نما شیشه ای ساختمان

پیش نمدار گفته شده بود که آنر ۲۰ پرو در کتاب ۲۱ ماه مه برابر با ۳۱اردیبهشت ماه با روزنه روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی معرفی می شود. پیش از کتاب رونمایی رسمی، سه مقیاس عکس گرفته شده با دوربین این گوشی هوشمند بوسیله اشتراک گذاشته شده است. 

دو عکس از استاندارد عکس های گرفته شده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و با محدودیت جدید حالت AIS Super night  پژمان شده اند. مدل عکس سوم یا لنز عریض آنر ۲۰ پرو اندوهناک شده است.

مقاله های مرتبط:بررسی آنر ویو 20

به نظر می رسد آنر ۲۰ پرو با قابلیت های خوبی برای تصویربرداری به راسته عرضه خواهد شد. کام می جوی آنر ۲۰ پرو از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 بهره ببرد. مقیاس عکس های گرفته شده در نور کم، قابلیت های خوب دوربین این گوشی هوشمد را مدال می دهد. براساس اعلام آنر، گوشی هوشمند جدید شرکت با حالت AI Ultra Clarity که درون آنر ۲۰ ویو شاهد آن بودیم رونمایی خواهد شد. نیز دستگاه جدید آنر از سیستم AI photometric نیز نصیب خواهد برد. بی تردید برای معارفه از مشخصات کنجکاو تر مایه باید منتظر رویداد رونمایی باشیم.



باتوجه به اینکه به دوربین علو عریض در این دستگاه اشاره شده است، EXIF تصاویر، دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۱۷ میلی متر را مدال می دهد. همچنین، فاصله ی کانونی نیز، حیات دوربین فوق فراخ را تأیید می کند. 



ضریب کراپ ۷.۶ یکسانی نیز با حسگر ۱/۳.۲ اینچی معادله دارد. باید خواستار رویداد رونمایی باشیم تا اطلاات دقیق تری در مورد دوربین های آنر ۲۰ پرو داخل دست داشته باشیم و ببینیم در واقعیت چه عملکردی از خود مدال می دهند. بیشتر بخوانید:آنر 20 پرو با روزنه روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی معرفی می شودآنر 8 اس با طراحی خاص و قیمت ۱۳۰ دلاری معرفی شد۷ گوشی آنر با مقدار عرشه ۳ میلیون تومان را بشناسیمآنر 20 داخل تاریخچه ۳۱اردیبهشت معرفی می شودآنر، Play 8A Pro را با پردازنده ی Helio P35 رونمایی کرد
  • ۹۸/۰۲/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی