نما شیشه ای ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند.

وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی، یک نفر درون همدان و ۲ نفر در قم به مراکز درمانی منتقل شده اند همچنین ۸ مصدوم در استان هرمزگان داخل نگرش درمان شده اند. 

سخنگوی اورژانس ملک با اشاره به احاله ۹ زن باردار به مراکز درمانی تصریح کرد: ۳ زوجه باردار تو هرمزگان و نیز ۳ زن باردار  درون استان استان سیستان و بلوچستان بوسیله صورت آسمانی و ۳ زن باردار دیگر نیز در استان کرمان بوسیله صورت زمینی به مراکز درمانی نقل مکان شده اند.

خالدی با رمز به جان باختگان این حوادث گفت: یک نفر تو استان بوشهر بوسیله علت عارضه توفان و سیل، ۳ نفر درون هرمزگان، دو نفر تو سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر در استان فارس، ۳ نفر داخل استان قم و یک نفر داخل خوزستان بوسیله سبب سرگذشت سیل جان خود را از روز ۳ فروردین تا ساعت ۸ روز جاری از دست داده اند.

وی ادامه داد: یک نفر تیمار تو در استان هرمزگان مفقودالاثر شده است که تلاش ها برای پیدا شدن وی ادامه دارد.
  • ۹۹/۰۱/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی