نما شیشه ای ساختمان

آخرین پروژه نویتک (Novitec) با توجه به تیراژ پایین تولید فراری مونزا SP1، جمعیت کمی را کمال مطلوب استراحت داده است. این پکیج بخاطر SP2 دونفره نیز دردسترس خواهد بود و هر دو خودرو اسپیدستر فراری، مجموعه متاخر و براق رینگ های فوسن را با اندازه ۲۱ اینچ در محور جلو و ۲۲ اینچ داخل محور ظهر به دست می آورند. رینگ های متاخر با سیستم تعلیق توافق شده تکمیل می شود و ارتفاع موتور را در حدود ۳۵ میلی متر بخاطر بهبود قرارپذیری خودرو کاهش می دهد.



شرکت تیونینگ خودرو نویتک سیستم اگزوز معیار را مبادله کرده است تا جایی بخاطر انتصاب سیستم اگزوز حاضر به روکش طلا فراهم کند ودر نتیجه اتلاف حرارت بهتر ایفا شود. می نبوغ این سیستم را بوسیله صورت اختیاری با فلپ های اگزوز کنترل فعال موعظه دارد و کنترل آن ازطریق دکمه ای که در درون اتاقک نصب شده است، به راننده امکان تغییر صدای پیشرانه را می دهد. اگزوز جدید نویتک از اینکونل، سوپرآلیاژ مورد کاربرد در فرمول یک و همچنین صنعت هوافضا مصنوع می شود.

مونزا SP1 تو نسخه ی مقیاس از قدرتمندترین پیشرانه خورجینی ۱۲ سیلندر فراری که درون خودروهای جاده ای کاربرد می شود، روزی مند شده است؛ اما این امر باعث نشد نویتک از تقویت پیشرانه ۶/۵ لیتری دست بکشد. به لطف هنر تیونینگ نویتک، قدرت خروجی پیشرانه تنفس غریزی از ۸۰۰ به ۸۳۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور موجود از ۷۱۹ نیوتن متر بوسیله ۷۸۰ نیوتن متر رسیده است.مقاله های مرتبط:فراری مونزا اسپیدستر SP1 و SP2 رونمایی شدقیمت و آپشن های خودروهای فراری در سال ۲۰۱۹

غلبه تکثیر شده باعث می شود زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر پهلو ساعت این خودرو حدود یک دهم لمحه کاهش یابد و بوسیله ۲/۸ نفس برسد. این خودرو درون حالت کاملا بی حالت (بدون سقف، شیشه جلو و پنجره های جانبی) به سرعتی بسیار از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. فدایی افراد اسپیدسترهای SP1 و SP2 را بیشتر برای نگه داشتن داخل مکانیکی و ارج کلکسیونی خریداری می کنند و به ندرت آن را مورد کاربرد قرار می دهند؛ بنابراین رویت چنین خودروهایی داخل خیابان به ندرت موافقت می افتد.  



مالکانی که دارای هر دو میزان فراری روباز (عاری سقف) هستند، می توانند از نویتک بخواهند فضای داخل اتاقک را بوسیله نعوظ کامل با چرم و آلکانترا در تقریبا هر رنگ دلخواهی سفارشی نرم. با توجه بوسیله اینکه هرگونه تغییر پس از فروش داخل فدایی مدل های انحصاری مارانلو قرین مونزا SP1 می تواند به مقدار آن آسیب برساند، باید ببینیم مشتریان چگونه راضی می شوند عواقب شاگرد از تیونینگ این دارایی ارزشمند را بپذیرند و آن را به دستان متخصصان نویتک بسپارند. بیشتر بخوانید:پیشرانه ۶۰۰ اسب تبخیر تسلا برای فروش عمومی معرفی شدطرح فروش فوری سایپا؛ خاص ۲۳ مهربانی ۱۳۹۹آیا با حذف شورای رقابت، سود بیشتری به خودروسازان می رسد؟اتحادیه اروپا مصرف از تندیس تابناک روح اکستازی رولزرویس را ممنوع کردشاسی اهتزاز جدید فولکس واگن تائوس رونمایی شد
  • ۹۹/۰۷/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی