نما شیشه ای ساختمان

شیائومی پس از حضوری موفق در دنیای گوشی های هوشمند، کسب و کارش را بسط رحم و در حال حاضر، زنبیل عریض ای از انواع محصولات بناء ی هوشمند را ارائه می کند. تنوع محصولات شیائومی داخل حدی است که کاربران می توانند کامل نیاز های خود را در این مقدر شدن تأمین کنند. 



یکی از محصولات شیائومی بخاطر تأمین نیاز کاربران خانگی، مایه های تصفیه ی هوا است که گزینه ای کاربردی برای ایالت هایی با سطح بالای آلودگی است. این وسیله که با شهرت Mi Air Purifier 2S شناخته می شود، به تازگی با قیمت تقریبا دومیلیون تومانی و با گارانتی تسک میران مخبر بازار کشورمان شده است و فروشگاه های متنوع مانند می ایران آن را عرضه می کند که درادامه نگاهی مختصر به قابلیت های آن خواهیم انداخت. دستگاه های تصفیه ی هوای شوهردار در فصول مختلف کاربرد های واریته خواهند داشت تا بتوان از آن ها بوسیله نشانی محصولی چهارفصل اشتهار سرما. داخل این زمینه می استعداد به موارد زیر اشاره کرد:فصل بهار: جلوگیری از آلرژی و دریافتن های فصلیفصل تابستان: پاک سازی هوا از ذرات پاندول و آلودگی های آنپاییز و زمستان: پاک سازی آلودگی های شاگرد از پدیده ی وارونگی هوا 



شیائومی تو تولید دستگاه تصفیه ی فضا نیز از خط مشی ابدی خویشتن متابعت کرده است. این موضوع بوسیله معنای تولید دستگاهی با قابلیت های ارزان و کاربردی درکنار بانوا مقرون به صرفه است. پس از استقبال گسترده ی کاربران از این دستگاه، به ویژه تو بازار های چین و هند، شیائومی به سرعت نسخه های بهبودیافته ی آن را با اشتهار های Air Purifier 2 و Air Purifier 2S به میدان عرضه کرد. مدل Air Purifier 2S به عنوان جدید ترین محصول شیائومی تو این بخش، تعدادی است بااطلاع بازار کشور شده تا با رقبای توانمند خویشتن اعم از ال جی، فیلیپس، مولکول و شارپ رقابت نرم.

مقالات مرتبط:وسیله تصفیه هوا چیست و خلال بیع به چه نکاتی باید توجه کنیم

شیائومی Air Purifier 2S از نقشه کشی کلی مشابه خاندان های پیشین خویشتن نصیب می برد. این موضوع به معنای قامت ای مکعبی با ارتفاع ۵۰ سانتی متر است که فن قرار پژمان درون بالای دستگاه، فضا را از منافذ تعبیه شده داخل بخش پایینی دمیده و پس از عبور از فیلتر، بوسیله محیط بازمی گرداند. یکی از تفاوت های Air Purifier 2S با خاندان پیشین خود، نمایشگر دایروی و اولد دستگاه است که اطلاعاتی اعم از حالت کاری، وضعیت سلامت فیلتر، شرایط آلودگی هوای محیط، گرمی و استاندارد تازگی آن می دهد. شدت سو این نمایشگر باتوجه به استاندارد نور محیط حوالی تغییر می کند تا بوسیله عنوان مثال در بازه ی زمانی شب و لمحه خواب کاربر، با روشنایی بیش خود مانعی برای استراحت آن ها نشود.

بوسیله گفته ی شیائومی، مهندسان این شرکت مجاهدت زیادی برای گشایش عملکرد جریان محیط در دستگاه تصفیه ی هوای Air Purifier 2S کرده اند. در نقشه کشی موتور این دستگاه، از مهندسان صنایع هوافضا کمک گرفته شده تا با ایجاد مسئله قدرتمند ۳۶۰ درجه ای هوا و گذر آن از فیلتر، تو هر ساعت ۳۱۰ متر مکعب از هوای فضا را پاک سازی کند.

شاید بتوان از فیلتر موجود در دستگاه های تصفیه ی فضا به عنوان دل تپنده ی آن ها معروفیت برد که توان های حقیقی و کاربری دستگاه تماس یدکی به آن دارد. فیلتر استوانه ای Air Purifier 2S در جزء پایینی مایه استراحت دارد و برای تعویض آن باید از دریچه ی قفا برای قرارگیری نمونه ی جدید اقدام کرد. عمر این فیلتر درون شرایط معمولی نیز ۶ ماه عنوان شده است.



شیائومی فیلتر به کاررفته در Air Purifier 2S را این چنین تشریح می بطی ء:فیلتر کاربرد شده داخل Air Purifier 2S طراحی ۳۶۰ درجه ای دارد و از سه گانه لایه تشکیل می شود. لایه ی اولیه وظیفه ی جذب ذرات بزرگ تیز مشابه گرد و غبار، بافت پارچه شبیه کتان و نخ، ذرات چوب و مو را به عهده خواهد داشت. لایه ی میانی با بهره گیری از فناوری H11 شرکت TORAY ژاپن، اقتدار جذب ذرات میکرونی PM2.5 و PM0.3 معلق تو فضا را دارد تا بدین ترتیب، باکتری های زیان بخش تو هوا پاک سازی شوند. لایه ی داخلی نیز از کربن فعال شده ی باکیفیتی ساخته شده تا گاز های مضر یا بودار متشابه فرمالدئید (گازی سرطان زا با فرمول HCHO) و بنزن و آمونیاک را جذب کند تا هوای خروجی درکنار پاکیزگی، رایحه ی مطبوعی نیز داشته باشد. بدین ترتیب، این فیلتر اقتدار جذب ۹۹.۹۹ درصد از ذرات PM2.5 را خواهد داشت. برچسب RFID موجود درون فیلتر ها همچنین بخاطر تشخیص میزان ی تقلبی و اصلی به حکم پژمرده شده است.



شیائومی Air Purifier 2S برای تجسس وضعیت هوای دوره خود، از حسگر لیزری بهره می برد که در بسرنوشت شوم دچار کردن پشتی دستگاه و بالای دریچه ی فیلتر تعبیه شده است. این حسگر توانایی تشخیص مدل ذرات معلق در هوا تا ۰.۳ میکرومتر را دارد و حاصل ی بازپسین همچنین به عنوان پارامتر AQI در نمایشگر مشاهده کردنی است.

شیائومی با پشتیبانی تمامی مایه های بناء ی هوشمند خود، در اپلیکیشن Mi Home، سعی می درنگ تجربه ای یکپارچه و ساده و البته کاربردی ارائه دهد و Air Purifier 2S نیز از این شیوه مستثنی نیست. کاربران به لطف اپلیکیشن می توانند علاوه پیاده شدن نظارت بر عملکرد دستگاه و وضعیت هوای محیط و تغییر حالت کاری دستگاه، از زمان لازم برای تغییر فیلتر همچنین شروع شوند. 



شاید تنها نکته ی منفی درباره ی Air Purifier 2S را عملکرد پسیو آن و نبود فناوری یونیزه کننده ی هوا بخاطر جذب بهتر ذرات معلق و باکتری ها دانست که درون فداکار رقبای گران ارج برنده آن وجود دارد. بیشتر بخوانید:گوشی های ردمی 6 و ردمی 6A اندروید 9 پای را دریافت می کننداثرات سلبی آلودگی محیط پهلو باروری زنانانتشار تصاویر رسمی Mi CC9 شیائومی بوسیله همراه نمونه تصاویر دوربین سلفیانتشار اولین تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Realme اوپومی سد 4 شیائومی داخل کمینه از دهات روز فروش میلیونی را تجربه کرد
  • ۹۸/۰۴/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی