نما شیشه ای ساختمان

بوسیله گزارش ایسنا، آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و سرور محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیام هایی کنار ضرورت حضور عریض مردم داخل راهپیمایی روز قدس مداومت و همه مسلمانان جهان را به حضرت گشاد طلبیدن کردند. مسلمین وقار اسلام را به قیافه دشمن بکشند

آیت الله نوری همدانی، در پیامی با تاکید کنار محضر پرشور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روز قدس امسال را از سال های قبل حساس تیز دانست.

وی افزود: مسلمانان دنیا باید باشکوه تر، قدرت، وحدت و اجتماع بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند. آمریکا یعنی سردمدار مستکبران دنیا افزون بر اینکه می خواهد قدس را تو اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، در صدد تقسیم کردن کشور فلسطین است.

نوری همدانی با اشعار اینکه آمریکا می خواهد رله غده سرطانی رژیم صهیونیستی را معتمد کند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی حرکات مذبوحانه ایفا می دهد، صهیونیست ها از همه نظر فرسوده شده اند و مسلمانان جهان با اعلان اینکه سقوط اسرائیل نزدیک است باید بوسیله عارض جدی خواه این غده سرطانی مقابله کنند.

این مرجع تقلید عنوان کرد: پیرو اسلامی باید با ابهت و شکوه تو روز قدس شریک شدن کنند و نفرت خود را از آمریکا که سرکرده استکبار و صهیونیست ها است نشان دهند. مسلمانان تامین باشند که اسرائیل غاصب روزهای آخر را می گذراند و حین های فرجام را می کشد، از این رو باید با قدرت به راسته بیاییم و شکوه و غلبه اسلام را بوسیله تمام دنیا نشان دهیم.

وی نیز بروز امیدواری کردند که إن شاء الله امسال سال سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی باشد. روز قدس؛ یکروز است که امید می رود غده سرطان زا اسرائیل از روی زمین نیست گردد

آیت الله علوی گرگانی همچنین در بیانیه ای آورده است: ماه رمضان ماه خدا ماه دستیار و یاری به بندگان خالق فرا روان است.

امت بزرگ اسلام و ایران اسلامی جمعه آخر ماه رمضان که محضر امام خمینی مغفرت الله این روز را به اشتهار خجسته روز قدس نامیده اند تا امت اسلامی دو مشت همدیگر و با تمسک به قرآن به یاری مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بشتابند.

نصیب است که مقصود می رود اسرائیل این رژیم غاصب و این غده سرطانی و این فرقه کودک کش از روی زمین محو گردد.

و لذا مرجح است که ملت بزرگ ایران اسلامی همراه و همدل با ملل مسلمان دیگر با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند و با میثاق مکرر با پیشگام برتر انقلاب در این برهه از زمان که آمریکای جنایتکار ضیق را بر ایران اسلامی این پرچمدار مقاومت اسلامی متجاوز کرده همصدا و یکدل مرگ بر آمریکا و اجل بر اسرائیل سر داده تا اعلام انزجار خود را بوسیله جهانیان علامت داده و پشتیبانی از مردم مظلوم و مسلمان فلسطینی را به رخ جهانیان بکشیم. بر همه لازم است درون راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

آیت الله مکارم شیرازی، نیز عنوان کرد: بر همه اعم از کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان لازم است تا داخل راهپیمایی روز قدس شریک شدن کنند و با این اقدام آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند.

وی گفت: حدود شصت سال قبل به دستگاه دولت انگلستان حکمرانی نامشروع و غاصب اسرائیل تو قلب کشورهای اسلامی تشکیل شد، با اینکه یهودیان در مقایسه با مسلمانان در اقلیت بودند، اما آنها را از کشورهای مختلف دعوت کردند و کشور های آدم را بوسیله عنف و با پول از آن ها گرفتند و تو وارستگی یهودیان و صهیونیست ها استراحت دادند و متأسفانه برخی از حکام تازی هم در این سیاق با آن ها همراه شدند.

مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه اسرائیل رژیمی غاصب است و سعی داخل چنگال اندازی به دیگر نقاط ممالک اسلامی هم دارد، پیش روی کرد: این ها اگر دستشان برسد، تمام کشورهای منطقه را می خواهند زیر سیطره خود قرار دهند و نمونه بارز آن بلندهای جولان است. رئیس جمهور آمریکا بوسیله زعم خود درباره بلندی های جولان حاتم بخشی کرده است! مطابق کدام عادت و مجوز؟ شما چه کاره هستید که اندکی از یک قلمرو دیگر را می خواهید بوسیله اسرائیل غاصب ببخشید.

وی افزود: اگر عده ای خاطر کنند آن ها به قلمرو های اشغالی قانع هستند سخت در اشتباه هستند. آنها با یکروز گیری از عمال خود یعنی داعش می خواستند کنار سوریه و عراق مسلط شوند، ولی با مقاومت جانانه محورهای مقاومت متد به جایی نبردند و شکست خوردند.

وی با اشاره بوسیله فن آستان امام رضوان الله تعالی علیه تو نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این ابتکار را نو تاریخی و عامل زنده بودن یاد و معروفیت قدس و فلسطین دانستند و تصریح کرد: همین اقدام علت شده که پس ازآن از گذشت سال ها همچنان روز قدس تو جامعه اسلامی حی باشد و هر سال روز قدس با شکوه خاصی برگزار شود. مسلمانان باید داخل مقابل معامله صد برخیزند و آن را باطل کنند

آیت الله جعفر سبحانی نیز نشانی کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس ابتکار معصوم خمینی (ره) است، همه اقشار مردم درون راهپیمایی این روز شرکت کنند چرا که قدس شریف، اسلامی است و باید به همین حالت بماند.

وی با تقریر اینکه قدس معتبر قبله مبدا مسلمانان است، گفت: صهیونیست ها به قفا آن هستند که با معامله صد قبله نخست مسلمانان را از آن خود کنند، ولی مسلمانان باید در مقابل آن برخیزند و این بیع را باطل کنند.
  • ۹۸/۰۳/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی