نما شیشه ای ساختمان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، دانلد ترامپ پیش مرطوب درون روز ۱۹ ماه می با فرستادن یک مجله چهار صفحه ای بوسیله مدیر کچل اداره بهداشت جهانی از قطع موقت معاون های مالی آمریکا معارفه داده و از او خواسته حیات محاکمه های WHO را به ویژه در دوران شیوع کرونا اصلاح کند. رئیس جمهوری آمریکا ۳۰ روز به مدیران سازمان بهداشت جهانی مهلت داده بود تا رضایت او را فراخوانی کنند.

اما این مهلت فقط ۱۰ روز دوام آورد و ترامپ روز جمعه به وقت آمریکا تو نشست خبری خود تو رز گاردن قصر سفید اطلاع دادن کرد آمریکا رسما از راه اندازی بهداشت جهانی خارج می شود. او این راه اندازی را عروسک سرانداز شب بازی چین دانست و ادعا کرد WHO نتوانسته توافق های مهم را تو ساختار و فعالیت های خود ایجاد درنگ. ترامپ گفت: چروک عزب 40 میلیون دلار بوسیله این سازمان کمک می کند و همه کاره آن است. داخل حالی که تسهیم آمریکا 450 میلیون دلار بود.

بت کامرون، بیولوژیست و مقام ارشد پیشین داخل شورای ایمنی ملی آمریکا با بروز تاسف از تصمیم ترامپ بخاطر در رو از راه اندازی بهداشت جهانی در توییتر خود نوشت: نمی قابلیت گفت این رفتار چه اندازه به آمریکا، شرکای جهانی ما و توان ما برای مبارزه با بیماری دنیاگیر کووید-۱۹ آسیب می زند؛ موضوعی که تهدیدی برای پیرو ما و صلح و حمایت جهانی است.
  • ۹۹/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی