نما شیشه ای ساختمان

یکی از محصولات سامسونگ که مدل سازی بسیار تزیین داشت، گلکسی فولد بود که با وجود انتظارات فراوان، نتوانست فروش چشمگیری تجربه کند. شاید دلیل حقیقی این امر همچنین برچسب قیمتی آن وجود که بسیاری از دلبستگی مندان را از خرید این طور گوشی هوشمندی منصرف می کرد.

تو این بین، سامسونگ دشت دیگری با طراحی تقریبا مشابه با گلکسی فولد بوسیله نام گلکسی زد فلیپ عرضه کرد که با حیات برخورداری از مشخصات سخت افزاری خسته زیرفون از گلکسی فلد، توانست خرید تقریبا مناسبی داشته باشد و نظر بسیاری از تعلق مندان به محصولات شریک عنف ای را بوسیله خود دعوت بطی ء.

داشتن مقدار نسبتا ارزان نیز به خرید گلکسی زد فلیپ کمک شایانی کرد؛ به نحوی که گزارشی منتشر شد که همکاری زور ای موعظه تولید پنل های مناسب بخاطر گوشی های هوشمند تاشو را اضافه داده است.

درحالی که خواست می رفت پنل های سفارش شده درون گلکسی زد فلیپ استعمال شوند، به رویت می رسد سامسونگ تو حال ساخت محصولات دیگری با قابلیت نمایشگر تاشو است. درواقع، انتظار می جوی نمونه های جدید با نرخ مقرون به نفع تا انتهای سال ۲۰۲۰ معرفی و سپس به راسته ارائه شوند.

ثمر جدید در دست ساخت سامسونگ احتمالا گلکسی فولد لایت معروفیت خواهد داشت که درواقع، نسخه ای تضعیف شده از گلکسی فولد و احتمالا با ابعادی کوچک تر است. با این حال، هنوز مشخص نیست چه تفاوتی میان دو نسخه ی استاندارد و گلکسی فولد لایت وجود دارد.

بوسیله گفته ی افشاگری که خبر در حال ساخت بودن گلکسی فولد لایت را رسانه ای کرده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ نمایشگری با شیشه ای بسیار نازک ندارد و همین امر گمان برخورداری تیغ ای مشابه با شیشه ی استفاده شده در گلکسی فولد را افزودن می دهد. یکی از ضعف های گلکسی فولد برخورداری از سرتیز ای بسیار آسیب پذیر دربرابر ضربات بود و حتی مصرف نادرست از گوشی هوشمند امکان آسیب رساندن به نمایشگر را تکثیر می داد.مقاله های مرتبط:قیمت گلکسی فولد 2 احتمالا بین ۱۷۸۰ تا ۱۹۸۰ دلار خواهد بودعرضه نسخه ارزان نمدار Galaxy Fold 2 سامسونگ با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی

با این حال، امکان دارد تو فدایی جرئیات شاهد برتری نسخه ی لایت درمقایسه با گلکسی فولد باشیم. روان گلکسی فولد لایت به تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده است و همین فقره نسخه ی لایت را از دو گوشی هوشمند فولد و زد فلیپ توانمندتر می سازد. علاوه به خشکی امدن آن، گلکسی فولد لایت همراه با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود و از طراحی پریمیوم برخوردار است.

گلکسی فولد لایت از هیکل ای با پنل های الماس ای و قابی از سنخ آلومینیوم تسلط شده است و احتمالا با ارج ۱،۰۹۹ دلار نمایش می شود. درواقع، نسخه ی پایه ی گلکسی فولد لایت حدودا ۹۰ دلار از نسخه محور گلکسی اس ۲۰ گران تر است؛ اما ضعف آن سازگارنبودن آن با ارتباطات 5G است.

تو حالی که تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ سازگار با ارتباطات 5G است، بوسیله مودم 5G جداگانه نیاز دارد و کوالکام درون تولید این تراشه بوسیله سازندگان گوشی هوشمند اجازه داده است تا در برگزینی مودم 4G یا 5G آزادی عمل داشته باشد. رسیده سامسونگ نیز غرض گرفته است گلکسی فولد لایت با وجود برخورداری از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ از مودم 5G استفاده نکند.بیشتر بخوانید:گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 داردگلکسی نوت 20 از نمایشگری با نرخ ترمیم ۶۰ هرتزی برخوردار استمدیران سامسونگ و هیوندای برای همکاری درزمینه خودرو الکتریکی دیدار کردندسامسونگ سازوکار برس های درون لولای گلکسی Z Flip را تطویل دادسامسونگ و هواوی بازار گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اند
  • ۹۹/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی