نما شیشه ای ساختمان

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

وی نخستین فعالیت های هنری خود را درون سیزده سالگی در زمینه تماشاخانه و فیلمسازی درون کمیسیون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

هماوندی از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۵ در تماشاخانه کوشا بودم و داخل چهار نمایشنامه به ایفای نقش ادا پرداخت تا اینکه درون سال ۱۳۶۵ باورود بوسیله لفافه عکاسیدر دانشکده هنرهای زیبا، عکاسی را به صورت صنف ای آغاز کرد.

راهب همزمان با فراگیری درون این رشته در دانشگاه صنعت شریف بخاطر دانشجویان کلاسهای علو دستور کار عکاسی برگزار می کرد.

فعالیت های مطبوعاتی هماوندی از سال ۱۳۷۱ با آغاز انتشار روزنامه همشهری آغاز شد. همزمان با عکاسی درون روزنامه همشهری در فدایی روزنامه های تویی (خرداد، جامعه، انتخاب، جام جم) و از ۱۳۷۸ با خبرگزاری رویترز به عنوان عکاس ثابت فعالیت می کرد. آشنایی با دبستان های عکاسی  | روزنامه دوربین های عکاسی | مجله چطورهای عکاسی

حضور هماوندی تو رویترز به دلیل لغو مجوز این خبرگزاری در ایران تا سال ۱۳۹۲ ادامه داشت. پس از آن با آژانس عکس امریکایی پولاریس بوسیله مدت یک سال و خبرگزاری انگلیسی تیما بوسیله مدت شش ماه همکاری داشت.

هماوندی از سال ۱۳۹۴ در موجودی خبری وزارت راه و شهرسازی حضور دارد.

تارک دنیا هماوندی درون طول فعالیت حرفه ای درون نمایشگاه های عکس انفرادی و گروهی و مسابقات عکاسی همکاری کرد و در برخی از آنها برنده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

برخی از افتخارات و حضرت صنف ای تارک دنیا هماوندی:

از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ درون یک دوره نه ماهه به عنوان ادیب انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران انتخاب شد.

داخل دو سفر به افغانستان جهت پوشش تصویری از انتخابات اربابی جمهوری و انتخابات مجلس افغانستان بوسیله نشانی عکاس رویترز گسیل شد.

در ایران در پوشش تصویری اخبار مهمی در برابر زلزله بم و دیگر اتفاقات مهم سیاسی و مدنی جناب داشت.
در تقویم موتوراسپرت، سه هم چشمی دارای جلال ویژه و سابقه ی تاریخی بالا هستند. هم چشمی های سالیانه درون فرمول یک موناکو، ایندی ۵۰۰ و لمان ۲۴ ساعته از نظر کلاس خودرویی، مغایرت های بنیادین با یکدیگر دارند؛ ضمن اینکه قهرمانی در هرکدام از آن ها، افتخاری بسیار بزرگ است.



ابتدایی مشق ی ۲۴ ساعته درون لمان فرانسه، ۹۶ سال پیش برگزار شد تا همچنان باستانی تازگی رقابت رانندگی استقامت (Endurance racing) محسوب شود. تمامیت کریستنسن از دانمارک، با ۹ قهرمانی داخل لمان، پرافتخارترین راننده ی این مسابقات است. پورشه هم با سابقه ی متجاوز تمام در لمان، ۱۹ قهرمانی تیمی دارد و اعلی از دیگر خودروسازان، مشهورترین برند این مسابقات محسوب می شود. تو بین آویشن های مستقل شریک شدن کننده هم، جوئست ریسینگ با ۱۳ قهرمانی، برتر از دیگران استراحت دارد؛ هرچند که اسمال تو لمان حضرت نداشت.



یکی از مهم ترین اتفاقات داخل لمان ۲۰۱۹، دومین قهرمانی پیاپی برای تیم تویوتا و فرناندو آلونسو حیات. راننده ی اسپانیایی که سابقه ی دو قهرمانی گیتی درون فصل های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ فرمول یک جهانی را تو کارنامه دارد؛ اینک توانسته است بسیار از یک بار، ۲ هم چشمی محترم موناکو و لمان را فتح یواش. علاوه بر او، ۱۲ راننده ی دیگر نیز توانسته اند به موفقیت داخل موناکو و لمان برسند؛ ولی تنها گراهام هیل شوفر ی انگلیسی، قهرمان سه گانه ی لمان، موناکو و ایندی ۵۰۰ شده است. 



امسال هم، لمان تو کلاس های LMP1، LMP2، LMGTE حرفه ای و LMGTE آماتور برگزار شد. در مهم ترین و قدرتمندترین گروه، خودروهای تویوتا به مقام نخست و دوم LMP1 رسیدند. قهرمان لمان در این کلاس، استاندارد TS۰۵۰ هیبرید بود که فرناندو آلونسو، کازوکی ناکاجیما و سباستین بوئمی را ظهر فرمان داشت. این خودرو با عزب ۳۴ پیت استاپ، توانست ۳۸۵ دور را در لمان ۲۰۱۹ کامل کند. تو مقام دوم، دیگر خودروی تویوتا با نفاق ۱۶.۹۷۲ نفس توانست ۳۸۵ دور بزند. مقام ثالث کلاس LMP1 اندوه بوسیله رانندگان خودروی BR1 از تیم BR Engineering رسید.



درون کلاس LMP2، امسال آلپاین A470 از تیم فرانسوی سیگناتک آلپاین (Signatech Alpine Matmut) با تباین ۱۷ دور نسبت بوسیله قهرمان LMP1، بهترین رله را در گروه خود به مشت آورد. خودروهای اورکا از تیم جکی چان (Jackie Chan DC Racing) هم، به مقام های دوم و سومین رسیدند.



در کلاس LMGTE Pro، پس از مدت ها، فراری توانست به قهرمانی لمان برسد. خودروی فراری 488GTE EVO در لمان ۲۰۱۹ توانست ۴۳ دور کمتر از قهرمان LMP1 بزند و با رانندگانی از ایتالیا، انگلیس و برزیل، شروع شود. داخل رتبه های دوم و سوم کلاس LMGTE Pro، خودروهای پورشه 911RSR فراغت گرفتند تا چیرگی آن ها نسبت به فورد GT، شورولت کوروت C7R و بی ام و M8 GTE ثابت شود.



لمان ۲۰۱۹ در کلاس LMGTE AM با قهرمانی فورد GT از تیم امریکایی کیتینگ (Keating Motorsports) به پایان رسید. مقام های دوم و سوم این گروه هم بوسیله ترتیب در وارستگی پورشه 911RSR و فراری 488 GTE قرار گرفت.بیشتر بخوانید:گلچین خط مسابقه ۲۴ ساعته لمان ۲۰۱۹؛ تویوتا درون مقام های اول و دوملوئیس همیلتون، پردرآمد ترین ورزشکار دنیای اتومبیلرانیتویوتا با ارزش ترین برند خودروساز دنیا ابدی ماندتیونینگ جذاب پورشه 356 کلاسیک مقیاس ۱۹۶۰ رونمایی شدشاسی اهتزاز برقی فورد تریتوری برای بازار چین معرفی شد
مدیرعامل سرویس پیام رسان تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد که سرویسش تحت حملات سایبری «با گستردگی درسطح دولتی» قرار پژمان و مبدأ این حملات به احتمال زیاد قلمرو گره است. پاول دورف می گوید سرورهای تلگرام هدف حملات DDoS بوده اند و IP اکثر حملات به مناطقی داخل کشور چین می رسد. او اظهارنظرهای خویشتن را بوسیله جای متن رسمی، داخل توییتر منتشر کرد. دورف اعتقاد دارد تیمار زمانی حمله ها با اعتراض های جاری داخل هنگ کنگ، معنای خاصی خواهد داشت.

حملات DDoS عموما تعداد اضافی ریکوئست را به مرام مورد رویت ارسال می کنند که به صورت موقتی خواه دائمی فعالیت آن را راکد می درنگ. اعتراضات ساری در هنگ کنگ، در واکنش به قانون جدیدی ادا شد که رابطه مقامات این شهر با نوبت چین را اضافه می دهد. قانون احتمالی، تسلیم مجرمان هنگ کنگی به چین را مجاز می درنگ. رسانه های چینی به شدت تعرض ها را محکوم کرده اند. آن ها می گویند تعرض ها از منابع اجنبی قدرت می گیرد و درنهایت به چالش های اجتماعی درون هنگ کنگ منجر خواهد شد. سازمان فضای سایبری چین (CAC) که مدیریت و نظارت کنار فضای سایبری کشور را برعهده دارد، تاکنون اظهارنظری درباره ی رخدادهای پیش آمده و اتهام مطرح شده از لفظ پاول دورف نداشته است.



اپلیکیشن های پیام رسان با ماهیت رمزنگاری همچون تلگرام، عموما در تعرض های سیاسی سرتاسر جهان مصرف علنی می کنند. درواقع معترضان از قابلیت های رمزنگاری برای برنامه ریزی و هماهنگی اعتراض ها مصرف می کنند. دورف در دنباله ی اظهارنظرهای خود دوره حمله ها دعوی کرد که چنین حمله هایی با چنین ابعادی قبلا بی قراری در پی اعتراضات داخل هنگ کنگ رخ داده است و حمله ی اخیر بی قراری شباهت زیادی با رخدادهای پیشین داشت.

لول های سیاسی در هنگ کنگ، قبلا بی قراری منجر به مسدود شدن اپلیکیشن های متعددی شده اند. به نشانی شهید درون سال ۲۰۱۴ و در اوج جریان اعتراضی Umbrella در هنگ کنگ، اقبال مرکزی چین دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام را محدود کرد. به هرحال مقامات چینی قبلا بی قراری هرگونه دست داشتن داخل حملات سایبری را تکذیب کرده اند. آن ها ابد تقاضا می کنند که چین، خویشتن قربانی حملات سایبری خارجی است.بیشتر بخوانید:شاسی بلند برقی فورد تریتوری برای میدان چین معرفی شدفاکسکان آمادگی دارد تمام آیفون های بازار را خارج از گره تولید کندبخش وقار از ترافیک اینترنت اروپا حدود دو ساعت بوسیله مسیرهایی اشتباه در چین هدایت شدچین ویندوز را به اندیشه تهدید هک از سوی آمریکا، کنار می گذاردمایکروسافت پایگاه داده MS Celeb را بوسیله طور مخفیانه حذف کرد
دست افزار سرقت کردن از اغتشاش و غارت و در اصل گوش دادن زبان جنگ، درون هر شرایط و از زبان هرکسی که باشد، بار منفی انکارناپذیری دارد. کسی درون دنیا نیست که از استماع درباره جنگ لذت ببرد؛ سوا اندکی که مربوط به خاطرات جنگ، چشم انتظاری ها و فرجام خوش دیدارها باشد. در یک عموم می توان گفت محتوای تاریخچه «دختری که رهایش کردی» درباره جنگ و عواقب آن است، ولی جوجو مویز، دبیر کتاب، آن عرض زیرکانه خاطرات دوران جنگ را به تمثال کشیده است که خواننده نمی تواند از خواندن این تاریخچه صرف دیدن کند. داستان این شعر عاشقانه بسیار قدرتمند و احساس برانگیز است و با حوادث خاله و شیرین و زمان بندی ماهرانه خواننده را مشتاق قرائت کردن می کند. داخل ادامه این کتاب را بوسیله شما معرفی کرده ایم.

حتما بخوانید:معرفی کتاب عاشقی به سبک ون گوگکتاب ربه کا معلول دافنه دوموریه؛ شعر رذیلت داخل طبق معصومیتمعرفی تاریخ پریدخت، مراسلات پاریس طهران شناسنامه کتاب

اشتهار تاریخچه: دختری که رهایش کردی
نویسنده: جوجو مویز درباره کتاب دختری که رهایش کردی

موضوع حقیقی کتاب اشغال فرانسه توسط نازی هاست. شعر کتاب روایت زندگی هنرمندی بوسیله معروفیت ادوارد است که همسرش (سوفی) را صرفنظر می نرم و به جنگ می جوی. این تاریخچه در ۲ بازه زمانی قرن ساله از کلمه ۲ عیال به نام های سوفی و لیو روایت می شود.

داخل بخشی از تاریخچه که از واژه سوفی روایت می شود می خوانیم که در جریان بحران شهر کوچک آنها توسط آلمان ها اشغال و اشیا هنری و زیاده چرب یا شیرین شان غازت می شود. تو این میان قاب عکسی که ادوارد پیش از عدول کردن به جنگ از چهره سوفی کشیده بود، توجه یکی از فرماندهان نازی را جلب می نرم. چهره زن تو چهارچوب عکس لبخند محسور کننده ای دارد و چشم هایش صاعقه می زند. سوفی از این رویداد شوریده می شود. آبروی خود و خانواده اش را درون مخاطره می بیند و حاضر است همگی چیزش را فدا کند تا یک بار دیگر همسرش ادوارد را ببیند…

در آن سوی داستان (داخل یک بازه زمانی قرن ساله) رجولیت تصویر سوفی را به همسرش لیو نشان می دهد. تو این حین، بخاطر اینکه برملا شود این تصویر متعلق بوسیله چه کسی است، منازعه ای رخساره می دهد. داخل سیلان این منازعه اتفاقات جالب و تأمل برانگیزی پیش می آید که عقاید و باورهای لیو را سبک و وزین می بطی ء و متجاوز خواندنی است. درباره ادیب

جوجو مویز تاکنون ۱۳ شعر تصنیف است که همگی آنها با استقبال چشمگیری مواجه شدند. او با تاریخ من پیش از درون رتبه پرفروش ترین رمان را به خود اختصاص عدل. تا امروز کتاب های او به ۱۱ تعبیر ترجمه و روانه میدان شدند. برخی از فیلم سازان نیز بوسیله کتاب های جوجو مویز نگاه ویژه ای داشتند و از داستان های او فیلم ساختند. آیا این تاریخچه برای شماست؟

اگر بوسیله شعر های عاشقانه خارجی با حال و هوای غوغا و فضایی متفاوت علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم این کتاب را بخوانید. وصف وقایع سال های جنگ و فضاسازی های احساسی و موشکافانه، برای علاقه مندان به ماجراجویی درباره جنگ بسیار جذاب و خواندنی است. در مقدر شدن هایی از این کتاب می خوانیم

«می دونی چه حسی داره وقتی خودت و به قسمت می سپاری؟ یه جورایی بهت خوشامد می گه. دیگه نه دردی هست، نه ترسی و نه امید و آرزویی. مرگ، امید بود که داشت با این معقول به وجود می اومد. به زودی می تونستم ادوارد رو ببینم. ما تو اون جهان بوسیله هم می رسیدیم، در مقابل تامین بودم که رب مهربونه، خدا هرگز اون قدری بی داد نیست که ما رو از آرام تو اون دنیا محروم کنه.»

«پس ازآن فهمیدم که همین مکان می میرم و در حقیقت دیگه واقعا برام مهم نبود. همه بدنم از درد گر محزون بود، پوستم از تب مقصد می کشید، مشروح هام درد می کردن و سرم سنگین وجود. پارچه ی کرباس پشت کامیون بلند شد و باز شد. یه نگهبان بهم اجازه عدل که برم بیرون، بوسیله محنت می تونستم حرکت کنم اما اون منو مثل یه صغیر سرکش، گرفت و هل رحم بیرون. انقدر لاغر و ریختگی شده بودم که تقریبا راحت پرت شدم.»

«زندگی هایمان زمانی به جای ترس، سوپ های آبکی گشنیز و فرماندهی نظامی، با هنر و عشق و کیف انباشته شده بود. او خودم را به من یادآوری کرد. که چقدر هنوز زورمند هستم و می توانم برای چیزهایی که می خواهم مبارزه کنم.
ادوارد، قسم می خورم زمانی که برگردی همان دختری منحوس که نقاشی کردی.» داخل امتداد بخوانید: معروف ترین رمان های عاشقانه ایرانی کدامند؟
AASGHAپسOOOONGHAازOOOON آن که دولت فرانسه به دلیل فروپاشی ادغام شریک های خودروسازی رنو و فیات کرایسلر مورد انتقاد راحتی گرفت، حالا سعی می درنگ تا از استراتژی خود تو مقابل این اتهام دفاع کند به. گزارش رویترز به نقل از منابع مطلع از مذاکرات، شانس فرانسه که ۱۵ درصد سهام رنو را تو اختیار دارد، با درخواست تضمین ها و امتیازات بیش از حدی که فیات کرایسلر آن را زیاده خواهی می دانست، سهو اهمیت مرتکب شد چند. 

روزگار پس از آن که قسمت قسمت کردن FCA پیشنهاد ادغام را پس گرفت، یکی از مقامات فرانسوی از جان الکان رئیس هیئت مدیره فیات کرایسلر درخواست بازنگری کرد، ولی این خواسته رد شد برونو. لِمایر، وزیر مایملک فرانسه داخل این زمینه گفت که اقبال فرانسه در مذاکرات به صورت سازنده شریک کرده است؛ اما آن ها آماده امن و پذیرفتن توافقی بدون تائید و رضایت همدستی قدیمی رنو، شریک نیسان نبودند خودروساز.



ژاپنی اطلاع دادن کرد که از ارائه هرگونه نظریه درباره پیشنهاد ادغام خودداری می بطی ء توافق. ادغام امکان دسترسی فیات کرایسلر بوسیله فناوری خودروهای الکتریکی رنو را فراهم خواهد کرد و خودروساز فرانسوی نیز می تواند به بخشی از برندهای سودآور جیپ و رم دست یابد، ولی سطح همکاری باتوجه به متشرک بودن نیسان، دون نفوذ قرار می گیرد منابع. نزدیک به فیات کرایسلر، ابهت موقعیت نیسان را کاهش داده و دولت فرانسه را به دلیل فروپاشی این معامله مستنطق کردند، که نیز می تواند در ادامه روابط مرموز بین دو انبازی را بدتر از قبل کند هیئت. مدیره رنو داخل بیانیه ای اعلام کردند از مهیا نشدن امکان ادغام نومید شده اند و افزودند که علاقه فیات کرایسلر، جذابیت این شرکت را ممتاز کرد ارزش.



سهام گروه خودروسازی PSA، شرکت والده شرکت های پژو، سیتروئن و برند لوکس DS، روز پنج شنبه افزودن یافت، در مقابل تحلیلگران ظن می دادند که فیات کرایسلر پس از رد شدن پیشنهاد ۳۵ میلیارد دلاری خود برای ادغام با رنو، به سمت PSA حرکت کند Jefferies.

داخل این باره نوشت هر:دو طرف حاجت به ادغام یا کسب مالکیت را تصدیق کرده اند و ممکن است بوسیله عقب فرصت های دیگری باشند اگر. نیسان مانع خرید (رنو و فیات کرایسلر باشد،) مناقشه های پیشین درباره ادغام PSA FCA-می تواند مکرر از شیوه پژمان شود ما. انتظار داریم ارزش سهام هر دو انبازی بوسیله این خبر واکنش منفی علامت دهند؛ اما فیات کرایسلر از گزینه های استراتژیک گسترده رطوبت نصیب می برد و سهام رنو نیز در معرض سربزرگی کاهش کوتاه مدت استراحت دارد مقاله.

های مرتبط فیات:کرایسلر پیشنهاد ادغام ۳۲ میلیارد یورویی به رنو دادرنو به دنبال تصاحب نیسان و ادغام با فیات کرایسلر است اسفند

ماه گذشته و خلال برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، شایعاتی از گرایش PSA بخاطر ادغام با فیات کرایسلر تو همگی مکان پیچید مایک. منلی که پس از مرگ سرجیو مارکیونه زمام امور فیات کرایسلر را به دست محزون است، از تمایل خود برای بررسی گزینه های شریک گفتگو کرد البته. این ها همه پیش از آن بود که فیات کرایسلر پیشنهاد ادغام با رنو را مطرح کند؛ حالا درون شرایطی که پیشنهاد این طور توافقی از روی میز طرفین برداشته شده، غریزی است که باز هم توجه به سمت PSA دعوت می شود براساس.

گزارش رویترز، ارج سهام PSA پس از ترویج شناسایی لغو ادغام، ۱ ۵/درصد تکثیر پیدا کرد؛ مقدار سهام رنو درون همین زمان ۷ درصد کاهش یافت، درحالی که قیمت سهام فیات کرایسلر تو بورس اوراق بهادار میلان با ۳ درصد کاهش همراه شد فیات.

کرایسلر در بیانیه ای اخبار کرد که شرایط سیاسی فرانسه هم اینک برای این ادغام و ادامه موفقیت آمیز همکاری وجود ندارد باتوجه. به تائید عقب نشینی از پیشنهاد ادغام با رنو درون بیانیه دسته فیات کرایسلر، باید رویت که این شرکت به سمت ادغام با یکی دیگر از خودروسازان فرانسوی، یعنی PSA حرکت می نرم خواه نه چنین. 



افکاری به همین ترتیب توسط مکس واربرتون، تحلیلگر Bernstein Research درون نشریه فوربس اعلام شد انتظار:می جوی که پژو سیتروئن بار دیگر بوسیله یکی از امیدوهای خیالی فیات کرایسلر برای شریک بعدی تبدیل شود بیشتر.بخوانید نگاهی:عمیق بوسیله جیپ گلادیاتور مدل ۲۰۲۰عملکرد ضعیف جیپ رانگلر ۲۰۱۹ داخل آزمایش تصادف ANCAPفیات کرایسلر پیشنهاد ادغام ۳۲ میلیارد یورویی بوسیله رنو دادمدل تولیدی رنو آرکانا بخاطر میدان روسیه رونمایی شدرنو مگان R R.S. S-R Trophy R رکورد سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلو داخل نوربرگ رینگ
به گزارش دیلی میل، اپل بالاخره بعد از ۶سال از رایانه Mac Pro جدید رونمایی کرد.

این شرکت درون کنفرانس جهانی ترقی دهندگان خویشتن تو روز گذشته از یک رایانه رومیزی برای افراد صنف ای رونمایی کرد که بها پایه آن ۶ هزار دلار است. نیز بخش های مختلف این رایانه ارتقا یافته تا قدرتمندتر از نسخه های قبلی باشد.

این رایانه رومیزی هیچگاه شباهتی به مقیاس ای که در ۲۰۱۳ رونمایی شد، ندارد. در رایانه جدید سطل زباله بود ندارد. برای ادیتورهای عکس و فیلم اپل نمایشگر خصوصی Mac Pro Display XDR را با قیمت ۵ هزار دلار رونمایی کرد.

این نمایشگر ۳۲ اینچی با روشنی ۶K قابلیت چرخش دارد. رایانه و این نمایشگر در پاییز امسال ارائه می شوند.

آویشن کوک در سخنرانی خود در این رویداد گفت: ما قدرتمندترین سری Mac را عرضه کردیم.

مک پرو هموار بوسیله عنوان توانمندترین رقیق افزار تولید شده توسط اپل مرکز توجهات کاربران حرفه ای بوده که بوسیله استعداد پردازشی فوقانی برای تولید محتوا و توسعه ی محصولات خود احتیاج داشتند. این رایانه رومیزی جدید همچنین برای افرادی نقشه کشی شده که درون صنایع خلاق فعالیت می کنند. پوشش کیس این رایانه از فولاد مخالف اکسید ساخته شده و درقسمت بالای آن قسمت قسمت کردن هایی تعبیه شده تا جابه جایی آن اسودگی مرطوب شود.

تو مک پرو متاخر از پردازنده های سری زئون اینتل با ۲۸ هسته و ۶۴ کانال PCI Express کاربرد شده است. پردازنده این دستگاه نیز توان ۳۰۰ واتی دارد. این محدودیت درکنار سیستم یخ کننده ی مناسب، سبب می شود مک پرو بتواند همواره با تمام توان و بدون افت عملکرد حکم کند. سراب جدید مک پرو ۱۲ اسلات DIMM دارد و با کمک حافظه ۶ کاناله خود، می تواند بوسیله ذهن ۱.۵ ترابایتی حاضر شود. کامپیوتر قدرتمند اپل ۸ اسلات PCI Express را نیز برای مهیا سازی امکان سفارشی سازی بهتر، درون وارستگی کاربران صنف ای استراحت می دهد.

ماژول MPX اپل گرافیک را تا پیمانه قابل توجهی ارتقا می دهد. این ماژول قابلیت افزودن درگاه تاندربولت و تغذیه توانی جوان به خشکی امدن ۵۰۰ وات را در اصالت کاربر قرار می دهد.

دستگاه جدید اپل اولیه کامپیوتر با امکان خریداری با گرافیک رادئون پرو وگا ۲ با استعداد محاسباتی ۱۴ ترافلاپسی، حافظه ۳۲ گیگابایتی و پهنای حافظه یک ترابایت برثانیه به حساب می آید. نسخه دیگر با گرافیک رادئون پرو وگا ۲ توانی جوان پیاده شدن ۲۸ ترافلاپس و ۶۴ گیگابایت حافظه را بوسیله کاربر واگذار می کند و از آنجا که مک پرو دو ماژول MPX را نیز در خود جای می دهد، می توان این دستگاه را با استعداد حیرت انگیز ۵۶ ترافلاپسی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه نیز فروش. مهربانی
تسنیم نوشت: حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن حلقه شورای اسلامی درون گفت وگویی گفت: رانت ۳۰۰میلیاردی برخی نمایندگی های اختصاص بیع خودرو قطعاً نافرمانی است.

وی با اشاره بوسیله خبری درباره رانت ۳۰۰میلیاردی سالانه برای کمیسیون های فروش اینترنتی نمایندگی های خاص، اشعار داشت: رانت ۳۰۰میلیاردی سالانه برای کانون های فروش اینترنتی نمایندگی های ویژه قطعاً تخلف محسوب می شود و سازمان های نظارتی باید برخورد کنند.

عضو هیئت رئیسه کانون صنایع و معادن مجتمع افزود: قطعاً اگر مستنداتی درباره این تخلف ارائه شود، داخل کمیسیون صنایع و معادن کمیسیون مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

نماینده آدم سنقر داخل باشگاه در عاقبت خاطرنشان کرد: هر اقدامی که خارج از روال عارض گیرد و موجب خلق مشکلات در نظم توزیع خودرو و رانت شود، قطعاً سرکشی است و باید پیگیری شود.
بوسیله گزارش ایسنا، آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و سرور محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیام هایی کنار ضرورت حضور عریض مردم داخل راهپیمایی روز قدس مداومت و همه مسلمانان جهان را به حضرت گشاد طلبیدن کردند. مسلمین وقار اسلام را به قیافه دشمن بکشند

آیت الله نوری همدانی، در پیامی با تاکید کنار محضر پرشور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روز قدس امسال را از سال های قبل حساس تیز دانست.

وی افزود: مسلمانان دنیا باید باشکوه تر، قدرت، وحدت و اجتماع بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند. آمریکا یعنی سردمدار مستکبران دنیا افزون بر اینکه می خواهد قدس را تو اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، در صدد تقسیم کردن کشور فلسطین است.

نوری همدانی با اشعار اینکه آمریکا می خواهد رله غده سرطانی رژیم صهیونیستی را معتمد کند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی حرکات مذبوحانه ایفا می دهد، صهیونیست ها از همه نظر فرسوده شده اند و مسلمانان جهان با اعلان اینکه سقوط اسرائیل نزدیک است باید بوسیله عارض جدی خواه این غده سرطانی مقابله کنند.

این مرجع تقلید عنوان کرد: پیرو اسلامی باید با ابهت و شکوه تو روز قدس شریک شدن کنند و نفرت خود را از آمریکا که سرکرده استکبار و صهیونیست ها است نشان دهند. مسلمانان تامین باشند که اسرائیل غاصب روزهای آخر را می گذراند و حین های فرجام را می کشد، از این رو باید با قدرت به راسته بیاییم و شکوه و غلبه اسلام را بوسیله تمام دنیا نشان دهیم.

وی نیز بروز امیدواری کردند که إن شاء الله امسال سال سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی باشد. روز قدس؛ یکروز است که امید می رود غده سرطان زا اسرائیل از روی زمین نیست گردد

آیت الله علوی گرگانی همچنین در بیانیه ای آورده است: ماه رمضان ماه خدا ماه دستیار و یاری به بندگان خالق فرا روان است.

امت بزرگ اسلام و ایران اسلامی جمعه آخر ماه رمضان که محضر امام خمینی مغفرت الله این روز را به اشتهار خجسته روز قدس نامیده اند تا امت اسلامی دو مشت همدیگر و با تمسک به قرآن به یاری مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بشتابند.

نصیب است که مقصود می رود اسرائیل این رژیم غاصب و این غده سرطانی و این فرقه کودک کش از روی زمین محو گردد.

و لذا مرجح است که ملت بزرگ ایران اسلامی همراه و همدل با ملل مسلمان دیگر با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند و با میثاق مکرر با پیشگام برتر انقلاب در این برهه از زمان که آمریکای جنایتکار ضیق را بر ایران اسلامی این پرچمدار مقاومت اسلامی متجاوز کرده همصدا و یکدل مرگ بر آمریکا و اجل بر اسرائیل سر داده تا اعلام انزجار خود را بوسیله جهانیان علامت داده و پشتیبانی از مردم مظلوم و مسلمان فلسطینی را به رخ جهانیان بکشیم. بر همه لازم است درون راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

آیت الله مکارم شیرازی، نیز عنوان کرد: بر همه اعم از کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان لازم است تا داخل راهپیمایی روز قدس شریک شدن کنند و با این اقدام آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند.

وی گفت: حدود شصت سال قبل به دستگاه دولت انگلستان حکمرانی نامشروع و غاصب اسرائیل تو قلب کشورهای اسلامی تشکیل شد، با اینکه یهودیان در مقایسه با مسلمانان در اقلیت بودند، اما آنها را از کشورهای مختلف دعوت کردند و کشور های آدم را بوسیله عنف و با پول از آن ها گرفتند و تو وارستگی یهودیان و صهیونیست ها استراحت دادند و متأسفانه برخی از حکام تازی هم در این سیاق با آن ها همراه شدند.

مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه اسرائیل رژیمی غاصب است و سعی داخل چنگال اندازی به دیگر نقاط ممالک اسلامی هم دارد، پیش روی کرد: این ها اگر دستشان برسد، تمام کشورهای منطقه را می خواهند زیر سیطره خود قرار دهند و نمونه بارز آن بلندهای جولان است. رئیس جمهور آمریکا بوسیله زعم خود درباره بلندی های جولان حاتم بخشی کرده است! مطابق کدام عادت و مجوز؟ شما چه کاره هستید که اندکی از یک قلمرو دیگر را می خواهید بوسیله اسرائیل غاصب ببخشید.

وی افزود: اگر عده ای خاطر کنند آن ها به قلمرو های اشغالی قانع هستند سخت در اشتباه هستند. آنها با یکروز گیری از عمال خود یعنی داعش می خواستند کنار سوریه و عراق مسلط شوند، ولی با مقاومت جانانه محورهای مقاومت متد به جایی نبردند و شکست خوردند.

وی با اشاره بوسیله فن آستان امام رضوان الله تعالی علیه تو نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این ابتکار را نو تاریخی و عامل زنده بودن یاد و معروفیت قدس و فلسطین دانستند و تصریح کرد: همین اقدام علت شده که پس ازآن از گذشت سال ها همچنان روز قدس تو جامعه اسلامی حی باشد و هر سال روز قدس با شکوه خاصی برگزار شود. مسلمانان باید داخل مقابل معامله صد برخیزند و آن را باطل کنند

آیت الله جعفر سبحانی نیز نشانی کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس ابتکار معصوم خمینی (ره) است، همه اقشار مردم درون راهپیمایی این روز شرکت کنند چرا که قدس شریف، اسلامی است و باید به همین حالت بماند.

وی با تقریر اینکه قدس معتبر قبله مبدا مسلمانان است، گفت: صهیونیست ها به قفا آن هستند که با معامله صد قبله نخست مسلمانان را از آن خود کنند، ولی مسلمانان باید در مقابل آن برخیزند و این بیع را باطل کنند.
از ناخشنودی و ناامیدی برخی طرفداران از سرنوشت های پخش شدهٔ منفصل پایانی که بگذریم، این سریال که تعداد طرفداران پروپاقرصش بی شمار است، در هر قسمت داستان را چنان پیش می برد که نمی توانید برای تماشای قسمت سپس صبر کنید! آنچه بازی تاج و تخت را دوست داشتنی می کند، تغییر و نمو شخصیت ها در هر فصل است. درون موافق سریال هایی که ما را می خندانند یا ما را به دنیایی تاریک می برند، گیم آف ترونز بوسیله ما آموزه هایی از تصرف وکار و رهبری و درس عمر می دهد. در آغاز این شعار اولاد «لنیستر» را یه یاد بیاورید: بوسیله هیچگاه کس بدهکار نباشید! این یادداشت را بخوانید تا بفهمید که چرا لنیسترها بوسیله این اصل عقیده داشتند. حتما بخوانید:مدیریت استراتژیک چیست؟تعریف استراتژی و سطوح آناستراتژی های رقابتی و انواع آن

شخصیت های شعر به اسلوب ای پرداخته شده اند که به ما می آموزند از اشتباهات مان تدریس بگیریم، داناتر شویم، دنیای حوالی را دریافتن کنیم و هرگز مشت از مجاهدت بر نداریم. در امتداد استراتژی های مدیریتی را از اصطلاح شخصیت های داستان بخوانید. تیریون لنیستر: هرگز فراموش نکن که هستی، دیگران هم هوشیار خواهند شد. این سلاحی ست که هرگز بوسیله تو آسیب نمی رساند

این جمله مهم ترین یادگیری برای هر کارآفرینی است. بوسیله واژه ساده، همیشه خویشتن پا بر جا تان باشید. دیگران سعی می کنند شما را تغییر دهند اما اگر بدانید واقعا که هستید، اطرافیان تان بی آرامی به طور خودکار، شمایِ واقعی را خواهند شناخت. بدین ترتیب تصرف وکارتان بر پایهٔ بنیانی استوار شکوفا می شود. لرد وریس: حتی مردم های وافر کوچک می توانند سایه های متعدد بلند داشته باشند



هیچ چیز را داخل زندگی مشت کمینه نگیرید. مردم های گوناگون بارها «تیریون لنیستر» را بی سابقه محزون و بی بها پنداشتند. آنها اغلب فراموش می کردند، او چه مرد دانا و زیرکی است. هر زمان خاندان «لنیستر» دچار مشکل می شود، «تیریون» از هوشش به بهترین لباس بهره می گیرد. همین که او اکنون معاون ملکه «دنریس» است، جایی بخاطر توضیح بیشتر نمی گذارد!

درجایگاه کارآفرین باید بدانید که مشکل ابد پیش می آید. در مسیرتان با موانع پیش بینی نشده روبه رو می شوید؛ در این طور زمان های دشواری، «تیریون» درون تان را وارد کنید. فراموش نکنید که برای قدرتمند بودن نیازی ازاله داخل رله قدرت باشید. پیتر بیلیش: هرج ومرج چیز بدی نیست، هرج ومرج پلکان ترقی است

شاید به نظر برسد «پیتر بیلیش» مشهور به «انگشت کوچیکه» شخصیتی فرعی است، ولی او درون هر طرح و اطلس ای یک پای ماجراست.

حرکت در مسیر رایج کاری ست که همگی می کنند؛ به قفا مسیر ناهموار باشید بجای در این خوش نویسی است که به کارآفرینی واقعی تغییر می شوید. اگر تاکنون با مشکلات دست وپنجه یواش نکرده اید و این را مزیت می دانید، باید بدانید که چیز زیادی یاد نگرفته اید! جایی که تاریک و مبهم است، سرشار از فرصت های ارزشمند است. اینجاست که می فهمید تا کجا می توانید از نردبان بالا بروید و بوسیله شعار تان نزدیک تر شوید. لرد تایوین لنیستر: کسی که تأکید می کند شاه است، شاه واقعی زدودن



اگر باید به دیگران گوشزد کنید که رهبر آنها هستید و درخواست اعتبار کنید، بدانید کارتان کامل است. شما از اساسی ترین ویژگی رهبری بی بهره اید. راهنما واقعی دیگران را مجبور به ادامه روی از خودش نمی کند، سایرین بوسیله میل خودشان این فرمان را می کنند. شما باید خودتان بوسیله این طور جایگاهی برسید، کسی نمی تواند جایگاه رهبر را فراهم و آماده بوسیله شما بدهد. «دنریس» ملکه ای ست که حرمت و وفاداری متراکم هواخواهانش را دعوت کرده است. در برابر لنیسترها حکمران هستند و مانند حکمرانان با آنها رفتار می شود، خیر بیشتر.

داخل دنیای واقعی، کارآفرینی باشید که برای صعود کسب وکار و کارمندانش تلاش می کند؛ باقی امور هم پیش می جریان. دنریس تارگرین: آنچه را حق من است، با خون و آتش بوسیله مشت می آورم

«دنریس تارگرین»، مادر اژدهاها، سخت ترین محظور ها را پشت قانون گذاشته است. فرقی نمی کند نیروهای متخاصم تو مقابلش خواه استراتژی های ناکارآمد باشد، او پا پس نمی کشد. پس هروقت با صورت بوسیله زمین خوردید، بوسیله یاد دنریس و تربیت هاش بیفتید.

اگر قراردادی را از مشت دادید، قراردادهای دیگری پیش روی تان خواهد بود. کافی ست تلاش کنید، مسیر را تخمین کنید، دوباره و چندباره روی طرح ها و برنامه هایتان کار کنید. چنانچه تامین هستید که اطلس تان اشکالی ندارد، با توفیق سطر را طی می کنید. کمال مطلوب خاندان تالی: خانواده، وظیفه، شرافت

این اعتقاد ساده و جمع وجور باید سرمشق هر انسانی باشد. هرچند داخل سریال این کمال مطلوب بوسیله قواعد حکومتداری اشاره دارد، این عنصر باید سرلوحهٔ هر کسب وکاری باشد.

در دنیایی که دایره ها با پستی ها و رفعت های مختلفی روبه رو هستند، بدون اعتماد، وفاداری و حکم گروهی، هیچ چیز پایدار نخواهد بود. در امتداد بخوانید: اصول بحث گیم آف ترونز که باید از تیریون لنیستر یاد بگیریم

مقالات صوتی مجموعه آموزشی کسب وکار بوسیله متد اساتید هاروارد کسب وکار را به طرز دانشگاه هاروارد بیاموزید.

94،400 تومان
63،500 تومان مشاهده میوه مقالات صوتی کتاب الکترونیکی مدیرداری و همکارداری بوسیله روش اساتید هاروارد مدیران و همکاران خود را مدیریت کنید

مشاهده محصول
کف اطاق لند، باغ کتاب، دریاچه خلیج فارس، ایران مال و… از جاهای دیدنی و مشهور تهران هستند که درون مدتی که از وضع اندازی آنها می گذرد مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده اند.

این مکان ها که بیشتر آنها در غرب تهران واقع شده اند بوسیله دلیل قرار گرفتن در همسایگی دریاچه چیتگر و داشتن آب و هوای مطلوب، مورد توجه واقع شده اند. درون دنباله به معرفی بیشتر این جا های تفریحی می پردازیم. بام لند



مرکز تجاری تفریحی با م لند در ساحل دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است و شامل ۱۲ ویلای دو مرتبه افسون شده است که کلکسیون ای از شهرت های تجاری معتبر داخلی و بین المللی را گرد بی آرامی آورده تا تو کنار ورزش و ورزش و گشت وگذار با خریدی دلنشین وقت های ناب بام لند را نما بزنید.
در این کلکسیون درون کنار فروشگله های مطرح، مجموعه ای از کاباره هاف همگان ها، مراکز ورزشی، تفریحی و…. فضایی مناسب برای تفریح و معامله مهیا کرده است. باغ تاریخچه



باغ کتاب تهران در منطقه عباس آباد تهران واقع شده است و نشانی مبصر ترین کتابفروشی جهان را یدک می کشد.
این باغ از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال خاوری با فرهنگستان های علوم، و زبان و فرهنگ فارسی، از شمال غربی با باغ هنر، و از غرب با باغ موزه دفاع مقدس همسایه است.
مجموعه ساختمان های نمایشگاهی، تالارها همایش و اداری، فضای سبز و یک دریاچه ساختگی بخش هایی از باغ کتاب تهران هستند. فضای داخلی باغ تاریخ تهران هم محتوی چهار بخش واقعی با نام های بهارستان (نوزاد و نوجوان)، خیالستان (فناوری های دیجیتال)، نگارستان (تالار های سینما) و سروستان (عمومی و بزرگسال) است و در دو اشکوب باریک شده است. دریاچه چیتگر



دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه ای بدلی است که داخل خصیصه غرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده است. دریاچه چیتگر تو شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته و جنوب حوض درست کردن به بزرگراه همدانی، سیرت آن به شاهراه همت، شرق آن به بزرگراه آزادگان می رسد و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود می شود. این حوض درست کردن لطیف چهره این منطقه را تغییر داده است و تو حال حاضر تو حاشیه این حوض درست کردن رستوران و کافه، فروشگاه و مراکز فروش بسیاری راه اندازی شده است. آبشار تهران

آبشار مصنوعی تهران درون ارتفاعات شمالی منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده است و فضای دلنشینی برای پیاده روی و تفریح خلق کردن کرده است.
آبشار تهران شامل باغ متد هایی تو بیرونی کوه است که با استفاده از مصالح طبیعی سنگ و چوب ساخته شده است. این آبشار با وحی از باغ های سنتی ایرانی به صورت طبقه طبقه باریک شده است که هر مرتبه محتوی فضای سبز، آلاچیق و تصحیلات اشتراکی ای متفاوت از طبقه دیگر است.
در تهران جاهای دیدنی بسیار دیگری وجود دارد که برای آشنایی با آنها می توانید به وبسایت نابرو مراجعه کنید و در تک آنها بیشتر بخوانید.