه بیمارانی را مطالعه کرده که این داروها به انزوا خواه به همراه سنخ دیگری از آنتی بیوتیک معروف به ماکرولید قید ۴۸ زمانه از زمان نمره ویروس کرونا در آنها برایشان تجویز شده است.

نرخ مرگ و میر در بیمارانی که این داروها را مصرف کرده اند تقریبا دو برابر افرادی است که این داروها را مصرف نکرده اند و نرخ اجل و میر در بیمارانی که علاوه کنار آنتی بیوتیک ماکرولید، داروی مخالف مالاریای هیدروکسی کلروکین یا کلروکین مصرف کرده اند، به سیاق قابل توجهی بالاتر است.

ارزش مرگ و میر تو بین افرادی که بوسیله تنهایی با داروی مخالف مالاریای هیدروکسی کلروکین یا همراه با این آنتی بیوتیک تداوی شده اند، قدری نسبت به افرادی که با کلروکین درمان شده اند بیشتر است.

این داروها برای جلوگیری و علاج نوبه تاییدشده هستند و هیدروکسی کلروکین برای علاج بلای ناگهانی های خودایمنی تایید شده است.