نما شیشه ای ساختمان

AASGHAپسOOOONGHAازOOOON آن که دولت فرانسه به دلیل فروپاشی ادغام شریک های خودروسازی رنو و فیات کرایسلر مورد انتقاد راحتی گرفت، حالا سعی می درنگ تا از استراتژی خود تو مقابل این اتهام دفاع کند به. گزارش رویترز به نقل از منابع مطلع از مذاکرات، شانس فرانسه که ۱۵ درصد سهام رنو را تو اختیار دارد، با درخواست تضمین ها و امتیازات بیش از حدی که فیات کرایسلر آن را زیاده خواهی می دانست، سهو اهمیت مرتکب شد چند. 

روزگار پس از آن که قسمت قسمت کردن FCA پیشنهاد ادغام را پس گرفت، یکی از مقامات فرانسوی از جان الکان رئیس هیئت مدیره فیات کرایسلر درخواست بازنگری کرد، ولی این خواسته رد شد برونو. لِمایر، وزیر مایملک فرانسه داخل این زمینه گفت که اقبال فرانسه در مذاکرات به صورت سازنده شریک کرده است؛ اما آن ها آماده امن و پذیرفتن توافقی بدون تائید و رضایت همدستی قدیمی رنو، شریک نیسان نبودند خودروساز.



ژاپنی اطلاع دادن کرد که از ارائه هرگونه نظریه درباره پیشنهاد ادغام خودداری می بطی ء توافق. ادغام امکان دسترسی فیات کرایسلر بوسیله فناوری خودروهای الکتریکی رنو را فراهم خواهد کرد و خودروساز فرانسوی نیز می تواند به بخشی از برندهای سودآور جیپ و رم دست یابد، ولی سطح همکاری باتوجه به متشرک بودن نیسان، دون نفوذ قرار می گیرد منابع. نزدیک به فیات کرایسلر، ابهت موقعیت نیسان را کاهش داده و دولت فرانسه را به دلیل فروپاشی این معامله مستنطق کردند، که نیز می تواند در ادامه روابط مرموز بین دو انبازی را بدتر از قبل کند هیئت. مدیره رنو داخل بیانیه ای اعلام کردند از مهیا نشدن امکان ادغام نومید شده اند و افزودند که علاقه فیات کرایسلر، جذابیت این شرکت را ممتاز کرد ارزش.



سهام گروه خودروسازی PSA، شرکت والده شرکت های پژو، سیتروئن و برند لوکس DS، روز پنج شنبه افزودن یافت، در مقابل تحلیلگران ظن می دادند که فیات کرایسلر پس از رد شدن پیشنهاد ۳۵ میلیارد دلاری خود برای ادغام با رنو، به سمت PSA حرکت کند Jefferies.

داخل این باره نوشت هر:دو طرف حاجت به ادغام یا کسب مالکیت را تصدیق کرده اند و ممکن است بوسیله عقب فرصت های دیگری باشند اگر. نیسان مانع خرید (رنو و فیات کرایسلر باشد،) مناقشه های پیشین درباره ادغام PSA FCA-می تواند مکرر از شیوه پژمان شود ما. انتظار داریم ارزش سهام هر دو انبازی بوسیله این خبر واکنش منفی علامت دهند؛ اما فیات کرایسلر از گزینه های استراتژیک گسترده رطوبت نصیب می برد و سهام رنو نیز در معرض سربزرگی کاهش کوتاه مدت استراحت دارد مقاله.

های مرتبط فیات:کرایسلر پیشنهاد ادغام ۳۲ میلیارد یورویی به رنو دادرنو به دنبال تصاحب نیسان و ادغام با فیات کرایسلر است اسفند

ماه گذشته و خلال برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، شایعاتی از گرایش PSA بخاطر ادغام با فیات کرایسلر تو همگی مکان پیچید مایک. منلی که پس از مرگ سرجیو مارکیونه زمام امور فیات کرایسلر را به دست محزون است، از تمایل خود برای بررسی گزینه های شریک گفتگو کرد البته. این ها همه پیش از آن بود که فیات کرایسلر پیشنهاد ادغام با رنو را مطرح کند؛ حالا درون شرایطی که پیشنهاد این طور توافقی از روی میز طرفین برداشته شده، غریزی است که باز هم توجه به سمت PSA دعوت می شود براساس.

گزارش رویترز، ارج سهام PSA پس از ترویج شناسایی لغو ادغام، ۱ ۵/درصد تکثیر پیدا کرد؛ مقدار سهام رنو درون همین زمان ۷ درصد کاهش یافت، درحالی که قیمت سهام فیات کرایسلر تو بورس اوراق بهادار میلان با ۳ درصد کاهش همراه شد فیات.

کرایسلر در بیانیه ای اخبار کرد که شرایط سیاسی فرانسه هم اینک برای این ادغام و ادامه موفقیت آمیز همکاری وجود ندارد باتوجه. به تائید عقب نشینی از پیشنهاد ادغام با رنو درون بیانیه دسته فیات کرایسلر، باید رویت که این شرکت به سمت ادغام با یکی دیگر از خودروسازان فرانسوی، یعنی PSA حرکت می نرم خواه نه چنین. 



افکاری به همین ترتیب توسط مکس واربرتون، تحلیلگر Bernstein Research درون نشریه فوربس اعلام شد انتظار:می جوی که پژو سیتروئن بار دیگر بوسیله یکی از امیدوهای خیالی فیات کرایسلر برای شریک بعدی تبدیل شود بیشتر.بخوانید نگاهی:عمیق بوسیله جیپ گلادیاتور مدل ۲۰۲۰عملکرد ضعیف جیپ رانگلر ۲۰۱۹ داخل آزمایش تصادف ANCAPفیات کرایسلر پیشنهاد ادغام ۳۲ میلیارد یورویی بوسیله رنو دادمدل تولیدی رنو آرکانا بخاطر میدان روسیه رونمایی شدرنو مگان R R.S. S-R Trophy R رکورد سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلو داخل نوربرگ رینگ
  • ۹۸/۰۳/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی