نما شیشه ای ساختمان

اپلSGHAROOOON یک حوالی ی آموزشی آنلاین رایگان برای معلمان برگزار می درنگ تا علم آموزش ترقی ی اپلیکیشن با واژه پروگرام نویسی Swift را پیدا کنند. این زبان که برای توسعه ی اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و macOS کاربرد دارد، یکی از پرطرفدارترین کلمه های دستور کار نویسی محسوب می شود.

دوره ی مجانی کدنویسی اپل درکنار ابزارها و منابع موجود برای آموزش کدنویسی به دانش آموزان کاربرد پیدا می بطی ء. اپل با مرام اتمام منابع دردسترس بخاطر آموزش از متد دور در دوران شیوع کووید ۱۹، این ابزارها را اتمام می بطی ء.

برنامه ی جدید اپل برای معلم ها شامل حوالی های آموزشی تکمیلی Develop in Swift و Everyone Can Code می شود. به علاوه، یک دوره ی حرفه ای جدید نیز بوسیله دوروبر ی آموزشی ترقی با سویفت اضافه شده است که به رایگان دراختیار معلم ها راحتی می گیرد.دوره های نظر با هدف تسهیل آموزش کدنویسی از رویه دور توسعه یافته اند

سوزان پرسکات، کمک بزرگ اپل در پاره Markets, Apps, and Services درباره ی خدمات متاخر می گوید: «ما مشاهده کردیم که در ماه های گذشته، خرد آموزان و دانشجوها برنامه های امنیت غذایی بخاطر دانشکده ی خود طراحی کردند و معلم ها نیز مجلس های مجازی کدنویسی را داخل تعطیلات تابستانی برگزار می کردند. ما به نشانی کمی از تعهد خود داخل مسیر کمک به دسترسی به آموزش علوم کامپیوتری، دوروبر های درس حرفه ای را افزایش می کنیم که بوسیله معلم ها، صرف نظر از مهارت شان، فرصت یادگیری کدنویسی را بدهیم. همچنین فرصت آموزش کدنویسی به دوده بعدی توسعه دهنده ها و طراح ها نیز ازطریق همین سطر مجهز می شود».

گرداگرد ی آموزشی ترقی ی اپلیکیشن با سویفت، شامل آموزش استفاده از Xcode بخاطر برنامه نویسی داخل مک نیز می شود. این محیط، به نشانی فضا یکپارچه ی توسعه برای ابداع پروژه های سویفت شناخته می شود. اپل همچنین دوره ی کدنویسی Everyone Can Code خویشتن را بی قراری بوسیله روزرسانی کرد که کدنویسی با سویفت را ازطریق بازی و پازل و اپلیکیشن Swift Playgrounds بوسیله دانش آموزان نخستین آموزش می دهد.



دوره ی آموزشی Develop in Swift شامل چهار کتاب آموزشی رایگان می شود که از اپلیکیشن Apple Books دردسترس علاقه مندان راحتی دارد. این  کتاب ها دربرگیرنده Develop in Swift Explorations, Develop in Swift AP CD Principles و Develop in Swift Fundamentals می شود. تا برگ ریزان امسال، یک تاریخ متاخر به شهرت Develop in Swift Data Collections بوسیله مجموعه اضافه خواهد شد.مقاله های مرتبط:Swift Playgrounds، اپلیکیشن رایگان آموزش دستور کار نویسی اپل، برای مک منتشر شد۱۲ دلیل برای تدریس Swift، زبان برنامه نویسی متن باز اپل

حوالی ی آموزشی Everyone Can Code یک کتاب جدید به نام Everyone Can Code Adventures ارائه می درنگ. تاریخ جدید برای دانش آموزانی مناسب خواهد وجود که کتاب قبلی Everyone Can Code Puzzles را مطالعه کرده باشند. این تاریخچه ها همچنین در اپل مشت زنی بوسیله رایگان عرضه می شوند.

اپل با کمال مطلوب گذاری والدینی که کودکان علاقه مند بوسیله کدنویسی دارند نیز دستور کار های خود را توسعه داده است. کوپرتینویی ها منابع یادگیری از گونه دور را بخاطر این والدین گشایش داده اند و یک دوره ی A A Quick Start to Code را برای والدین بینش آموزان ارشد تر از ۱۰ سال فراهم کرده. اند بوسیله علاوه، یک وب سایت بوسیله نام Learning from Home توسط اپل راه اندازی شده است که ویدیوهای متعدد و کنفرانس های مجازی حوالی یادگیری از راه دور را دراختیار والدین و معلم ها فراغت می. دهد همچنین آن ها می توانند تو کلاس های آموزشی رمزی با حضرت اساتید اپل حضور معین.

کنند اپل در آخر اطلاعیه ی جدید عنوان کرد که درحال حاضر، بیش از ۹ هزار مؤسسه ی آموزشی در سرتاسر دنیا از دستور کار های Everyone Can Code و Develop in Swift برای آموزش کدنویسی بوسیله بصیرت آموزان مصرف می.کنند بیشتر:بخوانید مایکروسافت و گوگل با هدف ارائه وب اپلیکشن های بیشتر داخل پلی استور همدستی می کنندآموزش صفر تا قرن اپلیکیشن جنبش تاکآمازون هشدار به کارمندان بخاطر پاک کردن تیک مو را یک اشتباه سازمانی خواندتعدادی از اپ های iOS به دلیل مشکل SDK فیسبوک با اختلال مواجه شدندزوم اپ؛ آیدی پی، سریع العمل ترین خدمات بانکی را در جیبتان
  • ۹۹/۰۴/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی