نما شیشه ای ساختمان

به گزارش دیلی میل، اپل بالاخره بعد از ۶سال از رایانه Mac Pro جدید رونمایی کرد.

این شرکت درون کنفرانس جهانی ترقی دهندگان خویشتن تو روز گذشته از یک رایانه رومیزی برای افراد صنف ای رونمایی کرد که بها پایه آن ۶ هزار دلار است. نیز بخش های مختلف این رایانه ارتقا یافته تا قدرتمندتر از نسخه های قبلی باشد.

این رایانه رومیزی هیچگاه شباهتی به مقیاس ای که در ۲۰۱۳ رونمایی شد، ندارد. در رایانه جدید سطل زباله بود ندارد. برای ادیتورهای عکس و فیلم اپل نمایشگر خصوصی Mac Pro Display XDR را با قیمت ۵ هزار دلار رونمایی کرد.

این نمایشگر ۳۲ اینچی با روشنی ۶K قابلیت چرخش دارد. رایانه و این نمایشگر در پاییز امسال ارائه می شوند.

آویشن کوک در سخنرانی خود در این رویداد گفت: ما قدرتمندترین سری Mac را عرضه کردیم.

مک پرو هموار بوسیله عنوان توانمندترین رقیق افزار تولید شده توسط اپل مرکز توجهات کاربران حرفه ای بوده که بوسیله استعداد پردازشی فوقانی برای تولید محتوا و توسعه ی محصولات خود احتیاج داشتند. این رایانه رومیزی جدید همچنین برای افرادی نقشه کشی شده که درون صنایع خلاق فعالیت می کنند. پوشش کیس این رایانه از فولاد مخالف اکسید ساخته شده و درقسمت بالای آن قسمت قسمت کردن هایی تعبیه شده تا جابه جایی آن اسودگی مرطوب شود.

تو مک پرو متاخر از پردازنده های سری زئون اینتل با ۲۸ هسته و ۶۴ کانال PCI Express کاربرد شده است. پردازنده این دستگاه نیز توان ۳۰۰ واتی دارد. این محدودیت درکنار سیستم یخ کننده ی مناسب، سبب می شود مک پرو بتواند همواره با تمام توان و بدون افت عملکرد حکم کند. سراب جدید مک پرو ۱۲ اسلات DIMM دارد و با کمک حافظه ۶ کاناله خود، می تواند بوسیله ذهن ۱.۵ ترابایتی حاضر شود. کامپیوتر قدرتمند اپل ۸ اسلات PCI Express را نیز برای مهیا سازی امکان سفارشی سازی بهتر، درون وارستگی کاربران صنف ای استراحت می دهد.

ماژول MPX اپل گرافیک را تا پیمانه قابل توجهی ارتقا می دهد. این ماژول قابلیت افزودن درگاه تاندربولت و تغذیه توانی جوان به خشکی امدن ۵۰۰ وات را در اصالت کاربر قرار می دهد.

دستگاه جدید اپل اولیه کامپیوتر با امکان خریداری با گرافیک رادئون پرو وگا ۲ با استعداد محاسباتی ۱۴ ترافلاپسی، حافظه ۳۲ گیگابایتی و پهنای حافظه یک ترابایت برثانیه به حساب می آید. نسخه دیگر با گرافیک رادئون پرو وگا ۲ توانی جوان پیاده شدن ۲۸ ترافلاپس و ۶۴ گیگابایت حافظه را بوسیله کاربر واگذار می کند و از آنجا که مک پرو دو ماژول MPX را نیز در خود جای می دهد، می توان این دستگاه را با استعداد حیرت انگیز ۵۶ ترافلاپسی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه نیز فروش. مهربانی
  • ۹۸/۰۳/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی