نما شیشه ای ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی ان بی سی گوگلدر پستی در وبلاگ رسمی اش ترویج گزارش هایی درباره کشورها با عنوان «گزارش های حرکت داخل جوامع کووید-۱۹» را اخبار کرد که در این آدرسقابل دسترسی است.

در گزارش مربوط بوسیله هر کشور روندهای داده های جمعیتی در شش رده به عرضه در می آیند: خرید و تفریح،  خواروبار و دارو، پارک، رله های محموله و نقل عمومی، محل های کار و نگرش های مسکونی.

این داده ها که تغییرات روندهای جابه جایی ها کاربران را در مدتی چند هفته ای تا ۴۸ تا ۷۲ زمانه پیش از نشر گزارش پیگیری می کند، درون حال حاضر فهرستی شامل ۱۳۱ کشورو نیز شهرستان های درون برخی از کشورها را تو برمی گیرد.

گوگل می گوید این داده ها به طور تجمعی گردآوری شده نه داخل سطح بی نظیر و احصائیه مطلق افرادی را که در مثلا داخل پارک ها یا خواروبارفروشی ها حاضر می شوند، را نشان نمی دهد.

در مقابل، این داده ها بوسیله عارض درصد پیش روی می شوند و افزایش بالقوه در جناب افراد در گوناگون محل ها را نشان می دهند. برای مثال اولین گزارش ها درباره منطقه سانفرانسیسکو نشاندهنده کاهش ۷۲ درصدی داخل آستان در محل های معامله و تفریح، کاهش ۵۵ درصدی جمعیت درون پارک ها و افزایش ۲۱ درصدی پری مهیا در نگرش های مسکونی در بور ۱۹ فوریه تا ۲۹ مارس است.

این داده ها می تواند مقامات بهداشت عمومی کشورها را درباره مجلس مسری اینده بالقوه کووید-۱۹ هشیار بطی ء.

این داده ها به خصوص طی فروکش کردن همه گیری و بازگشت آدم بوسیله سر کار و تحصیلشان مهم است. مقامات بهداشتی عمومی می توانند با استفاده از این داده ها ریابند چه مناطقی بیشترین ازدحام را خواهند داشت و اقدامات لازم را انجام دهند.

این رفتار گوگل همچنین نگرانی ها درباره حفظ حریم انحصاری کاربران را با توجه به اطلاعاتی که گوگل از محل های پیشگاه کاربرانش جمع می کند، تجدید می کند.

گوگل می گوید از معلومات شلوغی یافته و بدون نام شده بوسیله دست آمده از بخش «سابقه مکان» استفاده می کنند که داخل سرویس نقشه گوگل و سایر سرویس ها بود دارد و به طور دیفلات تسکین است، جز اینکه کاربر آن معین نرم.
  • ۹۹/۰۱/۱۵

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی