نما شیشه ای ساختمان

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، امسال بوسیله دلیل عالمگیر ویروس کرونا، جشن عکاسان سینما به قاعده هر سال برگزار شد و امروز سه گانه شنبه ـ ۲۹ مهر ماه ـ مراسم سرنوشت از نامزدهای این دوره از مسابقه عکس سینمای ایران و عکاس نخبه با حضور هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران داخل خانه سینما عده یک برگزار شد.

هیاهو بیات و شهاب الدین عادل و رضا مهاجر داوران این دوره از عید بودند.

همچنین لوح افتخار این دوره از مسابقه عکس توسط علی نیک اقدام (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما) به فتاح ذی نوری برای کلکسیون عکس های «شکستن همزمان بیست عظم» و حبیب مجیدی برای کلکسیون عکس های «خط فرضی» و تندیس عکاس سال سینمای ایران به احمدرضا شجاعی برای مجموعه عکس های «سمفونی نهم» اهدا شد.
گلکسی اس ۲۰ اف ای (Samsung Galaxy S20 FE) جدیدترین گوشی سامسونگ است که پاسخ یمین مشارکت کره ای بوسیله دنیاگیری ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن محسوب می شود. ازنگاه بسیاری از تحلیلگران، اس ۲۰ اف ای یکی از گوشی های اندرویدی برتر جدید بازار برای کسانی است که نمی خواهند هزار دلار برای محصولی پرچم دار صیقلی کنند.

کاربرانی که گلکسی S20 اف ای را خریده اند، بوسیله تازگی بیدار مشکلات داخل نمایشگر آن شده اند که کمی سراسیمه کننده به نظر می رسند. کاربران گلکسی اس ۲۰ اف ای در انجمن بزرگ ردیت و اتحادیه های آنلاین سامسونگ پست هایی با محوریت مشکلات این گوشی منتشر کرده اند. کاربران می گویند نمایشگر گلکسی S20 FE گاهی اوقات عملکردی ناهماهنگ دارد.

براساس گزارش ها، نمایشگر گوشی برخی مواقع نمی تواند تفاوت بین سوایپ (کشیدن انگشت روی صفحه) و ضربه کوفتن روی صفحه را نمره دهد. دسته دیگری از کاربران می گویند نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اف ای بوسیله لمس تاثیر نشان نمی دهد خواه فرمان لمسی ورودی را به اشتباه ستاندن می کند. البته انتقادات از مشکلات گلکسی اس ۲۰ اف ای چندان زیاد نیستند و به احتمال زیاد این مشکلات بوسیله صورت گسترده ایجاد نشده اند؛ البته همین گزارش ها کافی بودند تا سامسونگ متوجه مشکل شود.

رسانه ی 9to5Google تو گزارشی مجزا نوشت دستگاهی که از سامسونگ بخاطر مطالعه قبض کرده، با مشکلات مشابهی مواجه بوده است. خبرگزاری Android Authority نیز می گوید چنین مشکلاتی را داخل گلکسی اس ۲۰ اف ای مشاهده نکرده است و نمایشگر ۱۲۰ هرتز گلکسی اس ۲۰ اف ای یکی از مشخصه های اساسی گوشی است و عاری مشکل حکم می کند.مقاله های مرتبط:گلکسی اس 20 FE سامسونگ در رنگ های مختلف رونمایی شدمقایسه گلکسی اس ۲۰ اف ای با دیگر اعضای خانواده Galaxy S20

احتمالا مشکلات لمس به چند وسیله خاص محدود می شوند، نه همه ی دستگاه ها. باوجوداین، فعلا نمی توانیم دقیقا مشخص کنیم که مشکلات نمایشگر به کدام دستگاه ها مربوط می شود و دشوار گلکسی اس ۲۰ اف ای شاداب افزاری است یا درنگ افزاری. تاکنون، سامسونگ رسما بوسیله مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اف ای تاثیر نشان نداده است؛ بااین حال، امیدواریم راهکار حل مشکل به زودی ارائه شود. 

گلکسی اس ۲۰ اف ای که در دسته ی میان رده های قدرتمند جای می گیرد، به تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهز است و پنل پشتی اش از پلاستیکی با پوشش کدر ساخته شده. قیمت گلکسی اس 20 FE سامسونگ مدل 5G تقریبا ۷۰۰ دلار است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این معارفه چیست؟بیشتر بخوانید:پتنت سامسونگ: دستگاهی تاشدنی با نقشه کشی شبیه گوشی تاشدنی شیائومیجعبه گشایی گلکسی A31 سامسونگسامسونگ داخل ماه آگوست رله اول پرفروش ترین سازنده گوشی هوشمند را به دست آوردبرخلاف اعلام اپل ، پلتفرم های استریم چین رویداد Hi, Speed را پخش نکردندسامسونگ و شیائومی اپل را به خاطر حذف شارژر از قوطی آیفون ۱۲ استهزا کردند
آخرین پروژه نویتک (Novitec) با توجه به تیراژ پایین تولید فراری مونزا SP1، جمعیت کمی را کمال مطلوب استراحت داده است. این پکیج بخاطر SP2 دونفره نیز دردسترس خواهد بود و هر دو خودرو اسپیدستر فراری، مجموعه متاخر و براق رینگ های فوسن را با اندازه ۲۱ اینچ در محور جلو و ۲۲ اینچ داخل محور ظهر به دست می آورند. رینگ های متاخر با سیستم تعلیق توافق شده تکمیل می شود و ارتفاع موتور را در حدود ۳۵ میلی متر بخاطر بهبود قرارپذیری خودرو کاهش می دهد.



شرکت تیونینگ خودرو نویتک سیستم اگزوز معیار را مبادله کرده است تا جایی بخاطر انتصاب سیستم اگزوز حاضر به روکش طلا فراهم کند ودر نتیجه اتلاف حرارت بهتر ایفا شود. می نبوغ این سیستم را بوسیله صورت اختیاری با فلپ های اگزوز کنترل فعال موعظه دارد و کنترل آن ازطریق دکمه ای که در درون اتاقک نصب شده است، به راننده امکان تغییر صدای پیشرانه را می دهد. اگزوز جدید نویتک از اینکونل، سوپرآلیاژ مورد کاربرد در فرمول یک و همچنین صنعت هوافضا مصنوع می شود.

مونزا SP1 تو نسخه ی مقیاس از قدرتمندترین پیشرانه خورجینی ۱۲ سیلندر فراری که درون خودروهای جاده ای کاربرد می شود، روزی مند شده است؛ اما این امر باعث نشد نویتک از تقویت پیشرانه ۶/۵ لیتری دست بکشد. به لطف هنر تیونینگ نویتک، قدرت خروجی پیشرانه تنفس غریزی از ۸۰۰ به ۸۳۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور موجود از ۷۱۹ نیوتن متر بوسیله ۷۸۰ نیوتن متر رسیده است.مقاله های مرتبط:فراری مونزا اسپیدستر SP1 و SP2 رونمایی شدقیمت و آپشن های خودروهای فراری در سال ۲۰۱۹

غلبه تکثیر شده باعث می شود زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر پهلو ساعت این خودرو حدود یک دهم لمحه کاهش یابد و بوسیله ۲/۸ نفس برسد. این خودرو درون حالت کاملا بی حالت (بدون سقف، شیشه جلو و پنجره های جانبی) به سرعتی بسیار از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. فدایی افراد اسپیدسترهای SP1 و SP2 را بیشتر برای نگه داشتن داخل مکانیکی و ارج کلکسیونی خریداری می کنند و به ندرت آن را مورد کاربرد قرار می دهند؛ بنابراین رویت چنین خودروهایی داخل خیابان به ندرت موافقت می افتد.  



مالکانی که دارای هر دو میزان فراری روباز (عاری سقف) هستند، می توانند از نویتک بخواهند فضای داخل اتاقک را بوسیله نعوظ کامل با چرم و آلکانترا در تقریبا هر رنگ دلخواهی سفارشی نرم. با توجه بوسیله اینکه هرگونه تغییر پس از فروش داخل فدایی مدل های انحصاری مارانلو قرین مونزا SP1 می تواند به مقدار آن آسیب برساند، باید ببینیم مشتریان چگونه راضی می شوند عواقب شاگرد از تیونینگ این دارایی ارزشمند را بپذیرند و آن را به دستان متخصصان نویتک بسپارند. بیشتر بخوانید:پیشرانه ۶۰۰ اسب تبخیر تسلا برای فروش عمومی معرفی شدطرح فروش فوری سایپا؛ خاص ۲۳ مهربانی ۱۳۹۹آیا با حذف شورای رقابت، سود بیشتری به خودروسازان می رسد؟اتحادیه اروپا مصرف از تندیس تابناک روح اکستازی رولزرویس را ممنوع کردشاسی اهتزاز جدید فولکس واگن تائوس رونمایی شد
ال جی درکنار رونمایی گوشی های هوشمندی مانند ولوت و وینگ، بخاطر بازار محصولات میان رده و پایین رده نیز برنامه دارد و به نظر می رسد به زودی تلفن هوشمندی را بخاطر عرضه به میدان آماده می سازد. محصول جدید مشارکت کره ای که ال جی W31 نام دارد، در کنسول گوگل پلی دیده شده است.

همراه با تصاویر، مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند پایین رده نیز جلوه گر شده که ما را با ال جی W31 آشناتر می سازد. میوه جدید شرکت اضطرار ای از مشخصات ابکی افزاری پایین رده بهره می برد؛ اما ظاهری شیک و امروزی دارد. در بالای ورق نمایش بریدگی بوسیله چشم می خورد که برای قرارگرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. همچنین، حاشیه بسیار کمی در دورتادور صفحه نمایش وجود دارد؛ ولی این استاندارد داخل انتهای صفحه نمایش کمی بیشتر از سایر نقاط توجه را بوسیله گ خود فراخوانی می درنگ.

ازنظر مشخصات سخت افزاری، ال جی W31 از تراش هلیو معلول ۲۲ ساخت مدیاتک غلبه می گیرد و ۴ گیگابایت حافظه رم دارد. همکاری کره ای بخاطر محصول جدید خود از صفحه نمایشی با پنل LCD و رزولوشن ۱،۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می کند؛ اما متأسفانه ابعاد صفحه نمایش هنوز مشخص نیست. چنین مشخصاتی سبب می شود که گوشی هوشمند مبتنی کنار اندروید ۱۰ ال جی بها اندکی داشته باشد و کاربران بسیاری با بودجه های متفاوت، بتوانند ال جی W31 را بخرند.



در گزارش های قبلی، اشاره شده وجود که ال جی W31 به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین زبر عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص میزان عمق داخل شمایل حاضر است. درنهایت، می دانیم که دشت جدید همکاری کره ای از باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعت یکروز می برد؛ اما صریح محو که آیا ال جی بخاطر تلفن هوشمند پایین رده خود از فناوری شارژ کندرو استفاده خواهد کرد یا نه.مقاله های مرتبط:نگاه نزدیک زومیت بوسیله ال جی وینگویدیوی کالبدشکافی ال جی وینگ، اطلاعات جالبی را از مکانیسم نمایشگر چرخان آن آشکار می کند

باتوجه به قرارگرفتن ال جی W31 درون کنسول گوگل پلی، مقصود می رود که فاصله چندانی با زمان رونمایی آن نداشته باشیم. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره تلفن هوشمند متاخر ال جی چیست؟ آیا علاقه مند بوسیله خرید چنین محصولی هستید؟بیشتر بخوانید:جزئیات تمام عادات Hi, Speed اپل دربرگیرنده مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ فاش شدگلکسی F41 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شدرشد ۱۵ درصدی بازار حسگرهای تصویری برای گوشی های هوشمند؛ سونی همچنان در صدراپل تا دو دوده آینده سری آیفون همچنان از طراحی بریدگی بالای صفحه نمایش استفاده می کندچگونه می توانیم میزان کاربرد از داده های اینترنتی را در اندروید مدیریت کنیم؟
محصولات صوتی فروشندگان میانجی گر (ترد پارتی) تا اواسط سپتامبر از فروشگاه های لقمه فروشی اپل فروخته می شدند ؛ ولی در هفته ی گذشته (اواخر سپتامبر) و با نزدیک شدن به زمان عرضه ی محصولات صوتی متاخر اپل، این شرکت بیع این دسته از محصولات رقبا را در پلتفرمش راکد کرده است. در میان فروشندگان حذف شده، نام برندهای Bose و Logitech و Sonos به چشم می خورد. از این پس، کاربران نمی توانند از این خرده فروشی محصولاتی مانند هدفون های محبوب Bose با قابلیت لغو نویز را بخرند و درون نبض وجوی نام آن ها پیام زیر واضح می شود:



پیش بینی می شود این محصولات رقیب سرسخت هدفون های متاخر اپل باشند که این انبازی استراحت است تا اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی کردن کند. اکنون، درفروشگاه آنلاین اپل فقط اسپیکرها و هدفون های این شرکت مشاهده می شود. به گزارش بلومبرگ، به کارمندان فروشگاه های فیزیکی اپل نیز اطلاع دادن شده که محصولات برندهای دیگر را از قفسه های این فروشگاه ها بردارند.مقاله های مرتبط:بلومبرگ: هدفون دورگوشی اپل امسال معرفی و عرضه می شودهدفون دورگوشی اپل احتمالا با معروفیت ایرپادز استودیو عرضه می شود

گفته می شود اپل بوسیله تعاقب توسعه ی محصولات صوتی اش، فروشندگان دیگر را حذف کرده است. در سال ۲۰۱۴، این شرکت بیتس، برند پیشرو در تولید هدفون ها را به قیمت سه میلیارد دلار فروش تا از فناوری های آن درون این گروه از محصولات کاربرد نرم. اکنون، کوپرتینویی ها روی تاسیس نسخه های گوناگون هدفون های روگوشی کار می کنند که از بین آن ها، مدل پریمیوم پوشش چرمی داخل جثه دارد و دیگری همچنین با قطع ریختگی برای اهداف ورزشی کاربردی است.

برند های Bose و Logitech اقدام اخیر اپل را تأیید کردند. این اولین باری نیست که محصولات برندهای دیگر از فروشگاه های فیزیکی و آنلاین اپل برداشته می شود. تو سال ۲۰۱۴، کوپرتینویی ها بوسیله متعاقب نمایش ی اپل واچ، محصولات فیت بیت را از فروشگاه های اپل حذف کردند. در همین سال نیز، معامله محصولات Bose از این خرده فروشی ها به مدت یک ماه متوقف شده بود؛ اما این بار خسران بیشتری بخاطر این شرکت سازنده به همراه دارد. درواقع، Bose در ابتدای سال میلادی جاری اعلام کرد که تمام خرده فروشی هایش در شمال آمریکا، اروپا، ژاپن و استرالیا را تعطیل می بطی ء و تصمیم اندوهناک است محصولاتش را آنلاین بفروشد. درنتیجه ی این تصمیم شرکت، هزاران کارمند Bose بی کار شدند.

پس از تعطیلی فروشگاه های فیزیکی این برند، محصولات Bose بیشتر از فروشگاه های اپل فروخته می شد و اقدام اخیر شرکت سازنده ی گوشی آیفونمی تواند روی بیع آن تأثیرگذار باشد. برند Logitech همچنان می تواند محصولات دیگرش مشابه کیبورد و دوربینرا در فروشگاه های اپل بفروشد؛ اما Bose و Sonos محصولات دیگری برای فروش ندارند. به گزارش بلومبرگ، با رفتار اخیر کوپرتینویی ها تسهیم بازار Sonos، تقریبا ۷ درصد کاهش یافت.

مقابل شایعات، اپل تا پایان سال ۲۰۲۰، بدوی قبیله هدفون های روگوشی اش را با نام ایرپادز استودیو نمایش می بطی ء. گرایش می رود اجزای هدفون های جدید اپل شبیه پد هدبندها تعویض پذیر باشند. ظاهرا ایرپادز استودیو مشابه ایرپادز پرو از فناوری لغو نویز پشتیبانی می کند و قابلیت حالت براق (Transparency Mode) دارد که برای امنیت کاربر و تعامل با محیط، صدای محیط را به تو شنوایی کاربر مخبر می نرم.بیشتر بخوانید:بهترین هدفون های ورزشی و مخصوص دویدنسامسونگ اولین گوشی رول شدنی خویشتن را سال ۲۰۲۱ عرضه می کنداپل ۲۲ مهربانی رویداد Hi, Speed را برای رونمایی آیفون ۱۲ برگزار می کندادعای خطرناک هکرها: چیپ T2 اپل جیلبریک شدپوستر محصولات جدید ریلمی برای رویداد فردا منتشر شد
حدود سه هفته ی پیش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده شدن گوشی های بومی با برند صاایران خبر قسط. محمدجواد آذری جهرمی این خبر را در رسم معرفی دستاوردهای تبعه سازی تجهیزات پیشرفته ی شبکه ملی معلومات انصاف و در همین راستا اعلام کرد که اهل سازی بوسیله معنای تولید تماما تویی ازاله. چندروز بعد، با افشاشدن مشخصات گوشی های صاایران در توییتر، کاربران تو فضای مجازی از شباهت زیاد این گوشی ها با گوشی های شرکتی چینی با معروفیت Ulefone خبر دادند. درنهایت، اواخر هفته ی پیش بود که وزیر ارتباطات، خود اعلام کرد که امکان پیدایش صفر تا صد یک گوشی موبایل، درحال مهیا در داخل ناحیه حیات ندارد. حال معاون وزیر ارتباطات در گفت وگویی با ایرنا اخبار کرده که گوشی های صاایران درون قالب گوشی کامل و «پک شده» (خواه CBU) از کشور چین خریداری شده اند.

ستار هاشمی، معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری معلومات دراین باره تشریح می دهد که داخل بحث تولید، نباید تخیل کرد که دشت الزاما از مراحل ابتدایی به عارض قطعات کاملا مجزا تولید می شود. به گفته ی هاشمی، بسیاری از محصولات مقدمه به صورت طولانی از مبدأ خریداری و پس از گمانه زدن بازار و نمونه مطالبه برای خرید آن، برنامه ریزی برای حرکت به لفظ تولید درون قالب SKD (نیمه قطعه قطعه شده) و CKD عمل می شود.هاشمی: گوشی صاایران تا ۶ ماه آینده، بوسیله رخ CKD (کاملا قطعه قطعه شده) در ایران تولید می شود

روش CKD، تلخیص شده ی عبارت Completely Knocked-Down است و زمانی به فقره می رود که میوه از کشور مبدأ بوسیله قیافه کاملا قطعه قطعه شده هوشیار کشور تیر شده و درآنجا سرهم می شود. اصطلاح SKD خلاصه شده ی عبارت Semi Knocked-Down به انتزاعی شقه قطعه قطعه شده است. در رویه SKD، یک دشت در قلمرو تیر تاحدی اما نه بوسیله طور کامل، قطعه قطعه و در ملک دیگر سرهم می شود. CBU همچنین خلاصه شده ی عبارت Completely Built Unit به معنای «واحد کاملا ساخته شده» است. داخل این فرایند، محصولی به صورت واحد کاملا ساخته شده از کشوری دیگر هوشیار می شود.

حال کمک وزیر ارتباطات خبر می دهد که وزارت ارتباطات درنظر دارد تا انتهای سال جاری، بوسیله تولید ۴۰۰ هزار تلفن همراه در کشور دستیار کند. هاشمی می گوید گوشی افشاشده ی صاایران تو فضای مجازی هم، برای گمانه زدن بازار از چروک خریداری شده حیات و مقابل قول صاایران فراغت است تا ۶ ماه آینده، به صورت CKD (کاملا قطعه قطعه شده) در ایران تولید شود.

ستار هاشمی درمورد ارامش انجام شده بخاطر تولید گوشی داخلی صاایران با حمایت نیروهای مسلح می گوید، قرار وجود ایرانسل و صاایران یک محموله ی چند هزارتایی تلفن همراه به وزارت ارتباطات تحویل دهند تا پهلو بنیاد آن، تقاضای بازار سنجیده شده و برنامه ریزی برای پیدایش گوشی درون داخل ناحیه انجام شود. هاشمی در دفاع از تولید درون قالب CBU می گوید، انجام این سر در مبدا ضرورت دارد؛ چرا که ممکن است محصول تولیدی میدان نداشته باشد و خریداری برای آن پیدا نشود؛ بنابراین اخذ واکنش بازار برای تولید و طراحی سزاوار سرزنش با آن ابهت بالایی دارد.

هاشمی می گوید اطلاعی ندارد که آیا گوشی های صاایران ری برندشده است یا خیر، اما تولید در قالب CBU امکان پذیر است باعث شباهت های دشت با دیگر محصولات شود. او اضافه می کند که برندهای یدکی هستند که طراحی مدنظر خود را به کارخانه ای می دهند تا آن را تولید بطی ء و شهید آن حزن آنر است. هاشمی می گوید: «به برقرار خواه غلط بودن این سیلان ورود نمی کنم ولی در ادبیات تولید، حتی CBU نیز به عنوان تولید تلقی می شود. تولیدکنندگان کارشان را با CBU آغاز می کنند، بعد بوسیله سمت SKD می روند و در مرحله ی اختتام به CKD می رسند.»

هاشمی درمورد بدبینی آدم نسبت بوسیله تولید داخلی اشاره می کند که درک ها را به دلیل خاطره های نه چندان خوب از تولید داخلی دریافتن می کنیم، اما تولیدکنندگان تویی هم درصورت ارائه ندادن فقره خود به خشکی امدن اساس زمان بندی ادا شده، شامل ایمنی های دولت نمی شوند.دلایل عدم موفقیت ایران داخل تولید گوشی داخلی

هاشمی می گوید سه برهان باعث شده تا ایران نتواند بوسیله مرام گذاری برای تولید سالانه ۲/۵ میلیون گوشی تلفن همراه برسد؛ اولین برهان این است که تغییرات فن شناسی تو مملکت ی فناوری اطلاعات و ارتباطات به شدت زیاد و دوره ی حیات فناوری بسیار کوتاه است که همین مسئله، رقابت را رقیق می کند.

دومین دلیل، روند ی رجیستری است که در زمان تعیین مرام مذکور هنوز اجرایی نشده بود؛ این طرح پیش حاجت موفقیت درون تولید گوشی تویی است و از قاچاق لوازم جلوگیری می یواش. هاشمی با تأکید بر اینکه نگاه سلبی در مناظره تولید پاسخ نمی دهد، می گوید این روند کیفیت محصول را از بین می برد.هاشمی: تولید گوشی همراه داخلی به نشانی طرح ملی درنظر گرفته شده تا تولیدکنندگان از تسهیلات صندوق نوآوری کاربرد کنندنگاه سلبی، فضای انحصاری و بدون رقیب را بخاطر تولیدکننده ابداع می کند و او با داشتن یک بازار مدلل و همیشگی، انگیزه و رغبت خود را برای تحقیق و توسعه از دست می دهد. 

برهان سومی که هاشمی درارتباط با نرسیدن بوسیله شعار تولید تلفن همراه در ایران بوسیله آن رمز می کند، تعیین سهم راسته برای تولید گوشی تویی بوسیله میزان ۲۰ درصد در کران ۱۴۰۴ است که نشان می دهد قانون گذار در پی حذف گوشی خارجی نیست؛ چرا که برحسب امتحان می داند اگر بوسیله جانب حذف دیگر تولیدکنندگان برود، امکان ارتقای چونی را از دست می دهد.

با درنظرگرفتن این سه گانه نکته، معاون وزیر ارتباطات باور دارد که می نبوغ داخل بحث گوشی میان رده و پایین رده بیدار راسته شد و موفقیت به دست آورد. داخل همین راستا، وزارت ارتباطات، تعرفه گذاری برای تولید گوشی داخلی را با همکاری وزارت صنعت، معدن و بازرگانی آغاز کرد و فضای قانونی برای تولید معلوم شد. سپس تعرفه ی قطعاتی که امکان واردات آن بود داشت و نیز تعرفه واردات گوشی به صورت CBU، از ۱۵ بوسیله ۵ درصد کاهش داده شد تا مزیت اقتصادی برای تولید کننده ایجاد شود.

هاشمی می گوید، علاوه بر فراهم کردن امکان استقرار تولیدکنندگان در پارک فناوری سجاد و منطقه ویژه پیام، با معاون جعبه نوآوری و شکوفایی، تولید گوشی همراه تویی به نشانی طرح ملی درنظر محزون شده تا تولیدکنندگان بتوانند از تسهیلات کم نصیب ی قوطی نوآوری و شکوفایی مصرف کنند.تولید گوشی داخلی در باهم اتحاد کردن های خصوصی

ستار هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خویشتن با اشاره به تفاهم مجله ی معاونت نوآوری وزارت ارتباطات، پست بانک و دو اپراتور همراه مقدمه و ایرانسل در سال گذشته برای تولید گوشی تلفن همراه که مدتی ۹ ماهه برای آن درنظر پژمرده شده بود گفت، مسری ویروس کرونا باعث شد تا تولید گوشی ها با سرعت مورد امید پیش نرود و ودیعه شدت مرزها تأمین قطعات ابتدایی را به تعویق انداخت.تحریم های غیرانسانی و نوسانات ارز، رویکرد سرمایه گذاران را به شدت والا تأثیر خود راحتی داد. همین مسائل، مسیر حرکت به سمت تولید گوشی داخلی را کند کرد. قرار حیات سالانه ۴۰۰ هزاره گوشی تولید شود که این اتفاق به دلایلی که مطرح کردم، رخ نداد. البته غلام هنوز امیدوارم که تا ته سال بتوانیم ۴۰۰ هزار گوشی تولید کنیم.۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازسوی وزارت ارتباطات برای تولید گوشی تویی انحصار داده شده است

هاشمی در توضیح قاعده پیشرفت این تفاهم روزنامه ی ۲۰۰ میلیارد تومانی گفت: «صبر شد ۲۰۰ میلیارد بوسیله اپراتورها تعلق بگیرد تا تلفن همراه تولید داخل را از تولیدکننده به صورت نقد خریداری کنند و آن را با تسهیلات به مردم به فروش برسانند. برآورد پر پشت که از گوشی ها داشتیم، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزاره تومان بود. اگر بوسیله هرکدام از اپراتورها ۱۰۰ میلیارد فرع می گرفت، تقریبا هر کدام می توانستند ۱۰۰ هزار گوشی تلفن همراه خریداری کنند. این تنخواه گذاری درواقع برای تحریک آخرین حلقه ی زنجیره ی ارزش یعنی استفاده کننده حیات که بدون واسطه، گوشی را باقیمت مناسب تحویل بگیرد. تمام کارهای مربوط بوسیله تحویل تلفن همراه را عمل دادیم و اینک تا اینکه سکوی فروش تسهیلاتی تلفن همراه هوشمند تولید داخل نیز برای تحویل گوشی تلفن همراه توسعه داده شده و آماده ی ثبت درخواست ها است.»

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به خروج باهم اتحاد کردن های سامسونگ و LG از ایران که باعث شد ارز کمتری نسبت بوسیله گذشته از قلمرو خارج شود، از غرض برای اختصاص کمی از این مابه التفاوت بخاطر تولید گوشی تویی شناسایی داد. به گفته ی هاشمی، درکل تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازسوی وزارت ارتباطات بخاطر تولید گوشی داخلی تخصیص داده شده که خروجی آن، حدود ۷۰ هزاره گوشی بوده است.

هاشمی از دنباله ی فعالیت شریک شدن های GLX و راه اندازی و نصب خط تولید گوشی جی پلاس (پس از در رو ال جی از کشور) خبر داد؛ جی پلاس همچنین بخاطر الحاق بوسیله تولید گوشی به روش CKD دستور کار ی زمان بندی دارد. مجموعه «ارگ متاخر» که تو مملکت ی تولید مودم داخلی فعالیت می نرم نیز، اکنون در حال راه اندازی خط تولید گوشی تلفن همراه در کشور است. همکاری «اورود» که درون تولید گوشی فیچرفون (گوشی دکمه ای) سابقه دارد هم، حالا عزم دارد تولید گوشی هوشمند داخلی را آغاز یواش. هاشمی می گوید آن ها درون چروک شیار تولید دارند و درحال آوردن این خط تولید بوسیله تو سرزمین و تثبیت داخل پاکدشت هستند. درنهایت، مجموعه نارتب که تولیدکننده لپ تاپ است، خط تولید گوشی تویی در مراغه متد اندازی کرده است.بیشتر بخوانید:تپسی قابلیت جدیدی اختصاص رانندگان ناشنوا نمایش کردآیا اینترنت شاد رایگان است؟وزیر ارتباطات: تولید صفر تا صد موبایل داخل داخل کشور امکان پذیر نیستهدیه ۲۰ گیگابایتی معلمان از جیب خودشان تأمین می شود؟همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۹ مهر ۹۹]
ASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOASGHAROOOOهیوندایموتوراسپرت از جدیدترین خودروی مشق ای مخصوص TCR خود با نام النتراN TCR رونمایی کرد. معیار جدید هیوندای النترا که به i30 N N TCR و ولسترN TCR می پیوندد، برای تیم های مشتری در بکلی جهان ارائه می. شود ممکن است بپرسید چرا هیوندای بوسیله سه خودرو محک ای TCR مختلف نیاز دارد؟ خب این به دلیل پیشنهادهای مشق دهندگانی است که نماینده خودروهای جاده ای این شریک داخل کشورهای متنوع.



هستند به گفته ی مسئولان هیوندای، افزوده شدن النترا متاخر حداکثر وفاق را با مشتریان در سراسر جهان وجهه می کند و بخاطر تیم های موجود درون بازارهایی که نمونه استاندارد الانترا به سودا می رسد، در دید اندوهناک شده.

است جدیدترین خودروی طراحی و ساخته شده توسط بخش مشتریان مسابقه ای هیوندای بخاطر اولین جنین در نمایشگاه پکن رونمایی. شد نخستین نمایش جهانی آن پس از سه ماه گذراندن مراحل پر اب آزمایشی به انجام رسید و تو خلال آن هیوندای N النترا N TCR,حدود ۵ ۰۰۰ کیلومتر از مسیر پیست های مسابقه ای اروپا را.

هنگام کرد مقاله:های مرتبط N هیوندای ولوستر N TCR مدل ۲۰۱۹ N رونمایی شدهیوندای ولوستر N

TCR، قیمت گذاری شد طراحان و مهندسان هیوندای از مزیت شاسی اسپرت مدل جاده ای، فرم بدنه سدان و همچنین دروس آموخته N شده داخل مسابقات N i30 N TCR و ولوستر N TCR.

بخاطر نیکوترین سازی طراحی بهره بردند N در بخش ظاهر طراحی، هیوندای النترا N TCR از کیت کالبد آیرودینامیکی بهینه سازی شده استفاده می درنگ که دارای اسپلیتر جلو بزرگ و بال ثابت عقب به همراه گلگیرهای وسیع بخاطر تطابق دادن رینگ های. بزرگ تر در پیست های متنوع است درحالی که هیوندای این موضوع را هنوز بوسیله طور خاص اشعار نکرده، کیت کالبد کنونی ممکن است حداقل N تا.



حدی پیش نمایش مقیاس آینده النترا N باشد مطابق N با مقررات این کلاس مسابقه ای، هیوندای النترا N TCR از پیکربندی محرک جلو و پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بهره می برد که از پیشرانه پایه برند کاملا جدید قوم. ی مدل های جاده ای هیوندای مشتق شده است این خودرو از همان جعبه کنگره (۶-سرعته) دستی با یاور تعویض دنده N پشت فرمان Paddle N Shifter موجود درون مدل.

های i30 N TCR و ولوستر N TCR استفاده می بطی ء هیوندای فرایند آزمایش این خودرو را در ماه های آینده ادامه خواهد داد و اولین میزان نهایی تا قبل از.پایان سال:۲۰۲۰ به آویشن های مشتری تحویل داده خواهد شد بیشتر بخوانید کراس اور مفهومی و برقی بیوک الکترا معرفی کردن شدکیا استینگر با تیونینگ AMJ و کیت کاهش ارتفاع معرفی کردن شدتولید خودروهای تسلا پیش از سال ۲۰۳۰ به سالیانه ۲۰ میلیون دستگاه می رسدمرسدس بنز GLB
بوسیله گزارش همشهری آنلاین  تیم اسب سواری پرسپولیس ایران امروز در ادامه دیدارهای وهله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان جنگ السد قطر می رود.

یازده بازیکن این آویشن برای این ملاقات عبارتند از : حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعیدآقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، وحید امیری، نواخت پهلوان، بشار رسن و عیسی آل کثیر برهمین اساس با دیدن ژاوی هرناندز، سعد الشیب، سانتی کازورلا، بوعالم خوخی، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد واد، اکرم عفیف، نام تائه هی، بغداد بونجاح، پدرو میگل و گلیرمه بازیکنانی هستند که داخل ترکیب اصلی السد قرار گرفته اند.

این ورزش از ساعت ۱۷:۱۰ داخل زورخانه اجوکیشن سیتی (شهر آموزش) دوحه برگزار می شود.
به گزارش همشهری آنلاین مهر به نقل از سی ان بی سی نوشت: روز پنج شنبه سومین مهرماه، استقامت متمایز دلار باعث شد تا مقدار جهانی طلا به افت خود ادامه دهد و بوسیله پایین ترین سطح در ۲ ماه اخیر برسد. سرمایه گذاران نیز هواخواه اعلام گزارش سالیانه بیکاری آمریکا در دنباله امروز هستند. پیش بینی نرخ ۲۱۰۰ دلاری زر در سال ۲۰۲۱ طلا ارزان خیس می شود

تا ساعت ۱۰:۴۵ به حین تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس زر داخل بورس لندن ۱۱.۹۴ دلار یا ۰.۶۴ درصد افت کرد و به ۱,۸۵۱.۶۱ دلار رسید. این پایین ترین قیمت طلا از ۲۲ جولای تاکنون است.

قیمت پیش خرید هر اونس طلای آمریکا تا این حین ۶.۲۰ دلار خواه ۰.۳۳ درصد نزول کرد و به ۱۸۶۲.۲۰ دلار رسید.

ارج دلار در معاملات امروز تقویت شد و به حدود بالاترین سطح درون ۸ هفته اخیر رسید. متمایز دلار در برابر ارزهای رادیکال جهان داخل ۹۴.۴۰ واحد صبر گرفت. تقویت دلار باعث می شود قیمت طلا برای دارندگان ارزهای دیگر گران تمام شده و تقاضای جهانی آن کاهش یابد.