نما شیشه ای ساختمان

مدیرعامل سرویس پیام رسان تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد که سرویسش تحت حملات سایبری «با گستردگی درسطح دولتی» قرار پژمان و مبدأ این حملات به احتمال زیاد قلمرو گره است. پاول دورف می گوید سرورهای تلگرام هدف حملات DDoS بوده اند و IP اکثر حملات به مناطقی داخل کشور چین می رسد. او اظهارنظرهای خویشتن را بوسیله جای متن رسمی، داخل توییتر منتشر کرد. دورف اعتقاد دارد تیمار زمانی حمله ها با اعتراض های جاری داخل هنگ کنگ، معنای خاصی خواهد داشت.

حملات DDoS عموما تعداد اضافی ریکوئست را به مرام مورد رویت ارسال می کنند که به صورت موقتی خواه دائمی فعالیت آن را راکد می درنگ. اعتراضات ساری در هنگ کنگ، در واکنش به قانون جدیدی ادا شد که رابطه مقامات این شهر با نوبت چین را اضافه می دهد. قانون احتمالی، تسلیم مجرمان هنگ کنگی به چین را مجاز می درنگ. رسانه های چینی به شدت تعرض ها را محکوم کرده اند. آن ها می گویند تعرض ها از منابع اجنبی قدرت می گیرد و درنهایت به چالش های اجتماعی درون هنگ کنگ منجر خواهد شد. سازمان فضای سایبری چین (CAC) که مدیریت و نظارت کنار فضای سایبری کشور را برعهده دارد، تاکنون اظهارنظری درباره ی رخدادهای پیش آمده و اتهام مطرح شده از لفظ پاول دورف نداشته است.



اپلیکیشن های پیام رسان با ماهیت رمزنگاری همچون تلگرام، عموما در تعرض های سیاسی سرتاسر جهان مصرف علنی می کنند. درواقع معترضان از قابلیت های رمزنگاری برای برنامه ریزی و هماهنگی اعتراض ها مصرف می کنند. دورف در دنباله ی اظهارنظرهای خود دوره حمله ها دعوی کرد که چنین حمله هایی با چنین ابعادی قبلا بی قراری در پی اعتراضات داخل هنگ کنگ رخ داده است و حمله ی اخیر بی قراری شباهت زیادی با رخدادهای پیشین داشت.

لول های سیاسی در هنگ کنگ، قبلا بی قراری منجر به مسدود شدن اپلیکیشن های متعددی شده اند. به نشانی شهید درون سال ۲۰۱۴ و در اوج جریان اعتراضی Umbrella در هنگ کنگ، اقبال مرکزی چین دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام را محدود کرد. به هرحال مقامات چینی قبلا بی قراری هرگونه دست داشتن داخل حملات سایبری را تکذیب کرده اند. آن ها ابد تقاضا می کنند که چین، خویشتن قربانی حملات سایبری خارجی است.بیشتر بخوانید:شاسی بلند برقی فورد تریتوری برای میدان چین معرفی شدفاکسکان آمادگی دارد تمام آیفون های بازار را خارج از گره تولید کندبخش وقار از ترافیک اینترنت اروپا حدود دو ساعت بوسیله مسیرهایی اشتباه در چین هدایت شدچین ویندوز را به اندیشه تهدید هک از سوی آمریکا، کنار می گذاردمایکروسافت پایگاه داده MS Celeb را بوسیله طور مخفیانه حذف کرد
  • ۹۸/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی