نما شیشه ای ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از دو هفته تاخیر در نهایت به ایران بازگشت تا درون تمرینات پرسپولیس همکاری کند. او درباشگاه پرسپولیس تو جمع خبرنگاران گفت: از بازگشت به ایران خوشحالم و مشکلی برای دخول به ایران نداشتم. غلام تا سرحد با ماشین آمدم و بعد از آن سوار هواپیما شدم و بوسیله تهران آمدم.



وی داخل مورد اینکه برای فصل آینده در پرسپولیس می ماند یا نه گفت: هنوز که گسستگی تمام نشده است و بعد از فرجام فصل باید ببینم شرایط چگونه است. پولم را داده اند و مشکلی ندارم. بخاطر قرنطینه خسته شده بودم. قهرمانی پرسپولیس معلوم نیست و انشاالله هر ورزش سه نمره می گیریم.



وی تو تک اینکه اگر کرونا نبود دور روز پیش ایران و عراق در خرداد باهم باید ورزش می کردند، گفت: بله می خواستند انتقام بگیرند. بازی با آویشن ملی ایران در ورزشگاه آزادی وافر شیرهدار است و خدا را سپاسگزاری کرونا است!







رسن در واکنش به این سوال که در بازی رفت عراق شانش آورد، اظهار داشت: ورزش رفت خوب بازی کردیم و ایران خوب نبود و ملی پوشان عراقی روحیه بهتر و قویتری داشتند. انشاالله دو آویشن ملی ایران و عراق باهم صعود کنند.



بازیکن تیم عراق داخل مورد سررشته پیشنهاد تیم قطری گفت: پیشنهاد دارم ولی باید ببینیم چه می شود هر سال می گویم پیشنهاد دارم ولی اگر قرارداد خوب ببندند دوست دارم داخل ایران بمانم. صرفه جویی ایران بایکوت هست و انشاالله برنده بازی می شویم و بعد با باشگاه جلسه می گذارم.



بشار تو مورد اینکه دلش برای کدام بازیکن پرسپولیس کوزه شده اشعار داشت: دلم برای همه تنگ شده است.
  • ۹۹/۰۳/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی