نما شیشه ای ساختمان

ASGایسرAROOOONSASغصهمثلAROOOONHAROOOON تمامی تولیدکننده های بزرگ صنعت کامپیوتر شخصی، برای نمایش ی محصولات جدید مجهز به پردازنده های نسل دهمی اینتل آماده می شود این پردازنده. ها بیش از همه دسته ی لپ تاپ را دون تأثیر استراحت می دهند و شرکت تایوانی تصمیم دارد تا ابتدا درون خانواده ی Predator از آن ها بهره ببرد لپ تاپ. های جدید ایسر تو خانواده ی حرفه ای و گیمینگ با نام های Predator Helios 700 و Helios 300 و Triton 300 به بازار عرضه می شوند که هرسه از پردازنده ی گرافیکی انویدیا بهره خواهند برد لپ تاپ.های متاخر ایسر Predator و Nitro محصول درفش

دار متاخر ایسر بوسیله نام Helios 700 به بازار عرضه می شود که می نبوغ آن را یک جایگزین کامل بخاطر کامپیوترهای رومیزی قدرتمند دانست تایوانی ها. در کامپیوتر جدید خود از یک کیبورد با قابلیت کشویی استفاده کرده اند که پس از جابه جایی، ارگونومی بهتری را هم بخاطر تایپ کردن دراختیار کاربر قرار می دهد همچنین قد. ی لپ تاپ نیز پس از پهلو رفتن کیبورد، فضای بهتری برای خنک شدن پیدا می کند پردازنده های. قدرتمندی که در لپ تاپ جدید ایسر بوسیله فرمان رفته اند، قطعا سیستم یخ کننده ی کامل و صنف ای را طلب می کنند خریداران می. توانند از بین پردازنده های دودمان دهمی Core i7 10875H خواه-Core i9 10980HK یکی-را بخاطر پیکربندی لپ تاپ جدید ایسر انتخاب کنند که هردو، نبوغ اورکلاک دارند برای پردازنده. ی گرافیکی نیز دو گزینه ی انویدیا RTX 2080 Super یا RTX 2070 Super دردسترس قرار دارد ایسر درباره.



ی سیستم خنک کننده ی Helios 700 ادعا می درنگ که دشت جدید، توانایی حاضر کردن جهیز مدیریت گرمای عالی را بخاطر پردازنده های پرچم دار دارد آن ها. از نام PowerGem برای فناوری جدید کاربرد می کنند که مبدا تو سپتامبر سال گذشته رونمایی شد این سیستم. از یک پد هموار بوسیله تراش استفاده می نرم که نسبت بوسیله راهکارهای کنونی مدیریت گرما، بازدهی ۳ ۸ برابر/بهتر دارد پد مذکور،. با سه لوله ی گرمایی مسی و محفظه ی دود و پره های AeroBlade ترکیب می شود تا بهترین فرایند انتقال گرما از غول پردازشی ایسر صورت بگیرد بپ تاپ.Helios 700 یکی از اقتصادی ترین گزینه های گیمینگ راسته به شمار می جوی از تغییرات

دیگر درون لپ تاپ جدید ایسر می استعداد بوسیله اضافه شدن پورت تاندربولت ۳ رمز کرد نیز مشتریان. می توانند Helios 700 را با حافظه ی رم تا ۶۴ گیگابایت از جنس ۲،۹۳۳ مگاهرتزی خریداری کنند مشخصه ی. آشنای لپ تاپ جدید که داخل نسل کنونی هم وجود دارد، نمایشگر ۱۷ ۳ اینچی/HD IPS است که ارج نوسازی ۱۴۴ هرتز با پشتیبانی از Nvidia G Sync G-را به کاربر ارائه می نرم قابلیت. های ارتباطی دیگر نیز با نسخه ی قبلی مقابل هستند و محتوی کارت وای فای Killer DoubleShot Pro WiFi 6 و گزینه های اتصای اترنت می شوند ایسر.

مانند نسل های پیش تو Helios 700 جدید تیمار توان دگرگونی نقطه ی فعال شدن دکمه های WASD را بوسیله کیبورد افزایش می کند؛ البته متد تغییر کمی با طایفه های قبلی تفاوت دارد درون. نسخه های سابق از سوئیج خطی موسوم به MagForce استعمال می شد، ولی تو نسخه ی جدید، فناوری MagTek بوسیله فرمان گرفته می شود کاربر. با تعویض دکمه ها می تواند داخل رویکردی همچون کیبوردهای Steelseries Apex Pro، عمه ی فعال شدن تکمه های واقعی ورزش را مشخص نرم لپ. تاپ درفش دار جدید ایسر در ماه اکتبر با قیمت ۲،۴۰۰ دلار به میدان عرضه می شود البته. خریداران اروپایی می توانند یک ماه زودتر و با صیقل ۲،۷۰۰ یورو آن را خریداری کنند لپ.



تاپ دیگر متاخر در دسته ی گیمینگ ایسر، به نام Helios 300 معرفی شد که از پردازنده ی گرافیکی Max Q-بهره می برد مشتریان. می توانند پردازنده های گرافیکی RTX 2070 را داخل خیساندن با پردازنده ی مرکزی تبار دهمی سری H H اینتل داخل این لپ تاپ خریداری کنند که با نمایشگر ۱۵/۶ اینچی و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به میدان نمایش می شود. لپ تاپ مذکور، قیمتی پایین برنده نسبت بوسیله نسخه ی درفش دار دارد و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم ۲،۹۳۳ مگاهرتزی پشتیبانی می کند. کاربر همچنین می تواند ترکیبی از SSD و HDD را تا دو ترابایت درون Helios 300 پیاده سازی کند. لپ تاپ Helios 300 درون ماه ژوئیه درون بازارهای ایالات متحده و اروپا با برچسب قیمتی ۱،۲۰۰ دلار یا ۱،۳۰۰ یورو فروخته می شود.



ایسر یک لپ تاپ صنف ای تر هم شناساندن کرد که نسبت به خانواده ی هلیوس، قابلیت حمل بهتری دارد. Triton 300 تیمار قرین لپ تاپ های قبلی از پردازنده های طایفه دهمی اینتل بهره خواهد سرما و امکان اندرز آن با پردازنده ی گرافیکی RTX 2070 بود دارد. لپ تاپ جدید با مشخصاتی مشابه نسل قبلی در بخش نمایشگر عرضه می شود و ابعاد ۱۵/۶ اینچی را در یک پنل FHD با مقدار نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی سه میلی دم به کاربر نمایش می یواش.

لپ تاپ جدید ایسر Triton 300 نسبت به نسل گذشته با سیستم خنک کننده ی بهینه به میدان عرضه می شود که سیستم مدیریت گرمایی بازطراحی شده و خروجی های ورودی و خروجی پیشرفته دارد. تو مجموع معاینه های بدوی نشان می دهد که شرکت تایوانی، این لپ تاپ را با توان های مناسب جابه جایی طراحی و تولید کرده است. Triton 300 در ماه اکتبر در بازار ایالات متحده با نرخ ۱،۳۰۰ دلار بوسیله بازار عرضه می شود و باز اندوه خریداران اروپایی می توانند یک ماه زودتر با صیقل ۱،۳۹۹ یورو آن را تهیه کنند.





یک لپ تاپ صنف ای اقتصادی هم درون رونمایی جدید ایسر دیده شد. Nitro 7 با برچسب بانوا ۹۹۹ دلار می تواند گیمرهایی که به پشت گزینه های ارزان تر هستند را شادمان یواش. این لپ تاپ با یکروز مندی از پردازنده ی مرکزی Core i7-10750H و ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم درکنار پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce 1660 Ti یا RTX 2060 نیاز بسیاری از گیمرها را تا پیمانه زیبنده قبولی برطرف می کند. تایوانی ها لپ تاپ ارزان نمدار خود را بی آرامی به نمایشگر ۱۴۴ هرتز با ۳۰۰ عزیمت سو مجهز کرده اند. ایسر همچنین یک گزینه بوسیله اشتهار Nitro 5 اندوه معرفی کرد که از پردازنده ی AMD Ryzen 7 4800H روزی می برد. پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ نیز GTX 1660 Ti انتخاب شده است.نمایشگر گیمینگ Predator X25

ایسر مجموعه ی تجهیزات گیمینگ خود را با یک نمایشگر ۲۴/۵ اینچی تکمیل کرد که پنل IPS با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز را بوسیله کاربر ارائه می یواش. نمایشگر جدید X25 از پورت های HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 بهره می سرما. به هرحال زمان حال اکثر نمایشگرهای گیمینگ بازار ۱۴۴ خواه ۲۴۰ هرتزی هستند و ارائه ی چنین محصولی از شرکت تایوانی، بوسیله معنای تلاش برای بهبود صنعت و جبر تولیدکننده های کامپیوتر شخصی به ساختن کامپیوترهای قدرتمندتر خواهد حیات.



نمایشگر جدید ایسر از شیرهدار افزار اختصاصی برای پشتیبانی از انویدیا G-G Sync بهره می برد که داخل ترکیب با پردازنده های جدید انویدیا داخل کامپیوتر موردنظر، تجربه ای برجسته را بوسیله همراه خواهد. داشت ایسر در نمایشگر جدید خویشتن از قابلیتی به نام LightSense هم نصیب می رد که با استفاده از یک حسگر مخصوص، تلالو محیطی را اطلاع کرده و با بازدهی بالا، نور خروجی را تنظیم می. یواش مشارکت سازنده درون پنل پشتی بی آرامی از نورپردازی استفاده کرده است که ظاهر جذابی بوسیله رخت جانبی خصوصی گیمینگ می. دهد درحال حاضر داده ها قیمت و تاریخ عرضه ی X25 تو دست نیست، اما باتوجه به قابلیت های صنف ای می قابلیت قیمت بالایی را بخاطر آن پیش بینی.کرد محصولات خانواده کروم بوک

ایسر ایسر چند لپ تاپ را حزن تو قوم ی کروم بوک معرفی کردن کرد که با تمرکز بر افزایش کارایی و گشایش قدرت نقشه کشی و مخلوق می. شوند کروم بوک Spin 13 یکی از محصولات نه چندان باستانی مشارکت بود که زمان حال با Spin 713 جایگزین خواهد. شد قد جدید خانواده ی اسپین در گروه ی کروم بوک های حرفه ای استراحت می گیرد که با طراحی بهتر، متمرکز بر وظایف پردازشی وزین تر خواهد.بود کروم بوک Spin 713 با تمرکز کنار کاربران حرفه ای سیستم عامل کروم طراحی شده

است لپ تاپ متاخر Spin 713 شبیه تمامی اعضای خانواده، از نمایشگر با لولای ۳۶۰ منصب یکروز می برد و درنتیجه می قابلیت از آن در حالت های لپ تاپ و تبلت و نمایشگر هوشمند استفاده. کرد تایوانی ها در علیه جدید، دوام و کشش زندگی را فراموش نکرده اند و اسپین متاخر هم با معیار و طراحی-MIL-STD 810G ساخته می شود که آن را در موافق افتادن و ضربه، مقاوم می. نرم بدنه ی کم پهنا تیز آلومینیمی در محصول جدید، آن را درون طبق انواع ضربه ها و حتی افتادن از میزهای بلند، درست می.



یواش لپ تاپ متاخر ایسر با پوشش گوریلا گلس جدید انگیزه نگاهداری داخل مقابل خش و ضربه عرضه می شود که نمایشگر/۱۳ ۵ اینچی VertiView را تا وزن قابل قبولی نگهداری می. کند پنل IPS این لپ تاپ رزولوشن*۱۵۰۴ ۲۲۵۶ را به کاربر نمایش می کند که با نسبت تصویر:3 2، تجربه ی مناسبی را از تولید و استعمال محتوا بوسیله همراه خواهد. داشت ایسر همچنین تقاضا می بطی ء که نمایشگر لپ تاپ متاخر اسپین، نفوذ آنتی باکتریال هم.

دارد در نگاه اولین به کروم بوک متاخر ایسر می توان آن را گزینه ای پایدار دانست که البته طراحی شبیه به یک محصول پرمیوم را. ندارد همین مقاومت، قطع آن را هم افزایش داده است که محموله و استفاده ی تمام مدت را آن چنان جذاب نمی. نرم بوسیله هرحال ترکیب استعداد های جدید، کارایی لپ تاپ Spin 713 را برای برخی از کاربران، دوست داشتنی و قابل توجه می.



نرم لپ تاپ متاخر ایسر در همکاری با اینتل خلال پروژه ی Project Athena نقشه کشی و ساخته می شود که سال گذشته رونمایی. شد این پروژه شرکت ها را در مسیر تولید لپ تاپ های سبک زیرفون و باریک نم با عمر باتری رفعت هدایت می. کند Spin 713 همین نبوغ ها را بوسیله کاربر عرضه خواهد کرد و می توان آن را با پردازنده های دودمان دهمی Core i7 vPro خریداری کرد که مقابل ادعای شریک سازنده، تا ۱۰ ساعت هم شارژدهی. دارد نگاه اولین به کروم بوک پرچم دار جدید ایسر نشان از کیبورد اسودگی با طول حرکت کم قیمت و ترک پد متناسب اجابت.

دارد ایسر می گوید لپ تاپ Spin 713 برای کاربران جدی سیستم عامل کروم و شرکت هایی مفت خواهد بود که نیت توزیع تعداد زیادی کروم بوک بین کارمندان پایگاه. دارند بوسیله همین دلیل، نسخه ی اینترپرایز لپ تاپ جدید نیز بوسیله بازار ارائه می شود که از نسخه ی تجاری و سازمانی سیستم عامل کروم روزی می.

سرما از نبوغ های دیگر لپ تاپ متاخر خانواده ی اسپین می قابلیت به پورت های ارتباطی-USB (C مخصوص شارژ و دیس پلی)پورت ، پورت HDMI، یک پورت-A USB A و کارت خوان میکرو اس دی. رمز کرد ایسر همچنین تو محصول جدید خود نبوغ های ارتباطی وای فای ۶ و بلوتوث ۵ را اندوه عرضه.



می یواش ایسر در قسمت قسمت کردن ی کروم بوک های پایین رده هم ثمر جدیدی را بخاطر عرضه به بازار. معرفی کرد Spin 311 که جایگزین R11 در خانواده ی محصولات ایسر می شود، از/نمایشگر ۱۱ ۶ اینچی بهره می برد و برای کاربردهای آموزشی و عادی، انتخابی مناسب. خواهد بود اگرچه در لپ تاپ مذکور خبری از توان ها و المان های پروژه ی آتنا نیست، اما بوسیله هرحال Spin 311 با مدل سازی بهتری نسبت به کروم بوک قبلی به بازار عرضه.

می شود کروم بوک Spin 311 از پردازنده ی مدیاتک MT8183 بهره می برد که یک تراشه ی هشت هسته ای مبتنی کنار. آرم است شریک شدن سازنده ادعا می کند پردازنده ی سابق الذکر غلبه پردازشی ارزان را با عمر باتری تا ۱۴ ساعت به کاربر عرضه. می بطی ء از توان های ارتباطی می توان به-پورت USB C، وای.فای 802 11ac،/بلوتوث ۴ ۲ و پوشش گوریلا گلس روی نمایشگر و صرفنظر پد.

رمز کرد کروک بوک Spin 713 در ماه اوت با ارج پایه ی ۶۳۰ دلار در راسته ایالات متحده عرضه خواهد شد و خریداران اروپایی بخاطر بیع آن باید ۷۰۰ یورو. پرداخت کنند کروم بوک کم ارزش تر، Spin 311 با برچسب زیاده چرب یا شیرین ۲۶۰ دلار خواه ۳۰۰ یورو داخل ماه ژوئیه ارائه.می شود محصولات جدید ایسر داخل

خانواده CoceptD مشارکت تایوانی خانواده ی محصولات متمرکز پهلو تولید محتوای خود یعنی ConceptD را با چند محصول از دسته های متنوع به. روز کرد محصولات متاخر شامل کامپیوتر رومیزی و نمایشگر و لپ تاپ. می شوند قوم ی ConceptD مطلع سال گذشته با معرفی ConceptD 9 بوسیله دنیای فناوری شناساندن شد که از بهینه سخت افزارهای گیمینگ ایسر روزی. می برد بعد در ابتدای سال جاری لپ تاپ ConceptD 7 Ezel با طراحی مشابه و فرم فاکتور باریک زیرفون.



معرفی شد لپ تاپ های جدید خانواده ی ConceptD به اشتهار های ConceptD 3 و ConceptD 3 Ezel معرفی شدند که هردو در دو سایز ۱۴/و ۱۵ ۶ اینچی به بازار نمایش. می شوند هردوی آن ها قابل خرید با پردازنده های تبار دهمی Core i5 خواه Core H i7. سری H هستند بخاطر پردازنده ی گرافیکی نیز می قابلیت از بین انویدیا GeForce GTX 1650 و 1650 Ti و Quadro. T100 برگزینی کرد هر دو نسخه، از پورت های کارت خوان SD و تاندربولت ۳ نصیب می برند که خصوصا بخاطر تولیدکننده های محتوا در صنعت فیلم و عکاسی از پورت های اجباری.



محسوب می شوند لپ تاپ ConceptD 3 با فرم فاکتور مرسوم لپ تاپ به بازار عرضه می شود، درحالی که ConceptD 3 Ezel از لولای خاصی بهره می برد که آن را مثل به ConceptD. 9 می درنگ انبازی سازنده می گوید این لولا امکان استفاده از لپ تاپ را درون ۶۰ حالت فراهم می کند که برای انواع کاربردها همچون طراحی، تایپ یا پول اعانه شمایل نمایشگر با مخاطبان،. مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش خواهد حیات همین لولای خاص، منجر به افزایش اندازه لپ تاپ Ezel نسبت به نسخه ی عادی می شود، البته باز هم ثمر متاخر ایسر تا اینکه تو/نسخه ی ۱۵ ۶ اینچی درون محدوده ی سبک/نم از ۲ ۲ کیلوگرم. قرار می گیرد لپ تاپ ConceptD 3 Ezel/با قیمت ۱،۴۹۹ ۹۹ دلار در ماه اوت و ConceptD 3/با قیمت ۹۹۹ ۹۹ دلار در ماه اوت به راسته.

عرضه می شود علیه جدید دیگر تو خانواده ی ConceptD، کامپیوتر رومیزی کامپکت ConceptD 100 است که از پردازنده ی قبیله نهمی Core i5. یکروز می برد حافظه ی رم ۳۲ گیگابایتی و کارت گرافیکی GeForce GT 1030 یا Quadro P20 از توان های دیگر کامپیوتر رومیزی. جدید ایسر هستند پورت های ورودی USB و کارت خوان SD درون پنل جلویی ConceptD 100 استراحت دارند که باز حزن آن را به انتخابی مناسب بخاطر تولیدکننده های محتوای تصویری.

تبدیل می کنند شرکت تایوانی توقع می بطی ء سیستم خنک کننده ی کامپیوتر رومیزی جدید، تولید صدایی کم از ۴۰. دسی بل دارد این کامپیوتر داخل بازارهای اروپا، باختر آسیا و آفریقا با ارج ۷۹۹ یورو تو ماه ژوئیه به. خرید می رسد هنوز خبری از نرخ و زمان عرضه تو بازار ایالات متحده.



در مشت محو کلکسیون ی محصولات ConceptD با نمایشگرهای CP3 و CP5 و CM3. تکمیل می شود هر سه نمایشگر، داخل ابعاد ۲۷ اینچی با تأییدیه ی Pantone مبنی به خشکی امدن مداقه اثر جزیی بالا به راسته. نمایش می شوند نمایشگر CP5 رزولوشن 1440p و پشتیبانی از HDR 600 دارد و پوشش ۹۹ درصدی AdobeRGB را. نمایش می درنگ کاربر همچنین می تواند این نمایشگر را تا ۱۷۰ هرتز اورکلاک کند تا تصویری شفاف. برنده دریافت شود CP3 حاضر بوسیله پنل با رزولوشن 4K خواهد بود که البته بوسیله HDR 400 و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز. محدود می شود CM3 گزینه ی 4K دیگر این قوم است که ارج ترمیم. ۶۰ هرتز دارد هر سه نمایشگر جدید از ماه اوت با قیمت/پایه ی ۶۱۹ ۹ دلار به بازار.عرضه می شوند لپ تاپ های سفت جدید خانواده EnduroEnduro معروفیت خانواده ی جدید محصولات ایسر با تمرکز کنار دوام و

مقاومت بالا است ایسر درکنار محصولات متعلق به خانواده های شناخته شده، کلکسیون ای جدید از کامپیوترهای خویشتن را مخصوص شرایط کاری. دشوار معرفی کردن کرد خانواده ی جدید با چهار محصول معرفی شد که همه از طراحی زمخت و مقاوم با ابدیت فراز. بهره می برند Enduro N7 و Enduro N3 در گروه ی اصلی با مقاومت مناسب و Enduro T1 و Enduro T5 در گروه ی حرفه ای برنده با مقاومت متجاوز. فراز معرفی کردن شدند محیط های باز، سایت های ساختمان و کارخانه های تولیدی، فضاهایی هستند که Enduro در آن ها کارایی حداکثری خویشتن را. نشان می دهد محصولات این خانواده با ایستادگی در موافق ضربه و گردو غبار و آب طراحی و. ساخته می شوند از میان استانداردها می-توان به MIL 810G و IP65 اشاره کرد که به عنوان مثال داخل مشخصات Enduro N7. دیده می شوند قیمت و کتاب عرضه ی لپ تاپ های خانواده ی Enduro هنوز کاملا مشخص نیست و تنها می دانیم که N3 با برچسب قیمتی ۸۹۹ دلار در ماه اوت در آمریکای شمالی.

عرضه خواهد شد لپ تاپ Enduro N7 با مقاومت بالا در مقابل ضربه و شوک عرضه می شود که طبق استانداردهای دریافتی، قطعا آزمایش های بی شمار پرتاب و ضربه روی آن. انجام شده است پایداری در دماهای متجاوز سرد و گرم و همچنین زاویه ی دیدن مناسب در نور رفعت به لطف نمایشگر ۷۰۰ نیتی ۱۴ اینچی، از توان های مهم دیگر. Enduro N7 هستند ایسر در لپ تاپ مذکور دو باتری استفاده می درنگ که یکی قابلیت جابه جایی دارد و دیگری در زمان جابه جایی باتری، کامپیوتر را فعال.



نگه می دارد لپ تاپ Enduro فراهم به پردازنده ی نسل-هشتمی Core i5 8250U خواهد بود و ازلحاظ قابلیت های امنیتی.از TPM 2 0 و حسگر اثر انگشت هماهنگ با Windows Hello.بهره می برد مجرای لنف مشخصات لپ تاپ Enduro N7مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی مرکزینسل هشتمی-اینتل Core i5 8250Uرمتا ۸ گیگابایت DDR4پردازنده ی گرافیکیIntel UHD 620حافظه ی ذخیره سازی۱۲۸ گیگابایت SATA RAID 0 SSD، کارت

سفره SDنمایشگر۱۴

اینچی

FHD 1920x1080 IPS ۷۰۰ نیتقابلیت های

اتصالیوای فای/۵

بلوتوث ۴ ۲ اترنتقابلیت صوتیاسپکیرهای/دوال استریوباتریتا ۱۰*۵*شایسته کردن شارژدهیابعاد۳۵۶ ۲۶۹/۳۷ میلی

متروزن۲ ۸۵ کیلوگرم لپ تاپ دیگر خانواده ی Enduro یعنی N3 با حفظ کردن توان های دوام و مقاومت، امکان محموله بیشتری را به. کاربر می دهد این لپ تاپ هم-از-استانداردهای MIL STD 810G و IP53. بهره می برد از مشخصات جالب توجه می قابلیت به گوشه های تقویت شده در بدنه و پوشش گوریلا گلس برای جلوگیری از صدمه به. نمایشگر اشاره کرد ایسر درون لپ تاپ خود همچنین از فناوری Aquafan استفاده می کند که مقاومت بیشتر را در طبق نفوذ کردن آب.

به همراه دارد لپ تاپ Enduro N3 علاوه بر محافظت فیزیکی از محافظت امنیتی بالایی. نصیب می برد اضافه کردن ماژول Discrete Trusted Platform به همراه AEM و درایوهای HDD تحت محافظت رمز عبور، لپ تاپ متاخر ایسر را به همراهی ایمنی بخاطر کاربران. تبدیل می نرم مشارکت سازنده ادعا می درنگ این لپ تاپ با بهره مندی از پردازنده ی نسل دهمی اینتل Core i7 شارژدهی ۱۳ ساعته را به کاربر نمایش می کند و می توان حتی از کارت گرافیک MX320 مجزا در.

آن استفاده کرد جو مشخصات لپ تاپ Enduro N3مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پرو و هومپردازنده ی

مرکزینسل دهمی-اینتل

Core i3-10110U

Core i5-10210U Core i7 10510Uرمتا ۱۶ گیگابایت و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایتپردازنده

ی گرافیکیIntel UHD Nvidia MX320حافظه ی ذخیره سازیتا ۱ ترابایت

PCIe NVME SSD تا ۲

ترابایت 5400RPM HDD ۱ ترابایت

7200RMP HDDنمایشگر۱۴

اینچی FHD 1920x1080 IPSقابلیت-های اتصالیIntel Wi

Fi 6 AX201 اترنتقابلیت صوتیاسپکیرهای دوال استریوباتریتا*۱۵*زمانه/شارژدهیابعاد۳۵۱ ۲۴۷ ۲۴/۹ میلی متروزن۱ (۹۹ کیلوگرمتاریخ)

عرضهاوت (آمریکای شمالی ژوئن اروپا و باختر)آسیا و آفریفا

قیمتاز ۸۹۹ دلار محصول دیگر خانواده ی Enduro به نام T5 معرفی شد که بیشترین مقاومت را در میان محصولات خانواده ی جدید ایسر به. ارمغان می آورد این تبلت ۱۰ اینچی از پردازنده ی دوده هفتمی Intel Core M3 بهره می برد که استانداردهای-IP65 و MIL STD 810G. را هم دارد کاربر همچنین می تواند باتری تبلت مذکور را تعویض کند که به تنهایی تا ۱۰. زمانه شارژدهی دارد از قابلیت های اساسی تبلت جدید ایسر می استعداد بوسیله امکان اتصال آن به لوازم جانبی و کاربردی متنوع اشاره کرد که خصوصا برای کار تو شرایط دشوار، به کمک نیروی.

انسانی می آیند واحد فشار هوا مشخصات تبلت Enduro T5مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی-مرکزیIntel Core M3 7Y30رم۴ گیگابایت LPDDR3پردازنده ی گرافیکیIntel HD Graphics 615حافظه ی ذخیره سازی۱۲۸/گیگابایت SATA

SSDنمایشگر۱۰ ۱

اینچی

FHD 1920x1200 IPS ۳۳۰ نیتقابلیت-های اتصالیIntel

Wi Fi/5

بلوتوث ۴ ۲

اترنتقابلیت صوتیاسپیکر/تکی جک ۳ ۵ میلی متریباتریتا/۱۰*ساعت*شارژدهیابعاد۲۶/۶ ۱۸۰ ۲۸۰/۴ میلی

متروزن۱ ۱۷ کیلوگرم آخرین محصول ایسر درون قوم ی Enduro به نام T1 معرفی شد که ظاهری قرین به یک تبلت سرفیس گو البته با قابلیت های دوام و. مقاومت پشته دارد این تبلت ۱۰ اینچی که قابلیت استفاده بوسیله عنوان نوت بوک را بی آرامی ارائه می کند، با یک کیبورد جانبی. فروخته می شود برخلاف اکثر تبلت های چندکاره،-T1 استاندارد MIL STD 810G. و IP54 دارد ایسر داخل تبلت چندکاره ی مقاوم خود از پردازنده ی اینتل سلرون استفاده می کند و نیز کاربر توانایی استفاده از آن با دستکش را.

بی قراری خواهد داشت کرهء هوا مشخصات تبلت Enduro T1مشخصهاطلاعاتسیستم عاملویندوز ۱۰ پروپردازنده ی مرکزیIntel Celeron N3450رم۴ گیگابایت LPDDR3پردازنده ی گرافیکیIntel HD Graphics 500حافظه ی پس انداز/سازی۶۴ گیگابایت

eMMCنمایشگر۱۰*۱

اینچی

۸۰۰ ۱۲۸۰ IPS ۳۵۰ نیتقابلیت-های اتصالیIntel

Wi Fi/5

بلوتوث ۴ ۲

قابلیت صوتیاسپیکر/انفرادی جک ۳ ۵ میلی متریباتریتا/۱۰*شایسته کردن*شارژدهیابعاد۱۱ ۷ ۲۹۰/۱۷۸ میلی

متروزن۰ ۹ کیلوگرم تبلت T1 علاوه پیاده شدن نسخه ی ویندوزی با نسخه ای حاضر به اندروید هم به میدان عرضه می شود که البته ابعاد هشت اینچی و-همان استانداردهای MIL STD 810G و IP54.را خواهد داشت لپ تاپ

جدید ایسر Swift:مقاله های مرتبط لپ تاپ های گیمینگ Predator Triton 500 و Nitro 5 ایسر معرفی شدندآشنایی با مدل های گوناگون

لپ تاپ ایسر ایسر یک نسخه ی جدید و بهبودیافته از لپ تاپ Swift 5 خویشتن را. نیز معرفی کرد ظاهرا این لپ تاپ اولین کامپیوتر شخصی خواهد وجود که از پردازنده های خاندان ۱۱ اینتل یکروز می برد و درنتیجه فراهم به پردازنده ی گرافیکی Xe. نیز خواهد وجود اگرچه ایسر اطلاعات اضافی از لپ تاپ جدید منتشر نکرده است، اما همین یکروز مندی از پردازنده (ی گرافیکی Xe که مقابل ادعای اینتل و بنچمارک ها، قدرت دوبرابر نسبت به) اولاد قبل دارد نشان از بهبود شایان توجه کامپیوتر جدید. تایوانی ها دارد البته کاربرانی که به متعاقب قدرت گرافیکی بیشتر هستند، می توانند از پردازنده ی گرافیکی اختصاصی GeForce MX350 در Swift 5.

بهره مند شوند نسخه ی جدید Swift 5 تنها بوسیله تامل پردازنده های جدید،. جذاب نخواهد بود شرکت سازنده نقشه کشی آن را همچنین بهترین سازی کرده است و با کاهش حاشیه نویسی ها، نسبت نمایشگر به بدنه ی ۹۰ درصدی را به کاربر. ارائه می کند لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید ایسر، پورت های ارتباطی HDMI،-دو پورت USB-A، پورت USB C Thunderbolt و جک. هدفون نیز دارد لپ تاپ متاخر با ارزش/محور ی ۹۹۹ ۹۹ دلار درون ماه اکتبر بوسیله بازار.عرضه می:شود بیشتر بخوانید دل تجهیزات کامل گیمینگ شامل لپ تاپ، نمایشگر و کامپیوتر رومیزی شناساندن کردلیست دستگاه های دامن پشتیبانی iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur و watchOS 7سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا به تراش Ryzen 7 4800U مجهز می شودنخستین مک های مبتنی بر آرم احتمالا در قالب مک بوک پرو و آی مک ارائه می شوندطرح تعویض مک دست دوم تو فروشگاه های حضوری اپل بی قراری
  • ۹۹/۰۴/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی