نما شیشه ای ساختمان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محبعلی ترکاشوند دوشنبه ۲ دی با تشریح طرح های فولادی مزبور افزود: با بهره برداری از دو طرح تولید ۲.۵ میلیون تن گندله آهن در مجتمع فولاد نیشابور و طرح تولید ۵۵۰ هزار جثه گندله آهن داخل محفل فولاد "امید نور" رشتخوار، ظرفیت تولید گندله آهن در استان خراسان رضوی تا ته سال به ۱۵.۵۵ میلیون تنه خواهد رسید.

وی دنباله داد: طرح پنج میلیون تنی کنسانتره آهن داخل شرکت فولاد سنگان خراسان از دیگر طرح هایی است که تا پایان سال بوسیله بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید کنسانتره آهن استان را به ۱۳.۳ میلیون جسم خواهد رساند.

حامی معاونت امور معادن راه اندازی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره بوسیله اظهاراتی که تو خصوص عدم مطمئن توشه ابتدایی طرح فولادی "مراد نور" در رشتخوار گفت: در حال فراهم تولید این واحد گندله آهن است و نیازی بوسیله تامین خوراک معدنی ندارد.

وی گفت: با هماهنگی های ایفا شده پس از شهود مجوز فضا زیست و اتمام خط تولید واحد فولادی "خواست پرتو" نسبت به تامین کنسانتره آهن برای آن از واحدهای موجود تو سنگان اقدام خواهد شد.

ترکاشوند افزود: مرحله دوم طرح فولادی "میلاد پرتو" تولید کنسانتره آهن است که مکاتباتی با ایمیدرو و معاونت امور معادن وزارت صنعت معدن و تجارت عمل شده و کام است تا انتهای اجرای طرح درون سرانجام سال جاری شاق تامین جیره ابتدایی آن برای تولید محلول شود.

وی در پاسخ به موجب طولانی شدن نصیب برداری از طرح فولادی دیگری درون رشتخوار گفت: علت طولانی شدن این طرح روند ستاندن زمین از اراضی ملی و نیز مجوز فضا زیست و کاربری صنعتی زمین است که برای تسلسل جواز مرخص کردن و تامین خوراک موارد اعلام شده، اجباری است، تاکنون مکاتبات متعددی بخاطر رفع موانع در این خصوص اجرا شده است.

سرپرست معاونت امور معادن دایره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در صنایع معدنی و جلوگیری از مبتدی فروشی خلال چند سال اخیر گفت: افزودن تولید کنسانتره آهن از ۹۰۰ هزار جثه به ۷.۴ میلیون تن داخل سال، تولید گندله آهن برای اولین جنین در خراسان رضوی به ظرفیت ۱۲.۵ میلیون تنه ازجمله بنیادی ترین اقدامات است.

وی افزایش میزان تولید آهن اسفنجی از ۱.۶ میلیون کالبد به ۲.۴ میلیون تن، تولید فولاد خام از ۶۴۵ هزار تن به ۱.۲۶ میلیون تن، تولید کنسانتره مس از هزاره تن به ۱۳ هزار تن، تولید و صادرات شمش طلا و مصنوعات آن در استان از ۶۸۱ کیلوگرم به سه گانه هزار و ۲ کیلوگرم، تولید عقل های ساختمان از ۱۸۰ هزاره تن به ۲۱۲ هزار اندام داخل سال را از دیگر دستاوردهای چند سال اخیر درون خراسان رضوی برشمرد.

ترکاشوند دنباله انصاف: در سالهای اخیر تولید "بلور" برای نخستین وهله با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن داخل سال داخل خراسان رضوی انجام گرفت که حجم تولید در سه ماهه ابتدای امسال بوسیله ۴۰۰ هزاره تن درون سال رسید.

وی گفت: امسال بخاطر بدوی وعده درون سال جاری کاشی ساختمان پرسلانی لعاب دار با مقاومت بلندی توسط شریک زهره کاشمر با ظرفیت ۵.۵ میلیون مترمربع در این استان تولید شد.

مجموعه کانسارهای سنگ آهن سنگان در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، ۶۸ کیلومتری جنوب غربی تایباد، ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی خواف و ۱۸ کیلومتری شمال شرقی سنگان در استان خراسان رضوی و نزدیک مرز افغانستان استراحت دارد.

معدن سنگ آهن حاوی سنگ ها و کانی هایی است که دارای ترکیبات آهن دار هستند. سنگ آهن در فرایندهای فیزیکی و شیمیایی در کارخانجات فولادسازی پس از تهیه کنسانتره و گندله، فراوری شده و با جداسازی آهن آن از دیگر مواد و ترکیبات، تغییر به فولاد می شود.
  • ۹۸/۱۰/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی