نما شیشه ای ساختمان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی عباس نژاد گفت: راه اندازی بیشه ها پیش دماغ های لازم را از ابتدای فروردین ماه سال ۹۹ کرده بود و از شقه فروردین جلسات متعددی به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برای مدیریت بحران اتش و پیشگیری از آن با مدیران منابع طبیعی قلمرو برگزار کرد.

وی اظهار کرد: بارندگی های خوب ابتدای سال موجب افزایش پوشش گیاهی علفزارها در مراتع و بیشه ها شد و با گرم شدن فضا و ورود افراد در تو طبیعت و بعضاً بی احتیاطی در مشهود و باثبات کردن آتش علت ابراز حریق در نیستان ها شد.

فرمانده یگان نگاهداری منابع طبیعی بیشترین وقوع آتش سوزی از ابتدای سال تاکنون را داخل استان های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و خاطرنشان کرد: وقتی می بینیم بسیاری از اقدامات را می توانیم برای پیشگیری و خواه اطفای حریق عمل دهیم اما به خاطر انفراد داخل امکانات قادر به عمل آن نیستیم حرص می خوریم. کهگیلویه و بویراحمد بوسیله ازای هر ۴ هزار هکتار یک فضا بان دارد

عباس نژاد از عزا و محافظت و آماده باش تمام نیروهای حفاظتی تو عرصه های منابع طبیعی از نیمه فروردین ماه معارفه داد و افزود: تمامی این نیروها از روال مرکز فرمانروایی و کنترل یگان حفاظت رصد و پایش می شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آتش سوزی در جنگل ها بیشتر سطحی بوده و در بسیاری جاها که از نزدیک با مهتر اداره جنگل ها مشاهده کردیم اگرچه درختان آسیب اکید دیدند، در بسیاری موارد کلاه درختان زنده  است و انتظار بوسیله زنده مانی در آنها بود دارد. آیا این آتش طریق فروکشی دارد؟ | بررسی دلایل گشادگی حریق در جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده یگان نگاهداری منابع طبیعی افزود: ۳ - ۴ مورد آتش سوزی جنگل ها درون استان های خوزستان و کهگیلویه تو مناطق سخت گذر و کوهستانی موافقت افتاده که نیروی انسانی داخل آنجا استفاده نداشته و حتماً باید بالگردها در اطفای آن ورود می کردند که تو زمینه تامین بالگرد با مشکلات اعتباری روبه رو هستیم.

عباس نژاد یادآوری کرد: تو سال ۹۵ وزرای دفاع، ناحیه و جهاد زراعت تو زمینه مطمئن بالگرد تفاهم نامه همکاری دستینه کرده بودند و داخل یکی- دو سال مقدماتی زنهار های دهش ایفا شد، اما حالا بوسیله برهان بدهی های انباشته شده امکان استفاده از بالگرد با مشکلات مواجه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع برای تامین بالگرد باید با سپاه و ارتش قرارداد ببندد قرضه هزینه پرواز بالگرد در سال های گذشته را ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان از آن تو ۲ مرحله پرداخت شده است. مهار آتش سوزی جنگل های خائیز؛ نیازمند هلی کوپتر آبپاش و بالگرد بیشتر

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور درون ادامه از حمایت و پشتیبانی دایره مدیریت و دستور کار ریزی بوسیله خاطر خاص ۱۵ میلیارد تومان عزت حریق تشکر کرد و افزود: درون کوتاه ترین زمان مقدور تجهیزاتی همچون کفش ایمنی، شکل و دمنده های آتش خلوت کن خریداری و بوسیله تمام استان ها ارسال می شود.

وی از طرز اندازی سامانه ۱۳۹ داخل پهلو سامانه ۱۵۰۴ وقوف انصاف و گفت: این سامانه تا هفته آینده وضع اندازی می شود و انسان می توانند هر گونه تخلفات، تخریب و آتش سوزی تو منابع غریزی را بوسیله این سامانه خبر دهند و زنگ تلفن ۱۳۹ از هر جای ملک به نغمه درآید در ستاد فرماندهی و کنترل یگان نگاهداری منابع طبیعی داخل ستاد اداره تحت ردیابی فراغت می گیرد.

سرهنگ عباس نژاد داخل خصوص کمیت مطلوب نیروهای حفاظتی داخل جنگل خاطرنشان کرد: درون این زمینه با معیار جهانی فاصله داریم، ولی در شمال ملک بوسیله ازای هر هزار هکتار یک نفر و در جنگل های زاگرس به ازای ۶ تا ۷ هزاره هکتار یک نیروی حفاظتی وجود دارد.
  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی