نما شیشه ای ساختمان

کنسول های بازی نسل سپس با ادعاهایی بنیانی و قابل توجه در مدخل قابلیت ها معرفی کردن شده اند که از میان مهم ترین ها می نبوغ بوسیله کاهش قابل توجه سرعت بارگذاری بازی ها اشاره کرد. نیز کاهش معیار pop-in در مش ها و بافتن ها غم درون جلوه های گرافیکی بازی درون کنسول های نسل بعد ادعا می شود. خوشبختانه گیمرهای PC هم عرشه شرایطی احتمالا امکان بهره مندی از قابلیت های جدید را خواهند داشت. البته آن ها برای استفاده از قابلیت های حرفه ای، باید یک پردازنده گرافیکی انویدیا RTX داشته باشند. تیم سبز، فناوری RTX IO را معرفی کرد که بارگذاری سریع بازی را با توکل به خشکی امدن GPU اجرا می دهد. همچنین خارج کردن جزئیات و جلوه های بازی از حالت فشرده نیز به معاون پردازش مبتنی بر GPU انجام خواهد شد.

فناوری متاخر انویدیا در سلاله اتیه DirectStorage API مایکروسافت استفاده می شود و نسبت به هارد درایوهای سنتی، تا ۱۰۰ برابر سرعت عملکرد را گشایش می دهد. انویدیا می گوید فناوری RTX IO سهم عمده ای از فشار مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش پردازنده ی مرکزی را به پردازنده ی گرافیکی ارجاع می دهد. درنتیجه، افزایش نرخ فریم و کندرو تر شدن بارگذاری قیافه می دهد که مسیر را برای توسعه ی نسل بعدی از ورزش های دنیا باز هموار می درنگ.

مقاله های مرتبط:نگاهی به تاریخ انویدیا RTX؛ رهگیری پرتو پس از دو سال در چه وضعیتی قرار دارد؟انویدیا RTX 3090 و RTX 3080 و RTX 3070 رونمایی شدند

درون کمی از تبلیغ ی انویدیا درباره ی فناوری جدید می خوانیم: «بافتن های با کیفیت بالا با نرخ سرعت متناسب توجهی بارگذاری می شوند و شاهد کاهش مکس و تأخیر در pop-in سوژه ها خواهیم وجود. درنتیجه حتی اگر با سرعت زیادی در یک گیتی باز حرکت کنید، همه چیز قشری عالی خواهد داشت و به خوبی هم اجرا می شود. بوسیله علاوه، فشرده سازی همچنین بدون از دست رفتن جزئیات انجام می شود و درنتیجه حجم دانلود و انتصاب ورزش غصه کاهش هویدا می درنگ. درنهایت گیمرها می توانند بازی های بیشتری را در درایوهای SSDذخیره کنند که درمجموع به بهبود چونی و تجربه ی کاربری می انجامد».

جزء خاتمه اعلان ی انویدیا اهمیت زیادی دارد. همه ی ما می دانیم که درایوهای باکیفیت NVMe SSD ظرفیت های ذخیره سازی محدودی دارند. درنتیجه چنانچه انویدیا بتواند حجم دانلود و گمارش بازی ها را به میزان سزاوار سرزنش توجهی کاهش دهد، شاهد بهبود بسیار تأثیرگذار در دنیای گیمرهای PC خواهیم بود. بوسیله نشانی مثالی از چالش حجم بالای ورزش ها می نبوغ Call of Duty: Modern Warfare را مثال زد که اکنون حجمی حدود ۲۲۴ گیگابایت دارد. درنتیجه می توان ادعا کرد که فناوری جدید نه عزب مفید، بلکه در آینده الزامی خواهد بود.

فناوری RTX IO بوسیله محض توسعه ی بازی های مبتنی بر آن دردسترس کاربران استراحت می گیرد. ازطرفی نسخه های پیش نمایش ترقی دهنده ی DirectStorage نیز تا سال آینده عرضه نمی شوند. درنتیجه احتمالا تا فصل دوم ۲۰۲۱ تماشایی عرضه ی هیچ یک از نبوغ های پشته نیستیم. فناوری RTX IO در هر دو دسته ی امپر و تورینگ از پردازنده های انویدیا پشتیبانی می شود؛ درنتیجه خریداران RTX 20 بی قراری از آن یکروز می برند.بیشتر بخوانید:انویدیا RTX 3090 و RTX 3080 و RTX 3070 رونمایی شدندمعماری امپر انویدیا عملیات بوسیله ازای کلاک بیشتری از تورینگ ارائه می دهدپخش حی رویداد رونمایی کارت های گرافیک RTX 3000 انویدیا [نسخه آفلاین افزایش شد]پردازنده گرافیکی پنج نانومتری اپل تا نیمه دوم ۲۰۲۱ به تولید انبوه می رسدنگاهی به تاریخچه انویدیا RTX؛ رهگیری تلالو پس از دو سال در چه وضعیتی قرار دارد؟
  • ۹۹/۰۶/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی