نما شیشه ای ساختمان

ال جی درکنار رونمایی گوشی های هوشمندی مانند ولوت و وینگ، بخاطر بازار محصولات میان رده و پایین رده نیز برنامه دارد و به نظر می رسد به زودی تلفن هوشمندی را بخاطر عرضه به میدان آماده می سازد. محصول جدید مشارکت کره ای که ال جی W31 نام دارد، در کنسول گوگل پلی دیده شده است.

همراه با تصاویر، مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند پایین رده نیز جلوه گر شده که ما را با ال جی W31 آشناتر می سازد. میوه جدید شرکت اضطرار ای از مشخصات ابکی افزاری پایین رده بهره می برد؛ اما ظاهری شیک و امروزی دارد. در بالای ورق نمایش بریدگی بوسیله چشم می خورد که برای قرارگرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. همچنین، حاشیه بسیار کمی در دورتادور صفحه نمایش وجود دارد؛ ولی این استاندارد داخل انتهای صفحه نمایش کمی بیشتر از سایر نقاط توجه را بوسیله گ خود فراخوانی می درنگ.

ازنظر مشخصات سخت افزاری، ال جی W31 از تراش هلیو معلول ۲۲ ساخت مدیاتک غلبه می گیرد و ۴ گیگابایت حافظه رم دارد. همکاری کره ای بخاطر محصول جدید خود از صفحه نمایشی با پنل LCD و رزولوشن ۱،۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می کند؛ اما متأسفانه ابعاد صفحه نمایش هنوز مشخص نیست. چنین مشخصاتی سبب می شود که گوشی هوشمند مبتنی کنار اندروید ۱۰ ال جی بها اندکی داشته باشد و کاربران بسیاری با بودجه های متفاوت، بتوانند ال جی W31 را بخرند.



در گزارش های قبلی، اشاره شده وجود که ال جی W31 به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین زبر عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص میزان عمق داخل شمایل حاضر است. درنهایت، می دانیم که دشت جدید همکاری کره ای از باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعت یکروز می برد؛ اما صریح محو که آیا ال جی بخاطر تلفن هوشمند پایین رده خود از فناوری شارژ کندرو استفاده خواهد کرد یا نه.مقاله های مرتبط:نگاه نزدیک زومیت بوسیله ال جی وینگویدیوی کالبدشکافی ال جی وینگ، اطلاعات جالبی را از مکانیسم نمایشگر چرخان آن آشکار می کند

باتوجه به قرارگرفتن ال جی W31 درون کنسول گوگل پلی، مقصود می رود که فاصله چندانی با زمان رونمایی آن نداشته باشیم. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره تلفن هوشمند متاخر ال جی چیست؟ آیا علاقه مند بوسیله خرید چنین محصولی هستید؟بیشتر بخوانید:جزئیات تمام عادات Hi, Speed اپل دربرگیرنده مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ فاش شدگلکسی F41 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شدرشد ۱۵ درصدی بازار حسگرهای تصویری برای گوشی های هوشمند؛ سونی همچنان در صدراپل تا دو دوده آینده سری آیفون همچنان از طراحی بریدگی بالای صفحه نمایش استفاده می کندچگونه می توانیم میزان کاربرد از داده های اینترنتی را در اندروید مدیریت کنیم؟
  • ۹۹/۰۷/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی