نما شیشه ای ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا رضایی قشمی، مدیرعامل شریک شدن تعاونی کشتیرانی خیبر خلیج فارسدر این ربط به خبرنگار ما گفت: شناور دارها هفت ماه درون خصوص کاهش ظرفیت مسافر گیری برای رعایت فاصله مدنی همدستی کردند. با توجه به استمرار ویروس کرونا و در نظر ستاندن هزینه های اب باز دارها عملاً ادامه این شریک شدن برایشان مقدور محو و در رخ کره به تداوم کاهش ظرفیت مسافر گیری، تعدیل نیرو امری بدیهی است چنانکه تاکنون همچنین دربری موارد با تعدیل نیرو ارتکاب شده است.

ستاد مدیریت بیماری کرونای استان هرمزگان داخل مورخ ۱۵ شهریورماه امسال در سی و سومین جلسه خود لزوم احترام گذاردن فاصله اجتماعی در شناورهای مسافربری مسیرهای دریایی جزایر خلیج فارس را لغو کرده است. در این مصوبه تصریح شده است: «بنا به گزارش اداره کل تعاون، کار و شادکامی اجتماعی و درخواست انبازی تعاونی شناورهای تندرو دریایی در راستای جلوگیری از تعدیل نیروی حکم فعال و امان از شرکت های ناوگان دریایی مقرر شد کوچیدن مسافران از مرکز استان به جزایر و بلعکس توسط شرکت های تعاونی محموله ونقل مسافر بحری با تکریم کامل پروتکل های بهداشتی و گندزدایی با حجم کامل انجام شود.»

از ابتدای شیوع کووید-۱۹ هموار احترام گذاردن بور مدنی داخل به خشکی امدن استعمال از ماسک و شستن مداوم دست ها به عنوان مثلت حمایت درون طبق ویروس کرونا از سوی کارشناسان مربوطه بوسیله آدم گوشزد شده است. به همین واسطه افکار عمومی این طور مصوبه ای را دارای تناقض آشکار می داند و انتظار می رفت مسئولان فرمان پیش از اجرای چنین مصوبه ای و حذف این پروتکل رادیکال بهداشتی، از حجم رسانه ها برای تبیین سیلان و اقناع افکار عمومی همراه با ارائه راهکارهایی بخاطر حفظ کردن مصونیت مسافران در شناورها بهره می گرفتند.

مسافران خوش نویسی دریایی قشم-بندرعباس و بلعکس در هر سیر تکاملی بحری باید حدود یک ساعت تو فضایی محصور، دم و بازدم یکدیگر را بردباری کنند که احترام گذاردن فاصله مدنی می توانست احتمال ابتلا به ویروس را تا سطح برازنده توجهی کاهش دهد. بااین حیات بوسیله دید می رسد در چالش «سلامت، معیشت» ناشی از کویید-۱۹ همواره اعاشه بر مصونیت ترجیح داده می شود همان راه که نگاه بوسیله هرم نیازهای مازلو نیز پیاده شدن آن امضا می گذارد. حال جای سؤال است که واکنش این ستاد درون قبال درخواست ها برای حذف فاصله مدنی در سایر وسایط نقلیه بسان تاکسی، قطار و هواپیما چه خواهد بود؟

آیا متولیان کار در شرایط موجود و نرخ های افسارگسیخته ای که قدرت خرید آدم را تا اندازه اضافی کاهش داده است قادر به ابداع اعتدال در بین مصونیت و معیشت اجتماع خواهند بود؟ رسانه ها به عنوان مؤثرترین ابزار داخل اقناع جامعه و خلق شفافیت از منظر مسئولان دارای چه جایگاهی است؟ اتخاذ تصمیمات حساس و کلیدی برای جامعه تا چه زمان بدون بهره گیری از این حجم دانا فاز عملیاتی می شود؟
  • ۹۹/۰۶/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی