نما شیشه ای ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی نوشت: این وارسی که درون هفته روزنامه پزشکی محترم و اسمی "لنست" منتشر شده، متجاوز از ۹۶ هزار بیمار مبتلا بوسیله ویروس کرونارا تجسس کرده و مخاطره بالاتر نبض بیرونی نامنظم یا آریتمی را کشف کرده که در افرادی که با داروی نقیض مالاریای هیدروکسی کلروکین یا کلروکین درمان شده اند، می تواند منجر بوسیله حمله قلبی شود.

این مطالعه بیمارانی را مطالعه کرده که این داروها به انزوا خواه به همراه سنخ دیگری از آنتی بیوتیک معروف به ماکرولید قید ۴۸ زمانه از زمان نمره ویروس کرونا در آنها برایشان تجویز شده است.

نرخ مرگ و میر در بیمارانی که این داروها را مصرف کرده اند تقریبا دو برابر افرادی است که این داروها را مصرف نکرده اند و نرخ اجل و میر در بیمارانی که علاوه کنار آنتی بیوتیک ماکرولید، داروی مخالف مالاریای هیدروکسی کلروکین یا کلروکین مصرف کرده اند، به سیاق قابل توجهی بالاتر است.

ارزش مرگ و میر تو بین افرادی که بوسیله تنهایی با داروی مخالف مالاریای هیدروکسی کلروکین یا همراه با این آنتی بیوتیک تداوی شده اند، قدری نسبت به افرادی که با کلروکین درمان شده اند بیشتر است.

این داروها برای جلوگیری و علاج نوبه تاییدشده هستند و هیدروکسی کلروکین برای علاج بلای ناگهانی های خودایمنی تایید شده است.
  • ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی