نما شیشه ای ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین، ممنوعیت در رو از سرزمین دلایل مختلفی قرین بدهی مالیاتی، اجازه ندادن ولی یا قیم، منع امنیتی برای کشور، منافات با مصالح ترتیب و همچنین دستور مقام قضایی دارد و افرادی که شامل آن می شوند اجازه نخواهند داشت از هیچ کدام از مرزهای سرزمین خارج شوند.

امکان استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی از ایران برای عموم فراهم است. برای استفاده از این سامانه اینجارا کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما باید با آی پیایران مسبوق این سایت شوید. استناد قانونی برای ممنوع الخروج کردن اشخاص در قوانین چیست؟

۱ – ماده ۲۰۲ قاعده مالیات های یمین.

۲ – مواد ۲۴۷ و ۵۰۹ قاعده آیین دادرسی کیفری.

۳ – ماده ۱۷ طریق گذرنامه.

۴ – بخشنامه شماره ۲۲۲ دایره ثبت اسناد و املاک.

۵- ماده ۲۰۱ آیین مجله اجرایی مفاد اسناد رسمی مصوب ۱۳۸۷.

۶ – ماده واحده لایحه قانونی ممنوعیت خروج بدهکاران بانک ها مصوب سال ۱۳۵۹ شورای انقلاب. داخل چه مواردی مودیان بدهکار مالیاتی می توانند از رفع یک جنین ممنوع الخروجی استفاده کنند؟

رئیس کل موسسه امور مالیاتی می تواند با توجه به اختیار حاصل از ماده ۲۰۲ ق.م.م در موارد زیر رخصت یک بار برون رفت از کشور را بخاطر مودیان مالیاتی مدیون حسب تک صادر کنند:

۱ – تشرف به ساختمان موجد یا زیارت عتبات.

۲ – ادا امور درمانی.

۳ – ردیابی مسائل تجاری به عزم شولش بدهی.

۴ – سایر موارد به نمره سازمان امور مالیاتی.
  • ۹۸/۰۹/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی