نما شیشه ای ساختمان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، این روزها داخل کشور و از جمله در تهران خبرهای متعددی از آتش سوزی ها منتشر می شود. همشهری آنلاین فقط هنگام دو روز ۱۳ و ۱۴ خرداد بیش از ۲۰ اطلاع در خصوص وقوع آتش سوزی های مختلف داخل جنگل ها، مراتع، پارک ها و دیگر اماکن عمومی داخل کشور منتشر کرده است که علاقمندان می توانند با جستجوی کلمه آتش سوزی  در سایت همشهری آنلاین بوسیله آنها دسترسی پیدا کنند.

اما آیا این نمونه آتش سوزی غریزی است. آتش گرفتن فضای سبز اطراف دریاچه خلیج فارس و یا دیگر مناطق شهر که دارای پوشش گیاهی است تا چه مدل شاگرد از رخداد طبیعی و خواه بی احتیاطی است. 

تو این خصوص 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: برضد فداکار از فراد که مدعی شده اند آتش سوزی های اخیر د رتهران عمدی است بخاطر کارشناسان اداره آتش عنوان تا این لحظه عمدی بودن آتش سوزی ها مدلل نشده است.

سرور جلال موزه سخنگی سازمان آتش نشانی قصبه تهران تو گفت و گو با  فارس، درخصوص اینکه درون برخی از محافل و فضای مجازی پیام ها و ادعاهایی مشت به دست می شود که حکایت از عمدی بودن آتش سوزی های اخیر در تهران دارد گفت: برای ما در دایره آتش عنوان شهر تهران هنوز عمدی وجود داشتن آتش سوزی ها مدلل نشده است.

وی افزود: ایجاد آتش سوزی دهها عامل دارد که هر کدامش می تواند باعث آتش سوزی شود همانند صاعقه، آتش خاموش نشده بعد از پیکنیک، اتصالی سیم های برق و حتی گرمای بیش از حد هوا درون حالی که خاکستر اتشفشانی عمدی یکی از این علت ها می تواند باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ما در سازمان آتش عنوان تهران داخل همین روزهای اخیر بارها اعلام کرده ایم که عمدی بودن آتش سوزی هایی که عمدتا هم داخل فضای عمومی قصبه بوده است برای ما ثابت نشده است.

ملکی گفت: البته نکته جالب این است که در خود آتش سوزی عمدی غم دو جنس آتش عمدی داریم. یک مورد همان چیزی است که در حافظه مردم همواره همراه با جهت خرابکاری است و نوع دوم که عمدی است اما به قصد خرابکاری ازاله.

وی دنباله قسط: از سالیان قبل کشاورزان پس از اولین برداشت برای از بین بازی کردن پوشالهای پاینده مانده روی زمین رفتار به ابداع حریق می کرده اند تا پول محموله و نقل پوشالها را ندهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بطرف خانه تهران گفت: داخل همین لحظه کنترل آتش از دست گیرایی خارج شده و به زمین های مجاور و گلستان و درخت های دیگر سرایت می کرده و باعث حریق می شده است که این حزن یک جنس آتش عمدی محسوب می شده است.

موزه گفت: اما اینکه برخی می گویند ما دیدیم یک نفر با یک خاکه زغال نیمسوز در دست آمد و جایی را به آتش کشید و رفت برای ما هنوز ثابت نشده است و باید اگر فیلم و عکس و مدارکی تو دست دارند به ما و دستگاه های ذی وابستگی ارائه کنند.
  • ۹۹/۰۳/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی