نما شیشه ای ساختمان

مراکز پیشدستی کردن دهی نقش مهمی تو نمو و لباس گیری تصرف وکارهای نوپا خواه همان استارتاپ ها عمل می بطی ء. پیشدستی کردن دهنده تیم یا شرکتی است که از دید مالی و فکری و امتحان از استارتاپ یا استارتاپ ها حمایت می کند و نکات عمده آموزشی لازم را داخل کمترین زمان به استارتاپ ها ارائه می یواش. شتاب دهنده ها فقط سرپرست مالی نیستند و با تنخواه گذاران تفاوت دارند.

مهدی عظیمیان، رئیس مرکز شتاب دهی و نوآوری معاونت علمی و فناوری زوجیت جمهوری، نقش پیشدستی کردن دهنده ها را پیش نیازی برای اضافه و رشد و پویایی استارتاپ های قلمرو می داند. به گفته ی او، پیشدستی کردن دهنده های کشور داخل ۱۲ ماه اخیر رشد کمّی و کیفی دهش امتحان کردند و معاونت علمی تلاش می کند موانع موجود در رشد شتاب دهنده ها را از بین ببرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و وقوف رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد پیشدستی کردن دهنده های دارای تأییدیه در سال ۱۳۹۸ بوسیله ۵۵ واحد رسیده است و پیش بینی می شود این سیلان تصاعدی در سال جاری نیز ادامه داشته باشد. مهتر مرکز شتاب دهی و نوآوری گفت:امیدوار هستیم تعداد شتاب دهنده ها داخل سال جاری با نمو بیشتری همراه باشد. از گنجایش ی کیفی، مرکز شتاب دهی نوآوری پروگرام ی منسجمی برای ارزیابی مستمر شتاب دهنده های کوشا تو دست ارتکاب دارد که به صورت دوره ای و در عاقبت هر فصل تخمین می شود تا مطابقت اقدامات و عملکرد شتاب دهنده ها با برنامه های مصوب تجسس شود.مقاله ی مرتبط:شتاب دهنده چیست؟ 

عظیمیان درادامه از بسته ی حمایتی تدوین شده برای زنهار از فعالیت مرکز پیشدستی کردن دهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وقوف قسط. بوسیله گفته ی او، این ایمنی های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت تسهیلات خواه امن های بلاعوض است. او همچنین گفت بسته ی حمایت مالی داخل دو بخش تعریف شده است: مقدر شدن اول، تسهیلات مالی است که در قالب تأمین خرج ی گرو فضای کاری بوسیله آن ها صیقلی می شود و به صورت طریقت الحسنه است؛ حصه دوم، شامل مبالغ بلاعوض به ازای استارتاپ های موفق خروجی است؛ به این صورت که به ازای هر استارتاپ موفقی که از پیشدستی کردن دهنده خارج می شود، مبلغی بلاعوض به پیشدستی کردن دهنده های قامت مرکز شتاب دهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داده می شود. این مبلغ بخاطر حداکثر ۲۰ استارتاپ موفق خروجی به آن ها صیقل می شود.بیشتر بخوانید:مرکز ماهر: بالاترین مسئول تو هر دستگاه اجرایی باید پاسخگوی افشای اطلاعاتش باشدهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۹۹]روحانی: اگر کرونا پشته بگیرد، ناگزیر بوسیله احیاء مجدد ویژگی ها هستیمکسب وکارهای گردشگری به تدریج بازگشایی می شونداپلیکیشن های مدیریت کرونا و نگرانی هایی بابت حفظ حریم خصوصی کاربران
  • ۹۹/۰۲/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی