نما شیشه ای ساختمان

ASرسانهHAROOOON ی آسوشیتدپرس در بیانیه ای متاخر از مشارکت تجاری با سونی خبر داده است. به موجب این همکاری، آسوشیتدپرس قصد دارد شرکت ژاپنی سونی را به تنها تأمین کننده ی برگ عکاسی و فیلم برداری نامه نگاران خود در سراسر گیتی دگرگونی کند. این پیمان نامه تجاری بزرگ روزنگامه نگاران بصری آسوشیتدپرس را در بسیار از ۲۵۰ منطقه درون ۱۰۰ ملک گیتی دربرگیرنده می شود؛ بدین ترتیب، به تمامی این روزنامه نگاران برگ تصویربرداری ساخت سونی شامل دوربینو لنزو لوازم جانبی ارائه خواهد شد. معاینه ها نشان می دهد این نامه نگاران یومیه ۳،۰۰۰ عکس و ۲۰۰ ویدئو ثبت می کنند. از این پس، وظیفه ی ثبت این تصاویر برعهده ی دوربین های سونی خواهد بود.

آسوشیتدپرس در بیانیه ی مطبوعاتی جدید خود اعلام می کند: تنوع گشاد ای از محصولات سونی در حوزه ی تصویربرداری فوری تحویل نامه نگاران خواهد شد؛ محصولاتی که دوربین های بدون آینه ی فول فریم سری آلفا، دوربین های فیلم برداری حرفه ای سری FS و مجموعه ای از لنزهای سری ۵۷ مانت E را دربرگیرنده می شوند. در بین لنزهای مذکور، مدل های G G Master غصه حضور. 

دارند رسانه ی Digital Photography Review برای کسب جزئیات بیشتر از شرکت بین سونی و آسوشیتدپرس به تازگی مصاحبه ای با مدیر بخش عکاسی این رسانه ی مبصر انجام داده که می توانید آن از اینجا. بخوانید مدیر بخش عکاسی آسوشیتدپرس توضیحاتی درباره ی این سؤال می دهد «که چرا همکاری تجاری یادشده در این روزها اتفاق محذوف» است؟ مباحث دیگری که درباره ی آن ها مباحثه می شود مدت انجام مذاکرات داخل بین طرفین. است مدیر عکاسی آسوشیتدپرس به این نکته نیز اشاره می یواش که مشارکت تجاری با سونی، برای روزنامه نگاران این رسانه چه معنایی.

دارد دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این اطلاع چیست؟بیشتر:بخوانید کانن احتمالا دوربین های قوم EOS 5D را متقاعد کرده استنیکون یک لنز و دو مبدل دام جدید معرفی کردن کرددوربین نیکون Z5 با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی رونمایی شدهفته آینده، نیکون دوربین متاخر Z5 را روانه بازار می کندداستان برند المپوس، قهرمان عکاسی دیجیتال که زمین رقابت را ترک
  • ۹۹/۰۵/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی